Website: https://www.dok2.nl
Adres: Groeneveldselaan 55-57 3903AX
Plaats: Veenendaal

DOK 2, het leukste online woonwarenhuis

DOK2

Pluspunten
Snelle levering.

Beste Sanne,
Een 10, wauw! Bedankt voor het mooie cijfer en je positieve beoordeling. Wij zijn erg blij dat je bestelling snel is geleverd en willen je veel plezier wensen van je aankoop. Tot snel! Groeten, Anniek van DOK 2.
Sanne
Nijmegen

Gepubliceerd op: 12/12/2017

Pluspunten
Overzichtelijke site. Foto gaf een goede weerspiegeling van het product (tafel). Duidelijke communicatie (mail). Goede service en snelle levering!
Zeer tevreden klant!
Geen (op basis van mijn ervaring).
Beste Naziha,
Wat super leuk om te lezen dat je zo positief bent over DOK 2 en heel erg bedankt voor dit mooie cijfer! Wij willen je ontzettend veel plezier wensen van je aankoop. Tot snel. Groeten, Anniek van DOK 2.
Naziha
Nijmegen

Gepubliceerd op: 07/12/2017

Pluspunten
Prima en snelle levering. Goed verpakt
Ik wilde 3 lampen bestellen maar jullie hadden er maar 1 op voorraad. Ik hen er later 2 bijbesteld daar stond bij backorder. Ik wist niet hoe lang het zou duren. Bij de 1e bestelling had ik 3 lampen willen bestellen maar mij was niet duidelijk of ik die ene dan zou krijgen en later 2 of later alle 3. Vandaar dat ik er eerst 1 besteld heb
Beste Jet,
Allereerst super bedankt voor dit prachtige cijfer en de beoordeling. Wat vervelend dat het niet duidelijk vermeld stond op onze website, normaal gesproken hoort er een indicatie van de levertijd bij te staan of ontvang je hier een mail over. Onze excuses dat je deze niet hebt ontvangen.
Wij willen je veel plezier wensen van je aankoop en hopelijk tot snel!
Jet
Nijverdal

Gepubliceerd op: 06/12/2017

Pluspunten
Snelle levering, keurig verpakt
Geen, houden zo !
Beste Marja,
Een 10, wauw! Wij willen je heel erg bedanken voor je positieve beoordeling en wij zijn blij dat je bestelling snel is geleverd. Wij willen je veel plezier wensen van je aankoop. Hopelijk tot snel in onze winkel of in onze webshop. Groeten, Anniek van DOK 2.
marja imthorn
katwijk

Gepubliceerd op: 06/12/2017

Pluspunten
Eigen bezorgservice, mooie spullen voor een leuke prijs.

Beste Maura,
Wat zijn wij blij met deze 10! Het is erg fijn om te horen dat je onze producten mooi vindt. Wij willen je ontzettend veel plezier wensen van je aankoop en hopen je graag terug te zien. Groeten, Anniek van DOK 2.
Maura
Nieuwerkerk aan den IJssel

Gepubliceerd op: 05/12/2017

Pluspunten
Super snelle levering. Netjes verpakt. Helemaal top
Geen verbeterpunten in mijn geval
Beste Monique,
Super bedankt voor dit geweldige cijfer! Wij vinden het erg fijn om te horen dat je zo positief bent over DOK 2. Heel erg veel plezier gewenst van je aankoop en hopelijk tot snel!
Monique

Gepubliceerd op: 04/12/2017

Beste Gerard,
Wat een mooi cijfer, bedankt! Wij willen je veel plezier wensen met je aankoop en hopen je heel graag terug te zien bij DOK 2!
Anne

Gepubliceerd op: 01/12/2017

Pluspunten
Snel
Zoeken maar producten met filter opgave is niet duidelijk.
Hier staan dan ook andere producten tussen .
Tevens de mogelijkheid bieden het omruilen van producten, welke via de webshop zijn geleverd, in de winkel.
Beste J.H.M,
Hartelijk bedankt voor je beoordeling en het mooie cijfer!
Wij blijven onze website altijd ontwikkelen en zijn bezig om dit te optimaliseren.
Hopelijk tot snel. Groeten, Anniek van DOK 2.

Gepubliceerd op: 29/11/2017

Pluspunten
Snel
zoeken maar producten met filter opgave is niet eenduidig.
Hier staan dan ook andere producten tussen .

Uden
29/11/2017

Beste Inge,
Wauw een 10! Hier zijn wij super blij mee. Heel erg bedankt voor deze positieve beoordeling en we hopen je graag terug te zien in onze winkel of webshop.

Gepubliceerd op: 29/11/2017

Pluspunten
Zeer goed geholpen goede service direct antwoord op je mail ,zeer mooie artikelen en niet duur

Beste Loredana,
Bedankt voor deze positieve beoordeling en het mooie cijfer! Wij vinden het erg fijn om te horen dat je goed bent geholpen en onze artikelen mooi vindt. Hopelijk tot snel!
Infantino loredana
Zepperen