Website: www.diamondpoint.net
Adres: In de Wolken 226 1186 BP
Plaats: Amstelveen

Sinds 1904 heeft Diamond Point zich ontwikkeld tot één van Nederlands meest vooraanstaande juwelenmerken. Diamond Point heeft een uitgebreide collectie van exclusieve sieraden, met een diversiteit aan moderne en klassieke stijlen. Het sieradenmerk legt de nadruk op vakmanschap, waarbij de veertien en achttien karaat gouden sieraden grotendeels in eigen atelier zijn ontworpen en vervaardigd. De ontwerpers inspireren zich door de schoonheid van de natuur, vrouwelijke vormen, invloeden van verre culturen, hedendaagse kunst en tijdloze patronen. Een weelderig gevoel van luxe overkomt je wanneer je een Diamond Point-sieraad omdoet.

De Diamond Point shops zijn gevestigd in warenhuis de Bijenkorf. De Bijenkorf is hét toonaangevende warenhuis dat met passie voor elke klant ieder bezoek tot een belevenis maakt. De premium experience van de Bijenkorf sluit genadeloos aan bij de luxe look & feel van Diamond Point. Ook online zijn de sieraden van Diamond Point te bestellen en worden gratis en verzekerd verstuurd.

Sieraden van Diamond Point voldoen aan de hoogste kwaliteitseisen. Alle sieraden worden op traditionele wijze vervaardigd. Alle door Diamond Point geleverde diamanten zijn verkregen van legitieme bronnen die niet betrokken zijn bij de financiering van strijdende partijen en die de resoluties van de Verenigde Naties naleven. Diamond Point garandeert dat deze natuurlijke diamanten op basis van de door de leverancier van deze diamanten verstrekte schriftelijke garanties, geen conflictdiamanten zijn.

Diamond Point

Pluspunten
Voor mijn 30ste verjaardag mocht ik een sieraad van mijn man uitzoeken. Ik had al helemaal op internet uitgezocht wat ik wilde, maar in het echt was het toch niet helemaal mijn ding. De dame die ons hielp dacht echt heel goed met ons mee en kwam met goede alternatieven. Ook was zij kundig in haar vak en kwam ze eerlijk over. Ik zou Diamond Point in de Bijenkorf Amsterdam echt heel erg aanbevelen en ik kom hier zeker terug!

Beste Sels,

Hartelijk dank voor het delen van uw feedback.
Wat fijn dat u zo tevreden bent met uw aankoop en ons advies.

Sels

Gepubliceerd op: 22/04/2019

Pluspunten
Goede service.
Je wordt goed op de hoogte gehouden van de voortgang van een maatwerk sierraad.

Beste Irene,

Irene

Gepubliceerd op: 14/04/2019

Pluspunten
Bij een reparatie aan mijn horloge is iets fout gegaan waardoor de kast was beschadigd. De dames van Diamond Point stonden erop om een perfecte service te bieden en hebben het apparaat opgestuurd naar Zwitserland om de kast te vervangen. Dat gaf een perfect resultaat. Deze service is voor mij ongeëvenaard - geweldig - ik ben een heel tevreden klant!

Beste Jos,

Hartelijk dank voor het delen van uw feedback.
Fijn dat u zo tevreden bent met onze service.

Veel draagplezier met uw horloge toegewenst.

Jos
Gouda

Gepubliceerd op: 12/04/2019

Pluspunten
Voor mijn 50e verjaardag heb ik 3 aanschuif ringen besteld bij Diamond Point, dit is een cadeau van mijn partner. Op mijn vraag of de ringen vóór mijn verjaardag geleverd konden worden (levertijd was langer) kreeg ik een snelle reactie. Meerdere keren mailcontact gehad en twee keer gebeld. Medewerkers zijn uiterst vriendelijk, denken mee, zijn behulpzaam en correct. 1 dag voor mijn verjaardag heb ik de ringen ontvangen, keurig verpakt en de 3 ringen waren mooi ingepakt, alle 3 in een eigen doosje met een mooie strik eromheen. Er zat een persoonlijke kaart bij met een felicitatie voor mijn 50e verjaardag. Erg leuk! De ringen zijn prachtig, ben er erg blij mee.
Alleen maar lof, ik zou zeker opnieuw bij Diamond Point bestellen.
Beste Judith,

Hartelijk dank voor het delen van uw feedback.
Hoop dat u een leuke verjaardag heeft gehad.

Veel plezier met uw sieraden toegewenst.

Judith

Gepubliceerd op: 11/04/2019

Pluspunten
Snelle verzending
Helaas na een positief begin toch een nare ervaring met Diamond Point. Voor de geboorte van mijn tweede zoon had ik mijn vrouw een mooie armband cadeau gedaan. Deze was keurig en snel verzonden dus tot zover positief.

