Website: www.douche-concurrent.nl
Adres: Overschieseweg 147 3125 AR
Plaats: Schiedam

Douche Concurrent.nl is de grootste en meest voordelige sanitair winkel van Nederland en Belgie. Ook heeft Douche Concurrent.nl het meest aantrekkelijke aanbod in het online assortiment. Zo vind u hier een brede diversiteit van A-merken zoals Grohe, Plieger, Villeroy & Boch, Medisauna, EAGO, Geberit, Wiesbaden en nog veel meer. Naast onze uitzonderlijke webshop kunnen klanten van Douche Concurrent.nl ook terecht in de showroom in Schiedam.

LAAGSTE PRIJS GARANTIE

Douche Concurrent biedt u de laagste prijs garantie omdat wij de producten direct vanuit de fabrikant leveren. Wanneer u binnen zeven dagen na uw aankoop hetzelfde product elders tegenkomt voor een lagere prijs, ontvangt u van ons het prijsverschil retour.

ADEQUATE KLANTENSERVICE

Onze klantenservice medewerkers zijn u graag telefonisch, via e-mail, social media en gedurende werktijden via live chat van dienst. Wij zijn dichterbij dan u denkt. Op onze klantenservice-pagina vindt u veel informatie over onder andere ons bestelproces en aftersales-service. Heeft u via e-mail een vraag gesteld? Dan krijgt u gegarandeerd binnen 1 werkdag een antwoord. Vaak is dat sneller. Gewoon zoals het hoort.

MAXIMALE GARANTIE

Douche Concurrent analyseert haar producten kritisch op kwaliteitsnormen en daarom bieden we van 2 tot wel 10 jaar garantie op onze producten.

MEER DAN 5000 PRODUCTEN TE KOOP

Douche Concurrent heeft een breed assortiment, zodat u veel producten kunt combineren en er voor elke smaak wel een passend product te vinden is.

RUIME VOORRAAD

Door een uitgekiend logistiek proces heeft Douche Concurrent een groot deel van haar producten op voorraad. Zo ziet u dat wij niet alleen een breed assortiment hebben, maar ook snel kunnen leveren.

FYSIEKE SHOWROOM

Wordt u liever persoonlijk geholpen? Onze medewerkers beantwoorden graag uw vragen. Tevens kunt u de opgestelde producten in onze showroom bezichtigen en is het mogelijk producten die op voorraad zijn meteen mee te nemen. Onze showroom is 7 dagen per week geopend, wij zijn dus ook elke zondag geopend.

VEILIG BESTELLEN EN BETALEN

Tijdens het bestelproces is de verbinding met onze site altijd beveiligd en versleuteld. Zo wordt de veiligheid van uw gegevens volgens de richtlijnen van CBP gewaarborgd.

EINDELOZE BETAALMOGELIJKHEDEN

Bij Douche Concurrent kun je wel met 15 verschillende betaalmethoden betalen; u kunt bij ons gemakkelijk afrekenen met onder andere iDeal, PayPal, pinpas, creditcards, AfterPay en Mister Cash.

ZELF UW BESTELLING OPHALEN

Wilt u snel de beschikking hebben over uw producten? Dan is het mogelijk om de producten op te halen in onze magazijn.

Douche Concurrent

Pluspunten
alle producten voor onze badkamer hier besteld, heel erg tevreden over de producten en de service. Badkraan was geleverd met fabrieksfout, binnen een paar dagen had ik een nieuwe! De badkraan met fabrieksfout kon ik later opsturen.

Geachte heer/mevrouw,

Bedankt voor uw positieve review!

Wat leuk om te lezen dat u tevreden bent met uw bestelde producten en onze service.

Wij danken u hartelijk dat u de tijd heeft genomen voor het delen van uw ervaring.

Wij wensen u veel plezier met uw nieuwe badkamer.

F. van der Wal
Aldeboarn

Gepubliceerd op: 06/12/2018

Pluspunten
1 Spiegel gekocht, helaas zat er een klein scheurtje in. Na contact werd er een nieuwe toegestuurd. Spiegel werkt goed en zijn er zeer tevreden over. Handig dat je werd gebeld als de bezorger er bijna was.

Geachte heer/mevrouw,

Hartelijk bedankt voor uw positieve review!

Wat leuk om te lezen dat u tevreden bent met onze leverprocedures en aftersales.

Wij danken u hartelijk dat u de tijd heeft genomen uw ervaringen te delen en hopen u snel weer terug te zien.

Daniel
Heerhugowaard

Gepubliceerd op: 23/11/2018

Pluspunten
Goede prijs-/kwaliteitverhouding
levertijd sneller, was nu 2 weken
beter bereikbaar zijn, via telefoon ging niet...
Purmerend

Gepubliceerd op: 21/11/2018

Pluspunten
Geen op dit moment maar nog afwachten hoe het opgelost gaat worden
Ik heb eerst twee weken moeten wachten op dat product binnen was en bij afgesproken levering is niemand komen opdagen. Ook niet het beloofde telefoontje gehad om eventueel te vertellen dat het niet ging lukken: Nu speciaal een afspraak verzet om speciaal aanwezig te zijn in het huis waar ik nog niet woon. Tussen 20:00 en 22:00 zou levering plaatsvinden. Geen enkel contact mogelijk. Ik ben zwaar over de ..

Purmerend
07/11/2018

Pluspunten
Nabellen medewerker of er nog vragen waren
Spiegel gekocht, zat een barstje in gemaild volgende dag een nieuwe!
Top service!

Geachte heer/mevrouw,

Hartelijk bedankt voor het uiten van uw tevredenheid middels een beoordeling.

Wij wensen u verder nog veel plezier toe met uw nieuwe spiegel.

Aron

Gepubliceerd op: 08/11/2018

Pluspunten
We kochten 2 badkamerspiegels met verlichting en verwarming. 1 van de spiegels werkte niet naar behoren. Na 1 mailtje hadden we de dag erna een nw in huis TOP

Geachte heer/mevrouw,

Hartelijk bedankt voor het schrijven van een beoordeling.

Wij wensen u veel plezier met uw bestelling en zien u graag terug bij Douche Concurrent.

sjaak
Maassluis

Gepubliceerd op: 06/11/2018

Pluspunten
Fast delivery and good price.

Dear Sir/Madam,

Thanks in advance for your purchase and review.

Your Sincerely,
Diogo Wahnon

Gepubliceerd op: 14/10/2018

Pluspunten
Voor de prijs een prima kwaliteit glas geleverd. Snelle levering. Wij zijn zeer tevreden.
Geachte heer/mevrouw,

Bedankt dat u de tijd heeft genomen voor het schrijven van een beoordeling.

Wij wensen u veel plezier toe met uw bestelling en zien u graag terug bij Douche Concurrent.

T.Raap
NIEUWEGEIN

Gepubliceerd op: 14/10/2018

heleen schmitz
zuidlaren

Gepubliceerd op: 13/10/2018

Pluspunten
Goede afspraken over bezorgtijden kunnen maken.
De bezorgdienst is amateuristisch. Zou adviseren over te stappen naar een. Profesionele bezoegdienst
Geachte heer/mevrouw,

Hartelijk bedankt voor het plaatsen van uw ervaring en je feedback.

Wij betreuren het feit dat u deze indruk heeft gekregen van onze externe transporteur. Wij zullen dit noteren en bespreken met de transporteur voor het professionaliseren van hun uitstraling.

Team van Douche Concurrent
Simon