Website: https://www.ditzo.nl
Adres: Archimedeslaan 10 3584BA
Plaats: Utrecht
Telefoon: 06 - 516 777 01 (WhatsApp)

Heb je ervaringen met Ditzo verzekeringen? Deel dan ook jouw mening via een review. Interesse in de ervaringen van klanten met Ditzo? Lees dan hier de reviews. Wat is de ervaring van onze klanten met de Ditzo? Klanten weten het tenslotte het beste. Je treft hier onafhankelijke Ditzo ervaringen aan zodat je een goede keuze kunt maken. Deel ook jouw oordeel met een Ditzo review. Jouw Ditzo ervaring via een Ditzo review helpt anderen om een goede beslissing te nemen.

Ditzo
8.2

Pluspunten

Het aanmelden van een schade via de site is echt waardeloos. Heb nu twee keer alles ingevuld. Maar nu al twee keer iets fout gegaan waardoor alle gegevens weg zijn. Kan ik alles nog een keer invullen. :-(
Hoi Gerald,

Wat vervelend dat het niet helemaal soepel verloopt! Online een schade melden via de Mijn Ditzo omgeving is nog erg nieuw, vandaar dat we dit volop aan het ontwikkelen zijn. Het kan zijn dat dit (nog) niet vlekkeloos verloopt. Jouw feedback is dan ook erg waardevol, bedankt!

Uiteraard kan je ook heel gemakkelijk een schade melden via Whatsapp. Ons Whatsapp-nummer is 0651677701.

Groeten,
Lisa namens Ditzo
Gerald

Gepubliceerd op: 20/01/2018

Pluspunten
Duidelijke site en goede prijs , goed geregeld allemaal.
De datum van de afschrijving premie zou ik zelf willen bepalen, of kunnen wijzigen.
Martijn
Zandvoort

Gepubliceerd op: 16/01/2018

Pluspunten
Helpdesk mankeert niets aan.
Het kan toch niet zo zijn, dat verhaalde schades en niet gehonoreerde schades op je rekening komen te staan.
Van de 7 schades waren er 3 verhaald en 1 niet gehonoreerd. Bovendien werden alle schades van verschillende producten op een hoop gegooid. Er bleven 3 schades over in 5 jaar tijd, waarvan 1 verhaalde autoschade.
Op deze grond werd mijn tweede auto niet geaccepteerd voor de verzekering. Er waren kosten gemaakt aldus een medewerkster, ondanks dat er 3 schades waren verhaald.
Ik werd geweigerd. Dit vind ik te gek voor woorden
Hoi Netty,

Wat vervelend dat je een slechte ervaring met ons hebt gehad! Wij hebben een grens getrokken bij het aantal schades in het verleden. Helaas overschrijdt jouw schadeverleden dit aantal. Vandaar dat wij de keuze hebben gemaakt om de aanvraag af te wijzen. Dit is ons beleid waar we ons helaas aan dienen te houden.

Mocht je nog vragen hebben hierover, wil je dan contact met ons opnemen?

Vriendelijke groet,
Lisa namens Ditzo
Netty

Gepubliceerd op: 13/01/2018

Pluspunten
Nog niks
Reageren niet op de app
Antwoord Ditzo
Bedankt voor je beoordeling! Je geeft aan dat wij niet reageren op de app, dit is natuurlijk niet bedoeling! Wij reageren normaal gesproken binnen 2 uur via Whatsapp. Als je nog geen reactie van ons hebt ontvangen zou je mij dan een e-mail willen sturen met je contactgegevens? Mijn e-mailadres is ccz.reviews@ditzo.nl
Dan neem ik graag contact met je op!