Echter was deze binnen een week na het geven stuk gegaan het haakje waarmee de armband vast zat aan de twee rondjes was opengebogen. De armband retour gestuurd en gerepareerd terug gekregen. Helaas binnen een week weer stuk. Weer contact gehad waarbij ons medegedeeld werd dat de armband misschien niet geschikt was voor een moeder van twee kindjes. Mijn kindjes hadden nooit aan de armband gezeten dus deze opmerking was al onterecht. Maar we mochten wat anders uitzoeken met 20% korting. Hiervoor een ketting uit de zelfde serie uitgezocht en het bedrag betaald. De ketting was ook snel binnen en het geld van de armband was snel retour. Echter toen deze binnenkwam zagen wij een kleine beschadiging en na twijfel toch maar besloten hem terug te sturen.
Wij krijgen vervolgens een mail dat het verschil tussen de EUR 200 betaald voor de ketting en de EUR 170 betaald voor de armband (EUR 30) teruggestort zou worden. En voor de EUR 170 kregen wij een waardebon welke geldig is tot 31/12/19. Hierop vriendelijk verzocht het volledige bedrag terug te storten. Dit wil diamond point echter niet doen omdat het onder gebruiksschade valt. Dit zegt mij dus iets over de kwaliteit. Uiteindelijk is de klacht ok opgelost
Beste meneer van Ruler,

Bedankt voor uw reactie.

Wij vinden het erg jammer om te horen dat de kwaliteit van het artikel niet aan uw verwachting heeft voldaan.
We hebben geprobeerd om de klacht naar tevredenheid op te lossen maar dit is helaas niet gelukt.
Daarom willen we graag het aankoopbedrag terugstorten en hopen we dat we uw klacht naar tevredenheid hebben opgelost.

B van Ruler

Gepubliceerd op: 26/03/2019

Pluspunten

Wij krijgen vervolgens een mail dat het verschil tussen de EUR 200 betaald voor de ketting en de EUR 170 betaald voor de armband (EUR 30) teruggestort zou worden. En voor de EUR 170 kregen wij een waardebon welke geldig is tot 31/12/19. Hierop vriendelijk verzocht het volledige bedrag terug te storten. Dit wil diamond point echter niet doen omdat het onder gebruiksschade valt. Dit zegt mij dus iets over de kwaliteit. Ik wacht nu sinds 7/3 op een reactie maar nog niks gehoord.

12/03/2019

Pluspunten

Mijn eerste kennismaking met diamond point is erg verdrietig en teleurstellend; de kwaliteit van het product, de verzekeringsgarantie en de service. Mijn mooie armband die ik voor kerst gekregen had en voor de vierde keer droeg was in de middag ineens verdwenen, ongemerkt van mijn pols afgevallen. Na alle mogelijke acties heb ik armband helaas niet meer terug kunnen vinden. Na bericht aan diamondpoint geven ze aan dat dit niet onder de garantie valt omdat het gebruikersschade is.

Twee scenarios; de armband is ongemerkt van mijn pols gevallen door een defect aan de armband of sluiting. Of ik ben ongemerkt ergens achter blijven haken waardoor de armband met kracht van mijn pols gerukt is. Ik acht het eerste scenario waarschijnlijker, anders had ik het zeker gemerkt. Diamond point geeft aan dat het heel waarschijnlijk is dat het tijdens mijn slaap gebeurd is, maar ik had al aangegeven dat het op een werkdag op kantoor gebeurd is. Ik had die dag daardwerkelijk dingen te doen en heb niet geslapen op mijn werk. Daarnaast biedt diamond point mij een korting aan van 20% om de armband opnieuw te kopen. Ik ben verrasst dat de zo duidelijk zijn in de intentie om extra omzet te maken van verlies. Biedt dan een echte korting waarbij diamond point zichzelf niet extra bevoordeeld.

Tenslotte heb ik nog een uitgebreide reactie aan diamondpoint gestuurd, maar helaas nooit meer iets van teruggehoord. Dus na de kwaliteit van product en garantie, laat ook de service te wensen over.
Beste Fay,

Excuses dat de bevestigingsmail van ontvangst van uw klacht niet verstuurd is.
Uw bericht is wel in behandeling genomen. Voor de reactie hierop sturen wij u separaat een bericht.
Wij vinden het oprecht een vervelende situatie voor u.

Met vriendelijke groeten,
Fay

Gepubliceerd op: 02/03/2019

Pluspunten
Producten komen netjes, mooi ingepakt aan! Betalingsmogelijkheid zoals Afterpay is erg fijn. Ook de mogelijkheid om in winkel te retourneren, ruilen is ideaal.
Bezorging mag sneller.
Beste heer/mevrouw Tezcan,

Z. Tezcan

Gepubliceerd op: 22/02/2019

Pluspunten
Ik ben bij Diamond Point Amstelveen geweest. Mooie producten. Zeer vriendelijke geholpen door mevrouw Imanuella. Topservice. Na een aantal weken was de ring al klaar. Bedankt en tot ziens!
Beste mevrouw Kramer,

Kramer

Gepubliceerd op: 10/02/2019

Pluspunten
zeer goede service , altijd goed geholpen

Beste Irissylvi,

Irissylvi

Gepubliceerd op: 07/02/2019

Pluspunten
zeer goede service , altijd goed geholpen

07/02/2019

Pluspunten
Super goede service!

Beste Christa,

Christa Bodaan