Website: www.douche-concurrent.nl
Adres: Overschieseweg 147 3125 AR
Plaats: Schiedam

Douche Concurrent.nl is de grootste en meest voordelige sanitair winkel van Nederland en Belgie. Ook heeft Douche Concurrent.nl het meest aantrekkelijke aanbod in het online assortiment. Zo vind u hier een brede diversiteit van A-merken zoals Grohe, Plieger, Villeroy & Boch, Medisauna, EAGO, Geberit, Wiesbaden en nog veel meer. Naast onze uitzonderlijke webshop kunnen klanten van Douche Concurrent.nl ook terecht in de showroom in Schiedam.

LAAGSTE PRIJS GARANTIE

Douche Concurrent biedt u de laagste prijs garantie omdat wij de producten direct vanuit de fabrikant leveren. Wanneer u binnen zeven dagen na uw aankoop hetzelfde product elders tegenkomt voor een lagere prijs, ontvangt u van ons het prijsverschil retour.

ADEQUATE KLANTENSERVICE

Onze klantenservice medewerkers zijn u graag telefonisch, via e-mail, social media en gedurende werktijden via live chat van dienst. Wij zijn dichterbij dan u denkt. Op onze klantenservice-pagina vindt u veel informatie over onder andere ons bestelproces en aftersales-service. Heeft u via e-mail een vraag gesteld? Dan krijgt u gegarandeerd binnen 1 werkdag een antwoord. Vaak is dat sneller. Gewoon zoals het hoort.

MAXIMALE GARANTIE

Douche Concurrent analyseert haar producten kritisch op kwaliteitsnormen en daarom bieden we van 2 tot wel 10 jaar garantie op onze producten.

MEER DAN 5000 PRODUCTEN TE KOOP

Douche Concurrent heeft een breed assortiment, zodat u veel producten kunt combineren en er voor elke smaak wel een passend product te vinden is.

RUIME VOORRAAD

Door een uitgekiend logistiek proces heeft Douche Concurrent een groot deel van haar producten op voorraad. Zo ziet u dat wij niet alleen een breed assortiment hebben, maar ook snel kunnen leveren.

FYSIEKE SHOWROOM

Wordt u liever persoonlijk geholpen? Onze medewerkers beantwoorden graag uw vragen. Tevens kunt u de opgestelde producten in onze showroom bezichtigen en is het mogelijk producten die op voorraad zijn meteen mee te nemen. Onze showroom is 7 dagen per week geopend, wij zijn dus ook elke zondag geopend.

VEILIG BESTELLEN EN BETALEN

Tijdens het bestelproces is de verbinding met onze site altijd beveiligd en versleuteld. Zo wordt de veiligheid van uw gegevens volgens de richtlijnen van CBP gewaarborgd.

EINDELOZE BETAALMOGELIJKHEDEN

Bij Douche Concurrent kun je wel met 15 verschillende betaalmethoden betalen; u kunt bij ons gemakkelijk afrekenen met onder andere iDeal, PayPal, pinpas, creditcards, AfterPay en Mister Cash.

ZELF UW BESTELLING OPHALEN

Wilt u snel de beschikking hebben over uw producten? Dan is het mogelijk om de producten op te halen in onze magazijn.

Douche Concurrent

Pluspunten
- zoeken naar een geschikte oplossing
- telefonisch vriendelijk je klanten te woord staan
- communicatie
- ga zo door
Caitlin
Alblasserdam

Gepubliceerd op: 27/07/2017

Pluspunten
Snelle levering, Zonder vragen opsturen van een missend onderdeel en coulante afhandeling van een ander gebrek (gesprongen glasplaat bij montage)
JP van Deursen
Uden

Gepubliceerd op: 26/07/2017

Pluspunten
Snelle levering en gratis.
Kan zo niks bedenken alles verliep soepel.
Ata-kann
Apeldoorn

Gepubliceerd op: 25/07/2017

Pluspunten
levering en termijn volledig in orde
2 opmerkingen :
-het geleverde artikel stemt niet overeen met de foto op de website, op deze foto staat een ronde stabilisatiestang, en het geleverde artikel heeft een rechthoekige stang
-geen enkele gebruiksaanwijzing in verpakking, jammer
freddy
laarne, belgie

Gepubliceerd op: 25/07/2017

Pluspunten
Snelle correcte levering
Verpakking had wat steviger gemogen.
Henk
Heerenveen

Gepubliceerd op: 24/07/2017

Pluspunten
Goede kwaliteit, snelle levering.

Sjoerd
Wageningen

Gepubliceerd op: 24/07/2017

Thomas
Schiedam

Gepubliceerd op: 21/07/2017

Aad Bekker

Gepubliceerd op: 20/07/2017

Pluspunten
Zeer snelle levering en perfecte service. Onderdeel van mijn douchecabine zelf kapot gemaakt. Doucheconcurrent gebeld en de dag erna een nieuwe onderdeel ontvangen zonder extra kosten. Klasse!

Patrick

Gepubliceerd op: 20/07/2017

Pluspunten
Uitstekende service. De strip van de douche was niet goed,foto gemaild en een paar dagen later gratis een nieuwe gekregen.

Coen Burema

Gepubliceerd op: 19/07/2017