Website: http://www.drbeykonline.nl/
Adres: Uiterwaardenstraat 171 1079CL
Telefoon: 0202604077

Bakfiets specialist, Mobiele Fietsenmaker en fietsslotservice in Amsterdam.

DrBeyk Online
9.8

Pluspunten
*Enviolo Automatic Shifter
I wanted a tighter feel to my Nuvinci shifter than the soggy long cables could give me. I also wanted and now love that i am always in a low gear when i start
Great support from DrBeyk to install the Enviolo Automatic shifter on my Urban Arrow. DrBeyk was super responsive by phone and email (even early in the morning) and he guided me through the process carefully. This is usually something your LBS would do for you but I was keen to understand fully. I can now take off my back wheel more easily if i get a puncture without having to remove all the cables!
Thanks DrBeyk!

Nick
England

Gepubliceerd op: 09/04/2019

Gezin <35 jr
Pluspunten
Alles is positief! De service, de prijs, de kwaliteit en de vriendelijkheid!

Ellemijn

Gepubliceerd op: 09/04/2019

Gezin 35-55 jr
Pluspunten
Wij hebben deze week een urban arrow gekocht bij dr. beyk en zijn ontzettend tevreden over de proffesionaliteit, snelheid en vriendelijkheid waarmee deze winkel handelt.
we werden zeer goed geadviseerd over welke bakfiets bij ons gezin zou passen en de service was perfect. De fiets werd op een door ons gewenste avond tot aan de deur gebracht.
Normaal ben ik niet zo van het schrijven van reviews, maar ik vind dat dr. beyk het meer dan verdient om aangeprezen te worden.

Nursel

Gepubliceerd op: 29/03/2019

Gezin 35-55 jr
Pluspunten
Fantastische service en veel kennis in huis over de Urban Arrow - we hebben hierdoor een goede keuze kunnen maken. We zijn al aan het sparen voor de volgende Urban Arrow - mijn echtgenote heeft er nu een, nu ik nog!

Zeist

Gepubliceerd op: 10/03/2019

Gezin <35 jr
Pluspunten
Vriendelijk, vakkundig, afspraken nagekomen en zelf iets extra’s gedaan!

Brethouwer
Aalten

Gepubliceerd op: 05/03/2019

Gezin 35-55 jr
Pluspunten
Top

Ik kan niet anders concluderen dat Dr Beyk een top bedrijf is. Goed advies, snelle levering, fijne nazorg en goed bereikbaar. Dus zoek je een dealer van Urban Arrow maar je woont, net als wij, niet in en om de stad Amsterdam.
Twijfel niet en neem contact met ze op! Wij zijn blij dat we de investering van de Urban Arrow bij Dr Beyk hebben gedaan.
Koning

Gepubliceerd op: 23/02/2019

Gezin 35-55 jr
Pluspunten
Prettig persoonlijk contact. Eerlijk advies. Prachtige producten. We hebben nu sinds begin december de Urban Arrow Family en willen nooit meer anders. Onlangs de eerste onderhoudsbeurt gehad en ook dat liep gesmeerd :-)

Kirstin
Diemen

Gepubliceerd op: 21/01/2019

Gezin 35-55 jr
Pluspunten
Prettig bedrijf, neemt alle tijd voor je, deskundig op zijn vakgebied, op tijd afgeleverd ondanks de feestdagen, ook in voor vernieuwingen en of verbeteringen, rustige buurt voor een proef rit te maken
ik had er al een paar tips doorgegeven die meteen opgevolgd werden zoals bv zelf oprollende spanbanden
Kees Scholten Klussen en onderhoud

Gepubliceerd op: 07/01/2019
Bedrijf

1-5 medewerkers
Pluspunten
Ik ben erg fijn geholpen door Pedro en heeft me ook goede tips gegeven voor mijn banden.

Amstelveen

Gepubliceerd op: 05/12/2018

Single, 35-55 jr
Pluspunten
On time, professional, easy going, quick, efficient, knowledgeable

Ashleigh

Gepubliceerd op: 04/12/2018