Website: http://www.doosopmaat.nl
Adres: Containerweg 6 2742 RA
Plaats: Waddinxveen
Telefoon: +32478745138

Doosopmaat.nl maakt kartonnen dozen op maat. In aantallen van 10 tot 2000 stuks. Diverse soorten dozen, bruin of wit, eventueel bedrukt met uw logo.

Doosopmaat.nl B.V.

Bakker Snoep
Gouda

Gepubliceerd op: 27/05/2019

Pluspunten

We hebben erg gelachen toen de verpakking op de pallet van onze doos op de stoep stond.

Niet alleen onze doos was totaal ongeschikt voor het beoogde doel maar de omvang van de omdoos was enorm.

Belangrijkste opmerking die ik kan geven dat online een doos aanschaffen die geschikt moet zijn voor transport van een serie kledingstukken die per luchtvervoer naar Shanghai vervoerd moest worden niet aan te bevelen is. Ondanks overleg met een van uw medewerkers.
We hebben een nieuwe doos gemaakt van de bestelde doos met extra support van stukken karton van de omdoos.

Ik heb er van geleerd maar het had beter geweest als de kennis die u ongetwijfeld in huis moet hebben beter gedeeld was.

De uiteindelijke werkzaamheden om een nieuwe doos te maken
van het beschikbare materiaal is ons uiteindelijk wel gelukt maar achteraf had ik beter een voorraad karton kunnen bestellen. Dan had ik veel goedkoper uitgeweest.

Of u hier een verbeterpunt in ziet weet ik niet maar dat wilde ik wel even met u delen.

Met een vriendelijke groet

Cor van Wees
eigenaar directeur
Antwoord Doosopmaat.nl B.V.
Beste, bedankt voor uw beoordeling. Wat vervelend om te horen dat de doos niet naar wens was en dat deze niet sterk genoeg was voor uw producten en de reis naar Shanghai. Ik zie dat uw klacht nog niet bij ons bekend is. Wij zullen contact met u opnemen om een passende oplossing te bieden. Met vriendelijke groet, Team Doosopmaat.nl.
Santpoort-zuid

Gepubliceerd op: 23/05/2019

De uiteindelijke werkzaamheden om een nieuwe doos te maken

Met een vriendelijke groet

Cor van Wees
eigenaar directeur

Santpoort-zuid
09/05/2019

Pluspunten
Eerste doos een misdruk, daarna prima opgelost, zelfs met een extra aanpassing, doorgegeven via mail!

FutureNL

Gepubliceerd op: 14/05/2019

Pluspunten
Volledig mogelijk om zelf alles in te vullen waardoor je veel flexibiliteit hebt en precies kan aanschaffen wat je nodig hebt.

Gepubliceerd op: 14/05/2019

Gepubliceerd op: 10/05/2019

Pluspunten
Keurig geleverd, goed verpakt en bovenal: goed product!
Nergens op het internet kon ik het juiste formaat kartonnen doosje vinden, maar hier kon ik prima slagen. Top!

MvdG
Ede

Gepubliceerd op: 10/05/2019

Pluspunten
Levert ruim binnen de levertijd. Fijne mailcorrespondentie.
Onze Slimme Balkontafels gaan in een stevige doos op reis!

Team GoudmetHout
www.goudmethout.nl