Website: www.drukbedrijf.nl
Adres: Joan Muyskenweg 114 1114AN

Natuurlijk wil je een scherpe prijs voor je drukwerk. Maar het moet er óók kwalitatief uitzien. En snel geleverd worden. Precies daarom ben je bij Drukbedrijf.nl aan het juiste adres. Of je nu een particulier, vereniging, klein of groot bedrijf bent - bij ons bestel je gemakkelijk en snel al je drukwerk tegen een scherpe prijs. Gegarandeerd!

Drukbedrijf

Pluspunten
snelle levering, maar de flyers die ik besteld had zijn heel slecht gesneden. Ben ik gaan bellen vanwege dit probleem, maar het personeel (emma) is slecht, waarbij er werd gezegd dat ik zsm bericht kreeg maar kreeg geen antwoord meer. De volgende dag was deze persoon niet op kantoor en niets overgedragen aan collegas. Mocht ik weer gaan bellen en had de volgende persoon het opgepakt.

Bespaar je geld zou ik zeggen!

Bespaar je geld zou ik zeggen!
amsterdam

Gepubliceerd op: 02/06/2019

Pluspunten
The t-shirts were printed well.
The stickers shown on their website to not match what they send you. I ordered completely round stickers (with the back also round, as shown on the website) but I received a stack of square paper with round stickers. I also asked about this before I ordered and they said they would be cut out round. I asked to receive the round cut out stickers and they said I would have to pay again to get them. I would have ordered with another company to get what I wanted! Also the quality of the sticker printing is not very good. Not bright and you can see tiny dots of color, not blended.
Hi Emma,

Thanks for the feedback and I really want to found a solution.

Please can I contact you about this case!

Hope to hear from you soon.

bye,

Emma Lewin
Oudkarspel

Gepubliceerd op: 15/05/2019

Pluspunten

Check aanleverbestanden die door klant aangeleverd worden, en als er fouten zijn gemaakt volledige refund. Jullie maken de fout, de klant niet
Beste Jesper,

Een 1 krijgen is nooit leuk, dus ik wil graag contact met je opnemen om dit met je recht te zetten. Ik hoor graag of dit mag!

Groeten,

Gepubliceerd op: 10/05/2019

Pluspunten

verschillende formaat bestanden moeten toesturen voordat het gedrukt kon worden. Eenmaal gedrukt is er niet verder nagekeken of de logo in het midden geplaatst is of niet. Niet tevreden of het geleverd product!
Maya
Heerhugowaard

Gepubliceerd op: 27/04/2019

Pluspunten
product is mooi bedrukt
aan de levertijden houden.. nu was het een week later binnen terwijl bestanden wel op tijd aangeleverd waren. Na hierover te bellen wordt er geen oplossing aangeboden of mee gedacht.
Beste Laura,

Een 1 krijgen is altijd schrikken en wil heel graag contact met je opnemen om dit recht te zetten. Zoals ik het nu lees hebben we niet op tijd geleverd, maar ik wil je graag hier nog wat vragen over stellen. Ik hoop dat je hiervoor open staat en ik hoor graag van je.

Groeten,

De Fryske
Friesland

Gepubliceerd op: 29/03/2019

Pluspunten
nvt
Levertijd kan beter
Service kan beter en helderder
Aanleveren bestanden is erg ingewikkeld
Pieter
Zwolle

Gepubliceerd op: 02/10/2018

Pluspunten
Snelle reactie op offerte aanvraag en snelle reactie op mailtjes
Communicatie rondom drukwerk zelf, Kwaliteit drukwerk en service richting klant wanneer kwaliteit niet voldoet.
Afgelopen donderdag zijn de geboortekaartjes (twee dagen te laat) geleverd, helaas met drukfout en moet het opnieuw. Geboortekaartjes worden nu minimaal een week later verzonden dan de planning was, dat kan echt niet. Vanuit het bedrijf merk ik niet dat daar überhaupt begrip voor is en wordt er mijns inziens onvoldoende meegedacht over een oplossing. Nu afwachten of en wat er dinsdag geleverd wordt. Vooralsnog dus zeer ontevreden over de kwaliteit en de service.
Yvette
Haren

Gepubliceerd op: 22/09/2018

Pluspunten
prijs, gratis opmaak als binnen kwartier
verkeerde levering, geen enkele bereikbaarheid in weekend, drukfoutjes
Rick Versteegh, Hill+Knowlton Strategies

Gepubliceerd op: 18/09/2018

Pluspunten

Pakje werd naar verkeerd adres gestuurd en is na 3 weken onderweg te zijn nog niet geleverd.

Gepubliceerd op: 21/08/2018

Pluspunten
Servicegericht maar......
...... helaas is de vlag niet geleverd.
Karin Fleur/Almata
Ossendrecht