Website: www.diamondpoint.net
Adres: In de Wolken 226 1186 BP
Plaats: Amstelveen

Sinds 1904 heeft Diamond Point zich ontwikkeld tot één van Nederlands meest vooraanstaande juwelenmerken. Diamond Point heeft een uitgebreide collectie van exclusieve sieraden, met een diversiteit aan moderne en klassieke stijlen. Het sieradenmerk legt de nadruk op vakmanschap, waarbij de veertien en achttien karaat gouden sieraden grotendeels in eigen atelier zijn ontworpen en vervaardigd. De ontwerpers inspireren zich door de schoonheid van de natuur, vrouwelijke vormen, invloeden van verre culturen, hedendaagse kunst en tijdloze patronen. Een weelderig gevoel van luxe overkomt je wanneer je een Diamond Point-sieraad omdoet.

De Diamond Point shops zijn gevestigd in warenhuis de Bijenkorf. De Bijenkorf is hét toonaangevende warenhuis dat met passie voor elke klant ieder bezoek tot een belevenis maakt. De premium experience van de Bijenkorf sluit genadeloos aan bij de luxe look & feel van Diamond Point. Ook online zijn de sieraden van Diamond Point te bestellen en worden gratis en verzekerd verstuurd.

Sieraden van Diamond Point voldoen aan de hoogste kwaliteitseisen. Alle sieraden worden op traditionele wijze vervaardigd. Alle door Diamond Point geleverde diamanten zijn verkregen van legitieme bronnen die niet betrokken zijn bij de financiering van strijdende partijen en die de resoluties van de Verenigde Naties naleven. Diamond Point garandeert dat deze natuurlijke diamanten op basis van de door de leverancier van deze diamanten verstrekte schriftelijke garanties, geen conflictdiamanten zijn.

Diamond Point

Pluspunten
Reactie via mail ging snel en vakkundig
De cadeau voucher die bij de nieuwsbrief zat langer geldig laten zijn. Henriëtte
Henriëtte
Wageningen

Gepubliceerd op: 13/12/2017

Pluspunten
ik wist dat de bestelling tussen 3 en 6 weken geleverd zou worden en als dat klopt is het goed het enigste minpuntje is dat ik via afterpay de rekening al binnen was en dat de ring een week later pas geleverd werd en dat je 2 weken de tijd had om te betalen maar dat was dus eigenlijk maar 1 week
Giny
Oosterhout nb

Gepubliceerd op: 13/12/2017

Pluspunten
Goede kwaliteit van producten.
Snelle afhandeling en levering.
Overzichtelijke mail met order.
Mogelijkheid om te betalen met AfterPay.
Gian

Gepubliceerd op: 12/12/2017

Pluspunten
Klantvriendelijk

Beste Nannie,
Hartelijk dank voor het delen van uw feedback.Fijn dat u zo tevreden bent over ons. Heel veel plezier met uw sieraad toegewenst.
Nannie
Spijkenisse

Gepubliceerd op: 12/12/2017

Pluspunten
Goede deals
Op tijd kunnen leveren naar afspraak
Beste Arjen,
Hartelijk dank voor het delen van uw feedback.Vervelend dat de verwachte levertijd niet klopte. We doen ons uiterste best om dit in de toekomst te voorkomen.Veel plezier met uw sieraad toegewenst.Met vriendelijke groet,Diamond Point
Arjen

Gepubliceerd op: 12/12/2017

Pluspunten
Ik blij van
Bets
Beste mevrouw Kvasnicova,
Lucia kvasnicova
Paterswolde

Gepubliceerd op: 11/12/2017

Pluspunten
Groot assortiment met name artikelen met kleurstenen
Mooie acties met hoge kortingen
Mooi verpakt en levering met certificaat
Goede website met goede zoekfuncties
Aardige en kundige verkopers in de winkels
Soms lange levertijd
Iets meer keus onder de 300 euro
Meer foto's om het artikel beter te kunnen zien en beoordelen. Ook beter wanneer er foto's zijn waar een model het juweel om/aan heeft.
Beste Babet,
Hartelijk dank voor het delen van uw feedback. Fijn dat u zo tevreden bent over ons. Wij doen er alles aan om ons aan de levertijden te houden maar vanwege vervaardiging in ons atelier lukt dit helaas soms niet. Onze nieuwste collectie wordt al op een pop foto gemaakt zodat u kunt zien hoe het op een hals, hand of oor staat. De opmerking over meer sieraden onder de 300 euro heb ik doorgezet naar onze inkoopafdeling. Misschien dat zij er rekening mee kunnen gaan houden. Ik wens u heel veel draagplezier toe met uw sieraad.
Met vriendelijke groeten, Diamond Point.
Babet

Gepubliceerd op: 10/12/2017

Pluspunten
Service & kwaliteit
Misschien iets sneller leveren
Beste Gwendolyn,
Hartelijk dank voor het delen van uw feedback.. We doen ons uiterste best om snel te leveren maar als een sieraad vervaardigd moet worden in ons atelier, hebben zij daar de tijd voor nodig.Ik wens u heel veel plezier met uw sieraad toe.Met vriendelijke groet,Diamond Point
Gwendolyn
Capelle a/d IJssel

Gepubliceerd op: 10/12/2017

Pluspunten
Sieraden precies zoals omschreven. Snelle levering. Correcte klantenservice.
Een foto extra per juweel op de site is net iets meer beleving.
Beste Klant,
Hartelijk dank voor het delen van uw feedback..
Fijn om te horen dat u tevreden bent. Wij hebben uw opmerking over de extra foto doorgezet naar onze marketing afdeling zodat wij kunnen bekijken wat de mogelijkheden zijn. Heel veel plezier met uw sieraad toegewenst.

Gepubliceerd op: 09/12/2017