Bedrijfsgegevens

Website: https://www.dok2.nl
Adres: Groeneveldselaan 55-57 3903AX
Plaats: Veenendaal
Telefoon: 0318-478308

DOK 2, het leukste online woonwarenhuis

KiyOh uitgangspunten:

  • Alle klanten mogen beoordelen
  • Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen 
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
  • Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 14 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina.

DOK2
totaal score
8.5
Beoordelen
Laatste beoordeling
2 dagen geleden
Legenda
> 90 dagen
30 - 90 dagen
< 30 dagen
166 beoordelingen (12 maanden)
324 beoordelingen (totaal)
5436 keer bekeken
93% beveelt dit bedrijf aan

KiyOh uitgangspunten:

  • Alle klanten mogen beoordelen
  • Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen 
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
  • Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 14 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina.

Filter beoordelingen op aantal sterren in afgelopen 12 maanden
57% (94)
33% (54)
6% (10)
2% (3)
3% (5)

Klantbeoordelingen

1
Pluspunten
 
Verbeterpunten
Wat een slechte kwaliteit. 2 jaar en 3 maanden terug een prachtige hoekbank gekocht. Na nog geen jaar was de eerste rugleuning al doorgezakt. Nu is de bank weer op meerdere plekken doorgezakt en steekt er zelfs een schroef uit wat weer gevaarlijk is voor mijn kinderen. Na wat heen er weer mailen met de klantenservice van dok 2 kreeg ik de teleurstellende reactie. Sorry maar de bank valt net buiten de garantie periode dus kunnen de bank niet kosteloos repareren.
Ik vind dit schandalig en geen service. Een bank die na 2 jaar en 3 maanden al 2 keer kapot is gegaan en dan zo een lullige reactie.
Nooit geen producten meer van dok 2.
Aanvulling om mijn review:
Ik krijg als reactie dat ze alles doen volgens de CBW richtlijnen. Ze vergeten alleen dat dit al de 2e keer is in 2 jaar tijd. Dit betekent naar mijn mening dat ze een ondeugdelijk product hebben verkocht en dat ze het product kosteloos moeten repareren. Nu wordt er dus geschermd met de CBW voorwaarden. Ik verwijs hierbij naar artikel 15.1 in dezelfde voorwaarden. Maar hier wordt niet over gesproken.
Totaal geen service!!
Antwoord DOK2
Beste Sander,

Hartelijk dank voor uw feedback. Wij hebben u voorgelegd om de klachtmelding op te lossen overeenkomstig de CBW-voorwaarden die wij hanteren en van toepassing zijn op uw aankoop. DOK 2 behandelt alle klachten volgens deze voorwaarden. Wanneer u hier alsnog gebruik van wenst te maken dan kunt u uiteraard contact opnemen met DOK 2.

Groet, Melanie van DOK 2
Sander
Kerk-Avezaath

Gepubliceerd op: 22/02/2018
Aanbeveling: nee


1
Pluspunten
 
Verbeterpunten
Wat een slechte kwaliteit. 2 jaar en 3 maanden terug een prachtige hoekbank gekocht. Na nog geen jaar was de eerste rugleuning al doorgezakt. Nu is de bank weer op meerdere plekken doorgezakt en steekt er zelfs een schroef uit wat weer gevaarlijk is voor mijn kinderen. Na wat heen er weer mailen met de klantenservice van dok 2 kreeg ik de teleurstellende reactie. Sorry maar de bank valt net buiten de garantie periode dus kunnen de bank niet kosteloos repareren.
Ik vind dit schandalig en geen service. Een bank die na 2 jaar en 3 maanden al 2 keer kapot is gegaan en dan zo een lullige reactie.
Nooit geen producten meer van dok 2

Kerk-Avezaath
08/02/2018

Aanbeveling: nee


9
Pluspunten
Goed geholpen
Verbeterpunten
 
Antwoord DOK2
Beste Rieke,
Wat fijn om te horen dan je zo goed bent geholpen. Wij willen je bedanken dat je de tijd hebt genomen om ons dit mooie cijfer te geven en deze beoordeling te schrijven! Heel veel plezier van jouw aankoop en we hopen je graag terug te zien.
Groeten,
Anniek van DOK 2.
Riekie
Raamsdonksveer

