Website: https://www.ditzo.nl
Adres: Archimedeslaan 10 3584BA
Plaats: Utrecht
Telefoon: 06 - 516 777 01 (WhatsApp)

Heb je ervaringen met Ditzo verzekeringen? Deel dan ook jouw mening via een review. Interesse in de ervaringen van klanten met Ditzo? Lees dan hier de reviews. Wat is de ervaring van onze klanten met de Ditzo? Klanten weten het tenslotte het beste. Je treft hier onafhankelijke Ditzo ervaringen aan zodat je een goede keuze kunt maken. Deel ook jouw oordeel met een Ditzo review. Jouw Ditzo ervaring via een Ditzo review helpt anderen om een goede beslissing te nemen.

Ditzo
8.1

Pluspunten
niets positiefs , hele slechte ervaring met hun
zijn totaal niet bereikbaar en houden zich niet aan de regels.
de communicatie moet beter . 14 dagen bedenktijd over en autoverzekering is bij jullie helaas niet aan de orde ook al word gezegt van wel

Gepubliceerd op: 02/06/2018

Pluspunten
Uhhh...weet het even niet meer...
Klantenservice is blijkbaar niet meer bezet..
op 9-5-2018 via whastapp een vraag gesteld omdat de RDW doorgeeft dat ik onverzekerd rijd..
Nooit reactie gehad. Na mijn reactie op dit forum direct response maar gets me knowhere...Wordt weer doorgezet naar aan andere onbemande afdeling.
RDw gaat zo bekeuring sturen van 400 euro omdat Ditzo mijn volledig betaalde verzekering niet goed aanmeld.
Hoe moeilijk kan dit zijn?
Gewoon even Apeldoorn bellen. Zijn net zo goedkoop nl.

Zit ook niet meer op proactieve reacties van de Ditzo FB team te wachten...die doen hun best maar daarna gaat het fout.
J van Houten

Gepubliceerd op: 31/05/2018

Pluspunten
Geen niet berijdbaar alleen what's app en mail andwoord pas na 3 dagen ipv 2 uur
Telefoon berijdbaar zijn
Jeroen
Duiven

Gepubliceerd op: 29/05/2018

Pluspunten
Premie word op tijd afgeschreven
ze zijn de goedkoopste maar je moet veel zelf bijdragen, als je de reguliere medicijnen afbouwt voor alternatieve medicijnen wat veel goedkoper is en beter voor je lichaam vergoeden ze niets. Bij een tandarts vergoeding van € 500 , moet je toch nog veel zelf betalen, vreemd , overweeg ook zwaar om eind van het jaar over te stappen dan maar iets meer premie betalen.
Antwoord Ditzo
Beste Hans, bedankt voor het achterlaten van je beoordeling. Wat jammer om te lezen dat je niet geheel tevreden bent over je zorgverzekering. Wij vergoeden alternatieve geneesmiddelen die in het landelijke geneesmiddelenvergoedingssysteem staan (ook wel GVS genoemd, zie: https://www.ziektekostenverzekering.nl/informatie/achtergrond/geneesmiddelenvergoedingssysteem ) vanuit de aanvullende verzekering. Hiervoor heb je het ZorgBeter of ZorgBest pakket nodig. Vanuit de TandBest verzekering vergoeden wij 100% voor alle reuliere behandelingen en 75% voor specialistische behandelingen tot maximaal €500,- per kalenderjaar. Het kan daardoor inderdaad voorkomen dat je zelf nog een bedrag moet bijbetalen.
Hans Beeker
IJsselstein

Gepubliceerd op: 24/05/2018

Pluspunten

Als ik bel, word ik niet geholpen; als ik een vraag stel via internet over de reisverzekering, is die vraag te lang. Ik word hier heel treurig van.
Marloes Faasen

Gepubliceerd op: 16/05/2018

Antwoord Ditzo
Bedankt voor het achterlaten van je beoordeling Gerda. Wat jammer om te lezen dat je niet tevreden bent over je zorgverzekekering. Zou je je beoordeling kunnen onderbouwen? Dan kijk ik graag wat ik voor je kan betekenen!
Je mag ook mailen naar ccz.reviews@ditzo.nl
G.A. Sluiter
Driebergen, Kardinaal Alfrinklaan 30

Gepubliceerd op: 14/05/2018

Pluspunten
Ik probeer al anderhalve week contact te krijgen met ditzo door middel van appen, facebook en de chatfunctie. Op geen van deze berichten is gereageerd.

Gepubliceerd op: 02/05/2018

Pluspunten
Polisvoorwaarden
De communicatie met dit bedrijf laat echt te wensen over. Er kan alleen worden gecommuniceerd via een chat of whatsapp. De whatsapp word doorgaans niet, beperkt en enorm laat beantwoord. Ook de polismap is tot twee maal toe bij ons overhoop gehaald waardoor je niet bij de polis kon. Eerste keer een overeenkomst gesloten met een bol.com bon presentje. Tweede maal ging het zo slecht dat ik een deel van de verzekeringen wilde oversluiten. Hier wilt men geen uitzondering maken m.b.t. de 1 jaar contract duur. Ook al ben je weken bezig om de dienst normaal geleverd te krijgen. Mijn advies als consument, niet deze verzekering afsluiten. Het laat echt te wensen over.
Wouter van Rheenen
Lelystad

Gepubliceerd op: 01/05/2018

Pluspunten
Overzichtelijk aanbod
Foutieve verwerking, slechte/totaal geen opvolging, bereikbaarheid en geboden assistentie zeer nalatend; per what app elke x iemand anders op je dossier waardoor vraag en informatie herhaaldelijk opnieuw moet worden gesteld. klacht ingediend waarover ik zou worden teruggebeld (niets meer gehoord , nu 1maand verder) maar wel geld gefactureerd gekregen zonder enige aankondiging ! Service niv van o
0,0
Antwoord Ditzo
Beste A.L.M, bedankt voor het achterlaten van je beoordeling en wat vervelend om te lezen dat je niet tevreden bent over onze service en nog geen contact hebt gehad n.a.v. je ingediende klacht. Dit is natuulijk niet de bedoeling!
Ik kijk graag samen met jou wat hier mis gaat zodat we een oplossing kunnen vinden. Zou je mij hiervoor een e-mail willen sturen met je contactgegevens? Mijn e-mailadres is ccz.reviews@ditzo.nl
Dan neem ik graag contact met je op!
A.L.M.
Wesepe

Gepubliceerd op: 30/04/2018

Pluspunten
Beter jullie afspraken na komen als jullie ze ook maken.
Een telefoonnummer zou wel fijn zijn.
Nasseri
Landgraaf