Website: http://www.directveilig.nl
Adres: Eekboerstraat 28 7575 AX
Plaats: OLDENZAAL

DirectVeilig.nl
9.8

Pluspunten
Perfect geholpen door medewerker van Directveilig.nl. Deze heeft een pluim verdient.

Klaas Berwald

Gepubliceerd op: 04/03/2019

B V.D.V.

Gepubliceerd op: 22/02/2019

Pluspunten
Vriendelijk personeel, behulpzaam. Monteur heeft het alarmsysteem netjes geïnstalleerd.
De monteur had uitloop in zijn agenda waardoor hij een half uurtje later bij mij was. Puntje voor de planning.
Hennie Verbeek
Budel

Gepubliceerd op: 22/02/2019

Pluspunten
Een adviseur over de vloer gehad, absolute topman. Met hem de verschillende situaties besproken. Alles tot in de puntjes besproken, zowel de beveiliging als de verlichting en de verdere service. Uiteindelijk een totaal pakket besproken en mijn eis was om de verschillende camera's met 1 apparaat te kunnen bedienen.

De monteur is bij mij geweest en heb met hem besproken wat ik dus met de beveiligingsadviseur besproken heb. Hij heeft de installatie precies gedaan zoals de adviseur besproken heeft. De monteur heeft hard gewerkt en ik merkte dat ook hij een absolute topman is.

Nu hangt het systeem inmiddels bijna 3 maanden maar ik kan zeggen dat ik zeer tevreden ben over het geheel. Ik wil de adviseur Gerard bedanken voor het meedenken en de oplossingen. Daarnaast wil ik Kaj bedanken voor de prachtige installatie die hij mij heeft geleverd. Duim omhoog voor deze 2 heren.

Everhardus
Alphen

Gepubliceerd op: 07/02/2019

Pluspunten
Goede verkopers. Weten waar ze over praten. Nemen de tijd voor uitleg en productinformatie. We hebben een Ultra serie camerasysteem gekocht. De verkoper had ons verwezen naar een aanbieding van 175 euro, direct in te wisselen bij de aankoop. Verkoper Bram heeft alles gedaan om mij goed te helpen.

Elly Bets

Gepubliceerd op: 07/02/2019

Pluspunten
Zeer goede garantieafhandeling.
Mijn deursensor was defect vanaf begin, als deze vooraf was getest was het probleem voorkomen. Petje af voor de afhandeling.
Ellen
Rijsbergen

Gepubliceerd op: 06/02/2019

Pluspunten
Werd voor geholpen met wat ik zocht

Oonk
Delden

Gepubliceerd op: 06/02/2019

Pluspunten
Vijf sterren heb ik nog niet vaak gegeven. Aantal weken geleden camera's gekocht. Probleem met beeld. Lag aan Caiway. Echter Edwin van de service afdeling komt zijn afspraken na en belt terug en blijft zoeken naar een goede oplossing! Waar gebeurd dat nog? Eerlijk gezegd bij de koop was ik ook blij verrast met de hulp. Nee ik heb geen aandelen in deze club.

Wim ten Hove
Aalten

Gepubliceerd op: 06/02/2019

Pluspunten
Klantvriendelijk en vlot ondanks de drukte!
Soms de indruk dat het erg druk is voor het personeel
Dion203
Wolfhaag

Gepubliceerd op: 06/02/2019

Pluspunten
Heel vriendelijke medewerkers en je wordt goed geholpen

Elise Schoevers