Website: http://www.drogisterij.net
Adres: Nijverheidsweg 15 3251LP
Plaats: Stellendam

Drogisterij.net is sinds 1999 de grootste online drogist op met ruim 40.000 artikelen op voorraad op gebied van afslanken, verzorging, gezondheid, parfum, seksualiteit, lenzen, fitness, sport.

Daarnaast heeft Drogisterij.net veel exclusieve artikelen die niet meer in reguliere drogisterijwinkels verkrijgbaar zijn. Elke week heeft Drogisterij.net aanbiedingen en nieuwe producten.

Voor 22:00 besteld, morgen in huis!
NIEUW: nu ook op zondag besteld, maandag in huis.

Drogisterij.net
190252 keer bekeken

Pluspunten

Ik heb een elektrische voetvijl besteld. De omschrijving mag aangepast. Er zit niks elektrisch aan. Er zitten batterijen bijgeleverd. Dat was een onverwachte teleurstelling die ik ontdekte nadat de verpakking helemaal stuk geknipt was. Dat ging niet anders.

Gepubliceerd op: 25/08/2019

Pluspunten
Duidelijke website. Goede prijs/kwaliteit
Langere levertijd vanwege product dat toch niet voorradig was, maar wel online op voorraad was.
Mo

Gepubliceerd op: 24/08/2019

Pluspunten
Er werd maar niet geleverd, maar een berichtje was genoeg voor een goede afhandeling
Eerder laten weten wanneer een product niet leverbaar is

Gepubliceerd op: 23/08/2019

Pluspunten
vriendelijk, uiteindelijk snelle afhandeling met retour sturen van aankoop bedrag. erkennen dat product over de datum was .
product was over de datum (modifast) , veel mailcontact maar werd geen antwoordt gegeven op mijn vraag alleen excuses voor uw ongemak. Whatss app contact antwoord pas om 22.00 uur en ochtend of middag geapt . verschillende info verstrekt over wel/niet retour zenden vh product
E

Gepubliceerd op: 22/08/2019

Pluspunten

Levertijd van 3-5 dagen. Op dag van levering pas mail gehad dat een product niet geleverd kon worden.
Marleen
Lelystad

Gepubliceerd op: 21/08/2019

Pluspunten
Nette afhandeling
Late levering en uiteindelijk bleek het belangrijkste van mijn bestelling niet meer leverbaar. Duurde ook erg lang voordat ik dat te horen kreeg.

Gepubliceerd op: 21/08/2019

Pluspunten
Goeie prijs.
Je magazijn aanpassen zou nooit je leverbetrouwbaarheid mogen raken. Zonde dat dit projectje supplychain technisch niet helemaal lekker uitgevoerd is. Er was aangegeven dat de levertijd een dagje langer kon duren , maar het werd meer dan een week en tevens was de levering incompleet. Het overige deel heb ik gelukkig makkelijk kunnen annuleren via de website, maar hier heb ik geen bevestiging van gehad en ook geen geld retour gehad. Deze annulering was begin afgelopen week. Dus voor nu zie ik genoeg verbeterpotentie, maar in de basis zit het goed in elkaar. Op basis van deze ervaring zou ik het bedrijf alleen niet aan kunnen bevelen.
Bart
Anna Paulowna

Gepubliceerd op: 20/08/2019

Pluspunten
qua levering perfect maar twijfels bij het ontvangen product, volgens mij is het niet origineel.Het gaat om Old Spice eau de toilet. Niet te vinden op de website van Old Spice.
ik hoop iets te horen
Lex Sonneveld
Ugchelen

Gepubliceerd op: 20/08/2019

Pluspunten
Ze hebben goede prijzen en aanbiedingen.
De klantenservice is extreem slecht bereikbaar. Ze zeggen zelf al in de intro: "als u niemand aan de lijn krijgt, dan ...". En na 10 minuten wordt je gewoon uit de lijn gegooid.

Als een van je bestelde producten niet op voorraad is, dan loopt je hele bestelling vertraging op. Ze sturen je de volgende dag een mail als dit het geval is, maar daarna hoor je makkelijk een week niks meer van ze.

Gepubliceerd op: 20/08/2019

Pluspunten
Eenvoudige annulering bij een foutieve bestelling
Snellere communicatie over levering of gedeeltelijke levering.
Verder wordt een korting voucher teniet gedaan door opeens een aanbiedings artikel te noteren. Zeer misleidend !
Bereikbaarheid is matig
Peter Keur