Website: http://www.droam.nl
Adres: Postbus 30150 5600GA
Plaats: Eindhoven

Droam
8.1

Pluspunten
compact apparaat, makkelijk op te laden, heldere gebruiksaanwijzing en gemakkelijk snel via de post te verkrijgen.
De Droam hebben wij gebruikt voor onze vakantie in Amerika. Via de Droam hadden we helaas vaker geen internet dan wel, zelfs niet in grote steden als Los Angeles en San Francisco. Het apparaat geeft ook geen meldingen van de oorzaak bij storingen, bv is er een slechte verbinding of is het limiet verstreken. Ook via de website offline konden we dit niet goed bijhouden. Via de mail kon dat wel, maar we hadden geen verbinding! kortom erg teleurgesteld over het functioneren van de service. Gezien het ook voor ons een middel was om te navigeren voelden we ons regelmatig in de steek gelaten. Verbeterpunten zijn dus: versterk het bereik en voeg meldingen toe bij fouten.
Linda
Zwijndrecht

Gepubliceerd op: 19/06/2017

krijg droam niet geinstalleerd
Antwoord Droam
Beste Carine,

Jammer om te lezen dat je de Droam niet geïnstalleerd krijgt. Zou je ons kunnen bellen op dit nummer (+31) 040-4015019? Dan helpen wij je met installeren.

met vriendelijke groet,

Rick Willems
Klantenservice Droam
poelman-narowa
Wetteren

Gepubliceerd op: 14/06/2017

Gepubliceerd op: 12/06/2017

Pluspunten
snelle levering goede service
nee

Gepubliceerd op: 12/06/2017

Pluspunten
Geweldig snelle en correcte levering. Omdat ik de EU-SIM kaart als MIFI in mijn Moto G4 dual SIM Smartphone wilde gebruiken even gebeld voor advies en goed geholpen. Alles werkt sinds half april 2017 prima. Tot nu toe uitgebreid getest in Nederland en Duitsland.
De website mag wel iets duidelijker met bijvoorbeeld de informatie die ik miste over gebruik EU SIM kaart in mijn dual SIM Smartphone
Jan
Schiedam

Gepubliceerd op: 07/06/2017

Gepubliceerd op: 29/05/2017

Pluspunten
Snelle service, product doet wat het moet doen, goede verbinding
Makkelijker inzicht in tegoed krijgen (werkt nu wat omslachtig) en meer transparantie over het verbruik (bijv. mogelijkheid bieden om te zien wat er per dag is verbruikt.
Rick
Mijdrecht

Gepubliceerd op: 28/05/2017

Pluspunten
Goed werkend product. Contact met Droam verloopt goed en snel.
Envelop voor terugsturen Droam is aan de kleine kant.

Gepubliceerd op: 24/05/2017

Pluspunten
werkt goed in Scandinavie
Dekking in Duitsland is minder
ACW bv
Tiel

Gepubliceerd op: 22/05/2017

Pluspunten
Bieden buitengewone adequate service: na SMS zeer snel RE: ! Zoeken telefonisch zelfs meerdere keren contact. Ik ben zelfs spontaan teruggebeld, nadat ik 'te vroeg' belde.

OnnO
Hollandsche Rading