Website: www.diamondpoint.net
Adres: In de Wolken 226 1186 BP
Plaats: Amstelveen

Sinds 1904 heeft Diamond Point zich ontwikkeld tot één van Nederlands meest vooraanstaande juwelenmerken. Diamond Point heeft een uitgebreide collectie van exclusieve sieraden, met een diversiteit aan moderne en klassieke stijlen. Het sieradenmerk legt de nadruk op vakmanschap, waarbij de veertien en achttien karaat gouden sieraden grotendeels in eigen atelier zijn ontworpen en vervaardigd. De ontwerpers inspireren zich door de schoonheid van de natuur, vrouwelijke vormen, invloeden van verre culturen, hedendaagse kunst en tijdloze patronen. Een weelderig gevoel van luxe overkomt je wanneer je een Diamond Point-sieraad omdoet.

De Diamond Point shops zijn gevestigd in warenhuis de Bijenkorf. De Bijenkorf is hét toonaangevende warenhuis dat met passie voor elke klant ieder bezoek tot een belevenis maakt. De premium experience van de Bijenkorf sluit genadeloos aan bij de luxe look & feel van Diamond Point. Ook online zijn de sieraden van Diamond Point te bestellen en worden gratis en verzekerd verstuurd.

Sieraden van Diamond Point voldoen aan de hoogste kwaliteitseisen. Alle sieraden worden op traditionele wijze vervaardigd. Alle door Diamond Point geleverde diamanten zijn verkregen van legitieme bronnen die niet betrokken zijn bij de financiering van strijdende partijen en die de resoluties van de Verenigde Naties naleven. Diamond Point garandeert dat deze natuurlijke diamanten op basis van de door de leverancier van deze diamanten verstrekte schriftelijke garanties, geen conflictdiamanten zijn.

Diamond Point

Pluspunten
Goede service, mooi verpakt
Roosje

Gepubliceerd op: 22/02/2018

Pluspunten
Ik koop vrij vaak een leuk juweeltje bij een van de fysieke winkels van Diamond Point in de Bijenkorf. De vestiging in Eindhoven is mijn vaste stek. Deze keer heb ik het in de webshop een keertje geprobeerd. Een witgouden parelhangertje uit de aanbieding. Besteld op 3 januari 2018 en uiteindelijk bezorgd op zaterdag 10 februari, de zaterdag van Carnaval. Geen handige bezorgdatum in Noord-Brabant. Ik was niet thuis en het pakje is afgegeven bij een (lieve) buurman. van 83. Daar stond ik toch wel van te kijken. Meestal moet er voor een duurder pakje toch een handtekening gezet worden. Dat betekent dus ook dat de zending niet verzekerd is. Het hangertje is prima, ik heb het meteen op Valentijnsdag gedragen.
Minpunten: 1. lange levertijd 2. bezorgen bij buren zonder handtekening 3. summiere beschrijving (grootte van de parel staat er niet bij)
Pluspunten: 1. mooi product 2. mooie aanbiedingsprijs 3. certificaat meteen bijgevoegd (maar niet op naam, diefstal gevoelig)
Beste Edith,

Hartelijk dank voor het delen van uw feedback.
Omdat het sieraad vervaardigd moest worden in ons atelier zit daar een langere levertijd aanvast. Dit wordt bij de bestelling vermeld. Wij vinden het heel erg vervelend dat er niet om een handtekening is gevraagd omdat wij het wel met dit verzoek verzenden. Wij gaan hier melding van maken bij PostNL. Ook zijn wij bezig om bij onze sieraden afmetingen te zetten.

Ik wens u veel plezier met uw sieraad toe.

Edith

Gepubliceerd op: 15/02/2018

Pluspunten
Hele mooie producten. Fijne website. Goede verzending
De communicatie als een sierraad een langere levertijd heeft mag iets beter.

Hartelijk dank voor het delen van uw feedback.
Wij gaan er zeker aan werken om de levertijd beter aan onze klanten door te geven en er wordt gewerkt aan een tussentijdse status.

