Website: http://www.drogisterij.net
Adres: Nijverheidsweg 15 3251LP
Plaats: Stellendam

Drogisterij.net is sinds 1999 de grootste online drogist op met ruim 40.000 artikelen op voorraad op gebied van afslanken, verzorging, gezondheid, parfum, seksualiteit, lenzen, fitness, sport.

Daarnaast heeft Drogisterij.net veel exclusieve artikelen die niet meer in reguliere drogisterijwinkels verkrijgbaar zijn. Elke week heeft Drogisterij.net aanbiedingen en nieuwe producten.

Voor 22:00 besteld, morgen in huis!
NIEUW: nu ook op zondag besteld, maandag in huis.

8.2
182027 keer bekeken

23% (2061)

Pluspunten

Flessen, totaal 12 besteld. Ook 12 leveren en geen 11 stuks.
Van deze 11 waren er drie kapot. Ingepakt in een te grote doos. Kan niet anders dan fout gaan. Was een grote rotzooi bij het open maken. Op kleren enz Is bietensap dus niet meer uit te krijgen!! Uiteraard niet meer op deze manier verzenden.
Geachte heer/mevrouw,
Hartelijk dank voor uw beoordeling. Wat vervelend om te horen dat u maar 11 stuks heeft ontvangen en er ook nog kapot zijn gegaan tijdens het vervoer. Zou u dit aan ons kunnen mailen samen met uw ordernummer. U kunt dit mailen naar klantenservice@drogisterij.net. We zullen u een passende oplossing bieden.
Quintus
made

Gepubliceerd op: 21/01/2019

Pluspunten
Snelle goede levering

Erik
Zeeland

Gepubliceerd op: 19/01/2019

Pluspunten
snelle levering, veel goedkoper dan in winkel, goede communicatie

marike

Gepubliceerd op: 18/01/2019

Pluspunten
Veel keus
Slecht optijd leveren, tijden later blijkt product niet leverbaar
Geachte heer/mevrouw,
Hartelijk dank voor uw beoordeling. Onze excuses dat het pakket niet op tijd geleverd is. Soms blijkt het weleens dat een product toch een langere levertijd heeft dan verwacht via onze leverancier. We begrijpen dat dit vervelend is maar we doen er alles aan om dit zo beperkt mogelijk te houden.
Eef
Woudenberg

Gepubliceerd op: 18/01/2019

Pluspunten
Redelijk goedkoop
Vaker actiecode ingevoerd voor gratis product helaas geen gratis product gezien! 2x toe gebeurd....
Geachte heer/mevrouw,
Hartelijk dank voor uw mail. Onze excuses dat het actiecode product niet is geleverd. We hopen dat dit in de toekomst niet meer zal gebeuren. Mocht het wel zo zijn dan vernemen wij dit graag van u via klantenservice@drogisterij.net
Jordy S
Gronsveld

jolanda
Kerkrade

Tamara
Helmond

Gepubliceerd op: 13/01/2019

Pluspunten
De artikelen waren niet op voorraad. Kreeg daarover een bericht. De artikelen had ik na een week wel binnen. De artikelen waren goedkoper dan in andere winkels.
Jammer dat bij het bestellen niet aangegeven wordt dat de artikelen niet voorradig waren.

Gepubliceerd op: 13/01/2019

Pluspunten
goeie service , snelle levering , voldoende keuze en duidelijke vermelding van de voorraad.

Chris
EPE

Gepubliceerd op: 13/01/2019

Pluspunten
Goede en snelle levering top!!

Rene
Purmerend