Website: www.domeinbalie.nl
Adres: Kiovistokade 56 1013 BB

Domeinbalie.nl
1954 keer bekeken

Pluspunten
Support en werking portal.
Kosten; Voor trouwe klanten kan er veel verbeterd worden aan tarieven en bijvoorbeeld kortingsschema's als je meerdere diensten afneemt. Ik overweeg om deze reden over te stappen naar een andere partij met alle 40 domeinen.

Portals zijn niet optimaal geintegreerd, zou makkelijker kunnen.
Antwoord Domeinbalie.nl
Beste Gerard,

Bedankt voor je feedback. Fijn om te horen dat je te spreken bent over onze support en werking van onze CustomerLounge.

Naar aanleiding van je feedback hebben we elkaar uitgebreid gesproken en we hopen je tijdens dit gesprek overtuigd te hebben om klant te blijven bij Domeinbalie.nl.

Voor onze vaste klanten bieden we regelmatig kortingscodes aan via onze nieuwsbrief of op onze inlogpagina van de CustomerLounge. Tevens is er voor PRO-klanten die in het beheer zijn van 100 domeinnamen of meer een staffelprogramma.

We zijn continu bezig met het optimaliseren van onze CustomerLounge en hosting portal en we stellen je feedback en verbeterpunten dan ook zeer op prijs.
Gerard

Gepubliceerd op: 14/04/2017