Website: www.fietssleutelkwijt.nl
Adres: Uiterwaardenstraat 171 1079CL

Onze mobiele fietsenmakers zijn verspreid over de hele stad en zijn in no-time bij u als uw fiets op slot staat en het fietsslot stuk is of als u uw fietssleutel bent verloren. Wij maken geen misbruik van uw probleem en rekenen een transparante en eerlijk prijs om uw fietsslot open te breken.

DrBeyk's fietsslotservice
9.5

Pluspunten
De monteur was op tijd, vriendelijk en vakbekwaam.
Het is handig om toch wat extra sloten mee te nemen, ook al heeft de klant online ingevuld geen slot te willen kopen. Voor de laatste-moment-beslisser ;-)
Renate

Gepubliceerd op: 26/06/2018

Pluspunten
*UPDATE 12-06-18*
Na een review via KiyOh en Facebook achtergelaten te hebben,
werd ik vrij snel benaderd door een vrouwelijke medewerker van DrBeyk via Facebook. Een heel professioneel en empatisch bericht waaruit bleek dat DrBeyk de houding en toon van de desbetreffende medewerker betreurden, hierop is hij dan ook aangesproken.
Als oplossing werd geboden om meteen de dag na het bericht mijn slot kosteloos open te maken, en daarnaast een gratis slot aan te bieden. Hier ben ik mee ingestemd, en werd inderdaad de dag erna geholpen door een vriendelijke medewerker op het afgesproken tijdstip. Bedankt DrBeyk voor jullie service!
Aardige meneer aan de telefoon gehad halverwege deze week, gevraagd of ze ook sloten openbreken in Zuid/de Pijp. Werd mij aangeraden om op de kaart te kijken op de website en het formulier in te vullen voor een afspraak. Formulier ingevuld, gebruik makend van de actie op de zondagen (10 euro, reparatie tussen 11:00 -13:00 zonder specifiek tijdstip).

Dag later gebeld door een andere (jongere) man om te vragen naar de afspraak/deze te bevestigen. Ook per e-mail is ontvangst van het formulier bevestigd. Zondag gewacht tot 12:45, dezelfde jonge man aan de telefoon gehad die ook belde om te bevestigen. De afspraak zou niet ingepland zijn en 'u had ook eerder kunnen bellen'. Of de mail wel was aangekomen, of ik een bevestiging had ontvangen, want ja 'c'est la vie, die dingen kunnen gebeuren'. Ontzettend onprofessioneel deze medewerker, geen 'excuses dat u voor niets gewacht heeft', maar een 'ik kom aan het eind van de middag' waarop ik zei dat ik al vanaf 11 uur gewacht heb, en dat ik op mijn vrije zondag niet nog langer ga wachten. 'U bent toch al aan het wachten' was zijn antwoord. Belachelijk! En of ik een nieuwe afspraak kon maken. Echt heel jammer dit, ik verwacht ook niet dat deze review op de site terecht komt, dus zal het ook plaatsen op Facebook. Heb zelf ook meerdere functies gehad in de klantenservice en functies met klantcontact, maar deze medewerker kan wel een cursus klantcontact gebruiken

Romee

Gepubliceerd op: 25/06/2018

Pluspunten
Komen naar je toe om je slot open te maken. Gelijk de mogelijkheid om ter plekke een nieuw slot aan te schaffen.
Medewerker was ongeïnteresseerd. Prijs aan de hoge kant.
Antwoord DrBeyk's fietsslotservice
Bedankt voor uw voldoende, fijn dat u tevreden bent met de service.
Onze service is dé GOEDKOOPSTE van Nederland dus ik begrijp niet hoe u €15.- voor een service op locatie als duur kunt definiëren. Dat de medewerker 'ongeïnteresseerd' overkwam is niet okay, maar ook niet iets wat ik eerder over hem heb gehoord.
Edwin

Gepubliceerd op: 22/06/2018

Pluspunten
I would recommend DrBeyk's for their service quality.
Also, the customer service is quite performing and reactive !

Sophie

Pluspunten

A dishonest guy came to unlock my bike for at the start 40 euros, he pretented his machine didn't work when I paid, I made then a cash transfer for 40 euros.
Two days later, I saw that I had well been withdrawn for the first payment then, I paid 80 euros instead of 40 euros.
I wouldn't recommend this website or if you do, make sure you come with cash !

08/06/2018

Pluspunten
Amazing service, fast and friendly staff

Matteo

Gepubliceerd op: 21/06/2018

Pluspunten
Super service, enorm vriendelijk en flexibel.
Weinig controle op id.

Gepubliceerd op: 21/06/2018

Pluspunten
Snelle service, betaalbaar, belt indien er eerder dan de gemaakte afspraak een gaatje vrij is, aardige jongen.
Anouk