Website: https://www.dok2.nl

DOK2

Lenie
Wieringerwerf

Gepubliceerd op: 19/06/2018

Pluspunten
Mooie lampen... goed verpakt geleverd ! Korte levertijd ... ontzettend blij mee
Ga zo door !!!!
Beste Sabrina,

Bedankt voor deze super leuke beoordeling en het mooie cijfer!
Wij zijn heel blij om te lezen dat je zo tevreden bent over de lampen, levertijd en verpakking van de zending.
Hopelijk tot snel en wij wensen je nog veel plezier van de lampen!

Sabrina van der Kraan
Putte

Gepubliceerd op: 12/06/2018

Pluspunten
Prima website, lekker duidelijk
Ik heb de kast op 26 mei besteld en ik weet tot nu toe alleen dat het ongeveer 8 weken duurt omdat hij besteld wordt bij de leverancier en er contact met me wordt opgenomen voor de leveringsafspraak. Maar persoonlijk zou ik toch graag ondertussen (4-6) een idee hebben welke week hij komt, bezorgdag maakt me dan nog niet veel uit.

En of ik het bedrijf zou aanraden naar aanleiding van mijn product en/of naar aanleiding van de bezorging/de communicatie rondom de bezorging kan ik dus nog niet zeggen. Dus misschien kan de timing van deze enquĂȘte ook beter!
Beste Kirsten,

Hartelijk bedankt voor deze beoordeling en het mooie cijfer!
Helaas kan ik je bestelling niet terugvinden op deze naam. Zou je ons een mail willen sturen met hierin het ordernummer? Dit mag je sturen naar verkoop@dok2.nl. Mijn collega's van de klantenservice helpen je graag verder!

Melanie van DOK 2.
Kirsten
Veenendaal

Pluspunten
Liever de kleur die besteld werd
Beste Willem,

Goed om te lezen dat je bestelling snel is geleverd. Bedankt voor deze beoordeling!
Uit je bericht begrijp ik dat stoelen in een andere kleur zijn geleverd. In het systeem kan ik niet terugvinden dat dit is gemeld. Graag ontvangen wij een foto van de eetkamerstoel die je hebt ontvangen. Deze mag verstuurd worden naar verkoop@dok2.nl, dan helpen wij je graag verder!

Willem
Ede

Gepubliceerd op: 04/06/2018

Pluspunten
Snelle Levertijd, en zeer behulpzaam bij vragen
Lampen nakijken voor ze opgestuurd worden, aan en uit knopje van 1 van de lampjes zit niet in het midden. Kwam erachter nadat hij al aan de muur hing. Hoop dat ik het over een paar weken jie mee zie
Beste,

Fijn om te horen dat je bestelling snel is geleverd en je goed bent geholpen!
Wij willen je bedanken voor deze beoordeling en het prachtige cijfer.
Jammer dat het knopje niet in het midden van de lamp zit. Normaal gesproken krijgen wij hier nooit klachten over maar het kan helaas een enkele keer gebeuren. Je kunt altijd contact met ons opnemen indien je de lamp zou willen ruilen.

Oudkarspel

Pluspunten

Lang wachten op de levering van de tv- meubel.
Beste Wout,

Bedankt voor je beoordeling en het mooie cijfer!
Jammer om te lezen dat je lang hebt moeten wachten op de levering van het tv-meubel. Helaas zijn wij afhankelijk van de leverancier en zat er een levertijd op het meubel.
Gelukkig is het meubel inmiddels geleverd en wij willen je nog heel veel plezier wensen van je aankoop!

Melanie van DOK 2.
Wout

Gepubliceerd op: 31/05/2018

Pluspunten
De bestelde lampenkappen waren niet meer op voorraad, wij besloten een grotere maat te bestellen, deze waren wel beschikbaar. En als service van Dok2 werden deze geleverd zonder bijbetaling.

Beste A. Groothuis,

Bedankt voor deze beoordeling! Erg fijn om te horen dat je ondanks de andere lampenkappen nog steeds tevreden bent.
Wij willen je nog heel veel plezier wensen van de lampenkappen en hopen je graag terug te zien in onze winkel of webshop.

A. Groothuis
Papendrecht

Gepubliceerd op: 30/05/2018

Pluspunten
Prima service, alles netjes op de aangegeven tijd geleverd en keurig netjes verpakt.
Geen tips
Beste Maaike,

Wat super om te horen dat je zo tevreden bent! Wij zijn erg blij met het mooie cijfer dat je ons hebt gegeven.
Bedankt voor deze beoordeling en nog heel veel plezier van je aankoop!
Tot snel.

Maaike
Nootdorp

Gepubliceerd op: 29/05/2018

Pluspunten
Erg goede prijs/kwaliteit verhouding, geen verzendkosten, snelle levering!
Beste Gerdien,

Wow, wat een mooi cijfer zeg! Wij willen je bedanken voor deze beoordeling en zijn blij om te lezen dat je een positieve ervaring bij ons hebt gehad. Nog heel veel plezier van je aankoop en tot de volgende keer!

Gerdien
Leerdam

Gepubliceerd op: 15/05/2018

Pluspunten
snelle service vriendelijk personeel prachtige winkel

Beste Veenvliet,

Bedankt voor deze mooie complimenten en je positieve beoordeling! Wij zijn stiekem ook best wel trots op hoe de winkel er nu uitziet na de verbouwing.
Wij willen je nog veel plezier wensen van je bestelling en hopen je graag weer terug te zien in onze winkel of webshop!

Veenvliet
Ede