Website: https://www.ditzo.nl
Adres: Archimedeslaan 10 3584BA
Plaats: Utrecht
Telefoon: 06 - 516 777 01 (WhatsApp)

Heb je ervaringen met Ditzo verzekeringen? Deel dan ook jouw mening via een review. Interesse in de ervaringen van klanten met Ditzo? Lees dan hier de reviews. Wat is de ervaring van onze klanten met de Ditzo? Klanten weten het tenslotte het beste. Je treft hier onafhankelijke Ditzo ervaringen aan zodat je een goede keuze kunt maken. Deel ook jouw oordeel met een Ditzo review. Jouw Ditzo ervaring via een Ditzo review helpt anderen om een goede beslissing te nemen.

Ditzo
8.2

Pluspunten
Beter jullie afspraken na komen als jullie ze ook maken.
Een telefoonnummer zou wel fijn zijn.
Nasseri
Landgraaf

Gepubliceerd op: 20/04/2018

Pluspunten
auto verzekering geweldig zeer snelle afhandeling

Gerrit
Eibergen

Gepubliceerd op: 09/04/2018

Pluspunten
Alles opgelost! Pas inmiddels ontvangen.
U zet een brief in mijn postvak zonder die aan te kondigen. En de pas die ik had moeten ontvangen heb ik nog steeds niet!
Antwoord Ditzo
Beste Ruud, bedankt voor je beoordeling! Wat vervelend dat je verrast werd door een bericht in je postvak zonder aankondiging! Wij verzenden een e-mail notificatie wanneer wij een bericht in je postvak plaatsen. Ik kijk graag samen met jou wat hier mis is gegaan zodat we een oplossing kunnen vinden. Zou je mij hiervoor een e-mail willen sturen met je contactgegevens? Mijn e-mailadres is ccz.reviews@ditzo.nl
Ruud
Berkel en Rodenrijs

Gepubliceerd op: 03/04/2018

Berkel en Rodenrijs
20/03/2018

Pluspunten
Goedkoop
Declaraties worden steeds later uitbetaald. Vorige keer hadden ze 2 weken nodig om tot de conclusie te komen dat ze hem niet konden lezen. Nu zijn we een maand verder zonder enige reactie. Waardeloos...
Antwoord Ditzo
Beste Arnaud, bedankt voor je beoordeling en wat vervelend dat je nog geen reactie hebt gekregen op je declaratie. Wij hebben op dit moment geen vertraging bij de afhandeling hiervan dus ik kijk daarom graag met je mee wat er mis gaat zodat we een oplossing kunnen vinden. Zou je mij hiervoor een e-mail willen sturen met je contactgegevens? Mijn e-mailadres is ccz.reviews@ditzo.nl

Gepubliceerd op: 30/03/2018

Pluspunten
Sluit heel makkelijk verzekering af
Schadeclaim ingediend voor reis en annuleren verzekering, stel wat met ons meereisde had binnen 2 dgn antwoord en geld al retour, door overlijden waren wij degene die terug moesten van vakantie en Ditzo laat niets weten en na mijn tel moesten ze mijn mail met info nog binnenhalen van 4 dgn terug, het was heel druk was hun argument - nou ze kunnen eens bij concurrent gaan kijken qua klantenbinding ik moet zeker 10 dgn wachten volgens de Ditzo medewerker
Vind dit ronduit schandalig
Anja
Oegstgeest

Gepubliceerd op: 20/03/2018

Klanten niet beledigen.
Antwoord Ditzo
Beste Gerrit, bedankt voor je beoordeling. Jammer om te lezen dat je je beledigd voelt. Dit is natuurlijk niet onze bedoeling!
Gerrit
Winterswijk

