Bedrijfsgegevens

Website: www.domeinbalie.nl
Adres: Kiovistokade 56 1013 BB
Plaats: Amsterdam
Telefoon: 020-4118845

KiyOh uitgangspunten:

  • Alle klanten mogen beoordelen
  • Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen 
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
  • Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 14 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina.

Domeinbalie.nl
totaal score
9.3
Beoordelen
Laatste beoordeling
7 dagen geleden
Legenda
> 90 dagen
30 - 90 dagen
< 30 dagen
35 beoordelingen (12 maanden)
35 beoordelingen (totaal)
1571 keer bekeken
97% beveelt dit bedrijf aan

KiyOh uitgangspunten:

  • Alle klanten mogen beoordelen
  • Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen 
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
  • Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 14 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina.

Filter beoordelingen op aantal sterren in afgelopen 12 maanden
80% (28)
17% (6)
3% (1)
0% (0)
0% (0)

Klantbeoordelingen

10
Pluspunten
een Top bedrijf, één van de weinigen die telefonisch goed bereikbaar is en een eigen telefonisch klantenservice heeft. ik heb meerdere hoster's maar kunnen echt niet tippen aan domeinbalie.nl wat me ook opvalt altijd vriendelijk en reageren meteen op je mails of in ieder geval binnen de 24uur. ook is het zeker een aanrader als je niet al te technisch bent zoals ik ....ze helpen je graag, zeker doen dus.

respect vooral aan de manier hoe ze je te woord staan.
ik kan niks anders zeggen dan pro's
Verbeterpunten
ik heb anderen hoster's waar ik andere domeinen heb lopen die zijn meestal een euro of 2€ goedkoper maar hebben geen telefonische klantenservice alles werkt met een ticket systeem en of mail wat vaak voor vertraging en frustratie zorgt.

mijn tip aan domeinbalie is dat ze beter naar haar nieuwe klanten uitleggen waarom ze iets duurder zijn dan anderen, ik betaal die extra euro voor professionele service graag, ik alleen maar goede ervaringen en ben echt perfect geholpen steeds. nieuwe klanten die twijfelen en of opzoek zijn zullen meestal voor wat goedkopere gaan met alle gevolgen van dien. ik heb hier echt ervaring mee meerdere geprobeerd en kan je vertellen een wereld van verschil.

domeinbalie.nl moet dit duidelijker en herkenbaar zetten op haar site. behalve verkopen is service verlenen ook een kunst en domeinbalie is zeker daar goed in

succes en houden zo, TOP en RESPECT
jalal europc.nl
roermond

Gepubliceerd op: 22/05/2017
Aanbeveling: ja


10
Pluspunten
Goede, snelle service en duidelijk/simpel interface om alles van de hosting te regelen.
Verbeterpunten
Tip: ga zo door!
Sandustries
Amsterdam

Gepubliceerd op: 16/05/2017
Aanbeveling: ja


9
Pluspunten
Snelle support
Verbeterpunten
 
Willem de Vlas
Amsterdam

Gepubliceerd op: 08/05/2017
Aanbeveling: ja


10
Pluspunten
Zeer compleet en eenvoudig in het gebruik.
Verbeterpunten
 
Klant

Gepubliceerd op: 18/04/2017
Aanbeveling: ja


5
Pluspunten
Support en werking portal.
Verbeterpunten
Kosten; Voor trouwe klanten kan er veel verbeterd worden aan tarieven en bijvoorbeeld kortingsschema's als je meerdere diensten afneemt. Ik overweeg om deze reden over te stappen naar een andere partij met alle 40 domeinen.

Portals zijn niet optimaal geintegreerd, zou makkelijker kunnen.
Antwoord Domeinbalie.nl
Beste Gerard,

Bedankt voor je feedback. Fijn om te horen dat je te spreken bent over onze support en werking van onze CustomerLounge.

Naar aanleiding van je feedback hebben we elkaar uitgebreid gesproken en we hopen je tijdens dit gesprek overtuigd te hebben om klant te blijven bij Domeinbalie.nl.

Voor onze vaste klanten bieden we regelmatig kortingscodes aan via onze nieuwsbrief of op onze inlogpagina van de CustomerLounge. Tevens is er voor PRO-klanten die in het beheer zijn van 100 domeinnamen of meer een staffelprogramma.

We zijn continu bezig met het optimaliseren van onze CustomerLounge en hosting portal en we stellen je feedback en verbeterpunten dan ook zeer op prijs.
Gerard
Rotterdam

Gepubliceerd op: 14/04/2017
Aanbeveling: nee


10
Pluspunten
 
Verbeterpunten
 
Ike Mulier
Hantum

Gepubliceerd op: 05/04/2017
Aanbeveling: ja


10
Pluspunten
Ik zit vanaf 13-6-2005 bij Domeinbalie en de service is vanaf het begin een sterk punt binnen deze organisatie. Als digibeet staan de medewerkers altijd direct voor je klaar en daar waar nodig gaan ze net wat verder met hun inzet en tips. Ook bij een crisis situatie zoals ik vorig jaar had (een hacker bestookte mij met meer dan 70.000 mailtjes in enkele uren tijd) stond het hele team achter mij in het zoeken naar een oplossing. En zo kan ik nog wel doorgaan over de geweldige service vanuit dit bedrijf. Een 10 krijgen ze net niet maar een 9.9 zeker wel.
A. Koudijs dir. Tentje-huren.nl
Verbeterpunten
 
A. Koudijs
Nibbixwoud

Gepubliceerd op: 31/03/2017
Aanbeveling: ja


10
Pluspunten
Bijzonder klantvriendelijk bedrijf. Altijd bereid te helpen en open en zeer duidelijke communicatie!
Verbeterpunten
 
AquaMinerals B.V.
Nieuwegein

Gepubliceerd op: 30/03/2017
Aanbeveling: ja


8
Pluspunten
snelle gerichte feedback op de gestelde vragen via de mail.
Verbeterpunten
 
BD-energie
Roden

Gepubliceerd op: 14/03/2017
Aanbeveling: ja


10
Pluspunten
 
Verbeterpunten
 
A

Gepubliceerd op: 14/03/2017
Aanbeveling: ja


Laden...
Meer beoordelingen...
Disclaimer