Website: www.domeinbalie.nl
Adres: Kiovistokade 56 1013 BB

Domeinbalie.nl

Pluspunten
Echt een aanrader, ik heb meerdere hosters gehad tot nu toe ben ik door domeinbalie super vriendelijk behandeld en meteen geholpen. bij zaken wat te technisch zijn, worden meteen doorgezet naar hun technische afdeling en die lossen het meteen op, bij te complexe zaken of uitzonderingen duurt het niet lang in mijn geval binnen 24uur. echt meerdere malen had ik ze nodig SUPER opgelost steeds. een aanrader, een wereld van verschil tegenover andere hosters. HOUDEN ZO
telefonisch zijn ze door de weeks van 9 tot 17:30uur bereikbaar.
ideaal zou zijn ook in het weekend telefonisch bereikbaar, bijvoorbeeld van 10 tot 15:30uur.
ECHTER je kan ze altijd mailen en meestal wordt het ter plekken opgelost of in ieder geval zo snel als het kan.
www.europc.nl
roermond

20/02/2017

Pluspunten
Snel schakelen, persoonlijk contact.
De prijzen zouden misschien iets scherper kunnen? Bonussen voor trouwe klanten...
T van Netten

20/02/2017

Pluspunten
mogelijkheid om buitenlandse domeinen te reserveren
de procedure voor het aanvragen van de domeinnaam is niet erg duidelijk. Zeker niet als er wat aparte aspecten aan zitten.
Stijlbureau
Leusden

17/02/2017

Pluspunten
Medewerker klantenservice is communicatief, vakkundig, oplossingsgericht en aangenaam betrokken
Mail-systeem van domeinbalie kon klantvriendelijker en meer uitnodigend zijn
Tamir | THE FAT LADY
HAARLEM

17/02/2017

Pluspunten
Bij Domeinbalie kunnen we snel en overzichtelijk onze website beheren en als er vragen zijn, dan worden we snel geholpen. Een mail is al voldoende en wordt keurig en snel afgehandeld.
Ga zo door
Prestige Print & Sign
Genemuiden

14/02/2017

Pluspunten
Goed bereikbaar op een normale telefoonlijn, zonder extra kosten. Vriendelijke mensen, hulpvaardig.
Pro-actiever informeren over wat de gewone huis-tuin-en-keuken gebruiker van Domeinbalie kan tegenkomen bij technische veranderingen zoals verhuizing van Domeinbalie.
Mario Verhoeven

03/02/2017

Pluspunten
Snel, duidelijk, klantvriendelijk. Ik had zelf iets onhandig gedaan en het werd direct voor me opgelost. Prima!

27/01/2017

Pluspunten
persoonlijk contact
meedenken
Centrum Sociaal Vitaal
DRIEBERGEN-RIJSENBURG

13/01/2017

Pluspunten
Sinds de start van mijn bedrijf host Domeinbalie mijn domein naam. Ik ben zeer tevreden over de support, zowel telefonisch als via de website. Welke medewerker je ook spreekt, ze helpen je allemaal van begin tot eind. Ze zoeken alles tot in de puntjes voor je uit en zijn altijd vriendelijk!
Nog geen verbeterpunten opgemerkt.
PK eventtechniek
Dordrecht

03/01/2017

Pluspunten
Accuaat, deskundig en plezierig
Zuid Organisatie Ontwikkeling
Maastricht