Gepubliceerd op: 21/02/2018
Aanbeveling: ja


10
Pluspunten
Alles ging goed!
Verbeterpunten
Nee
Antwoord DOK2
Beste Irene,
Bedankt voor je beoordeling! Fijn om te horen dat je een goede ervaring bij ons hebt gehad. Wij willen je heel veel plezier wensen van je aankoop. Hopelijk tot snel!
Groeten,
Anniek van DOK 2.
Irene

Gepubliceerd op: 20/02/2018
Aanbeveling: ja


10
Pluspunten
Duidelijke website, snelle levering, gratis bezorging/retour.
Verbeterpunten
 
Antwoord DOK2
Beste J. Braam,
Wat een prachtig cijfer! Super om te horen dat je zo tevreden bent over DOK 2. Wij willen je heel graag bedanken voor je beoordeling en hopen je snel terug te zien in onze winkel of in onze webshop. Veel plezier van jouw aankoop!
Groeten,
Anniek van DOK 2.
J. Braam
Warmenhuizen

Gepubliceerd op: 19/02/2018
Aanbeveling: ja


10
Pluspunten
Goed product. Het voldeed aan mijn verwachting
Verbeterpunten
Het aangeven van de dag en tijd van aflevering. Ik heb hiervan geen melding gehad. Gelukkig was ik thuis.
Antwoord DOK2
Beste Annie,
Wow een 10! Super bedankt dat je de tijd hebt genomen om deze beoordeling te schrijven. Fijn om te horen dat je tevreden bent met het product.
Normaal gesproken ontvang je per mail de Track en Trace code van de zending. Het kan zijn dat deze in de spam terecht is gekomen. Wij willen je heel erg veel plezier wensen van je aankoop. Hopelijk tot snel! Groeten, Anniek van DOK 2.
Annie van den Berg
Nieuwleusen

Gepubliceerd op: 13/02/2018
Aanbeveling: ja


9
Pluspunten
De snelheid van de levering! En de prijs natuurlijk helemaal top!!
Verbeterpunten
Is niet nodig.alles is daar prima in orde.
Antwoord DOK2
Beste Peggy,
Super bedankt voor dit mooie cijfer! Wij vinden het heel erg leuk om te horen dat je zo positief bent over DOK 2.
Tot snel! Groeten, Anniek van DOK 2.
peggy
heemstede

Gepubliceerd op: 13/02/2018
Aanbeveling: ja


8
Pluspunten
Goed werkende site wat zorgt voor makkelijk bestellen. Snelle service en mooi product.
Verbeterpunten
 
Antwoord DOK2
Beste Magda,
Een 8, wat een mooi cijfer! Bedankt dat je de tijd hebt genomen voor deze beoordeling. Wij vinden super leuk om te horen dat je positief bent over onze service, producten en website. Wij willen je veel plezier wensen van je aankoop en hopen je graag terug te zien bij DOK 2!
Groeten, Anniek van DOK 2.
Magda
Nijmegen

Gepubliceerd op: 12/02/2018
Aanbeveling: ja


10
Pluspunten
Super goede persoonlijke begeleiding door Melissa!
Verbeterpunten
Alles ging top!
Antwoord DOK2
Beste Ingeborg,
Wat zijn wij blij met het mooie cijfer en het compliment. Heel erg bedankt! Wij willen je erg veel plezier wensen van je bestelling en hopelijk tot snel.
Groeten, Anniek van DOK 2.
Ingeborg

Gepubliceerd op: 09/02/2018
Aanbeveling: ja


9
Pluspunten
Super klantenservice. Snelle levering.
Verbeterpunten
Geen.
Antwoord DOK2
Beste Milou,
Wat een mooi cijfer heb je ons gegeven, bedankt! We hopen je nog eens terug te zien bij DOK 2.
Groet, Melanie van DOK 2
Milou
klazienaveen

Gepubliceerd op: 09/02/2018
Aanbeveling: ja


8
Pluspunten
Goede service na levering van lamp friso zonder snoer. Snel opgelost en huiste model opgestuurd. Verzendkosten netjes en heel snel retour gekregen.
Verbeterpunten
Duidelijkheid op website dat je een wandlamp hebt met snoer en zonder.
Antwoord DOK2
Beste Roland,
Bedankt voor je positieve review! fijn dat uw servicemelding snel is opgelost en we gaan uw feedback zeker doorgeven.
Groet, Melanie van DOK 2
Roland
Moordrecht

Gepubliceerd op: 08/02/2018
Aanbeveling: ja


Laden...
Meer beoordelingen...
Disclaimer