Website: https://www.ditzo.nl
Adres: Archimedeslaan 10 3584BA
Plaats: Utrecht
Telefoon: 06 - 516 777 01 (WhatsApp)

Heb je ervaringen met Ditzo verzekeringen? Deel dan ook jouw mening via een review. Interesse in de ervaringen van klanten met Ditzo? Lees dan hier de reviews. Wat is de ervaring van onze klanten met de Ditzo? Klanten weten het tenslotte het beste. Je treft hier onafhankelijke Ditzo ervaringen aan zodat je een goede keuze kunt maken. Deel ook jouw oordeel met een Ditzo review. Jouw Ditzo ervaring via een Ditzo review helpt anderen om een goede beslissing te nemen.

Ditzo
8.2

Gepubliceerd op: 17/08/2017

Gepubliceerd op: 16/08/2017

EPM
Moordrecht

Gepubliceerd op: 15/08/2017

Pluspunten
value for money
ik wilde mijn gehele pakket vergelijken en heb nu alleen woonhuisverzekering afgesloten.
Ik heb nog 3 polissen meer die over moeten.
Gaat dat dan 1 voor 1?
Wim
Eersel

Gepubliceerd op: 15/08/2017

Pluspunten
Op 3 feb.2016 werd ik aangereden (schade formulier ingevuld) en telefonische contact om de schade de melden.
Enige weken later schade verhaald tegenpartij.
Na een paar maanden ,schade bedrag is terug gestort (dit i.v.m verkeerde verzekerings maatschappij aangeschreven( fout Ditzo) .
Ik hoorde maar niks ,en ben gaan bellen ( wij zijn er mee bezig )maar u hoeft zich geen zorgen te maken u heeft geen SCHULD.
Na een tijdje weer gebeld omdat ik mijn no- claim kwijt was en een bedrag van rond de 11 euro p.m meer moest betalen voor mijn auto verzekering.
Heb toen weer gebeld ( ik had nog steeds geen schuld werd mij verteld) maar de tegen party had nu in eens letselschade en die komt wel voor mijn rekening ,hoezo ik had toch geen schuld aan deze aanrijding.
Dus mijn inziens ook niet voor de zogenaamde letselschade.
Na 15 maanden krijg ik bericht van schade claim ,dat het wel mijn schuld is.
De tegen partij is achter op mij ingereden( zie schade mijn auto )
Dus bij deze een dikke onvoldoende voor Ditzo die zo de schade's afhandelde.
Goedemiddag,

Vervelend om te lezen dat je niet tevreden over ons bent. Wil je ons een berichtje sturen met jouw feedback? Dan kunnen we kijken wat we voor je kunnen betekenen!

Ik hoor graag van je!

Gepubliceerd op: 11/08/2017

Alles

Aalsmeer
28/07/2017

Pluspunten
eenvoudig en makkelijk goede services
eventueele premie per jaar kunnen betalen kan nu alleen per maand das erg jammer
Antwoord Ditzo
Hoi Moniek, bedankt voor het invullen van de review! We zijn erg blij met de feedback en nemen het zeker mee! Vriendelijke groet, Lisa
moniek vd winkel
tiel

Gepubliceerd op: 09/08/2017

Pluspunten
Zeer eenvoudig af te sluiten en een gebruiksvriendelijke website

René
Hoogeveen

Gepubliceerd op: 09/08/2017

Pluspunten

GEEN TELEFOON NUMMER OM KLANTENSERVICE TE BEREIKEN!
Antwoord Ditzo
Dat klopt inderdaad! Wel bieden wij heel veel andere contact mogelijkheden aan. Kijk maar eens op www.ditzo.nl/hulp. Hier kun je bijvoorbeeld een terugbel verzoek inplannen en dan bellen we je gewoon terug! Daarnaast is bijvoorbeeld onze schade en betalingsafdeling wel gewoon telefonisch bereikbaar.

Groeten,
Lisa namens Ditzo

Gepubliceerd op: 07/08/2017

Emiel

Gepubliceerd op: 04/08/2017

Pluspunten
heldere site en snel bericht
meestal verzekeren mensen zich met standaard 3 dingen, woonhuis,inboedel en aansprakelijkheid, zou in 1 pakket op de site kunnen zijn.
Sijtze
Harkema