Website: http://www.drogisterij.net
Adres: Nijverheidsweg 15 3251LP
Plaats: Stellendam

Drogisterij.net is sinds 1999 de grootste online drogist op met ruim 40.000 artikelen op voorraad op gebied van afslanken, verzorging, gezondheid, parfum, seksualiteit, lenzen, fitness, sport.

Daarnaast heeft Drogisterij.net veel exclusieve artikelen die niet meer in reguliere drogisterijwinkels verkrijgbaar zijn. Elke week heeft Drogisterij.net aanbiedingen en nieuwe producten.

Voor 22:00 besteld, morgen in huis!
NIEUW: nu ook op zondag besteld, maandag in huis.

Drogisterij.net

Pluspunten

Beter communiceren qua levering en voorraad producten....tevens beter reageren op mail en de telefoon eens aannemen zou fijn zijn
Claudia
Aalden

Gepubliceerd op: 17/08/2019

Pluspunten
Communicatie is redelijk okee.
7 dgn wachten op 4 doosjes nurofen, nog eens 7 dgn wachten op de rest van de bestelling. Na 3 wkn bericht dat rest er niet is. Wanprestatie! En ik moet ook nog eens achter mijn geld aan. Geen excuus of compensatie...
Ra bijkerk
Veenendaal

Gepubliceerd op: 16/08/2019

Pluspunten
Vond de manier waarop mijn bestelling weerde afgehandelde en de communicatie daarover schandalige. Voor een bestelling waarbij de bezorging bij de volgende dag aan huis zou arriveren hebben we meer dan een week gewacht!
Nooit meer!
L

Gepubliceerd op: 16/08/2019

Pluspunten
Site is mooi.
Bestellen gaat goed
Staan artikelen op voorraad die er niet blijken te zijn.
Moet zelf informeren baar de stand van zaken.
Wordt daarna wel geleverd
Zit nog te wachten op restitutie
Rob
SPIJKENISSE

Pluspunten

Verschrikkelijk lange levertijd, en achteraf een mailtje dat de helft opeens niet meer op voorraad was
Piet

Pluspunten

helaas verkeerde product geleverd.
levertijd was lang

Gepubliceerd op: 10/08/2019

Pluspunten
Ik werd via de e-mail ingelicht over de stand van zaken omtrent mijn bestelling.
- Levering zoals aangetoond naleven

Gepubliceerd op: 09/08/2019

Pluspunten

order 8621461 op 05-07 geplaatst. op 06-07 bericht ontvangen dat 1 art. niet op voorraad is. tijdens de bestelling niets aangegeven bij het product. op 08-07 doorgegeven dat rest van de order geleverd kan worden en het bedrag van € 13.98 terug gestort kan worden. per vandaag
nog niets op mijn rekening gezien. ruim 2 weken geleden!!!! met spoed overmaken svp.
conclusie: prijzen zijn oké, maar de rest valt zwaar tegen.

Gepubliceerd op: 08/08/2019

Pluspunten
Nog geen kunnen vinden.
Geen producten op jullie site zetten, die niet leverbaar zijn. 10 dagen na terug zenden nog steeds geen ontvangst bevestiging en nog helemaal geen terugstorting van het geld ontvangen.
P.J.A Stokman
Oosterhout

Gepubliceerd op: 03/08/2019

Pluspunten
Je kunt eenvoudig bestellingen anuleren of retouren. Ook producten terug vinden in je account werkt simpel
Beter aangeven op de website welke producten op voorraad zijn. Twee bestellingen gedaan en een keer te laat geleverd en een keer geaneleerd wegens vertraging
Assen

Gepubliceerd op: 01/08/2019