Website: www.douche-concurrent.nl
Adres: Overschieseweg 147 3125 AR
Plaats: Schiedam

Douche Concurrent.nl is de grootste en meest voordelige sanitair winkel van Nederland en Belgie. Ook heeft Douche Concurrent.nl het meest aantrekkelijke aanbod in het online assortiment. Zo vind u hier een brede diversiteit van A-merken zoals Grohe, Plieger, Villeroy & Boch, Medisauna, EAGO, Geberit, Wiesbaden en nog veel meer. Naast onze uitzonderlijke webshop kunnen klanten van Douche Concurrent.nl ook terecht in de showroom in Schiedam.

LAAGSTE PRIJS GARANTIE

Douche Concurrent biedt u de laagste prijs garantie omdat wij de producten direct vanuit de fabrikant leveren. Wanneer u binnen zeven dagen na uw aankoop hetzelfde product elders tegenkomt voor een lagere prijs, ontvangt u van ons het prijsverschil retour.

ADEQUATE KLANTENSERVICE

Onze klantenservice medewerkers zijn u graag telefonisch, via e-mail, social media en gedurende werktijden via live chat van dienst. Wij zijn dichterbij dan u denkt. Op onze klantenservice-pagina vindt u veel informatie over onder andere ons bestelproces en aftersales-service. Heeft u via e-mail een vraag gesteld? Dan krijgt u gegarandeerd binnen 1 werkdag een antwoord. Vaak is dat sneller. Gewoon zoals het hoort.

MAXIMALE GARANTIE

Douche Concurrent analyseert haar producten kritisch op kwaliteitsnormen en daarom bieden we van 2 tot wel 10 jaar garantie op onze producten.

MEER DAN 5000 PRODUCTEN TE KOOP

Douche Concurrent heeft een breed assortiment, zodat u veel producten kunt combineren en er voor elke smaak wel een passend product te vinden is.

RUIME VOORRAAD

Door een uitgekiend logistiek proces heeft Douche Concurrent een groot deel van haar producten op voorraad. Zo ziet u dat wij niet alleen een breed assortiment hebben, maar ook snel kunnen leveren.

FYSIEKE SHOWROOM

Wordt u liever persoonlijk geholpen? Onze medewerkers beantwoorden graag uw vragen. Tevens kunt u de opgestelde producten in onze showroom bezichtigen en is het mogelijk producten die op voorraad zijn meteen mee te nemen. Onze showroom is 7 dagen per week geopend, wij zijn dus ook elke zondag geopend.

VEILIG BESTELLEN EN BETALEN

Tijdens het bestelproces is de verbinding met onze site altijd beveiligd en versleuteld. Zo wordt de veiligheid van uw gegevens volgens de richtlijnen van CBP gewaarborgd.

EINDELOZE BETAALMOGELIJKHEDEN

Bij Douche Concurrent kun je wel met 15 verschillende betaalmethoden betalen; u kunt bij ons gemakkelijk afrekenen met onder andere iDeal, PayPal, pinpas, creditcards, AfterPay en Mister Cash.

ZELF UW BESTELLING OPHALEN

Wilt u snel de beschikking hebben over uw producten? Dan is het mogelijk om de producten op te halen in onze magazijn.

Douche Concurrent

Pluspunten
Goed verpakt, douche cabine zag er netjes uit! Ik ben ook tijdig gebeld door de transporteur voor dat ze er waren.
Niks
Tijn
Leiden

Gepubliceerd op: 16/02/2018

Pluspunten
Snelle en goede levering.
Direct via internel hulp en mogelijkheid tot het stellen van vragen

R. Thewessen
Urmond

Gepubliceerd op: 14/02/2018

Pluspunten
Super goed geholpen en zeer klantvriendelijk!!!

Rene
Apeldoorn

Gepubliceerd op: 13/02/2018

Pluspunten
Netjes op tijd geleverd gekregen. De wc-bril met verkleiner paste precies. Wij zijn er blij mee. Ons zoontje kan mooi oefenen om zindelijk te worden.

Thi Kim
Berghem

Gepubliceerd op: 12/02/2018

Pluspunten
Bestelling, betaling en levering ging supper goed!

Hen de Bruin
Zutphen

Gepubliceerd op: 12/02/2018

Pluspunten
Alles goed

Anno
Annen

Gepubliceerd op: 12/02/2018

Pluspunten
Snel besteld snel geleverd!
Sandra
hoogwoud

Gepubliceerd op: 11/02/2018

Pluspunten
We hebben de douchewanden een tijdje terug al besteld en aangegeven op welke dag we ze geleverd wilde hebben en het werd op de juiste datum geleverd. Het is een prima douchewand met een zeer goede prijs kwaliteit verhouding

Fons Heuvelmans
Oostelbeers

Gepubliceerd op: 11/02/2018

Chris
Wielsbeke

Gepubliceerd op: 10/02/2018

Pluspunten
Leuke douchecabine gekocht voor een scherpe prijs!! Nu is het tijd om te gaan genieten. Bedankt Douche concurrent!!

Yildiz
Antwerpen