Website: https://www.dok2.nl
Adres: Groeneveldselaan 55-57 3903AX
Plaats: Veenendaal

DOK 2, het leukste online woonwarenhuis

DOK2

Pluspunten
Mooie producten
Het bezorgen van mijn artikel moest blijkbaar op afspraak (dit stond niet aangegeven) en dit kon blijkbaar alleen telefonisch. Per mail had ik 10000 x makkelijker/prettiger gevonden. Of klanten direct een bezorgoptie laten kiezen bij het afrekenen.
Beste Stefanie,
Bedankt voor je beoordeling!
Wij vinden het erg jammer om te horen dat je het inplannen van de bezorging via onze externe transporteur zo hebt ervaren, onze excuses hiervoor. Op onze website hebben wij aangegeven dat er voor levering contact opgenomen wordt. Wij streven ernaar om producten zo snel mogelijk te leveren.
Je feedback zal zeker meegenomen worden en wij gaan ons best doen om in de toekomst van deze 6 een 10 te maken!
Groeten, Anniek van DOK 2

Gepubliceerd op: 16/10/2017

Pluspunten
Leuke nette mensen, zowel aan de telefoon als bij bezorging en artikelen zijn echt keurig verpakt!
Beste Ilse,
Wauw bedankt voor het mooie cijfer! Wij zijn heel blij om te horen dat je zo positief bent over DOK 2. Hopelijk tot snel in onze winkel of webshop. Groet, Anniek van DOK 2.
Ilse

Gepubliceerd op: 03/10/2017

Pluspunten
Mooi assortiment en hulpvaardige klantenservice
Klanten inlichting bij vertraging
Beste Timo,
Super bedankt voor deze positieve beoordeling. Wij streven ernaar de klanten zo goed mogelijk op de hoogte te houden van de status van de bestelling. Wij zullen je feedback zeker meenemen, bedankt voor het doorgeven. Wij wensen je veel plezier met je aankoop! Hopelijk tot snel.
Groet, Anniek van DOK 2
Timo
Heerlen

Gepubliceerd op: 29/09/2017

Pluspunten
Ik werd goed en snel op de hoogte gesteld van de details van mijn bestelling en levering van de salontafel. Netjes verpakt en vlot geleverd. Ook gratis bezorging aan huis. Top!

Antwoord DOK2
Beste Irene. Ontzettend bedankt voor je positieve review en mooie cijfer, hier zijn wij erg blij mee! Wij streven ernaar een snelle en nette levering te garanderen en we zijn blij dat jij dit zo goed ervaren hebt. Hopelijk tot snel. Groet, Anniek van DOK 2
Irene

Gepubliceerd op: 25/09/2017

Pluspunten
Snelle levering en ondanks de verbouwing toch kunnen genieten van de mooie producten
Het was mij niet meteen helder dat er een verbouwing aan de gang was, dus toen wij er stonden zagen we het pas. Zonde van de reistijd. Eventueel dat dit op meerdere plekken op de site aangegeven kan worden eventueel dat ik zelf heb zitten dromen.
Beste N. van Dusschoten,
Wat fijn om te horen dat je ondanks de verbouwing toch nog hebt kunnen genieten van onze producten! Onze excuses dat jullie voor niks hebben moeten reizen, wij zullen dit in het vervolg beter aangeven op onze website. Hopelijk tot snel! Groet Anniek van DOK2
Nijkerk

Gepubliceerd op: 25/09/2017

Pluspunten
Veel leuke spullen

Gepubliceerd op: 22/09/2017

Pluspunten
Zeer vriendelijke telefonische informatie

Gerard
Enschede

Gepubliceerd op: 20/09/2017

Pluspunten
- snelle levering
- behulpzaam personeel
- klantenservice gied bereikbaar en denkt mee
- stoelen waren niet op voorraad dus kregen we tijdelijk anderen. Goed opgelost
- bestelling werd netjes bezorgd
- er misten schroeven van de eetkamerstoelen. Misschien eerst even de bestelling controleren voor het verstuurt wordt.
Esther
veenendaal

Gepubliceerd op: 18/09/2017

Pluspunten
snell vlotte levering. Goed verpakt

Gepubliceerd op: 16/09/2017

Pluspunten
Snel ontvangen en degelijk verpakt
Het verstrekken van een retourlabel
Gerald schoenmakers
Mook