Website: https://www.dok2.nl
Adres: Groeneveldselaan 55-57 3903AX
Plaats: Veenendaal

DOK 2, het leukste online woonwarenhuis

DOK2

Pluspunten
Snelle levering!! Top

Beste Kevin,

Bedankt voor dit mooie cijfer, super!

Wat fijn om te lezen dat je een goede ervaring met ons hebt gehad. We wensen je veel plezier van jouw bestelling en hopelijk tot snel!

Kevin
Maastricht

Gepubliceerd op: 13/06/2019

Pluspunten
Ik bestelde de salontafel Carmen als cadeau voor familie.
Deze moest dus niet bij mij maar elders bezorgd worden en in een week waarvoor ik de voorkeur had aangegeven.
Dit is allemaal prima verlopen. Maar wat ik heel bijzonder vond is dat ze het in telefonisch contact met me eens waren dat de bezorgkosten in verhouding duur was. Ze zouden proberen dat te wijzigen op de website maar toen dat niet lukte, werd gelijk een bedrag na bestelling en betaling op mijn bankrekening terug gestort! Bravo!

Beste Tiny,

Super om deze positieve beoordeling te lezen! En dat cijfer, wauw.
Wij hopen dat de ontvanger blij was met het cadeau en er erg veel plezier van zal hebben.

Anniek van DOK 2.
Tiny
Dirkshorn

Gepubliceerd op: 11/06/2019

Pluspunten
Bestellen is eenvoudig. Afhandeling correct en snelle levering

Beste Marga,

Wauw, wat een mooi cijfer! Hier zijn wij erg blij mee.

Marga
Beek

Gepubliceerd op: 11/06/2019

Pluspunten
eerste bestelling werd vlot geleverd.
In bestelling zat verkeerde artikel. Dit direct geretourneerd en toen 2 wk kunnen wachten op het juiste artikel. Jammer.
Beste Esther,

Bedankt voor uw beoordeling. Wij hadden helaas geen reactie ontvangen op onze e-mail met daarin de vraag om de track&trace code naar ons op te sturen. Vandaar dat het nieuwe dienblad niet meteen is verzonden. Toen u een week later zelf een bericht stuurde met de track&trace code, hebben wij uw bestelling meteen verzonden.

Wij hopen dat u blij bent met uw bestelling en zien u graag nog eens terug.

Gepubliceerd op: 11/06/2019

Pluspunten
Supersnelle service & kwaliteitsproducten. Echt fantastisch
Beste Kim,

Wauw! Bedankt voor deze mooie beoordeling. Fijn om te horen dat je zo'n goede ervaring met ons hebt gehad.

Kim

Gepubliceerd op: 03/06/2019

Pluspunten
Mooie eigentijdse meubels en accessoires.
Soms zijn prijzen accessoires iets aan de hoge kant.
Beste Mattanja,

Bedankt voor jouw mooie beoordeling! Fijn dat je een goede ervaring met ons hebt gehad.

De feedback gaan wij zeker meenemen. Wij wensen je veel plezier van jouw bestelling en hopelijk tot snel!

Ede

Gepubliceerd op: 03/06/2019

Pluspunten

Totaal niet goed geholpen en wordt zelf gelogen tegen de klanten. Gebeld met de winkel, met de vraag of een bepaald type stoel op voorraad is, deze waren ruim op voorraad. De dag erna zag ik dezelfde stoel via Bol.com en via de website in de aanbieding, van 129 voor 59 euro. Ik heb er 6 besteld en in de middag kreeg ik een annulering omdat er geen voorraad zou zijn.

Direct de klantenservice gebeld en uitgelegd, maar wordt niet goed geholpen en krijg alleen maar te horen dat er geen voorraad was wel kon ik een andere kleur voor de normale prijs kopen.

Vervolgens ik direct na dit gesprek gebeld met de vestiging en volgens de medewerker Marielle, was er genoeg voorraad in het magazijn in Tiel, namelijk 145 stuks.

Ik voel me kortom belazerd en heb het gevoel dat ze met acties de klanten proberen binnen te halen, vervolgens te annuleren en een duurder product laten kopen.

Ik geef Dok2 nog een kans om de producten alsnog te leveren, anders zal ik dit verder verspreiden op het internet en vrienden en kennissen in de buurt van Veenendaal inlichten.

betreft bestelnummer; 2328092020

Label51 Floor Bruin PU 6x
Beste Marko,

Wat vervelend dat u het contact met ons op deze manier heeft ervaren. Wij hebben dit uitgezocht en zien dat er een miscommunicatie is ontstaan. De eetkamerstoel Floor bieden wij aan in een oude versie (voor €59,-) en een nieuwe versie (voor €129,-). In het telefonisch contact met Mariëlle heeft zij gekeken naar de nieuwe versie, waar er nog veel van op voorraad zijn. In het tweede gesprek met Janneke is er gekeken naar het artikelnummer van de stoel die u heeft besteld (voor €59,-). Deze zijn helaas niet meer op voorraad, dit is u toen medegedeeld.

Om u enigzins tegemoet te komen in deze miscommunicatie sturen wij u een kortingscode van 10% toe.

Onze excuses voor het ongemak!

Hogenhout
Genemuiden

Gepubliceerd op: 30/05/2019

Pluspunten
Hele snelle bezorging
Geen verbeterpunt
Beste Jo,

Bedankt voor deze mooie beoordeling!

Jo
Spijkenisse

Gepubliceerd op: 28/05/2019

Pluspunten
Tevreden over de afhandeling van mijn bestelde producten.
Er zijn wat dit betreft geen wensen
Beste Henk,

Een 10! Bedankt voor dit mooie cijfer.

Wij wensen u veel plezier van uw bestelling en hopelijk tot snel!

Janneke van DOK 2!
Henk

Gepubliceerd op: 25/05/2019

Pluspunten
Geweldige service en keurige bezorging!!!!

Beste Vera,

Wauw! Bedankt voor deze mooie beoordeling! Erg fijn om te horen dat je zo tevreden bent.

Vera
Malden