Gepubliceerd op: 11/03/2018

Pluspunten
Na bezoek bij tandarts bleek dat opvulling van prothese niet mogelijk was ( machtiging afgegeven binnen 3 weken zonder aanvullende vragen) en dat er nieuwe implantaat moest worden geplaatst dit gebeurde op 1 juni 2017 de aanvang van de behandeling was gepland vanaf 24 juli 2017 doorlooptijd 4 maanden dus alles in 2017. ( Planning gebaseerd op ervaring doorlooptijd) De machtiging was aangevraagd op 20 juni 2017 bij Ditzo , daar een gewoonlijke machtiging 2-4 weken duurt werd op 18 juli gevraagd waar machtiging bleef.
Eerst werd gesteld dat er geen aanvraag was ,( derhalve een maand niets uitgevoerd) echter later op 19 juli werden aanvullende vragen gesteld, hierbij werden discriminerende niet integere vragen gesteld over het rookgedrag,hierdoor werd pas 26 juli de machtiging gegeven. Daar de behandeling € 2.000,- kost is de behandeling van 24 juli geannuleerd met als gevolg dat vanwege vakantiebezetting de behandeling pas op 2 oktober kon plaats vinden en doorliep in 2018. Gevolg in januari rekening van €385,- eigen risico.
Reactie Ditzo : Juridisch staat er geen verplichting om binnen een bepaalde tijd een machtiging te geven. DIT IS ABSURD.en 4 weken wachten?Past niet in deze tijd en deze vrijheid past niet bij adequate zorgverlening. Kort en goed goedkoop is duurkoop, voor mij geen Ditzo meer ( is dochter van Amerfoortse) , ballentent!!! Daarnaast stelde Ditzo slecht eenmalige goedkeuring vanwege beeinvloedende werking van roken als ondoelmatig. NOTABENE slinken van
-via email verkeer bereikbaar
-bevestiging ontvangst machtiging
-na ontvang indien van toepassing vragen formulier versturen
-track en trace systeem machtiging
-niet verstoppen achter juridisch gewauwel, maar zorg tijdig leveren
-machtiging binnen 2 weken afhandelen.
-basispolis is er voor iedereen waarop geen selectie eisen van toepassing zijn, derhalve geen discriminerende levensstijl voorwaardelijke randvoorwaarden stellen voor behandeling
Antwoord Ditzo
Beste, John, bedankt voor het achterlaten van je uitgebreide beoordeling! Hier kunnen wij zeker iets mee, jouw mening is erg belangrijk voor ons! Als bedrijf werken wij elke dag hard om onze service en werkprocessen te optimaliseren, fijn dat je zo mee denkt!
Wat jammer om te lezen dat je niet tevreden ben over de wijze waarop jouw machtigingsaanvraag is afgehandeld. Wij handelen een machtigingsaanvraag normaal gesproken binnen 2 werkdagen af. Ik kijk daarom graag mee waarom je aanvraag langer heeft geduurd dan gebruikelijk en of ik nog iets voor je kan betekenen. Zou je mij hiervoor een e-mail willen sturen met je contactgegevens? Mijn e-mailadres is ccz.reviews@ditzo.nl
John
Capelle aan den Ijssel

Gepubliceerd op: 11/03/2018

Pluspunten

Zie contact via messenger toezeggingen niets nakomen. Maar vooral aardig blijven
Antwoord Ditzo
Beste Ger, bedankt voor het achterlaten van je beoordeling. Wat vervelend om te lezen dat je niet tevreden bent over het contact wat je hebt gehad via messenger. zo ver ik kan beoordelen is de situatie nu wel opgelost voor je. Zo niet, dan hoor ik dit graag! Je kunt mij dan mailen, mijn mailadres is ccz.reviews@ditzo.nl
ger mordhorst
hoorn

Gepubliceerd op: 27/02/2018

Pluspunten
Waardeloos bedrijf met slechte klantenservice. Wij blijven aanmaningen van Ditzo ontvangen op ons adres, voor iemand die hier niet woont. Ze doen hier niks aan. Willen het adres niet verwijderen uit hun bestand. Al tig keer contact gehad, maar ze leggen de bal telkens bij ons neer. Waardeloze service. Ik zou hier nooit een verzekering afsluiten.

Simone

Gepubliceerd op: 21/02/2018

Pluspunten
Contact is zeer slecht te krijgen, de terugbel service werkt niet. Per email is niet mogelijk.
Contact per email mogelijk maken!
Via digid werkt erg slecht.
Service is erg slecht, telefonisch sta je minimaal 10minuten in de wacht....
Nooit meer dat ik iets afneem, de slechtste service ooit.
Antwoord Ditzo
Beste Monique, bedankt voor het achterlaten van je beoordeling. Wat vervelend om te lezen dat je niet tevreden bent over onze bereikbaarheid :( . Telefonisch treven wij ernaar om binnen 30 seconden je telefoontje te beantwoorden. Gezien de eindejaarsdrukte is dit helaas niet altijd mogelijk geweest. Omdat wij een digitale zorgverzekeraar zijn gaat onze voorkeur uit naar digitaal corresponderen. Je kunt ons ook bereiken via de chat op onze website en social media kanalen Whatsapp, Favebook en Twitter. Wij reageren binnen 2 uur!
Mocht je vragen hebben over deze reactie kun je mij ook mailen, mijn mailadres is ccz.reviews@ditzo.nl.
Ik hoop dat je in de toekomst wel een betere bereikbaarheid ervaart!
Familie de Jonge
OUDE-TONGE