Website: www.douche-concurrent.nl
Adres: Overschieseweg 147 3125 AR
Plaats: Schiedam

Douche Concurrent.nl is de grootste en meest voordelige sanitair winkel van Nederland en Belgie. Ook heeft Douche Concurrent.nl het meest aantrekkelijke aanbod in het online assortiment. Zo vind u hier een brede diversiteit van A-merken zoals Grohe, Plieger, Villeroy & Boch, Medisauna, EAGO, Geberit, Wiesbaden en nog veel meer. Naast onze uitzonderlijke webshop kunnen klanten van Douche Concurrent.nl ook terecht in de showroom in Schiedam.

LAAGSTE PRIJS GARANTIE

Douche Concurrent biedt u de laagste prijs garantie omdat wij de producten direct vanuit de fabrikant leveren. Wanneer u binnen zeven dagen na uw aankoop hetzelfde product elders tegenkomt voor een lagere prijs, ontvangt u van ons het prijsverschil retour.

ADEQUATE KLANTENSERVICE

Onze klantenservice medewerkers zijn u graag telefonisch, via e-mail, social media en gedurende werktijden via live chat van dienst. Wij zijn dichterbij dan u denkt. Op onze klantenservice-pagina vindt u veel informatie over onder andere ons bestelproces en aftersales-service. Heeft u via e-mail een vraag gesteld? Dan krijgt u gegarandeerd binnen 1 werkdag een antwoord. Vaak is dat sneller. Gewoon zoals het hoort.

MAXIMALE GARANTIE

Douche Concurrent analyseert haar producten kritisch op kwaliteitsnormen en daarom bieden we van 2 tot wel 10 jaar garantie op onze producten.

MEER DAN 5000 PRODUCTEN TE KOOP

Douche Concurrent heeft een breed assortiment, zodat u veel producten kunt combineren en er voor elke smaak wel een passend product te vinden is.

RUIME VOORRAAD

Door een uitgekiend logistiek proces heeft Douche Concurrent een groot deel van haar producten op voorraad. Zo ziet u dat wij niet alleen een breed assortiment hebben, maar ook snel kunnen leveren.

FYSIEKE SHOWROOM

Wordt u liever persoonlijk geholpen? Onze medewerkers beantwoorden graag uw vragen. Tevens kunt u de opgestelde producten in onze showroom bezichtigen en is het mogelijk producten die op voorraad zijn meteen mee te nemen. Onze showroom is 7 dagen per week geopend, wij zijn dus ook elke zondag geopend.

VEILIG BESTELLEN EN BETALEN

Tijdens het bestelproces is de verbinding met onze site altijd beveiligd en versleuteld. Zo wordt de veiligheid van uw gegevens volgens de richtlijnen van CBP gewaarborgd.

EINDELOZE BETAALMOGELIJKHEDEN

Bij Douche Concurrent kun je wel met 15 verschillende betaalmethoden betalen; u kunt bij ons gemakkelijk afrekenen met onder andere iDeal, PayPal, pinpas, creditcards, AfterPay en Mister Cash.

ZELF UW BESTELLING OPHALEN

Wilt u snel de beschikking hebben over uw producten? Dan is het mogelijk om de producten op te halen in onze magazijn.

Douche Concurrent

Pluspunten
Twee toiletbrillen besteld: goede aanbieding en snel ontvangen.
Corina
WORMER

Gepubliceerd op: 25/06/2018

Pluspunten
Fijne site en snelle levering

Els
Amstelveen

Gepubliceerd op: 20/06/2018

Pluspunten
Prima product en op tijd geleverd

Jaco
Putten

Gepubliceerd op: 20/06/2018

Pluspunten
zeer fijne en snelle afhandeling , heel vriendelijk personeel die je graag goede raad geven .

Wij willen u bedanken voor uw vertrouwen in Douche Concurrent.
Fijn om te lezen dat u zo tevreden bent! Dit is waar wij het voor doen 5 Sterren.

andy
Kinrooi - Molenbeersel

Gepubliceerd op: 14/06/2018

Pluspunten
in het weekend bereikbaar, , prima prijzen, goede communicatie en levering op tijd

Wij willen u bedanken voor uw vertrouwen in Douche Concurrent.
Leuk om te lezen dat u zo tevreden bent! Wij waarderen het echt.

Joost
Valkenburg ZH

Gepubliceerd op: 11/06/2018

Wij willen u bedanken voor uw vertrouwen in Douche Concurrent.
Fijn om te lezen dat u zo tevreden bent! Dit is waar wij vrolijk van worden.

Gepubliceerd op: 11/06/2018

Pluspunten
Alles volgens afspraak en mooi verpakt douchescherm. Erg mooie kwaliteit voor een scherpe prijs

Wij willen u bedanken voor uw vertrouwen in Douche Concurrent.
Leuk om te lezen dat u zo tevreden bent! Wij waarderen het echt.

Dennis
Zwanenburg

Gepubliceerd op: 10/06/2018

Pluspunten
Goede services
Goede prijs
nakomen van afspraken
Heb ik niet kunnen bvedenken

Wij willen u bedanken voor uw vertrouwen in Douche Concurrent.
Wat leuk om te lezen dat u zo tevreden bent! Hier worden wij vrolijk van.

Werner
Rhenen

Gepubliceerd op: 08/06/2018

Pluspunten
Super service na verkoop en heel leuke en goede douche
Gewoon perfect
Een aanrader

Wij willen u bedanken voor uw vertrouwen in Douche Concurrent.
Wat leuk om te lezen dat u zo tevreden bent! Hier worden wij vrolijk van.

Herlinde ebraert
Dilbeek

Gepubliceerd op: 08/06/2018

Pluspunten
Voldeed aan in de advertentie geplaatste tekst, prima douchecabine voor een relatief lage prijs
De beschrijving van de rails iets duidelijker aangeven misschien d.m.v. een sticker wat boven en onder bevestigd moet worden verder is beschrijving duidelijk

Wij willen u bedanken voor uw vertrouwen in Douche Concurrent.

Uw verbeterpunten zullen wij doorgeven aan onze afdeling, zij zullen het oppakken en kijken hoe wij het verder duidelijker kunnen aangeven, bedankt hiervoor!

Marianne
Wateringen