Gepubliceerd op: 04/01/2018

Pluspunten
Net aangemeld, enigszins domme vraag
Betere vragen stellen, er is door mij alleen iets te zeggen over de aanmeldingssite. Vraag daar dan ook naar ! Bij een verplichting je E-mail adres op te geven zal er zeker geen verdere info meer worden doorgegeven in de toekomst. Kan op geen enkele manier meer controleren wat er met mijn gegevens wordt gedaan. Misschien een verbeterpunt voor Kiyoh !
Antwoord Ditzo
Bedankt voor het achterlaten van je beoordeling! Ik hoor graag van je waar je tegenaan bent gelopen op onze aanmeldingspagina. Zou je mij hierover een e-mail willen sturen met je contactgegevens? Mijn e-mailadres is ccz.reviews@ditzo.nl
Dan neem ik graag contact met je op!
Je e-mailadres wordt door ons gebuikt voor het verzenden van notificatie e-mails wanneer er een bericht in je postvak van mijn Ditzo klaarstaat bijvoorbeeld. Je gegevens worden niet gebruikt voor andere doeleinden dan voor je verzekeirng. Je gegevens zijn veilig bij ons en blijven bij ons, maak je hierover dus geen zorgen!
Cothen

Gepubliceerd op: 03/01/2018

Pluspunten
Dat moet nog blijken, in de toekomst
Een nog voordeligere polis kosten.
Antwoord Ditzo
Bedankt voor je beoordeling! Wij doen ons best om ieder jaar weer een scherpe premie aan te bieden. Weer is het ons gelukt om de voordeligste zorgpremie met vrije zorgkeuze aan te bieden dit jaar! :D Maar ondanks dat vind iedereen het natuurlijk fijn om een nog voordeligere premie te hebben ;)
K.M.Nieuwenhuijsen
UDEN

Gepubliceerd op: 01/01/2018

Pluspunten
goedkoop en toch volledig
bereikbaarheid per telefoon
Antwoord Ditzo
Bedankt voor het achterlaten van je beoordeling Klarie :) Wij doen ons best om je altijd en overal bij te staan met de beste service. Leuk om te lezen dat je blij bent met ons als jouw zorgverzekeraar!
Ons telefoonnummer is wat lastig te vinden omdat wij een digitale verzekeraar zijn. Onze voorkeur gaat daarom uit naar digitaal corresponderen. Natuurlijk mag je ons wel altijd bellen als je persoonlijk contact prettiger vind! Je kunt ons bereiken op werkdagen tussen 8:30 en 17:30u op 030-6997930. Groetjes, Denise namens Ditzo
Klarie
Ophemert

Gepubliceerd op: 28/12/2017

Pluspunten
goedkoop en toch volledig
bereikbaarheid per telefoon

Ophemert
14/12/2017

Pluspunten
alles was erg duidelijk en snel

Antwoord Ditzo
Bedankt voor het achterlaten van je review :) Wij doen ons best om je altijd en overal bij te staan met de beste service. Leuk om te lezen dat Alles snel is gegaan en duidelijk is voor je! Groetjes, Denise namens Ditzo
JHE
DriebergenRijsenburg

Gepubliceerd op: 28/12/2017

Pluspunten
alles was erg duidelijk en snel

DriebergenRijsenburg
14/12/2017

Pluspunten
de premie
Betere communicatie. De chat-optie werkt niet. Pas later krijg ik per mail chatberichten die ik eerder niet gezien heb: zeer
slordig Bovendien moet een klant het recht kunnen uitoefenen geen automatische incasso te hebben..
Antwoord Ditzo
Goedemiddag, bedankt voor het achterlaten van je beoordeling. Wat jammer om te lezen dat je niet tevreden bent over de funtionaliteit van onze chat. Wij doen ons best om je altijd en overal bij te staan met de beste service. Helaas blijft het werken met techniek die je wel eens in de steek kan laten ;).
Omdat wij een internetverzekeraar zijn werken wij enkel digitaal en per automatische incasso. Dit is een keuze die wij als verzekeraar hebben gemaakt en een voorwaarde waarmee je akkoord gaat als je een verzekering afsluit bij ons.
J
's-Hertogenbosch

Gepubliceerd op: 25/12/2017

Pluspunten
Makkelijk alles via internet te regelen, goede App en ook een bijzonder prettig, vriendelijk en vooral behulpzaam aan de telefoon. Alle lof en ik voel me er nu al thuis.
Geen, vooral zo doorgaan!
Antwoord Ditzo
Bedankt voor het achterlaten van je leuke review Klaas :) Wij doen ons best om je altijd en overal bij te staan met de beste service. Leuk om te lezen dat je nu al blij bent met ons en je je bij ons thuis voelt! Hier doen we het voor :)
Klaas
Terheijden