Website: http://www.drogisterij.net
Adres: Nijverheidsweg 15 3251LP
Plaats: Stellendam

Drogisterij.net is sinds 1999 de grootste online drogist op met ruim 40.000 artikelen op voorraad op gebied van afslanken, verzorging, gezondheid, parfum, seksualiteit, lenzen, fitness, sport.

Daarnaast heeft Drogisterij.net veel exclusieve artikelen die niet meer in reguliere drogisterijwinkels verkrijgbaar zijn. Elke week heeft Drogisterij.net aanbiedingen en nieuwe producten.

Voor 22:00 besteld, morgen in huis!
NIEUW: nu ook op zondag besteld, maandag in huis.

Drogisterij.net
197668 keer bekeken

Gepubliceerd op: 14/01/2020

Pluspunten
betere website, en doe iets aan die be;ache;ijk hoge prijzen! I tubetje multivitamine a 1, 24 moet bijne 8 euro afrekenen, idiot gewoon, wilde er 3 bestellen maar op een of ander manier kreeg ik er maar 1, contactformulier ingevuld, geen reactie..nee niet meer hier!!
Coby

Gepubliceerd op: 14/01/2020

Pluspunten
Dat ze reageren via whatsapp, soms snel en soms traag
Wat je belooft (voor 22 uur bestellen, volgende dag in huis) ook doen. Als er nog 5 op voorraad zijn en je bestelt er 1 om 19:00 uur dan verwacht ik het de volgende dag en niet, na vragen ernaar, 5 dagen later!
Raymond
Nieuwegein

Gepubliceerd op: 07/01/2020

Pluspunten

Gewoon de producten leveren die aangeboden worden. En niet de helft leveren en extra kosten in rekening brengen.
Jeroen

Gepubliceerd op: 06/01/2020

- Optijd leveren
- bevestigingsmail
- normaal antwoorden bij vraag aan klantenservice
- een mail bij vertraging zou ook netjes zijn
Bianca

Gepubliceerd op: 31/12/2019

Pluspunten

afleverbeloftes worden diverse malen niet nagekomen
A

Gepubliceerd op: 27/12/2019

Pluspunten
De producten werden netjes geleverd. 1 artikel kon niet geleverd.
Ik heb nog steeds mijn geld niet terug ontvangen van het product wat niet geleverd kon worden. Op de site stond voor 22:00 besteld de volgende dag in huis. Helaas stond er niet op de site al dat de producten vertraging op konden lopen. Dat werd pas in de mail gezet die ik als bevestiging kreeg. Anders was ik naar een andere site op zoek gegaan.
Joanne

Gepubliceerd op: 23/12/2019

Pluspunten

Hoge verzendkosten en extra kosten bij "goedkope artikelen"
Kleine bestelling,in dit geval 5 scheermesjes,die gewoon door de brievenbus kunnen,moet je uren voor thuisblijven omdat ze door DHL bezorgd worden.Dus ik ga niets meer bestellen bij uw bedrijf.
Willem

Gepubliceerd op: 19/12/2019

Pluspunten

Er was een actie waarbij je wanneer je voor €100 bestelde een goodiebag kreeg t.w.v. €50. Speciaal hiervoor voor €100 besteld, vervolgens kregen we de goodiebag en hier zat maar voor €30 aan spullen in wanneer ik bekeek op de website. Oneerlijke aanbieding dus.
Hannah

Gepubliceerd op: 18/12/2019

Pluspunten
Mooie aanbiedingen, heldere website
Aanbiedingen kunnen leveren. In mijn geval wetende bezorgdatum dagelijks een dag verder gezet. Bij navraag bleek er niet geleverd te kunnen worden. Aanbid geld terug, prima, alleen dezelfde dag ook een email dat de levering binnen was, toen was inmiddels alles qua teruggaaf geregeld . Jammer geen communicatie, er had ook aangegeven kunnen worden dat levering komt maar nog een week duurt, dan had ik een keuze kunnen maken. Nu heb ik zelf navraag kunnen doen en de oplossing was geld terug geven.
Voor mij geen bestellingen meer hier.
Anne

Gepubliceerd op: 11/12/2019

Copyright © 2008 - 2020 KiyOh  |  Meld misbruik  -  Privacybeleid  -  Gebruikersvoorwaarden  -  Contact  -  FAQ