Website: http://www.diveworld.nl
Adres: Colosseum 72 7521 PT
Plaats: Enschede
Telefoon: 053 - 569 54 84

DiveWorld

Pluspunten
Goed bereikbaar, doen niet moeilijk bij het leveren van een alternatief, ook niet als dit andere product duurder is. Komen afspraken na.
Actuele voorraad beter beheersen. Als eigenaar van een webshop weet ik dat dit niet altijd makkelijk is.
Roy Jongkind / Ski Outlet
Venray

Gepubliceerd op: 22/07/2017

Gezin 35-55 jr
Pluspunten
Had een paar duimschroeven besteld, maar helaas werden deze in de winkel verkocht. Daar ik deze voor a.s vrijdag nodig had om te kunnen wadlopen. Zij deden mij een voorstel met een alternatief, deze schoenen waren iets duurder, maar kreeg ze voor de prijs van mijn reeds bestelde schoenen. Daar was ik super blij mee. Dus mijn ervaring is fantastisch . Nu hopen dat ze optijd geleverd worden door Pietje post.

Antoon
Venhuizen

Gepubliceerd op: 27/07/2016

Single, <35 jr
Pluspunten
Diveworld staat open voor hulp in het bedenken van oplossingen wanneer een product niet naar wens is gebleken.

Zo had ik een Mares i3 liquidskin masker aangeschaft middels Diveworld, maar deze bleek na een korte snorkel / duikvakantie niet helemaal lekker aan te sluiten op mijn gezicht waardoor het masker toch wel snel vol begon te lopen met water.

Gelukkig had ik nog een 'oud' Mares masker meegenomen zodat ik toch nog fatsoenlijk kon snorkelen / duiken. Mede doordat dus mijn 'oude' Mares masker wel goed op mijn gezicht paste, heb ik dus in eerste instantie weer voor het merk Mares gekozen.

Na mijn vakantie heb ik dus gelijk contact gezocht met Diveworld en hebben zij mij uiteindelijk prima geholpen. Ik mocht een ander masker bij Diveworld kopen en zij boden mij dan een korting van 50% ter compensatie voor het ongemak. Daarop heb ik een Tusa masker gekocht via Diveworld.

Diveworld is dus uitermate klantvriendelijk. Tevens verkopen zij producten tegen scherpe prijzen en op basis daarvan kan ik het bedrijf dus zeker aanraden.
Communicatie naar klanten betreffende eventuele lange(re) levertijden middels tijdig een e-mail te sturen en deze ook bij producten vermelden op de site. Zet desnoods bij producten 'op voorraad' wanneer zij binnen 3 dagen geleverd kunnen worden. Zet eventueel een * bij producten die niet op voorraad zijn en vermeld er tevens bij dat levering uit kan lopen tot een maximum van 4 weken.

Dan weten klanten in ieder geval waar zij aan toe zijn en dat zij dus bepaalde artikelen tijdig kunnen en moeten bestellen zodat zij dus niet in verlegenheid raken i.v.m. een vakantie of iets dergelijks.
Henri
Hengelo

Gepubliceerd op: 26/04/2016

Gezin 35-55 jr
Pluspunten
Levering volgens afspraak (2 werkdagen): Vrijdagavond besteld, dinsdag geleverd.

Bob
Sint-Pauwels

Gepubliceerd op: 25/06/2015

Gezin <35 jr
Pluspunten
Mijn bestelling was helaas onvolledig aangekomen. Ik had een duikcomputer besteld, maar in het doosje zat alleen de handleiding en een CD. Na dit gemeld te hebben bij DiveWorld, kwamen zij er ook achter dat op de site vermeld staat dat er een oplaadkabel bij hoort (dat was ook 1 van de redenen waarom ik voor dit type had gekozen) maar dit blijkt niet zo te zijn.
Hun oplossing was boven verwachting! Ik krijg een luxer type duikcomputer waar wel een oplaadkabel bij hoort. Ik ben super blij, vooral omdat het een kadootje was voor mijn man om te vieren dat wij 1 jaar getrouwd zijn. Dan kan ik hem alsnog blij maken!
- De site helemaal nakijken voor fouten.
- Bestelling op volledigheid nakijken voordat ze verstuurd worden
Marijke
Zwijndrecht

Gepubliceerd op: 22/06/2015

Jong stel <35 jaar
Pluspunten
Die heb ik nog niet gevonden.
Juiste levertijd aanduiding
Beter cominicatie naar klanten
Antwoorden op e-mail
Bij een geannuleerde bestelling gelijk geld terug storten

Een bestelling geplaatst die twee tot drie dagen ging duren, na twee weken de bestelling geannuleerd omdat er nog geen zicht was op mijn artikelen.
Nu na weer eens twee weken nog niet mijn geld terug.
Antwoord DiveWorld
Helaas is de terugbetaling van Dhr. Noordermeer blijven hangen tussen ons oude en nieuwe systeem. Hierdoor ging het terugboeken niet zo soepel als wij gewild hadden. Nogmaals onze excuses voor uw ervaring met DiveWorld.nl meneer Noordermeer
Raymond
Oude-Tonge

Gepubliceerd op: 12/04/2015

Pluspunten

Betere verpakking zonder daarin totaal onbruikbare lege verpakkingen. Nu kan ik die op gaan ruimen, niet netjes van dit bedrijf.
Antwoord DiveWorld
Wij zijn gek op de oceaan en om het milieu zo min mogelijk te belasten hergebruiken wij soms verpakkingsmateriaal en dozen. Wanneer wij hier geen gebruik van maken dan zal de doos gevuld moeten worden met nutteloze chips welke hier speciaal voor gefabriceerd worden. Het hergebruiken van materialen lijkt ons de beste oplossing.
Anja
Maastricht

55 jr of ouder

cisca
rotterdam

Gezin 35-55 jr
Pluspunten
Goede kwaliteit
Levering was niet compleet
Cindy