Bedrijfsgegevens

Website: http://doublefonline.nl
Adres: Stanleystraat 16 3772KD
Plaats: Barneveld
Telefoon: 0611356217

KiyOh uitgangspunten:

  • Alle klanten mogen beoordelen
  • Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen 
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
  • Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 14 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina.

Double F Cosmetica
totaal score
9.2
Beoordelen
Laatste beoordeling
vandaag
Legenda
> 90 dagen
30 - 90 dagen
< 30 dagen
1177 beoordelingen (12 maanden)
1375 beoordelingen (totaal)
9183 keer bekeken
97% beveelt dit bedrijf aan

KiyOh uitgangspunten:

  • Alle klanten mogen beoordelen
  • Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen 
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
  • Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 14 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina.

Filter beoordelingen op aantal sterren in afgelopen 12 maanden
76% (892)
21% (250)
2% (26)
0% (5)
1% (9)

Klantbeoordelingen

2
Pluspunten
O
Verbeterpunten
Ze zouden beter moeten communiceren heb week geleden lacewig besteld tot op heden niks ontvangen na 5 mails iemand op magazijn die er niks v weet vrijdag weer gebeld zou vandaag terug gebeld worden 2e pinksterdag ?Nou niks heb al wel bevestiging afterpay maar heb geen produkt ontvangen slecht
Kroeoek

Gepubliceerd op: 24/06/2019
Aanbeveling: nee


2
Pluspunten
Heb nog niets ontvangen
Verbeterpunten
Nog niets ontvangen
Danielle
Geldrop

Gepubliceerd op: 01/06/2019
Aanbeveling: ja


1
Pluspunten
-
Verbeterpunten
Belofte over levertijd nakomen
-
-

Gepubliceerd op: 10/05/2019
Aanbeveling: nee


1
Pluspunten
Alles leek mij ok in het begin...
Ondertussen is het duidelijk dat de fout niet bij Double F Cosmetica ligt,maar bij post NL die nu al 2x mijn adres niet vinden,een adres waar ik al 10 jaar woon....
Verbeterpunten
Nu beweert post NL dat mijn pakje is geleverd vandaag 29/3
om 12.18u ....ik heb echter NIKS ontvangen,maar wel al betaald...
Wat nu??
This is a very bad experience...
Ingrid
Grimbergen

Gepubliceerd op: 12/04/2019
Aanbeveling: ja


1
Pluspunten
Alles leek mij ok in het begin...
Verbeterpunten
Nu beweert post NL dat mijn pakje is geleverd vandaag 29/3
om 12.18u ....ik heb echter NIKS ontvangen,maar wel al betaald...
Wat nu??
This is a very bad experience...

Grimbergen
29/03/2019

Aanbeveling: nee


1
Pluspunten
 
Verbeterpunten
 
José
België

Gepubliceerd op: 15/02/2019
Aanbeveling: nee


2
Pluspunten
Ik bestel regelmatig bij jullie omdat het assortiment breed is.
Verbeterpunten
Ik heb nog nooit de juiste bestelling ontvangen. Er mist een product of het onjuiste product wordt geleverd. Daarnaast is het contact met de klantenservice onvoldoende. Er wordt op een toon gecommuniceerd alsof de fout bij mij ligt. Daarnaast probeer ik een account aan te maken maar ik ben het wachtwoord vergeten. Als je je wachtwoord wilt resetten ontvang ik nooit een mail om dit aan te passen.
Antwoord Double F Cosmetica
Beste Rachel,

wij hebben een aantal maal proberen om in contact met je te komen maar helaas is dit niet gelukt.

Spijtig om te lezen dat je niet tevreden bent!

Klanttevredenheid staat bij ons voorop en wij willen er natuurljk alles aan doen om jou goed van dienst te kunnen zijn.

Mocht je in de toekomst nog iets bij ons willen bestellen dan kan je ons altijd van te voren even mailen dan sturen we je een kortingscode om je deze onvoldoende service van onze kant te compenseren.

Mvg Team Doublef
Rachel
Utrecht

Gepubliceerd op: 18/12/2018
Aanbeveling: nee


1
Pluspunten
Geen
Verbeterpunten
Klachten en vragen wat beter lezen.
Alex
Amsterdam

Gepubliceerd op: 16/12/2018
Aanbeveling: nee


2
Pluspunten
 
Verbeterpunten
Levering is veel te laat aangekomen
Ik heb langer dan een week moeten wachten
Antwoord Double F Cosmetica
Bedankt voor uw Feedback!

Helaas was er door de Black Friday drukte een enorme vertraging ontstaan bij Post.nl

Wij hadden met man en macht doorgewerkt om alle bestellingen op tijd de deur uit te doen.
Dit was ons ook gelukt alleen blijven wij afhankelijk van onze vervoerder en was het in uw geval overmacht!

Graag zouden wij er toch alles aan willen doen om u als klant tevreden te stellen.

Wij willen u dan ook graag een kortingscode voor de volgende bestelling sturen zodat u op die manier gecompenseerd gaat worden.

Kunt u zich met deze oplossing vinden?
Klant

Gepubliceerd op: 15/12/2018
Aanbeveling: nee


1
Pluspunten
 
Verbeterpunten
Nog steeds wachten op terugbetaling
Klant

Gepubliceerd op: 06/11/2018
Aanbeveling: nee


Disclaimer