Website: www.domeinbalie.nl
Adres: Kiovistokade 56 1013 BB

Domeinbalie.nl

Pluspunten
Goede helpdesk. Zeer prettig geholpen door medewerker Ruben, die alles heel helder uitlegde in een uitgebreide mail, nadat hij me telefonisch niet te pakken kreeg. Daarna in een aantal vervolgmails nog meer uitleg gekregen naar aanleiding van nieuwe vragen die ik had. Top!

Frouke

Gepubliceerd op: 17/09/2018

Pluspunten
Geweldige service en uitstekende dienstverlening. Al jaren klant en tot op heden ontzettend blij hier klant te zijn. Ik zal het een ieder in mijn omgeving aanraden.

Sandustries

Gepubliceerd op: 07/09/2018

Pluspunten
Ik neem al sinds jaar en dag twee .nl domeinnamen af. In al die tijd heb ik tweemaal een beroep op de service desk moeten doen. Beide keren werd er vlot en adequaat gereageerd. Ook niet onbelangrijk: als klant kan ik zelf bepalen wat wel en niet in de zone files komt te staan en wijzigingen hierin zijn al snel zichtbaar voor het Internet.
De website is in de loop van de tijd gewijzigd en verbeterd maar ik moet nog steeds zoeken naar de pagina waar ik de DNS records kan beheren. De link daar naartoe mag wel wat prominenter.
Ben

Gepubliceerd op: 27/08/2018

Pluspunten
Je wordt goed, snel en adequaat geholpen!

Heino

Gepubliceerd op: 21/08/2018

Pluspunten
topservice. Wordt meteen telefonisch geholpen en probleem wordt snel opgelost. (in tegenstelling tot mijndomein.nl waar geen telefonisch contact mogelijk is en een wachttijd van twee weken is bij hulp via de mail.)

David

Gepubliceerd op: 07/08/2018

Pluspunten
Snel adequaat antwoord: was vastgelopen met de MicrosoftOffice365-helpdesk i.v.m. met email doorverwijzing. Domeinbalie-helpdesk neemt dit naadloos over en heeft de DNS juiste syntax voor mij ingevuld

JanR

Gepubliceerd op: 06/08/2018

Pluspunten
Al jaren onze primaire registrar, prima dienst.

Gepubliceerd op: 17/07/2018

Pluspunten
Prima antwoord op mijn vraag, en snel.
Niet de service maar de site: de lounge is wel heel erg ruimte-ineffcient, met grote blokken met weinig inhoud, en vaak moeten dingen nog worden opengeklapt ook. De site gaat daarnaast helemaal niet goed om met een iets smallere (niet-fullscreen) browser.

Gepubliceerd op: 26/06/2018

Pluspunten
Goede en zeer vriendelijke klantenservice

Anette

Gepubliceerd op: 20/06/2018

Pluspunten
Goede servicedesk met snelle reactie en adequate oplossing van problemen.

Gert Fokkema / Noorderpoort

Gepubliceerd op: 19/06/2018