Bedrijfsgegevens

Website: https://www.digitransfer.info
Adres: Papland 13i 4206CK
Plaats: Gorinchem
Telefoon: 0183820210

KiyOh uitgangspunten:

  • Alle klanten mogen beoordelen
  • Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen 
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
  • Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 14 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina.

Digitransfer
totaal score
8.7
Personeel
8.7
Kwaliteit
8.5
Snelheid/Levertijd
8.9
Beoordelen
Laatste beoordeling
vandaag
Legenda
> 90 dagen
30 - 90 dagen
< 30 dagen
274 beoordelingen (12 maanden)
1733 beoordelingen (totaal)
14927 keer bekeken
94% beveelt dit bedrijf aan

KiyOh uitgangspunten:

  • Alle klanten mogen beoordelen
  • Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen 
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
  • Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 14 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina.

Filter beoordelingen op aantal sterren in afgelopen 12 maanden
59% (163)
34% (92)
3% (8)
3% (9)
1% (3)

Klantbeoordelingen

4
Pluspunten
Snelle levering
Verbeterpunten
Klantenservice, ik heb een bericht gestuurd over een shirt met een gaatje in de print. Ik heb hier nog geen feedback over gehad. Erg slecht, zeker aangezien ik 25,61 per shirt heb moeten betalen neem ik aan dat het goed is.
Personeel
Kwaliteit
Snelheid/Levertijd
kindercoachpraktijk Indy
Middelburg

Gepubliceerd op: 25/04/2018
Aanbeveling: nee


4
Pluspunten
 
Verbeterpunten
Mijn t shirt is binnen 1 week helemaal verkleurd en gaat niet meer weg met het wassen erg jammer
Kwaliteit
Snelheid/Levertijd
Kenny janissen
Sint odilienberg

Gepubliceerd op: 18/04/2018
Aanbeveling: nee


3
Pluspunten
Snellere levering dan verwacht/aangegeven op de website
Verbeterpunten
Klantvriendelijkheid ver te zoeken.
Een zeer onvriendelijke discussie over de email over een ontwerp dat op de website en bestelling juist wordt weergegeven en met een andere kleur lettertype wordt toegestuurd. De manier van communiceren liet zeer te wensen over. Verder de discussie aanvechten voor het bedrag waar het omgaat is zinloos en verspilling van energie, maar juridisch sta ik in mijn recht.

Op deze wijze hoop ik bij te kunnen dragen aan een ieder die overweegt iets te ontwerpen bij en op de website van Digitransfer. Jammer maar voor mij eens én nooit weer.
Personeel
Kwaliteit
Snelheid/Levertijd
Jeroen
Utrecht

Gepubliceerd op: 07/04/2018
Aanbeveling: nee


4
Pluspunten
Snelle levertijd
Verbeterpunten
De juiste maten aangeven en als het dan mis gaat omdat de maten niet kloppen moet je niet moeilijk doen maar gewoon een nieuw T shirt maken en geven. En niet de klant nog eens laten betalen. Ze hanteren engelse en Amerikaanse maten die niet kloppen het scheelt rondom gewoon 6 cm en dat is heel veel voor een T shirt. Maar meewerken en eerlijk zijn is moeilijk
Personeel
Kwaliteit
Snelheid/Levertijd
Karolien vd Vliet
Hellevoetsluis

Gepubliceerd op: 23/03/2018
Aanbeveling: nee


4
Pluspunten
Nog geen, eigenlijk? Ik kan nog geen oordeel vellen over iets dat ik nog niet heb ontvangen. Het was een kerstgeschenk dat ik misschien met Pasen zal kunnen afgeven. Als ik mag ontvangen, uiteraard.
Verbeterpunten
Doe geen beroep op PostNL .
Ik liet mijn bestelling afleveren op mijn werk (open ma-vrij 08:30 - 16:00u.) omdat ik tijdens de kerstperiode toch niet met verlof was.
Eerst zou mijn pakje door Postnl afgeleverd worden op vrij.22/12. Ze komen die dag langs om 17u. Onze bedrijf is gesloten. Ik krijg terug bericht dat het deze keer op woe.27/12 zal geleverd worden. PostNL was op de hoogte dat onze firma sluit om 16u en ook met Kerst en op di.26/12. Dit staat op de deur. Pas op vrij.29/12 komen ze langs, terug om 17:30u. Ons bedrijf is weer gesloten. Ze bellen bij de overburen - een firma met bouwgereedschappen. Die namen waarschijnlijk mijn pakje aan. Waarom? Geen idee maar zij zijn momenteel in bouwverlof. We zijn al 4 januari '18 en ik heb mijn pakje nog steeds niet. Dit vanwege een ontevreden klant.
Van Nieuwenhove Annick
Zaventem

Gepubliceerd op: 19/01/2018
Aanbeveling: nee


3
Pluspunten
Ze proberen eea op te lossen, alleen gaat het keer op niet zoals verwacht en aangevraagd.
Verbeterpunten
Beter luisteren en op een juiste manier reageren op mail.
Personeel
Kwaliteit
Snelheid/Levertijd
annelies Mode
kamperland

Gepubliceerd op: 17/12/2017
Aanbeveling: nee


4
Pluspunten
 
Verbeterpunten
Er zaten allemaal inkt vlekken en andere vlekken in het shirt.
Kwaliteit
Snelheid/Levertijd
Klant

Gepubliceerd op: 01/10/2017
Aanbeveling: nee


4
Pluspunten
 
Verbeterpunten
Als een order savonds laat is geplaatst...en je komt erachter dat je een verkeerde maat hebt besteld waardoor 1 persoon tshirt niet aan kan tijdens de feestmiddag.....je belt de volgende ochtend direct als kantoor open is.....de order niet meer veranderd kan worden.....kon een korting krijgen...vind het te gek voor woorden.. ik heb voor 63 euro dat zijn 3 t-shirts heb besteld om tegen korting de juiste maat te bestellen...extra kosten moet betalen terwijl ik al 63 euro heb betaald voor 3 t-shirts....vind het voor een alleenstaande moeder erg veel geld....zal nooit meer iets bestellen bij dit bedrijf...
Personeel
Snelheid/Levertijd
Klant
Epe

Gepubliceerd op: 14/09/2017
Aanbeveling: nee


4
Pluspunten
Snelle levering, goed & duidelijk zelf truien ontwerpen
Verbeterpunten
Niet meteen een factuur sturen als de bestelling wordt afgebroken, leidt tot verwarring
Kwaliteit
Snelheid/Levertijd
Toneelvereniging menander

Gepubliceerd op: 06/08/2017
Aanbeveling: ja


Disclaimer