Bedrijfsgegevens

Website: www.fietssleutelkwijt.nl
Adres: Uiterwaardenstraat 171 1079CL
Plaats: Amsterdam
Telefoon: 020-2101208

Onze mobiele fietsenmakers zijn verspreid over de hele stad en zijn in no-time bij u als uw fiets op slot staat en het fietsslot stuk is of als u uw fietssleutel bent verloren. Wij maken geen misbruik van uw probleem en rekenen een transparante en eerlijk prijs om uw fietsslot open te breken.

KiyOh uitgangspunten:

  • Alle klanten mogen beoordelen
  • Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen 
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
  • Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 14 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina.

DrBeyk's fietsslotservice
totaal score
9.5
Beoordelen
Laatste beoordeling
23 dagen geleden
Legenda
> 90 dagen
30 - 90 dagen
< 30 dagen
184 beoordelingen (12 maanden)
792 beoordelingen (totaal)
4727 keer bekeken
98% beveelt dit bedrijf aan

KiyOh uitgangspunten:

  • Alle klanten mogen beoordelen
  • Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen 
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
  • Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 14 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina.

Filter beoordelingen op aantal sterren in afgelopen 12 maanden
83% (152)
16% (29)
2% (3)
0% (0)
0% (0)

Klantbeoordelingen

10
Pluspunten
De monteur was op tijd, vriendelijk en vakbekwaam.
Verbeterpunten
Het is handig om toch wat extra sloten mee te nemen, ook al heeft de klant online ingevuld geen slot te willen kopen. Voor de laatste-moment-beslisser ;-)
Renate
Amsterdam

Gepubliceerd op: 26/06/2018
Aanbeveling: ja


10
Pluspunten
*UPDATE 12-06-18*
Na een review via KiyOh en Facebook achtergelaten te hebben,
werd ik vrij snel benaderd door een vrouwelijke medewerker van DrBeyk via Facebook. Een heel professioneel en empatisch bericht waaruit bleek dat DrBeyk de houding en toon van de desbetreffende medewerker betreurden, hierop is hij dan ook aangesproken.
Als oplossing werd geboden om meteen de dag na het bericht mijn slot kosteloos open te maken, en daarnaast een gratis slot aan te bieden. Hier ben ik mee ingestemd, en werd inderdaad de dag erna geholpen door een vriendelijke medewerker op het afgesproken tijdstip. Bedankt DrBeyk voor jullie service!
Verbeterpunten
Aardige meneer aan de telefoon gehad halverwege deze week, gevraagd of ze ook sloten openbreken in Zuid/de Pijp. Werd mij aangeraden om op de kaart te kijken op de website en het formulier in te vullen voor een afspraak. Formulier ingevuld, gebruik makend van de actie op de zondagen (10 euro, reparatie tussen 11:00 -13:00 zonder specifiek tijdstip).

Dag later gebeld door een andere (jongere) man om te vragen naar de afspraak/deze te bevestigen. Ook per e-mail is ontvangst van het formulier bevestigd. Zondag gewacht tot 12:45, dezelfde jonge man aan de telefoon gehad die ook belde om te bevestigen. De afspraak zou niet ingepland zijn en 'u had ook eerder kunnen bellen'. Of de mail wel was aangekomen, of ik een bevestiging had ontvangen, want ja 'c'est la vie, die dingen kunnen gebeuren'. Ontzettend onprofessioneel deze medewerker, geen 'excuses dat u voor niets gewacht heeft', maar een 'ik kom aan het eind van de middag' waarop ik zei dat ik al vanaf 11 uur gewacht heb, en dat ik op mijn vrije zondag niet nog langer ga wachten. 'U bent toch al aan het wachten' was zijn antwoord. Belachelijk! En of ik een nieuwe afspraak kon maken. Echt heel jammer dit, ik verwacht ook niet dat deze review op de site terecht komt, dus zal het ook plaatsen op Facebook. Heb zelf ook meerdere functies gehad in de klantenservice en functies met klantcontact, maar deze medewerker kan wel een cursus klantcontact gebruiken
Klant
Amsterdam

Gepubliceerd op: 25/06/2018
Aanbeveling: ja


10
Pluspunten
 
Verbeterpunten
 
Klant

Gepubliceerd op: 25/06/2018
Aanbeveling: ja


10
Pluspunten
 
Verbeterpunten
 
Romee
Amsterdam

Gepubliceerd op: 25/06/2018
Aanbeveling: ja


6
Pluspunten
Komen naar je toe om je slot open te maken. Gelijk de mogelijkheid om ter plekke een nieuw slot aan te schaffen.
Verbeterpunten
Medewerker was ongeïnteresseerd. Prijs aan de hoge kant.
Antwoord DrBeyk's fietsslotservice
Bedankt voor uw voldoende, fijn dat u tevreden bent met de service.
Onze service is dé GOEDKOOPSTE van Nederland dus ik begrijp niet hoe u €15.- voor een service op locatie als duur kunt definiëren. Dat de medewerker 'ongeïnteresseerd' overkwam is niet okay, maar ook niet iets wat ik eerder over hem heb gehoord.
Edwin
Amsterdam

Gepubliceerd op: 22/06/2018
Aanbeveling: ja


9
Pluspunten
 
Verbeterpunten
 
Klant

Gepubliceerd op: 22/06/2018
Aanbeveling: ja


8
Pluspunten
I would recommend DrBeyk's for their service quality.
Also, the customer service is quite performing and reactive !
Verbeterpunten
 
Sophie
Amsterdam

Gepubliceerd op: 22/06/2018
Aanbeveling: ja


1
Pluspunten
 
Verbeterpunten
A dishonest guy came to unlock my bike for at the start 40 euros, he pretented his machine didn't work when I paid, I made then a cash transfer for 40 euros.
Two days later, I saw that I had well been withdrawn for the first payment then, I paid 80 euros instead of 40 euros.
I wouldn't recommend this website or if you do, make sure you come with cash !

Amsterdam
08/06/2018

Aanbeveling: nee


10
Pluspunten
Amazing service, fast and friendly staff
Verbeterpunten
 
Matteo
Amsterdam

Gepubliceerd op: 21/06/2018
Aanbeveling: ja


10
Pluspunten
Super service, enorm vriendelijk en flexibel.
Verbeterpunten
Weinig controle op id.
Klant
Amsterdam

Gepubliceerd op: 21/06/2018
Aanbeveling: ja


10
Pluspunten
Snelle service, betaalbaar, belt indien er eerder dan de gemaakte afspraak een gaatje vrij is, aardige jongen.
Verbeterpunten
Geen.
Anouk
Amsterdam

Gepubliceerd op: 21/06/2018
Aanbeveling: ja


Laden...
Meer beoordelingen...
Copyright © 2008 - 2018 KiyOh  |  Meld misbruik  -  Privacybeleid  -  Gebruikersvoorwaarden  -  Contact  -  FAQ