Website: http://www.drogisterij.net
Adres: Nijverheidsweg 15 3251LP
Plaats: Stellendam

Drogisterij.net is sinds 1999 de grootste online drogist op met ruim 40.000 artikelen op voorraad op gebied van afslanken, verzorging, gezondheid, parfum, seksualiteit, lenzen, fitness, sport.

Daarnaast heeft Drogisterij.net veel exclusieve artikelen die niet meer in reguliere drogisterijwinkels verkrijgbaar zijn. Elke week heeft Drogisterij.net aanbiedingen en nieuwe producten.

Voor 22:00 besteld, morgen in huis!
NIEUW: nu ook op zondag besteld, maandag in huis.

Drogisterij.net
196325 keer bekeken

Pluspunten
Mooie aanbiedingen, heldere website
Aanbiedingen kunnen leveren. In mijn geval wetende bezorgdatum dagelijks een dag verder gezet. Bij navraag bleek er niet geleverd te kunnen worden. Aanbid geld terug, prima, alleen dezelfde dag ook een email dat de levering binnen was, toen was inmiddels alles qua teruggaaf geregeld . Jammer geen communicatie, er had ook aangegeven kunnen worden dat levering komt maar nog een week duurt, dan had ik een keuze kunnen maken. Nu heb ik zelf navraag kunnen doen en de oplossing was geld terug geven.
Voor mij geen bestellingen meer hier.
Anne

Gepubliceerd op: 11/12/2019

Pluspunten

Product nog steeds niet geleverd, ook geen indicatie wanneer dan wel

Gepubliceerd op: 09/12/2019

Gepubliceerd op: 03/12/2019

Pluspunten
Slecht communicatie met klanten.
Bij bestelling stuur altijd een bevestigingsbericht.
Amstetdam

Gepubliceerd op: 29/11/2019

Pluspunten

artikelen niet leverbaar ondanks vermelding 'op vooraad', na terug getrokken levering en mail van mij nog een week wachttijd voor de rest van de bestelling, 24 uurs service werd twee weken.
Wim

Gepubliceerd op: 20/11/2019

Pluspunten

Toen de producten geleverd werden zaten op alle verpakkingen zwarte vlekken. Ook lijken sommige producten van andere kwaliteit als hetzelfde product wat ik in een winkel heb gekocht. Of dit komt doordat het product vernieuwd is weet ik niet

Gepubliceerd op: 13/11/2019

Pluspunten
Goedkope prijzen
- wanneer een product niet voorradig is kan je die annuleren. Maar als je dan onder het bedrag komt, waardoor je wel verzendkosten moet betalen, zou het wel netjes zijn als je daarop geattendeerd wordt.
- omdat ik een product had geannuleerd omdat die pas later weer voorradig zou zijn zou ik geld terug krijgen. Dit ging niet vanzelf. Ik moest daarover een app berichtje over sturen. Dit zou gelijk vanzelf moeten gaan.
Laag Zuthem

Gepubliceerd op: 13/11/2019

Pluspunten

1.Bestelling kwam niet op tijd (vlg site de volgende dag)
2.Gedeelte kon niet geleverd
3.Nog een gedeelte kwam weer later
4.En alles was los in een doos gemikt niet heel professioneel...
Julia
Nieuwegein

Gepubliceerd op: 12/11/2019

Pluspunten

Te veel mail iedere keer weer anders,voor 10uur besteld volgende dag binnen is niet waar gewoon 2 dagen later
Teun
Den bosch

Gepubliceerd op: 12/11/2019

Pluspunten
Netjes ingepakt
Op tijd besteld en zou de volgende dag komen. Pakket helaas de dag daarna mogen ontvangen.
Daniel

Gepubliceerd op: 11/11/2019