Website: www.drukbedrijf.nl
Adres: Joan Muyskenweg 114 1114AN

Natuurlijk wil je een scherpe prijs voor je drukwerk. Maar het moet er óók kwalitatief uitzien. En snel geleverd worden. Precies daarom ben je bij Drukbedrijf.nl aan het juiste adres. Of je nu een particulier, vereniging, klein of groot bedrijf bent - bij ons bestel je gemakkelijk en snel al je drukwerk tegen een scherpe prijs. Gegarandeerd!

Drukbedrijf

Pluspunten
goede kwaliteit
lange leveringstijd, irritant met aanleveren dat nergens goede informatie staat over specificaties, arrogante reactie op de mail als je niet meteen weet hoe het werkt, meer hulp aanbieden met selecteren van de juiste maten want is niet voor elke leek duidelijk hoe dit werkt?
Beste Simone,

Dank voor je review en dit zien we niet graag. Mag ik daarom telefonisch contact met je opnemen om tot een gepaste oplossing te komen.

Ik hoor het graag

Simone

Gepubliceerd op: 14/06/2019

Pluspunten
Goed en betaalbaar drukwerk
Afleverdatum niet juist. Geen bericht dat pakket verzonden is. Bij telefonisch contact zeggen dat ie verzonden is en dat aansluitend alsnog het verzendbericht verstuurd wordt wat niet gebeurde. Een dag te laat wordt plots toch onaangekondigd geleverd
Beste Mario,

Dank voor je feedback en dit is niet goed om te lezen. Mag ik je bellen, want ik wil het graag met je oplossen.

Ik hoor het graag!

Mario's Foodtruck
Helmond

Gepubliceerd op: 10/06/2019

Pluspunten
• scherpe prijs
• goed printwerk
• Wij hadden ontwerp gemaakt op formaat van de site 22 cm breed en aan de klant gepresenteerd.
• Toen template gedownload en bleek het te bedrukken gebied 16 cm te zijn. Dat betekent nieuw ontwerp maken.
• Maar template van de zwaaivlaggetjes klopt niet.
• Voor het drukken over gebeld, maar ze bleven beweren dat template juist was.
• Nu staat het logo niet in het midden.
• En de vlaggetjes zijn 19 cm breed ipv 22 cm. Maar ook niet 16 zoals op template staat. Op de site staat vermeld dat je vlaggetjes van 22 cm koopt.
Beste Angema,

Dank voor je feedback en dit niet goed om te lezen. Mag ik je bellen want wil het graag met je rechtzetten.

ontwerpbureau
IJsselstein

Gepubliceerd op: 05/05/2019

Pluspunten
goedkoop, mooie site
moest 6x de taak uitleggen aan verschillende mensen, echt vervelend. order kwam op een andere dag binnen ondanks een bevestiging dat het eerder zou komen.
moest bestanden meerdere keren opsturen.
Beste,

Ik schrik natuurlijk van dit cijfer en ik wil graag contact met je opnemen om dit recht te zetten. Ik hoop dat je dit mag en ik hoor graag van je!

Gepubliceerd op: 19/03/2019

Pluspunten

drammen om na de bestelling direct de factuur te betalen. Factuur wordt direct betaald en daarna gebeurt er niks. Na weken wachten contact opgenomen en krijg ik te horen dat de opdracht nog niet is uitgevoerd omdat we de factuur niet hebben betaald!!!
North Sea Port
Terneuzen