Website: www.domeinbalie.nl
Adres: Kiovistokade 56 1013 BB

Domeinbalie.nl

Pluspunten
Zeer compleet en eenvoudig in het gebruik.

18/04/2017

Pluspunten
Support en werking portal.
Kosten; Voor trouwe klanten kan er veel verbeterd worden aan tarieven en bijvoorbeeld kortingsschema's als je meerdere diensten afneemt. Ik overweeg om deze reden over te stappen naar een andere partij met alle 40 domeinen.

Portals zijn niet optimaal geintegreerd, zou makkelijker kunnen.
Antwoord Domeinbalie.nl
Beste Gerard,

Bedankt voor je feedback. Fijn om te horen dat je te spreken bent over onze support en werking van onze CustomerLounge.

Naar aanleiding van je feedback hebben we elkaar uitgebreid gesproken en we hopen je tijdens dit gesprek overtuigd te hebben om klant te blijven bij Domeinbalie.nl.

Voor onze vaste klanten bieden we regelmatig kortingscodes aan via onze nieuwsbrief of op onze inlogpagina van de CustomerLounge. Tevens is er voor PRO-klanten die in het beheer zijn van 100 domeinnamen of meer een staffelprogramma.

We zijn continu bezig met het optimaliseren van onze CustomerLounge en hosting portal en we stellen je feedback en verbeterpunten dan ook zeer op prijs.
Gerard

14/04/2017

Ike Mulier
Hantum

05/04/2017

Pluspunten
Ik zit vanaf 13-6-2005 bij Domeinbalie en de service is vanaf het begin een sterk punt binnen deze organisatie. Als digibeet staan de medewerkers altijd direct voor je klaar en daar waar nodig gaan ze net wat verder met hun inzet en tips. Ook bij een crisis situatie zoals ik vorig jaar had (een hacker bestookte mij met meer dan 70.000 mailtjes in enkele uren tijd) stond het hele team achter mij in het zoeken naar een oplossing. En zo kan ik nog wel doorgaan over de geweldige service vanuit dit bedrijf. Een 10 krijgen ze net niet maar een 9.9 zeker wel.
A. Koudijs dir. Tentje-huren.nl

A. Koudijs
Nibbixwoud

31/03/2017

Pluspunten
Bijzonder klantvriendelijk bedrijf. Altijd bereid te helpen en open en zeer duidelijke communicatie!

AquaMinerals B.V.
Nieuwegein

30/03/2017

Pluspunten
snelle gerichte feedback op de gestelde vragen via de mail.

BD-energie
Roden

14/03/2017

A

14/03/2017

Pluspunten
goede service

KLIK KLAK Design

10/03/2017

Pluspunten
Echt een aanrader, ik heb meerdere hosters gehad tot nu toe ben ik door domeinbalie super vriendelijk behandeld en meteen geholpen. bij zaken wat te technisch zijn, worden meteen doorgezet naar hun technische afdeling en die lossen het meteen op, bij te complexe zaken of uitzonderingen duurt het niet lang in mijn geval binnen 24uur. echt meerdere malen had ik ze nodig SUPER opgelost steeds. een aanrader, een wereld van verschil tegenover andere hosters. HOUDEN ZO
telefonisch zijn ze door de weeks van 9 tot 17:30uur bereikbaar.
ideaal zou zijn ook in het weekend telefonisch bereikbaar, bijvoorbeeld van 10 tot 15:30uur.
ECHTER je kan ze altijd mailen en meestal wordt het ter plekken opgelost of in ieder geval zo snel als het kan.
www.europc.nl
roermond

20/02/2017

Pluspunten
Snel schakelen, persoonlijk contact.
De prijzen zouden misschien iets scherper kunnen? Bonussen voor trouwe klanten...
T van Netten

20/02/2017