Website: http://doublepoint.nl/
Adres: Vennestraat 22 2161 LE
Plaats: Lisse
Telefoon: 020 - 333 03 62

Doublepoint is dé webwinkel voor de serieuze audiofiel. Alsof een breed assortiment in bedrade en draadloze speakers, hoofdtelefoons, stereocomponenten en audio accessoires nog niet genoeg is, doen wij op allerlei andere manieren van ons spreken.

Dit zijn zomaar wat van onze sterke punten:
● Advies op maat;
● 14 dagen bedenktijd;
● Minimaal 2 jaar garantie
● Laagste prijsgarantie;
● Orders onder de € 50,- slechts € 1,95 verzendkosten;
● Vóór 17:00 uur besteld, de volgende werkdag in huis.

Het brede assortiment van Doublepoint bestaat onder andere uit de merken Klipsch, TEAC, Onkyo, Libratone, Sennheiser, Pioneer, Skullcandy, Magnat, Jamo en Sony!

Zodra wij uw bestelling hebben ontvangen wordt deze met zorg verwerkt en overgedragen aan PostNL. Tijdens dit proces wordt u goed op hoogte gehouden van de status van uw bestelling, zodat u exact weet wanneer uw bestelling wordt afgeleverd!

Doublepoint

Pluspunten
Correct
Op tijd

Filip
Herent

Gepubliceerd op: 19/04/2018

Pluspunten
Snelle service, goed contact.

Paul
Haarlem

Gepubliceerd op: 17/04/2018

Pluspunten
Nice and easy website - good pricing and very efficient customer service - with next day (free) delivery in Belgium. Top class.
No need - all round good service and recommended
Phil Roberts
Brussel

Gepubliceerd op: 17/04/2018

Pluspunten
Uitstekende service
Tuinman
Leiden

Gepubliceerd op: 15/04/2018

Pluspunten
Product dat ik zocht op voorraad
Korting
Vriendelijkheid
Ik had een bestelling gedaan omdat doublepoint het product in voorraad had, en de reclame ook was van voor 17:00uur besteld de volgende dag in huis ook in belgie. En dit was helaas niet het geval, ik heb er meer dan een week moeten op wachten.
Iets wat ik niet erg zou vinden als men dit ook zelf had gemeld tenminste. Ik heb zelf moeten mailen waar men bestelling bleef, en men werd gezegd op een donderdag dat er vertraging was en de bestelling dan de dag erop ging verzonden worden en zaterdag geleverd ging zijn. Dit was ook niet het geval, dus weer moeten mailen wat er fout was gegaan. En er werd gezegd dat het maandag verzonden ging worden en dinsdag geleverd ging worden, dit was dan wel het geval.

Tips: Ik vind het helemaal niet erg om langer te wachten op een bestelling maar doublepoint kan in de toekomst op een betere/vlottere wijze klanten op tijd informeren.
Kevin
Mechelen

Gepubliceerd op: 13/04/2018

Pluspunten
zeer snelle levering en duidelijke communicatie over waar en wanneer afleveren

JP Nagel
Franeker

Gepubliceerd op: 12/04/2018

Pluspunten
Duidelijke website, sturen van alles een bevestiging, je aankoop, dag van verzending etc.
Klantenservice ook goed bereikbaar en er wordt met je vraag ook iets gedaan .
Bestelde artikel ook OK.
Misschien eens kijken naar een andere besteldienst
Anton
Leiden

Gepubliceerd op: 11/04/2018

Gepubliceerd op: 11/04/2018

Pluspunten

Op zondag 4 maart een paar Dali Zensor 3 luidsprekers besteld en betaald. Deze waren in voorraad en zouden de volgende dag worden geleverd.
Maandag 5 maart niets ontvangen. Geen probleem, kans is klein dat men op zondag verstuurt. Dinsdag nog niets. Woensdag nog niets. Nog steeds geen verzendbevestiging gekregen. Vriendelijke mail gestuurd. Op donderdag antwoord van een medewerker van Doublepoint gekregen inzake de Dali speakers 'de speakers bezitten fouten die verholpen moeten worden'. Men kan pas begin april leveren. Speakers staan echter nog steeds voorradig op de website.
Men stelt 2 alternatieven voor, één ongeveer gelijk in prijs, een ander veel duurder. Ik laat vriendelijk weten geen interesse te hebben, annuleer het order en vraag mijn geld terug. Daar wordt geen probleem van gemaakt en men ging het geld binnen de 1 tot 6 dagen terugstorten.
Na 9 dagen nog geen geld terug. Een boze mail gestuurd waarop men terugstuurt dat men het ging uitzoeken. Ondertussen 24 maart. Men is nog steeds aan het uitzoeken. Ik heb nog steeds mijn geld niet terug. Gelukkig werd betaald met een betaalmiddel welke garantie biedt.
De Dali Zensor 3 speakers zijn op de website nog steeds te verkrijgen: 'vandaag besteld, morgen geleverd'. Dit is de gehele tijd niet anders geweest.
Al heel veel online aangekocht, zelden problemen gehad. Dit was de eerste keer bij Doublepoint en vast en zeker mijn laatste keer. Bij hen aangekocht omdat zij de speakers nog 'in voorraad' hadden. Zo hoort het
Johan

Gepubliceerd op: 07/04/2018

Pluspunten
Snel en correct geleverd
Eigenlijk totaal geen opmerking
Antwoord Doublepoint
Beste Dirk,

Hartelijk bedankt voor het plaatsen van je ervaring. Wij waarderen het dat je de tijd hebt genomen om ons te beoordelen.

Wij wensen je dan ook heel veel plezier met je aankoop.

Het team van Doublepoint
Dirk