Website: www.drukbedrijf.nl
Adres: Joan Muyskenweg 114 1114AN

Natuurlijk wil je een scherpe prijs voor je drukwerk. Maar het moet er óók kwalitatief uitzien. En snel geleverd worden. Precies daarom ben je bij Drukbedrijf.nl aan het juiste adres. Of je nu een particulier, vereniging, klein of groot bedrijf bent - bij ons bestel je gemakkelijk en snel al je drukwerk tegen een scherpe prijs. Gegarandeerd!

Drukbedrijf

Pluspunten
Prima website voor upload gewenste ontwerp voor een banner met goede service t.a.z. bestandscontrole. Ondanks de scherpe prijs prima service en kwaliteit en zeer snel geleverd. We zijn er blij mee.

Jan - Stichting The Hage Open

Gepubliceerd op: 18/11/2018

Pluspunten
Nadat ik toch een negatieve beoordeling heb achtergelaten, is er later nog contact met mij opgenomen over wat er precies is misgegaan. Mijn frustraties zijn goed opgevangen door het bedrijf en ze zijn mij goed tegemoet gekomen om de fout ter herstellen. Al met al dat dit misschien een kleine fout is, is het goed opgelost. Graag wil ik Onno hier nog voor bedanken voor de goede service. Daarom 4,5 sterren.
Communicatie als je bestanden ineens weg zijn. Je oosters komen te laat binnen en als goedmakertje willen ze 10% korting geven op de volgende aankoop. Met deze service is er geen volgende aankoop
Max
EINDHOVEN

Gepubliceerd op: 17/11/2018

03/11/2018

Pluspunten
Ontzettend service gericht!

eetcafé knabbel en babbel

WOLKENTHEATER

Gepubliceerd op: 16/11/2018

Pluspunten
alles perfect
Frans
EWIJK

Gepubliceerd op: 16/11/2018

Pluspunten
Wij zijn dit jaar overgestapt naar Drukbedrijf.nl en zullen hier ook niet meer weggaan. Wat een bijzonder goede service en professioneel personeel. Ze denken mee, ze zijn ontzettend snel en niets is teveel gevraagd. Drukbedrijf regelt het gewoon voor je.

Marileen

Gepubliceerd op: 15/11/2018

Pluspunten
Snelle service en snelle reactie op de aanvraag. De visitekaartjes zagen er prima uit. Echter klopten de aantallen niet.
Er werden veel eisen gevraagd in losse mails waardoor het mailcontact onnodig lang duurde voor de aanvraag werd goedgekeurd.
USLAS Atlas

Gepubliceerd op: 15/11/2018

Pluspunten
Prima drukwerk en snelle levering.
Ook een klein probleem werd bijzonder snel afgehandeld.
Uitstekende service.

Gerard

Gepubliceerd op: 15/11/2018

Pluspunten
Very quick printing time.
Lots of information available on the website about paper qualities, different finishes, lots of options to create the document you're after.
Speak multiple languages! (Thank you!)
Account information/invoices/orders are presented clearly.
Free samples.
Had issues in the past with uploading documents to the online quotation platform.
Kirsty / O My Bag