Bedrijfsgegevens

Website: https://www.digitransfer.info
Adres: Papland 13i 4206CK
Plaats: Gorinchem
Telefoon: 0183820210

KiyOh uitgangspunten:

  • Alle klanten mogen beoordelen
  • Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen 
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
  • Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 14 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina.

Digitransfer
totaal score
8.6
Personeel
8.6
Kwaliteit
8.5
Snelheid/Levertijd
8.7
Beoordelen
Laatste beoordeling
vandaag
Legenda
> 90 dagen
30 - 90 dagen
< 30 dagen
278 beoordelingen (12 maanden)
1848 beoordelingen (totaal)
17195 keer bekeken
94% beveelt dit bedrijf aan

KiyOh uitgangspunten:

  • Alle klanten mogen beoordelen
  • Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen 
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
  • Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 14 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina.

Filter beoordelingen op aantal sterren in afgelopen 12 maanden
59% (163)
33% (92)
4% (10)
3% (9)
1% (4)

Klantbeoordelingen

4
Pluspunten
Twee keer gemaild met een vraag nog steeds geen antwoord. Shirts vallen klein!
Verbeterpunten
 
Personeel
Kwaliteit
Snelheid/Levertijd
S van Bijsterveld
Best

Gepubliceerd op: 14/09/2018
Aanbeveling: nee


3
Pluspunten
Drukwerk is prima
gratis levering ?
Verbeterpunten
Klanten serieus nemen !
Maten echt aanpassen
Personeel
Kwaliteit
Snelheid/Levertijd
Ruud
Zoetermeer

Gepubliceerd op: 03/09/2018
Aanbeveling: nee


3
Pluspunten
De punten waar ik sterren voor moet geven zijn allemaal 10*. Maar er wordt niet gevraagd of het product in 1 keer goed geleverd werd, nee. Op de website staat dat de maten kunnen afwijken maar niet hoeveel. Wij hebben een shirt voor mijn moeder laten maken omdat zij voor de 30ste keer de vierdaagse liep. We hadden voor de zekerheid een XL besteld (mijn moeder heeft normaal maat M/L). Mijn moeder paste de XL nog niet eens een béétje zo klein was het shirt. Fijn dat de klantenservice zo goed was maar een ernorme teleurstelling dat ze het shirt niet heeft kunnen dragen vanwege de STERK afwijkende maat. Een hoop weggegooit geld ook want het was niet goedkoop. Voor mij nooit meer Digitransfer
Verbeterpunten
Duidelijker aangeven in hoeverre de maten afwijken. Ik heb geen verstand van bovenwijdtes e.d. geef dan aan met welke maat het shirt overeenkomt
Personeel
Kwaliteit
Snelheid/Levertijd
Myriam Lewis
Arnhem

Gepubliceerd op: 22/08/2018
Aanbeveling: nee


4
Pluspunten
Snelle levering
Verbeterpunten
Klantenservice, ik heb een bericht gestuurd over een shirt met een gaatje in de print. Ik heb hier nog geen feedback over gehad. Erg slecht, zeker aangezien ik 25,61 per shirt heb moeten betalen neem ik aan dat het goed is.
Personeel
Kwaliteit
Snelheid/Levertijd
kindercoachpraktijk Indy
Middelburg

Gepubliceerd op: 25/04/2018
Aanbeveling: nee


4
Pluspunten
 
Verbeterpunten
Mijn t shirt is binnen 1 week helemaal verkleurd en gaat niet meer weg met het wassen erg jammer
Kwaliteit
Snelheid/Levertijd
Kenny janissen
Sint odilienberg

Gepubliceerd op: 18/04/2018
Aanbeveling: nee


3
Pluspunten
Snellere levering dan verwacht/aangegeven op de website
Verbeterpunten
Klantvriendelijkheid ver te zoeken.
Een zeer onvriendelijke discussie over de email over een ontwerp dat op de website en bestelling juist wordt weergegeven en met een andere kleur lettertype wordt toegestuurd. De manier van communiceren liet zeer te wensen over. Verder de discussie aanvechten voor het bedrag waar het omgaat is zinloos en verspilling van energie, maar juridisch sta ik in mijn recht.

Op deze wijze hoop ik bij te kunnen dragen aan een ieder die overweegt iets te ontwerpen bij en op de website van Digitransfer. Jammer maar voor mij eens én nooit weer.
Personeel
Kwaliteit
Snelheid/Levertijd
Jeroen
Utrecht

Gepubliceerd op: 07/04/2018
Aanbeveling: nee


4
Pluspunten
Snelle levertijd
Verbeterpunten
De juiste maten aangeven en als het dan mis gaat omdat de maten niet kloppen moet je niet moeilijk doen maar gewoon een nieuw T shirt maken en geven. En niet de klant nog eens laten betalen. Ze hanteren engelse en Amerikaanse maten die niet kloppen het scheelt rondom gewoon 6 cm en dat is heel veel voor een T shirt. Maar meewerken en eerlijk zijn is moeilijk
Personeel
Kwaliteit
Snelheid/Levertijd
Karolien vd Vliet
Hellevoetsluis

Gepubliceerd op: 23/03/2018
Aanbeveling: nee


4
Pluspunten
Nog geen, eigenlijk? Ik kan nog geen oordeel vellen over iets dat ik nog niet heb ontvangen. Het was een kerstgeschenk dat ik misschien met Pasen zal kunnen afgeven. Als ik mag ontvangen, uiteraard.
Verbeterpunten
Doe geen beroep op PostNL .
Ik liet mijn bestelling afleveren op mijn werk (open ma-vrij 08:30 - 16:00u.) omdat ik tijdens de kerstperiode toch niet met verlof was.
Eerst zou mijn pakje door Postnl afgeleverd worden op vrij.22/12. Ze komen die dag langs om 17u. Onze bedrijf is gesloten. Ik krijg terug bericht dat het deze keer op woe.27/12 zal geleverd worden. PostNL was op de hoogte dat onze firma sluit om 16u en ook met Kerst en op di.26/12. Dit staat op de deur. Pas op vrij.29/12 komen ze langs, terug om 17:30u. Ons bedrijf is weer gesloten. Ze bellen bij de overburen - een firma met bouwgereedschappen. Die namen waarschijnlijk mijn pakje aan. Waarom? Geen idee maar zij zijn momenteel in bouwverlof. We zijn al 4 januari '18 en ik heb mijn pakje nog steeds niet. Dit vanwege een ontevreden klant.
Van Nieuwenhove Annick
Zaventem

Gepubliceerd op: 19/01/2018
Aanbeveling: nee


3
Pluspunten
Ze proberen eea op te lossen, alleen gaat het keer op niet zoals verwacht en aangevraagd.
Verbeterpunten
Beter luisteren en op een juiste manier reageren op mail.
Personeel
Kwaliteit
Snelheid/Levertijd
annelies Mode
kamperland

Gepubliceerd op: 17/12/2017
Aanbeveling: nee


Disclaimer