Website: https://drankdozijn.nl/
Adres: Kombuisweg 12 1041 AW

DrankDozijn is een online drankenspeciaalzaak, welke meer biedt dan alleen standaard whisky's, wijn, bier of rum. DrankDozijn staat voor een online webwinkel met een uitgebreid assortiment en vele speciale producten. Ons doel is dan ook om onze klanten een breed scala aan producten aan te bieden tegen een zo laag mogelijke prijs, maar wel met de beste service.

Drankdozijn.nl

Terug naar alle beoordelingen

Pluspunten

4 flessen LA Chouffe coffee besteld waarvan er maar 2 van een etiket waren voorzien........ Kun je niet cadeau doen minpunt

Gepubliceerd op: 22/07/2019

Pluspunten

Ik had extra betaald om het 's avonds te laten bezorgen maar het was niet optijd aangeboden bij post nl waardoor het alsnog de volgende dag overdag bezorgd moest worden
R

Gepubliceerd op: 20/07/2019

Pluspunten
Goede aandacht aan de bestelling van de klanten.
De prijs van verzending kosten redelijk hoog ( een prijs van 1 fles monin siroop ). 250 siroop voor gratis verzending kosten is te veel voor bestelling voor persoonlijke gebruiker.

Gepubliceerd op: 18/07/2019

Pluspunten
Vieze bruine vingerafdrukken op koker
Buitensporig grote doos voor 2 flessen
Teun

Gepubliceerd op: 10/07/2019

Max
Bovenkarspel

Gepubliceerd op: 06/07/2019

Pluspunten
Goed product.
Levering zou op dinsdag zijn, extra betaald voor een tijdvak levering. Product kwam een dag later aan, dit zonder enige communicatie. Zeer slecht.
Daan

Gepubliceerd op: 05/07/2019

Pluspunten
Snelle levering, goed verpakt, veel keuze en prima prijzen.
Ik had 12 flessen whiskey op zaterdagavond geselecteerd, maar had mijn randomreader niet bij me, dus kon de bestelling pas zondagochtend afmaken. Toen ik de bestelling zondag af wilde ronden, viel me op dat een paar flessen waar een flinke korting op zat ineens niet meer met korting tussen mijn bestelling stonden!! Zonder waarschuwing vanuit jullie! Dit vind ik niet netjes. Dus heb die 4 flessen verwijderd van mijn bestelling en getwijfeld of ik de rest wel wilde bestellen. Uiteindelijk de rest wel besteld, maar ik weet niet of ik nog een keer iets ga bestellen.

Gepubliceerd op: 30/06/2019

Pluspunten

Snap deze feedback niet voor het bezorgen van een doosje met wat flessen wijn erin, eigenlijk horen de credits naar de bezorger te gaan dat ze er voorzichtig mee zijn omgesprongen en alle flessen nog heel waren.

Erg lullig dat ik mijn email verplicht (niks vrijwillig!) moet invullen en moet toestaan dat in het kader van de privacy wet jullie mij nu een hoop emails met ongewenste reclame gaan sturen :-(
Erg jammer maar helaas de enige manier mijn ongenoegen hierover te uiten is alles in te vullen.
Roger
Oeffelt

Gepubliceerd op: 30/06/2019

Pluspunten
Vlotte levering, goed ingepakt, maar zie verbeterpunt
Levering was niet de volgende werkdag, zoals beloofd, maar de tweede werkdag. Nog steeds behoorlijk vlot.
Maarten

Gepubliceerd op: 28/06/2019

Pluspunten

Ik had een gepersonaliseerd bericht erbij gezet bij de bestelling en deze is er niet bijgeleverd wat ontzettend jammer was bij het geven van het verjaarsagskado.
Linde Havekotte-Kapitein

Gepubliceerd op: 17/06/2019