Website: http://doublepoint.nl/
Adres: Vennestraat 22 2161 LE
Plaats: Lisse
Telefoon: 020 - 333 03 62

Doublepoint is dé webwinkel voor de serieuze audiofiel. Alsof een breed assortiment in bedrade en draadloze speakers, hoofdtelefoons, stereocomponenten en audio accessoires nog niet genoeg is, doen wij op allerlei andere manieren van ons spreken.

Dit zijn zomaar wat van onze sterke punten:
● Advies op maat;
● 14 dagen bedenktijd;
● Minimaal 2 jaar garantie
● Laagste prijsgarantie;
● Orders onder de € 50,- slechts € 1,95 verzendkosten;
● Vóór 17:00 uur besteld, de volgende werkdag in huis.

Het brede assortiment van Doublepoint bestaat onder andere uit de merken Klipsch, TEAC, Onkyo, Libratone, Sennheiser, Pioneer, Skullcandy, Magnat, Jamo en Sony!

Zodra wij uw bestelling hebben ontvangen wordt deze met zorg verwerkt en overgedragen aan PostNL. Tijdens dit proces wordt u goed op hoogte gehouden van de status van uw bestelling, zodat u exact weet wanneer uw bestelling wordt afgeleverd!

Doublepoint

Pluspunten
De levering heeft op zich laten wachten door externe factoren. Double Point had de bestelling kunnen annuleren maar bleven hun best doen om te leveren. Hebben uiteindelijk tegen een hele goede deal een upgrade aangeboden voor een hele mooie prijs. Ik ben heel blij dat ik hen het vertrouwen heb gegeven en zij aan mij. Top speakers in huis en zeer verguld mee. Voor mij een dik compliment aan Double Point! En tip: zoek je top speakers overweeg dan de RF 7 MK3. En koop die bij Double Point.
Ik zie geen verbeterpunten in mijn ervaring met Double Point. Ik las wel recensies waar mensen klaagden over de langere levering. Maar als consument moet je je ook realiseren dat een tussenschakel in de vorm van een winkel of een webshop afhankelijk is van een importeur of toeleverancier. Het gaat er om hoe je omgaat met situaties waar de verwachting niet kan worden waargemaakt. En het gaat erom welke ruimte je geeft als klant om tot een goede oplossing te komen.
Rob
Beverwijk

Gepubliceerd op: 11/08/2018

Pluspunten
Ik had het artikel waarvoor ik interesse had goedkoper gevonden. Na contactname met Doublepoint kreeg ik dezelfde prijs met extra korting.
Levering na 1 dag al. Top service !!!!

dirk
Wervik

Gepubliceerd op: 11/08/2018

Pluspunten
Mooi assortiment, snelle after-sales-reactietijd. Zeer correcte afhandeling van missend onderdeel bij initiële levering. Ik werd netjes op de afgesproken momenten teruggebeld en up-to-date gehouden over de voortgang. Wat dat betreft een voorbeeld voor veel andere webshops!!
Bij levering van HiFi-versterker ontbraken afstandsbediening en handleiding. Slordig, maar na vlot verlopend contact met de klantenservice (thanks Maarten!) werd dit zeer correct en naar volle tevredenheid afgehandeld.
Geert Jan
Goirle

Gepubliceerd op: 05/08/2018

Pluspunten
Prix adaptés et livraison rapide
Produits Yamaha
Jean-Jacques Houven

Gepubliceerd op: 05/08/2018

Pluspunten
Mooie website met goede apparatuur. Snelle en degelijke levering. Goede aftersales.

Hermy
Veenendaal

Gepubliceerd op: 02/08/2018

Pluspunten
Zeer snelle levering
Goedkoopste prijs
Ruime keuze in betaalmogelijkheden
Goede Track n Trace
Ruim assortiment

Wally
Zoetermeer

Gepubliceerd op: 02/08/2018

Pluspunten
Zeer goede service.
Snelle levering.
John

Gepubliceerd op: 01/08/2018

Pluspunten
Overzichtelijke site, snelle levering en ook telefonisch snel en vriendelijk te woord gestaan. Tel daarbij ook nog de scherpe prijzen en dan is dit een winkel om terug te komen!!

Richard
Etten-Leur

Gepubliceerd op: 01/08/2018

Pluspunten
Snelle levering en scherpe prijzen

Van Sterkenburg dienstverlening
EVERDINGEN

Gepubliceerd op: 31/07/2018

Pluspunten
Snelle levering in overleg en ze houden zich netjes aan de ergens anders goedkoper dan die prijs + nog 5% korting!

Jan Willem
GAANDEREN