Website: https://www.dok2.nl
Adres: Groeneveldselaan 55-57 3903AX
Plaats: Veenendaal

DOK 2, het leukste online woonwarenhuis

DOK2

Pluspunten
100% betrouwbaar
geen verbeterpunten
theo
melick

Gepubliceerd op: 17/08/2018

Pluspunten
Duidelijke site en snelle levering
Beste Joyce,

Wat zijn wij blij met deze review en de dikke 10! Super om te lezen dat je onze website duidelijk vindt en jouw bestelling snel is geleverd.

Wij willen je nog veel plezier wensen van je aankoop!

Joyce
Kerkrade

Gepubliceerd op: 09/08/2018

Pluspunten
Supersnel duidelijk kwaliteit

Beste,

Wat een mooi cijfer! Wij zijn trots dat je zo tevreden over ons bent. Super bedankt voor deze beoordeling!

Wij willen je veel plezier wensen van je aankoop en hopen je graag terug te zien in onze winkel of webshop.

Gepubliceerd op: 07/08/2018

Pluspunten
Goede site, perfecte levering
Beste Monique,

Super bedankt voor dit mooie cijfer! Wat zijn wij blij om te lezen dat je zo tevreden bent over DOK 2.
Wij willen je bedanken dat je de tijd hebt genomen voor deze beoordeling en wensen je nog veel plezier van je aankoop!

Hopelijk tot de volgende keer.

Monique

Gepubliceerd op: 06/08/2018

Pluspunten
Super snel reactie via de mail
Niks
Beste Liesbeth,

Hartstikke bedankt voor deze dikke 10! Hier zijn wij erg blij mee. Fijn om te horen dat je snel reactie hebt ontvangen op je mail.

We zien je graag snel weer terug bij DOK 2 en wensen je veel plezier van je aankoop!

Anniek van DOK 2
Liesbeth

Gepubliceerd op: 02/08/2018

Pluspunten
Website verbeteren. Het kostte mij moeite om de bestelling te plaatsen. Alles was goed ingevuld maar het duurde een tijd voordat de order geaccepteerd werd. Ik heb klantenservice daarover nog gebeld. Overigens keurig te woord gestaan. Men bood aan om het zelf in te voeren als ik daarover een email zou sturen. Na een paar alles opnieuw invoeren, lukte het toch
Beste Coby,

Ontzettend bedankt voor je beoordeling en het mooie cijfer!
Fijn dat je de verbeterpunten aan ons doorgeeft, wij zullen hier zeker naar kijken.

Wij wensen je nog heel veel plezier van je aankoop en hopelijk tot snel!

Coby

Gepubliceerd op: 01/08/2018

Pluspunten
Snelle levering en goed afgestemd met de verkoper. Product komt overeen met de beschrijving / foto.
Beste Romy,

Wauw, bedankt voor deze beoordeling! Wij zijn ook erg blij met het mooie cijfer dat je ons hebt gegeven. Goed om te horen dat je een prettige ervaring bij ons hebt gehad :).
Wij wensen je nog heel veel plezier van je aankoop en hopelijk tot de volgende keer.

Romy

Gepubliceerd op: 31/07/2018

Pluspunten
Weinig
Slechte klantenservice. Bank gekocht, nog wat vragen over bestelling, maar reageren niet op mail, telefonisch onbeschoft. Heel vervelend bedrijf! Ik ga hier nooit meer heen.
Beste Nicole,

Wij hebben dit even voor je nagekeken en kunnen zien dat je via de mail en telefonisch contact hebt gehad met onze collega.
Zoals onze collega ook heeft aangegeven is de kortingsactie alleen geldig op de bestellingen die binnen een bepaalde periode worden geplaatst. Wanneer een bestelling buiten deze periode is geplaatst, kunnen wij helaas geen korting verwerken. Dit staat ook altijd vermeld in de voorwaarden van onze kortingsacties.

Mocht je hier nog verdere vragen over hebben, dan kan je altijd contact met ons opnemen.

Nicole

Gepubliceerd op: 29/07/2018

Pluspunten
Snelle levering, netjes ingepakt. Goede communicatie, gratis verzendkosten.
Eigenlijk niet van toepassing.
Beste Nikki,

Super bedankt voor deze beoordeling en het cijfer! Wat zijn wij blij dat je zo positief over ons bent.
Nog heel erg veel plezier van je aankoop en tot de volgende keer!

Nikki
Spijkenisse

Gepubliceerd op: 24/07/2018

Pluspunten
goede foto en snelle afhandeling.
geen ga zo door.
Beste Ankie,

Wat fijn om te lezen dat je zo positief bent over DOK 2! Wij willen je hartelijk bedanken voor het mooie cijfer en deze beoordeling.

Nog heel veel plezier van je aankoop en hopelijk tot een volgende keer :).

Ankie
's-schiedam