Website: http://doublepoint.nl/
Adres: Vennestraat 22 2161 LE
Plaats: Lisse
Telefoon: 020 - 333 03 62

Doublepoint is dé webwinkel voor de serieuze audiofiel. Alsof een breed assortiment in bedrade en draadloze speakers, hoofdtelefoons, stereocomponenten en audio accessoires nog niet genoeg is, doen wij op allerlei andere manieren van ons spreken.

Dit zijn zomaar wat van onze sterke punten:
● Advies op maat;
● 14 dagen bedenktijd;
● Minimaal 2 jaar garantie
● Laagste prijsgarantie;
● Orders onder de € 50,- slechts € 1,95 verzendkosten;
● Vóór 17:00 uur besteld, de volgende werkdag in huis.

Het brede assortiment van Doublepoint bestaat onder andere uit de merken Klipsch, TEAC, Onkyo, Libratone, Sennheiser, Pioneer, Skullcandy, Magnat, Jamo en Sony!

Zodra wij uw bestelling hebben ontvangen wordt deze met zorg verwerkt en overgedragen aan PostNL. Tijdens dit proces wordt u goed op hoogte gehouden van de status van uw bestelling, zodat u exact weet wanneer uw bestelling wordt afgeleverd!

Doublepoint

Pluspunten
De prijzen zijn zeer interessant en ze reageren altijd op e-mails en chatten
De prijzen zijn zeer interessant en ze reageren altijd op e-mails en chatten, MAAR ...
- Ze hebben een product (de versterker DENON AVR-X4500H) op hun site aangekondigd "binnen 3 tot 5 dagen geleverd" terwijl het artikel niet op voorraad was!
- Het verzenden van een pakket met zijn DPD het volgen van link lijkt te lang als ze aankondigen dat het bestelde product (en er al betaald over een maand) is eindelijk in voorraad en klaar voor verzending . Ik heb nog steeds geen e-mail ontvangen waarin staat dat de zending is voltooid, dus ik heb ook geen DPD-volglink.

Om te vinden: ik bestelde een "DENON AVR-X4500H" tot 900 euro op 05/05/2019 maar week na week kreeg ik te horen dat het volgende week zal aankomen. Dan op 06/06/2019, een maand later, vertellen ze me dat het product eindelijk in voorraad is en dat ze de zending onmiddellijk voorbereiden. We zijn nu 07/06/2019 en ze vertellen me dat het gisteren is verzonden, maar ze kunnen me geen DPD-koppeling sturen zodat ik de zending of het bewijs van verzending en mijn commando staat altijd op 'Waiting' aangegeven op hun site ... Vreemd maar ik zal kijken of het waar is of niet, of dat ik moet wachten. In ieder geval hoop ik echt snel te ontvangen wat ik meer dan een maand geleden heb betaald. Ik zal deze beoordeling bijwerken afhankelijk van de aankomst of niet van mijn versterker, of als ik een e-mail ontvang met een link suvi expeditie ... Wacht & Zie!
DONGVAN

Gepubliceerd op: 19/06/2019

Pluspunten
de prijs / the price
Doublepoint.nl kan geen specifieke datum opgeven voor het verzenden van een artikel en stelt het verzenden van het artikel elke week uit, ook al staat het op voorraad en is het binnen 3 tot 5 dagen beschikbaar op hun site ... Ze maken de klant gek!
Ter informatie, ik heb een DENON AVR-X4500H-versterker besteld op 05/05/19 en ik heb nog steeds niets ontvangen terwijl het op hun site werd geplaatst "BINNEN 3-5 WERKDAGEN GELEVERD".
Ik heb echter al een maand geleden bijna 900 euro in rekening gebracht!

Doublepoint.nl is unable to provide a specific date of sending an article and postpones the sending of the article each week even though it is indicated in stock and available within 3 to 5 days on their site...In the state, make fun of the customer!
For information, I ordered a DENON AVR-X4500H amplifier on 05/05/19 and I still have not received anything while it is posted on their site "delivered within 3 to 5 days".
However, I have already been charged almost 900 euros a month ago!

05/06/2019

Hazendonk
Schiedam

Gepubliceerd op: 19/06/2019

Pluspunten
Probleemloze afhandeling van mijn bestelling. Doublepoint was voor het artikel wat ik wilde kopen al een van de aanbieders met de laagste prijs, maar ik kreeg daar alsnog een korting overheen toen ik daarom vroeg. Het artikel is vervolgens razendsnel geleverd, dus alleen maar thumbs up voor Doublepoint!

Frank

Gepubliceerd op: 19/06/2019

Pluspunten
Prima service, snelle reacties en vriendelijk personeel.
Site is onoverzichtelijk. Producten staan vaker op de site en zoekfunctie werkt niet naar behoren.
Roy

Marleen
Doorwerth

Gepubliceerd op: 18/06/2019

Pluspunten
Eerste ervaring was goed!!

Kapellen

Beumero
Zaandam

Gepubliceerd op: 17/06/2019

Pluspunten
Searching for the best price for a Denon avr. Within the approx time in house.

Happy customer service.

Juules
London

Gepubliceerd op: 17/06/2019

Pluspunten
Snel geholpen via de telefoon, en geholpen tijdens bestellen. Ga zo door!
Nee
Marleen
Sittard

Gepubliceerd op: 17/06/2019

Pluspunten
Top service! Snel in huis en product is keurig in de avond geleverd (specifiek om gevraagd).

Hilversum

Gepubliceerd op: 15/06/2019