Website: www.dronekenner.nl
Adres: Zomerhofstraat 71 - u112 3032CK
Plaats: Rotterdam

Dronekenner is een online webshop, voor en door drone enthousiastelingen, die zich specialiseert in het aanbieden van een zo groot mogelijk aanbod drones voor beginnende hobbyisten tot veeleisende professionals.

Dronekenner

Pluspunten
Je wordt als klant erg goed geholpen, bieden echt meerwaarde door aanvullende informatie. Dus de tekortkoming van je kennis vullen ze voor je aan.
Het klinkt onwaarschijnlijk, maar ik zou geen verbeter punten weten. Ze maken waar wat ze zeggen. Zeer snelle levering
J.P.Post
Bleiswijk

Gepubliceerd op: 28/02/2019

Pluspunten
Goed en duidelijk

Wilfried
Ruinen

Gepubliceerd op: 25/02/2019

Gepubliceerd op: 22/02/2019

Pluspunten
prima op tijd en duidelijk wat je koopt
niemand kan een 10 hebben, maar dit bedrijf zit er wel heel dicht tegen aan.
Rory
Velsen

Gepubliceerd op: 22/02/2019

Pluspunten
Snelle levering, goede overzichtelijke site, volgende keer ga ik weer hier bestellen
Martin
Heeg

george
cuijk

Gepubliceerd op: 21/02/2019

Pluspunten
Gewoon correct

Ed
Hippolytushoef

Gepubliceerd op: 21/02/2019

Pluspunten
Snelle levering, goede ondersteuning bij ingebruikname
Ook als blijkt dat dit niet de juiste keuze is geweest wordt alles netjes afgehandeld.

Ron
Druten

Gepubliceerd op: 23/01/2019

Pluspunten
- scherp in prijs
- uitgebreid assortiment
- vakkundige voorlichting
- supersnelle levering

Theo
Apeldoorn

Gepubliceerd op: 21/01/2019

Pluspunten
Je wordt vlot geholpen. Daar onderscheidt dit bedrijf zich echt in. Redelijk geprijsd.
Voorlichting mag beter, zeker bij verkoop 2de kans. Ik als beginnend dronefan had geen notie van het bestaan van dji care refresh, totdat mijn mavic pro platinum gecrashed was. Een stukje voorlichting over de risico's van 2e kans zou welkom zijn geweest. Maar dat was te laat. Wijzer geworden en maar een nieuwe drone gekocht. Nu wel met care refresh...
Antwoord Dronekenner
Beste Jakob,

dit is een punt dat we onlangs verbeterd hebben. Iedereen die een drone bij ons koopt krijgt nu via e-mail uitgebreide informatie en advies, ook de tweedekans drones. Helaas is dit bij u niet goed gegaan blijkbaar, waarvoor onze welgemeende excuses. We vinden goede voorlichting erg belangrijk want we zeggen niets voor niets: kennis maakt het verschil!

Echter, als onze tweedekans drones zijn zo goed als nieuw, en persoonlijk door onze drone Kenner geinspecteerd en getest. Deze drones zijn niet minder betrouwbaar dan nieuwe modellen.

Graag horen we van u wat er precies is gebeurd. Dit nemen we mee in onze verbeterprocessen en we geven altijd een leuke vergoeding voor de moeite die u neemt. U kunt dit mailen naar info@kenners.nl, als u dat wilt.

het Kenners team
Jakob