Website: http://www.drogisterij.net
Adres: Nijverheidsweg 15 3251LP
Plaats: Stellendam

Drogisterij.net is sinds 1999 de grootste online drogist op met ruim 40.000 artikelen op voorraad op gebied van afslanken, verzorging, gezondheid, parfum, seksualiteit, lenzen, fitness, sport.

Daarnaast heeft Drogisterij.net veel exclusieve artikelen die niet meer in reguliere drogisterijwinkels verkrijgbaar zijn. Elke week heeft Drogisterij.net aanbiedingen en nieuwe producten.

Voor 22:00 besteld, morgen in huis!
NIEUW: nu ook op zondag besteld, maandag in huis.

Drogisterij.net
42037 beoordelingen (totaal)
204036 keer bekeken

Pluspunten

De site. Ik kan mijn wachtwoord niet veranderen, daardoor kan ik geen retourformulier bemachtigen en daarom kan ik mijn aankoop niet retourneren. Daar heb ik vervolgens over gemaild en daar krijg ik geen reactie op. Erg slecht!

Gepubliceerd op: 29/03/2020

Pluspunten
mijn bestelling wordt altijd correct afgehandeld

Chuck
Zoetermeer

Martina
Leiden

Gepubliceerd op: 28/03/2020

Pluspunten
Uitgebreide collectie, duidelijk opzet van artikelen. Bestellen en betalen ging vlot, ook terugkoppeling dat bestelling was ontvangen en betaald.
De tijd tussen bestelling plaatsen en afleveren was nu wel lang, alhoewel het was geen verrassing want in de bevestgingsmail was aangegeven dat de afhandeling wel even op zich kon laten wachten omdat ze het te druk hadden. Dit is eigenlijk mijn enige punt waar nog wat zou kunnen worden verbeterd.
Willem
Ridderkerk

Gepubliceerd op: 28/03/2020

Pluspunten
Snelle service, goede prijzen en wordt goed op de hoogte gehouden van de status van je bestelling.
Op de site staat bij het overzicht van producten niet aangegeven of hij op voorraad is of niet en als je hem dan in je winkelwagen doet en je winkelwagen bekijkt, staat er 0 aantal bij je product omdat hij niet op voorraad is. Als je dat niet door hebt en verder winkelt, kom je er aan het eind achter dat het product er niet is en moet je dan nog eens op zoek gaan naar een alternatief.
Mylene

Gepubliceerd op: 28/03/2020

Pluspunten
goede communicatie
x
marleen