Website: www.douche-concurrent.nl
Adres: Overschieseweg 147 3125 AR
Plaats: Schiedam

Douche Concurrent.nl is de grootste en meest voordelige sanitair winkel van Nederland en Belgie. Ook heeft Douche Concurrent.nl het meest aantrekkelijke aanbod in het online assortiment. Zo vind u hier een brede diversiteit van A-merken zoals Grohe, Plieger, Villeroy & Boch, Medisauna, EAGO, Geberit, Wiesbaden en nog veel meer. Naast onze uitzonderlijke webshop kunnen klanten van Douche Concurrent.nl ook terecht in de showroom in Schiedam.

LAAGSTE PRIJS GARANTIE

Douche Concurrent biedt u de laagste prijs garantie omdat wij de producten direct vanuit de fabrikant leveren. Wanneer u binnen zeven dagen na uw aankoop hetzelfde product elders tegenkomt voor een lagere prijs, ontvangt u van ons het prijsverschil retour.

ADEQUATE KLANTENSERVICE

Onze klantenservice medewerkers zijn u graag telefonisch, via e-mail, social media en gedurende werktijden via live chat van dienst. Wij zijn dichterbij dan u denkt. Op onze klantenservice-pagina vindt u veel informatie over onder andere ons bestelproces en aftersales-service. Heeft u via e-mail een vraag gesteld? Dan krijgt u gegarandeerd binnen 1 werkdag een antwoord. Vaak is dat sneller. Gewoon zoals het hoort.

MAXIMALE GARANTIE

Douche Concurrent analyseert haar producten kritisch op kwaliteitsnormen en daarom bieden we van 2 tot wel 10 jaar garantie op onze producten.

MEER DAN 5000 PRODUCTEN TE KOOP

Douche Concurrent heeft een breed assortiment, zodat u veel producten kunt combineren en er voor elke smaak wel een passend product te vinden is.

RUIME VOORRAAD

Door een uitgekiend logistiek proces heeft Douche Concurrent een groot deel van haar producten op voorraad. Zo ziet u dat wij niet alleen een breed assortiment hebben, maar ook snel kunnen leveren.

FYSIEKE SHOWROOM

Wordt u liever persoonlijk geholpen? Onze medewerkers beantwoorden graag uw vragen. Tevens kunt u de opgestelde producten in onze showroom bezichtigen en is het mogelijk producten die op voorraad zijn meteen mee te nemen. Onze showroom is 7 dagen per week geopend, wij zijn dus ook elke zondag geopend.

VEILIG BESTELLEN EN BETALEN

Tijdens het bestelproces is de verbinding met onze site altijd beveiligd en versleuteld. Zo wordt de veiligheid van uw gegevens volgens de richtlijnen van CBP gewaarborgd.

EINDELOZE BETAALMOGELIJKHEDEN

Bij Douche Concurrent kun je wel met 15 verschillende betaalmethoden betalen; u kunt bij ons gemakkelijk afrekenen met onder andere iDeal, PayPal, pinpas, creditcards, AfterPay en Mister Cash.

ZELF UW BESTELLING OPHALEN

Wilt u snel de beschikking hebben over uw producten? Dan is het mogelijk om de producten op te halen in onze magazijn.

Douche Concurrent

Pluspunten
Ondanks de niet ontvangen mails, goede service.
Met bellen en chatten alles binnen no-time opgelost en optijd geleverd. Top dus!
Zorg dat er contact mogelijk is met de externe bezorger zodat ook bij uitlopen van de avond bezorging er contact kan worden gelegd. Zodat de klant weet dat de bezorgen nog wel komt. In ons geval zou hij uiterlijk 20uur komen en kwam om 21:45( opzich blij dat hij kwam, maar handig als je dat weet)
B. Hodde
Purmerend

Gepubliceerd op: 21/11/2017

Pluspunten
Prima Service , bezorgen waren vriendelijk en ze hebben mijn product zelfs naar binnen gebracht .

Babak
Haarlem

Gepubliceerd op: 19/11/2017

Pluspunten
Snel

Jeannette
Rdam

Gepubliceerd op: 18/11/2017

Fred
Wemeldinge

Gepubliceerd op: 17/11/2017

Pluspunten
Snel en goed geleverd

Gepubliceerd op: 15/11/2017

Pluspunten
Meerdere malen een bestelling geplaatst allemaal perfect verlopen! Top bedrijf!
Henny
Dordrecht

Gepubliceerd op: 14/11/2017

Pluspunten
Zeer snelle levering. Kwaliteitsvolle materialen
Lien
Ottenburg

Gepubliceerd op: 14/11/2017

Pluspunten
Alles goed en op tijd geleverd

Mari
Gemert

Gepubliceerd op: 14/11/2017

Pluspunten
Heldere website
scherpe prijs
snelle levering

René
Mill

Gepubliceerd op: 14/11/2017

Pluspunten
Snel, adequaat, betrouwbaar

Bob
Lelystad