Website: http://www.drogisterij.net
Adres: Nijverheidsweg 15 3251LP
Plaats: Stellendam

Drogisterij.net is sinds 1999 de grootste online drogist op met ruim 40.000 artikelen op voorraad op gebied van afslanken, verzorging, gezondheid, parfum, seksualiteit, lenzen, fitness, sport.

Daarnaast heeft Drogisterij.net veel exclusieve artikelen die niet meer in reguliere drogisterijwinkels verkrijgbaar zijn. Elke week heeft Drogisterij.net aanbiedingen en nieuwe producten.

Voor 22:00 besteld, morgen in huis!
NIEUW: nu ook op zondag besteld, maandag in huis.

Drogisterij.net
196329 keer bekeken

Pluspunten

Bestelling pas na een week geleverd gekregen vanwege diverse fouten, terwijl de belofte 'de volgende dag in huis' is. Geen enkele compensatie, pas na lang doorzeuren. Mega slechte service op deze manier!

Gepubliceerd op: 11/12/2019

Pluspunten

Als je iets besteld moet je er niet zelf achteraan hoeven te gaan als er niets geleverd word. Artikel bleek toch niet op voorraad te zijn. Reactie onvoldoende
Helmond

Gepubliceerd op: 03/12/2019

Pluspunten
Goede prijzen als je de aanbiedingen pakt. Minimale ordergrootte is een beetje aan de hoge kant, maar begrijpelijk met de verzendkosten deze dagen.
Belofte nakomen om de dag erna te bezorgen. Op de website staat voor een bepaalde tijd besteld, de dag erna bezorgd. Bestelling was 1 dag te laat. Smoesje met druk helpt hier niet aan, pas dan de website aan.

Verder lagen alle artikelen gewoon los in de doos zonder vulling/papier ertussen. 2 Flessen waren hierdoor beschadigd, waarvan 1 shampoofles kapot. Onacceptabel maar geen zin in het gezeur van retourneren etc. Gewoon slecht en ongeïnteresseerd verpakt.
Kees

Gepubliceerd op: 03/12/2019

Duurt veel te lang heb de producten nog niet binnen...wacht al bijna 3 weken
Bookelman
Hilversum

Gepubliceerd op: 02/12/2019

Pluspunten
Ongevraagd krijg je al die k. mailings
Rot op met je datagraaien

Gepubliceerd op: 02/12/2019

Pluspunten
Waardeloos!
Bestelling gedaan. Eerst enkele dagen geduurd tot ik überhaupt bericht kreeg dat sommige producten niet leverbaar waren en op dat moment was de rest al verzonden en was het niet meer mogelijk om de bestelling te annuleren. Ook de terugbetaling van de 2 missende producten laat op zich wachten. Heel er ontevreden.
Y
Amersfoort

Gepubliceerd op: 27/11/2019

Pluspunten
op het moment nog niet
goeden dag 2de bericht..... heb 22 okt.tabletten besteld en een bedrag betaald via ING van 23.10 euro ...omschrijving 8769353...een ander nr.1030000114097579 ..Heb nog steeds niets vernomen op mijn 1ste bericht en ook nog niets ontvangen!!!Dit is niet prettig! Marianne Gelders.
Marianne Gelders

Gepubliceerd op: 26/11/2019

Pluspunten
Ik heb uiteindelijk mijn bestelling ontvangen
Geen enkele van de na volgende en voor mij de reden om voor Drogisterij.nl te kiezen zijn nagekomen:
- bezorging binnen 1 werkdag (ook in het weekend)
- klantenservice die na kantooruren bereikbaar is.

Gepubliceerd op: 26/11/2019

Pluspunten
???
Nog steeds niks teruggestort op mn rekening omdat het bestelde en betaalde product niet leverbaar was.....heeeeeeel slecht!!!
Marijke
Twijzel

Gepubliceerd op: 23/11/2019

Pluspunten
Communicatie kan eenvoudig via Whatsapp
Mijn bestelling had een levertijd van 2 werkdagen. Uiteindelijk zijn ze 3 weken na de besteldatum geleverd.
De communicatie via Whatsapp was minimaal, meerdere keren moeten vragen naar een status. Daarna kreeg ik een track en tracé code, zonder bezorgbedrijf.
Ik had 3 roze flessen besteld, heb 1 roze, een grijze en een groene ontvangen.
Kees

Gepubliceerd op: 22/11/2019