Website: www.domeinbalie.nl
Adres: Kiovistokade 56 1013 BB

Domeinbalie.nl

Pluspunten
een Top bedrijf, één van de weinigen die telefonisch goed bereikbaar is en een eigen telefonisch klantenservice heeft. ik heb meerdere hoster's maar kunnen echt niet tippen aan domeinbalie.nl wat me ook opvalt altijd vriendelijk en reageren meteen op je mails of in ieder geval binnen de 24uur. ook is het zeker een aanrader als je niet al te technisch bent zoals ik ....ze helpen je graag, zeker doen dus.

respect vooral aan de manier hoe ze je te woord staan.
ik kan niks anders zeggen dan pro's
ik heb anderen hoster's waar ik andere domeinen heb lopen die zijn meestal een euro of 2€ goedkoper maar hebben geen telefonische klantenservice alles werkt met een ticket systeem en of mail wat vaak voor vertraging en frustratie zorgt.

mijn tip aan domeinbalie is dat ze beter naar haar nieuwe klanten uitleggen waarom ze iets duurder zijn dan anderen, ik betaal die extra euro voor professionele service graag, ik alleen maar goede ervaringen en ben echt perfect geholpen steeds. nieuwe klanten die twijfelen en of opzoek zijn zullen meestal voor wat goedkopere gaan met alle gevolgen van dien. ik heb hier echt ervaring mee meerdere geprobeerd en kan je vertellen een wereld van verschil.

domeinbalie.nl moet dit duidelijker en herkenbaar zetten op haar site. behalve verkopen is service verlenen ook een kunst en domeinbalie is zeker daar goed in

succes en houden zo, TOP en RESPECT
jalal europc.nl
roermond

Gepubliceerd op: 22/05/2017

Pluspunten
Goede, snelle service en duidelijk/simpel interface om alles van de hosting te regelen.
Tip: ga zo door!
Sandustries

Gepubliceerd op: 16/05/2017

Pluspunten
Snelle support

Willem de Vlas

Gepubliceerd op: 08/05/2017

Pluspunten
Zeer compleet en eenvoudig in het gebruik.

Gepubliceerd op: 18/04/2017

Ike Mulier
Hantum

Gepubliceerd op: 05/04/2017

Pluspunten
Ik zit vanaf 13-6-2005 bij Domeinbalie en de service is vanaf het begin een sterk punt binnen deze organisatie. Als digibeet staan de medewerkers altijd direct voor je klaar en daar waar nodig gaan ze net wat verder met hun inzet en tips. Ook bij een crisis situatie zoals ik vorig jaar had (een hacker bestookte mij met meer dan 70.000 mailtjes in enkele uren tijd) stond het hele team achter mij in het zoeken naar een oplossing. En zo kan ik nog wel doorgaan over de geweldige service vanuit dit bedrijf. Een 10 krijgen ze net niet maar een 9.9 zeker wel.
A. Koudijs dir. Tentje-huren.nl

A. Koudijs
Nibbixwoud

Gepubliceerd op: 31/03/2017

Pluspunten
Bijzonder klantvriendelijk bedrijf. Altijd bereid te helpen en open en zeer duidelijke communicatie!

AquaMinerals B.V.
Nieuwegein

Gepubliceerd op: 30/03/2017

A

Gepubliceerd op: 14/03/2017

Pluspunten
goede service

KLIK KLAK Design

Gepubliceerd op: 10/03/2017

Pluspunten
Echt een aanrader, ik heb meerdere hosters gehad tot nu toe ben ik door domeinbalie super vriendelijk behandeld en meteen geholpen. bij zaken wat te technisch zijn, worden meteen doorgezet naar hun technische afdeling en die lossen het meteen op, bij te complexe zaken of uitzonderingen duurt het niet lang in mijn geval binnen 24uur. echt meerdere malen had ik ze nodig SUPER opgelost steeds. een aanrader, een wereld van verschil tegenover andere hosters. HOUDEN ZO
telefonisch zijn ze door de weeks van 9 tot 17:30uur bereikbaar.
ideaal zou zijn ook in het weekend telefonisch bereikbaar, bijvoorbeeld van 10 tot 15:30uur.
ECHTER je kan ze altijd mailen en meestal wordt het ter plekken opgelost of in ieder geval zo snel als het kan.
www.europc.nl
roermond