Website: www.drukbedrijf.nl
Adres: Joan Muyskenweg 114 1114AN

Natuurlijk wil je een scherpe prijs voor je drukwerk. Maar het moet er óók kwalitatief uitzien. En snel geleverd worden. Precies daarom ben je bij Drukbedrijf.nl aan het juiste adres. Of je nu een particulier, vereniging, klein of groot bedrijf bent - bij ons bestel je gemakkelijk en snel al je drukwerk tegen een scherpe prijs. Gegarandeerd!

Drukbedrijf

Pluspunten
snel reageren en erg vriendelijk
wij hebben van de 14 truien, 6 truien ontvangen met vlekken. Dit is helaas met 10% korting gecompenseerd, had daar graag iets anders voor gewild. Vandaar mijn score 5, wellicht laten ze zien dat ze mij wel tevreden maken met een volgende opdracht
Beste Ron,

Dit is niet goed om te lezen en ik wil je graag bellen om tot een gepaste oplossing te komen. Ik hoor graag of dit mag!

NYP Badhoevedorp
Badhoevedorp

Gepubliceerd op: 12/06/2019

Pluspunten
kan makkelijk contact krijgen met de medewerkers, en iedereen is aardig.
mijn bestelling is nu meerdere keren te laat aangekomen omdat het vergeten was of zonder een duidelijke reden.

Gepubliceerd op: 04/06/2019

Pluspunten
De communicatie over alle dingen die misgingen was oké.
De afhandeling van de order was in eerste instantie slordig, de pogingen die zijn gedaan om dat recht te zetten waren oké.
Lijst VUUR

Gepubliceerd op: 27/05/2019

Pluspunten
De communicatie over alle dingen die misgingen was oké.
De order is in eerste instantie vergeten, en toen de order werd bezorgd, bleek dat de bestelling een niet-bestelde transparante achtergrond had gekregen. Met ons doeleinde kunnen we daar niets mee. De “nieuwe” bestelling met goede achtergrond is nog steeds niet binnen. Erg slecht.

13/05/2019

Pluspunten
Uiteindelijke product goed en kwalitatief
Drama communicatie.
Betaald voor snelle levering, pas na zelf (na de gewenste datum) bellen 3 dagen later(!!) de banieren ontvangen.
Arnoud

Gepubliceerd op: 09/05/2019

Pluspunten
Uiteindelijke product goed en kwalitatief
Drama communicatie.

25/04/2019

Pluspunten
Mooie flyer afgeleverd
Ze sturen een mail dat de flyer niet afgedrukt kan worden met een viertal eventuele oorzaken. Echter dacht ik dat het juist wel goed is aangeleverd, moest erachteraan bellen wat er precies mis was. Bleek dat ik de maat van de flyer wel goed had maar de snijrand van 0,5cm moest er ook bij geteld worden.

Gepubliceerd op: 06/05/2019

Pluspunten
Jullie werken snel en goedkoop! Alles ziet er ook erg mooi uit
Interne communicatie zou wat verbeterd kunnen worden. Ik Heb via de telefoon en de mail twee keer hetzelfde gesprek gevoerd. Ik had expres gebeld zodat alles snel geregeld kon worden. De volgende dag werd ik gemaild met precies dezelfde vragen die we aan de telefoon de dag ervoor al hadden besproken, terwijl het een spoed levering betrof.

Verder tevreden hoor!

Gepubliceerd op: 01/05/2019

Pluspunten
Mooi product. Heldere website.
Als je geen kennis van grafische programma's hebt, is het lastig de opdracht in te dienen.
CBS De Wegwijzer
Kollumerpomp

Gepubliceerd op: 15/04/2019

Pluspunten
goeie en vriendelijke service
vorige bestelling voor tshirts kwam veel te laat aan en werd niet goed over gecommuniceerd. Geen excuses of korting aangeboden

Gepubliceerd op: 07/04/2019

Pluspunten
Heel hulpvaardig en geduldig. Ze hebben me geholpen met de grootte en de snijrand.
De flyer vond ik qua eindresultaat wazig en een grote korrel hebben. Niet mooi, maar ik doe het ermee. Het kan ook aan mijn aanlevering gelegen hebben, maar was teleurgesteld in de kwaliteit.
Beste,

Dank voor je feedback en ik schrik van je reactie. We willen kwaliteit leveren en zo te lezen ben je niet tevreden. Ik neem graag contact met je op om te kijken naar een oplossing.

Gepubliceerd op: 27/02/2019

Pluspunten
Goedkoop, net product
Afwachtende houding t.o.v. ontwerp ontvangst. Na een week nog geen reactie en leverdatum al 4 dagen verstreken. Daarna pas de melding dat ze niks hadden ontvangen?

Geen mogelijkheid tot annuleren via website?
Beste,

Dank voor je feedback en we geven toe dat het van onze kant niet helemaal goed is verlopen. Ik neem graag nog persoonlijk contact met je op.

Gepubliceerd op: 04/02/2019