Website: www.domeinbalie.nl
Adres: Kiovistokade 56 1013 BB

Domeinbalie.nl

Pluspunten
Zeer compleet en eenvoudig in het gebruik.

18/04/2017

Ike Mulier
Hantum

05/04/2017

Pluspunten
Ik zit vanaf 13-6-2005 bij Domeinbalie en de service is vanaf het begin een sterk punt binnen deze organisatie. Als digibeet staan de medewerkers altijd direct voor je klaar en daar waar nodig gaan ze net wat verder met hun inzet en tips. Ook bij een crisis situatie zoals ik vorig jaar had (een hacker bestookte mij met meer dan 70.000 mailtjes in enkele uren tijd) stond het hele team achter mij in het zoeken naar een oplossing. En zo kan ik nog wel doorgaan over de geweldige service vanuit dit bedrijf. Een 10 krijgen ze net niet maar een 9.9 zeker wel.
A. Koudijs dir. Tentje-huren.nl

A. Koudijs
Nibbixwoud

31/03/2017

Pluspunten
Bijzonder klantvriendelijk bedrijf. Altijd bereid te helpen en open en zeer duidelijke communicatie!

AquaMinerals B.V.
Nieuwegein

30/03/2017

A

14/03/2017

Pluspunten
goede service

KLIK KLAK Design

10/03/2017

Pluspunten
Echt een aanrader, ik heb meerdere hosters gehad tot nu toe ben ik door domeinbalie super vriendelijk behandeld en meteen geholpen. bij zaken wat te technisch zijn, worden meteen doorgezet naar hun technische afdeling en die lossen het meteen op, bij te complexe zaken of uitzonderingen duurt het niet lang in mijn geval binnen 24uur. echt meerdere malen had ik ze nodig SUPER opgelost steeds. een aanrader, een wereld van verschil tegenover andere hosters. HOUDEN ZO
telefonisch zijn ze door de weeks van 9 tot 17:30uur bereikbaar.
ideaal zou zijn ook in het weekend telefonisch bereikbaar, bijvoorbeeld van 10 tot 15:30uur.
ECHTER je kan ze altijd mailen en meestal wordt het ter plekken opgelost of in ieder geval zo snel als het kan.
www.europc.nl
roermond

20/02/2017

Pluspunten
Bij Domeinbalie kunnen we snel en overzichtelijk onze website beheren en als er vragen zijn, dan worden we snel geholpen. Een mail is al voldoende en wordt keurig en snel afgehandeld.
Ga zo door

Prestige Print & Sign
Genemuiden

14/02/2017

Pluspunten
Snel, duidelijk, klantvriendelijk. Ik had zelf iets onhandig gedaan en het werd direct voor me opgelost. Prima!

27/01/2017

Pluspunten
persoonlijk contact
meedenken

Centrum Sociaal Vitaal