Website: http://doublepoint.nl/
Adres: Vennestraat 22 2161 LE
Plaats: Lisse
Telefoon: 020 - 333 03 62

Doublepoint is dé webwinkel voor de serieuze audiofiel. Alsof een breed assortiment in bedrade en draadloze speakers, hoofdtelefoons, stereocomponenten en audio accessoires nog niet genoeg is, doen wij op allerlei andere manieren van ons spreken.

Dit zijn zomaar wat van onze sterke punten:
● Advies op maat;
● 14 dagen bedenktijd;
● Minimaal 2 jaar garantie
● Laagste prijsgarantie;
● Orders onder de € 50,- slechts € 1,95 verzendkosten;
● Vóór 17:00 uur besteld, de volgende werkdag in huis.

Het brede assortiment van Doublepoint bestaat onder andere uit de merken Klipsch, TEAC, Onkyo, Libratone, Sennheiser, Pioneer, Skullcandy, Magnat, Jamo en Sony!

Zodra wij uw bestelling hebben ontvangen wordt deze met zorg verwerkt en overgedragen aan PostNL. Tijdens dit proces wordt u goed op hoogte gehouden van de status van uw bestelling, zodat u exact weet wanneer uw bestelling wordt afgeleverd!

Doublepoint

Pluspunten
Prima service, (nog) geen 5 sterren daar ik product nog maar net binnen heb.
Vooralsnog geen
Johnny
Leeuwarden

Gepubliceerd op: 23/01/2018

Pluspunten
Deze mannen van Doublepoint weten wat klantgerichtheid is! Ik koop nu al een paar jaar audio apparatuur via deze prima webwinkel en naar volle tevredenheid mag ik zeggen.
Na een vervelend conflict met een fabrikant is Doublepoint voor mij in de bres gesprongen en heeft mij op uitermate professionele wijze geholpen. Ik ben hen dan ook zeer dankbaar!
Dit handelen laat zien dat er een verschil is tussen webwinkel A of webwinkel B.
Ik ben dan ook zeer tevreden over Doublepoint en kan ze iedereen van harte aanbevelen.
Naast een snelle en zeer correcte levering bieden zij ook de service die je verwacht in een echte HiFi winkel. En laat Doublepoint nou ook nog een van de goedkoopste aanbieders zijn!
"Uitstekend" als waardering dekt eigenlijk nog de lading niet van de excellente service die zij bieden aan hun klanten.

Voor mij blijven deze mannen DE vaste leverancier van audio apparatuur!

Een echte luisterruimte zou de kers op de taart zijn.
A Kooi

Gepubliceerd op: 23/01/2018

Pluspunten
Telefonisch ook goed bereikbaar.
Leverdatum aanhouden zoals die kan worden opgegeven bij de bestelling.
B.
Kootstertille

Gepubliceerd op: 21/01/2018

Pluspunten
1) respectabele reactie snelheid na het opnemen van contact met doublepoint, zowel per e-mail als telefonisch;
2) mijn ervaring was dat zelfs in het weekend en zelfs in de avonduren gereageerd werd op een door mij verstuurde mail met een vraag;
3) duidelijke inhoudelijke uitleg over zowel technische als simpele gebruiks vragen;
4) makkelijk en overzichtelijk betaalsysteem met de daarbij behorende administratieve afronding;
5) tot (voorlopig) slot is er bij doublepoint aandacht voor een smallere beurs (in mijn geval aow-er) en kun je dit bespreken.
Dit bedrijf mag zich op internet gerust meer profileren. De kwaliteit van producten en de dienstverlening mogen volop gekend zijn.
Jan Otten
Ossendrecht

Gepubliceerd op: 18/01/2018

Pluspunten
Prijs van de cd speler bleek bij afrekenen via de site af te wijken van de aanbiedingsprijs. Werd door het bedrijf snel gecorrigeerd.

Jan
Uithoorn

Gepubliceerd op: 18/01/2018

Pluspunten
Voor het eerst mijn product besteld via deze website. Vanwege een lage prijsnotering in de vergelijker, zo terecht gekomen. Product informatie is ok, mag iets uitgebreider. Maar was wel duidelijk. Verder betreft levering, was snel en goed verpakt en te volgen.
Misschien avond levering
M. Bopis

Gepubliceerd op: 17/01/2018

Nathalie
Bergschenhoek

Gepubliceerd op: 17/01/2018

Pluspunten
Ik wilde een Onkyo Versterker kopen.
Even contact opgenomen voor info.
Heel netjes te woord gestaan.
Besteld...de volgende dag bezorgd.
En dat noem ik nu service..Klasse Doublepoint
Tiny
Nuenen

Gepubliceerd op: 15/01/2018

Pluspunten
Vlotte verzending, artikel niet op stock maar toch beter alternatief leveren om de klant vlot te bedienen!

Antwoord Doublepoint
Beste Thijs,

Hartelijk bedankt voor het plaatsen van je review! Wij waarderen het dat je de tijd hebt genomen om deze review te plaatsen. Wij zien je graag snel weer terug op Doublepoint.nl!

Het team van Doublepoint
Thijs
Hooglede

Gepubliceerd op: 13/01/2018

Pluspunten
Overzichtelijke website en goede prijzen.
Op 19-12 een bestelling gedaan en direct betaald welke zoals op de website stond vermeld de volgende werkdag geleverd zou worden. Vrij genomen van het werk, maar geen pakketje. een aantal dagen later maar zelf contact opgenomen om vervolgend te horen dat het product niet meer op voorraad is en dat ze een nieuwe levering verwachten.

Inmiddels zijn we weer een aantal dagen verder maar heb tot op heden nog niks gehoord. Hoop dat mijn bestelling überhaupt nog komt.

Duidelijk communiceren naar de klant en geen loze beloftes doen. Website voorzien van actuele informatie.
Hagen

Gepubliceerd op: 11/01/2018