Website: www.douche-concurrent.nl
Adres: Overschieseweg 147 3125 AR
Plaats: Schiedam

Douche Concurrent.nl is de grootste en meest voordelige sanitair winkel van Nederland en Belgie. Ook heeft Douche Concurrent.nl het meest aantrekkelijke aanbod in het online assortiment. Zo vind u hier een brede diversiteit van A-merken zoals Grohe, Plieger, Villeroy & Boch, Medisauna, EAGO, Geberit, Wiesbaden en nog veel meer. Naast onze uitzonderlijke webshop kunnen klanten van Douche Concurrent.nl ook terecht in de showroom in Schiedam.

LAAGSTE PRIJS GARANTIE

Douche Concurrent biedt u de laagste prijs garantie omdat wij de producten direct vanuit de fabrikant leveren. Wanneer u binnen zeven dagen na uw aankoop hetzelfde product elders tegenkomt voor een lagere prijs, ontvangt u van ons het prijsverschil retour.

ADEQUATE KLANTENSERVICE

Onze klantenservice medewerkers zijn u graag telefonisch, via e-mail, social media en gedurende werktijden via live chat van dienst. Wij zijn dichterbij dan u denkt. Op onze klantenservice-pagina vindt u veel informatie over onder andere ons bestelproces en aftersales-service. Heeft u via e-mail een vraag gesteld? Dan krijgt u gegarandeerd binnen 1 werkdag een antwoord. Vaak is dat sneller. Gewoon zoals het hoort.

MAXIMALE GARANTIE

Douche Concurrent analyseert haar producten kritisch op kwaliteitsnormen en daarom bieden we van 2 tot wel 10 jaar garantie op onze producten.

MEER DAN 5000 PRODUCTEN TE KOOP

Douche Concurrent heeft een breed assortiment, zodat u veel producten kunt combineren en er voor elke smaak wel een passend product te vinden is.

RUIME VOORRAAD

Door een uitgekiend logistiek proces heeft Douche Concurrent een groot deel van haar producten op voorraad. Zo ziet u dat wij niet alleen een breed assortiment hebben, maar ook snel kunnen leveren.

FYSIEKE SHOWROOM

Wordt u liever persoonlijk geholpen? Onze medewerkers beantwoorden graag uw vragen. Tevens kunt u de opgestelde producten in onze showroom bezichtigen en is het mogelijk producten die op voorraad zijn meteen mee te nemen. Onze showroom is 7 dagen per week geopend, wij zijn dus ook elke zondag geopend.

VEILIG BESTELLEN EN BETALEN

Tijdens het bestelproces is de verbinding met onze site altijd beveiligd en versleuteld. Zo wordt de veiligheid van uw gegevens volgens de richtlijnen van CBP gewaarborgd.

EINDELOZE BETAALMOGELIJKHEDEN

Bij Douche Concurrent kun je wel met 15 verschillende betaalmethoden betalen; u kunt bij ons gemakkelijk afrekenen met onder andere iDeal, PayPal, pinpas, creditcards, AfterPay en Mister Cash.

ZELF UW BESTELLING OPHALEN

Wilt u snel de beschikking hebben over uw producten? Dan is het mogelijk om de producten op te halen in onze magazijn.

Douche Concurrent

Pluspunten
zeer snelle levering
kwaliteit ok

Paul
Hoeleden

Gepubliceerd op: 25/09/2017

Gepubliceerd op: 21/09/2017

Gepubliceerd op: 19/09/2017

Pluspunten
correcte productomschrijving
er was niet verwittigd net voor levering zoals gevraagd. Gelukkig was iemand aanwezig op de werf om de goederen in ontvangst te nemen
Hans
Gent

Gepubliceerd op: 19/09/2017

Pluspunten
Leuk bedrijf met mooie spullen en heel vriendelijk personeel zeker een aanrader
Merlijn van de groot
Uden

Gepubliceerd op: 19/09/2017

Pluspunten
Duidelijke website en vlotte levering.

Johannes
Leeuwarden

Gepubliceerd op: 18/09/2017

Pluspunten
vrindelijke mensen,snele levering,goede kwalitet;

Adnan
Emmeloord

Gepubliceerd op: 18/09/2017

Pluspunten
Snelle levering van het juiste materiaal.
Transporteur opdragen de pakketten in zijn vrachtauto vast te binden. Dan vallen ze niet om tijdens transport.
Frans

Gepubliceerd op: 14/09/2017

Pluspunten
Ook na een bestelling een jaar geleden,vlot geholpen om een probleem op te lossen.
Koop je bij doucheconcurrent zowel van de aankoop en de na service je blijft 100 % content
Doe zo verder,ik zal jullie zeker aanbevelen
Ronny

Gepubliceerd op: 14/09/2017

Pluspunten
Goede telefonische bereikbaarheid en adequaat advies over de producten
Er waren wat communicatieprobleempjes met de bezorging, maar er werd wel op de afgesproken tijd geleverd!
Anne
Nijmegen