Website: www.diamondpoint.net
Adres: In de Wolken 226 1186 BP
Plaats: Amstelveen

Sinds 1904 heeft Diamond Point zich ontwikkeld tot één van Nederlands meest vooraanstaande juwelenmerken. Diamond Point heeft een uitgebreide collectie van exclusieve sieraden, met een diversiteit aan moderne en klassieke stijlen. Het sieradenmerk legt de nadruk op vakmanschap, waarbij de veertien en achttien karaat gouden sieraden grotendeels in eigen atelier zijn ontworpen en vervaardigd. De ontwerpers inspireren zich door de schoonheid van de natuur, vrouwelijke vormen, invloeden van verre culturen, hedendaagse kunst en tijdloze patronen. Een weelderig gevoel van luxe overkomt je wanneer je een Diamond Point-sieraad omdoet.

De Diamond Point shops zijn gevestigd in warenhuis de Bijenkorf. De Bijenkorf is hét toonaangevende warenhuis dat met passie voor elke klant ieder bezoek tot een belevenis maakt. De premium experience van de Bijenkorf sluit genadeloos aan bij de luxe look & feel van Diamond Point. Ook online zijn de sieraden van Diamond Point te bestellen en worden gratis en verzekerd verstuurd.

Sieraden van Diamond Point voldoen aan de hoogste kwaliteitseisen. Alle sieraden worden op traditionele wijze vervaardigd. Alle door Diamond Point geleverde diamanten zijn verkregen van legitieme bronnen die niet betrokken zijn bij de financiering van strijdende partijen en die de resoluties van de Verenigde Naties naleven. Diamond Point garandeert dat deze natuurlijke diamanten op basis van de door de leverancier van deze diamanten verstrekte schriftelijke garanties, geen conflictdiamanten zijn.

Diamond Point

Pluspunten
Correcte benadering
Betere informatie! De ring is hol. Dat had ik liever eerder geweten, dan had ik 'm niet besteld. Omdat deze speciaal voor mij gemaakt is, voel ik mij verplicht deze ook af te nemen. Beter toezicht op de verzending. Ondanks toezegging is er geen handtekening gevraagd. Ook niet bij de buren! Is voor mij reden niet meer bij u via internet te bestellen.

Gepubliceerd op: 26/04/2018

Pluspunten
Duidelijke website. Product komt uit Duitsland,toch snelle levering.
Beste Loes,

Hartelijk dank voor het delen van uw feedback.

Veel plezier met uw Due Punti sieraden, die vervaardigd zijn in Italie.

Loes
Leeuwarden

Gepubliceerd op: 22/04/2018

Pluspunten
afwachten, bedenk nu dat ik het pakketje afhalen zou in de winkel, maar heb nog niet het bericht ontvangen dat het produkt gereed is voor afhalen !
Beoordeelverzoek pas versturen nadat levering bestelling heeft plaatsgevonden ! In bericht wordt vermeld dat bestelling inmiddels is geleverd, hetgeen NIET het geval is !! Nu maak ik me zorgen en DP is telefonisch onbereikbaar via het tel. nr. 088-3426633
Beste mevrouw Bouman,

Hartelijk dank voor het delen van uw feedback.

We hebben al telefonisch contact met u gehad.
Veel plezier met uw sieraad.

Liesanne

Gepubliceerd op: 21/04/2018

Pluspunten
Zeer goede service!!!!!

Beste Cissy,

Cissy
Helvoirt

Gepubliceerd op: 19/04/2018

Pluspunten
Afspraken na komen
Terugbellen
Ik zou het niet weten
Beste Frank,

Frans
Hendrik Ido Ambacht

Gepubliceerd op: 18/04/2018

Pluspunten
Goede service,mooie sieraden
Vorige keer dat ik iets wou bestellen,kreeg ik mijn geld terug omdat het niet meer geleverd kon worden,omdat het artikel uitverkocht was
Beste klant,

Gepubliceerd op: 14/04/2018

Pluspunten
Prachtige oorbellen snelle levering en achteraf betalen fijne prijs
Beste Marjo,

Marjo van Wersch
Brunssum

Gepubliceerd op: 13/04/2018

Pluspunten
Kwaliteit en service
Beste Anna,

Anna

Gepubliceerd op: 10/04/2018

Pluspunten
Goede service, telefonisch contact was goed en ook de bestelling was keurig verpakt en helemaal naar wens!
Kortere levertijd. Ik moest 6-8 weken wacht en dit werd zo’n 9 weken. Gelukkig wel op tijd voor mijn verjaardag.
Beste Annemieke,
Hartelijk dank voor het delen van uw feedback.
Wij streven ernaar de levertijd zo kort mogelijk te houden. Helaas heeft ons atelier deze tijd nodig om het sieraad te vervaardigen. Ons excuus dat uw bestelling iets langer heeft geduurd.

Annemieke
Bennekom

Gepubliceerd op: 07/04/2018

Pluspunten
Diamond Point geeft een brede keuze voor zowel klassieke als moderne sieraden. Regelmatig zijn er mooie aanbiedingen in alle prijsklassen. Ook ruilen gaat zonder problemen.
Mijn verbeterpunt zou zijn: Online alle sieraden ook tonen op een persoon/hals/hand/oor, de verhoudingen zijn dan beter in te schatten.
Beste Louise,
Hartelijk dank voor het delen van uw feedback.wij gaan uw verbeterpunt menemen in het overleg met onze e-commerce afdeling en hopen in de toekomst onze foto\'s te verbeteren. Veel plezier met uw sieraad toegewenst.Met vriendelijke groet,Diamond Point
Louise

Gepubliceerd op: 05/04/2018