Website: www.domeinbalie.nl
Adres: Kiovistokade 56 1013 BB

Domeinbalie.nl

Pluspunten
Goede service. Reageren snel, denken mee en doen niet bureaucratisch. Het portaal waarin je je domeinen kan beheren is ook duidelijk en werkt goed. Ben al jaren tevreden klant met tientallen domeinen.

Jochem

Gepubliceerd op: 16/10/2018

Pluspunten
Klanten service is heel vriendelijk en behulpzaam. Al twee keer gebruikt hun diensten en alles ging snel en duidelijk.

Irena

Gepubliceerd op: 03/10/2018

Pluspunten
Ruben

jeanine

Gepubliceerd op: 26/09/2018

Pluspunten
Goede helpdesk. Zeer prettig geholpen door medewerker Ruben, die alles heel helder uitlegde in een uitgebreide mail, nadat hij me telefonisch niet te pakken kreeg. Daarna in een aantal vervolgmails nog meer uitleg gekregen naar aanleiding van nieuwe vragen die ik had. Top!

Frouke

Gepubliceerd op: 17/09/2018

Pluspunten
Geweldige service en uitstekende dienstverlening. Al jaren klant en tot op heden ontzettend blij hier klant te zijn. Ik zal het een ieder in mijn omgeving aanraden.

Sandustries

Gepubliceerd op: 07/09/2018

Pluspunten
Je wordt goed, snel en adequaat geholpen!

Heino

Gepubliceerd op: 21/08/2018

Pluspunten
topservice. Wordt meteen telefonisch geholpen en probleem wordt snel opgelost. (in tegenstelling tot mijndomein.nl waar geen telefonisch contact mogelijk is en een wachttijd van twee weken is bij hulp via de mail.)

David

Gepubliceerd op: 07/08/2018

Pluspunten
Snel adequaat antwoord: was vastgelopen met de MicrosoftOffice365-helpdesk i.v.m. met email doorverwijzing. Domeinbalie-helpdesk neemt dit naadloos over en heeft de DNS juiste syntax voor mij ingevuld

JanR

Gepubliceerd op: 06/08/2018

Pluspunten
Al jaren onze primaire registrar, prima dienst.

Gepubliceerd op: 17/07/2018

Pluspunten
Prima antwoord op mijn vraag, en snel.
Niet de service maar de site: de lounge is wel heel erg ruimte-ineffcient, met grote blokken met weinig inhoud, en vaak moeten dingen nog worden opengeklapt ook. De site gaat daarnaast helemaal niet goed om met een iets smallere (niet-fullscreen) browser.

Gepubliceerd op: 26/06/2018