Gepubliceerd op: 15/02/2018

Pluspunten
Duidelijkheid over bezorging, van te voren ringsizer thuisbezorgd gekregen voor opmeten maat
De ring paste niet en bij het ruilen in de winkel in Eindhoven was de verkoopster niet aardig en onduidelijk over de opties. Gelukkig zijn we er uiteindelijk wel uitgekomen en krijg ik de ring nu in een maat groter.

Hartelijk dank voor het delen van uw feedback.
Jammer dat u niet zo'n fijne ervaring heeft van onze shop te Eindhoven. Gelukkig bent u er toch uitgekomen.

Gepubliceerd op: 14/02/2018

Pluspunten
hele mooie sieraden, voor over het algemeen een goede prijs
De laatste bestelling is veel te laat bezorgd. Bijna een maand nadat hij eigenlijk bezorgd had meoten worden, en ik werd hier niet autimatisch van op de hoogte gesteld, maar moest zelf erachteraan, waar mijn bestelling bleef. ik heb ook aan de sales persoon , die mij geantwoord had dat het langer ging duren een mail met kritiek gestuurd, maar hierop heb ik nooit meer iets gehoord, hetgeen ik ook een slechte zaak vindt. Als er iets mis gaat met een bestelling, okee dat kan gebeuren, .maar zeg dan ook gewoon wat er gebeurd is,
vriendelijke groet, Agnes vietor-hylkema
Beste mevr. Vletor,

Hartelijk dank voor het delen van uw feedback.
Half januari hebben wij u gemaild dat er vertraging is opgelopen in de vervaardiging van ons sieraad. Helaas komt dit vanwege drukte in ons atelier wel eens voor. Wij werken er aan om dit beter met de klanten te communiceren en u eerder op de hoogte te brengen hiervan.

mw vietor

Gepubliceerd op: 11/02/2018

Pluspunten

Beter communiceren over de geschatte levertijd

Gepubliceerd op: 10/02/2018

Beste Francien,

Francien

Gepubliceerd op: 08/02/2018

Beste Chris,

Chris
Doorn

Gepubliceerd op: 06/02/2018

Pluspunten
Prachtige ring, goede service en mooi verpakt!
Ik zou in sommige gevallen een betere indicatie willen zien van hoe groot of klein sommige sierraden in de praktijk zullen uitpakken.
Meestal zit er wel een foto bij van iemand die het draagt maar soms ook niet.
Beste klant,

Hartelijk dank voor het delen van uw feedback.

Met uw verbeterpunt gaan we aan de slag. Veel plezier met uw sieraad toegewenst.

van Schie

Gepubliceerd op: 01/02/2018

Pluspunten
Mijn bestelling is snel verwerkt en naar tevredenheid
Ik zou het erg fijn vinden om iets uit de webshop op zicht te krijgen in de winkel en daar te kunnen beslissen of ik het koop of niet. Dan kan ik het gelijk afrekenen met mijn kaart en is mijn bestelde sieraad ook nog een tijd verzekerd als het heb gekocht tegen verlies of diefstal. Als je het met afterpay besteld is je zending na aflevering niet meer verzekerd, vind ik wel jammer. Met vriendelijke groet
Beste Rila,

Hartelijk dank voor het delen van uw feedback.
Uw verbeterpunt gaan wij meenemen in ons overleg met de directie.

Rila

Gepubliceerd op: 01/02/2018

Pluspunten
Mijn bestelling is snel verwerkt en naar tevredenheid
Ik zou het erg fijn vinden om iets uit de webshop op zicht te krijgen in de winkel en daar te kunnen beslissen of ik het koop en niet dan kan ik het gelijk afrekenen met mijn kaart en is mijn bestelde sieraad ook nog een tijd verzekerd als het heb gekocht tegen verlies of diefstal. Als je het met afterpay besteld is je zending na aflevering niet meer verzekerd, vind ik wel jammer. Met vriendelijke groet

01/02/2018