Website: www.diamondpoint.net
Adres: In de Wolken 226 1186 BP
Plaats: Amstelveen

Sinds 1904 heeft Diamond Point zich ontwikkeld tot één van Nederlands meest vooraanstaande juwelenmerken. Diamond Point heeft een uitgebreide collectie van exclusieve sieraden, met een diversiteit aan moderne en klassieke stijlen. Het sieradenmerk legt de nadruk op vakmanschap, waarbij de veertien en achttien karaat gouden sieraden grotendeels in eigen atelier zijn ontworpen en vervaardigd. De ontwerpers inspireren zich door de schoonheid van de natuur, vrouwelijke vormen, invloeden van verre culturen, hedendaagse kunst en tijdloze patronen. Een weelderig gevoel van luxe overkomt je wanneer je een Diamond Point-sieraad omdoet.

De Diamond Point shops zijn gevestigd in warenhuis de Bijenkorf. De Bijenkorf is hét toonaangevende warenhuis dat met passie voor elke klant ieder bezoek tot een belevenis maakt. De premium experience van de Bijenkorf sluit genadeloos aan bij de luxe look & feel van Diamond Point. Ook online zijn de sieraden van Diamond Point te bestellen en worden gratis en verzekerd verstuurd.

Sieraden van Diamond Point voldoen aan de hoogste kwaliteitseisen. Alle sieraden worden op traditionele wijze vervaardigd. Alle door Diamond Point geleverde diamanten zijn verkregen van legitieme bronnen die niet betrokken zijn bij de financiering van strijdende partijen en die de resoluties van de Verenigde Naties naleven. Diamond Point garandeert dat deze natuurlijke diamanten op basis van de door de leverancier van deze diamanten verstrekte schriftelijke garanties, geen conflictdiamanten zijn.

Diamond Point

Pluspunten
Nadat het bekend was dat mijn bestelling compleet verprutst was is er snel actie ondernomen.
Zorg dat de basics werken; levering beloven en niets doen is gewoon niet van deze tijd. Telefonische beschikbaarheid is te beperkt.
Beste Dennis,

In ons mailverkeer met u hebben wij onze excuus aangeboden en is er met uw order een attentie voor het ongemak meegestuurd.

Wij doen er alles aan om onze orders te leveren binnen de levertijd die vermeld wordt.

Onze custumer care service is elke werkdag bereikbaar en heeft ook altijd bezetting. Vreemd dat u dit niet zo heeft ervaren.

Ik wens u veel draagplezier toe met uw sieraad.

Met vriendelijke groeten,
Diamond Point.
Dennis

Gepubliceerd op: 09/08/2018

Pluspunten
Goede communicatie van de klantenservice nadat ik opgemerkt had dat mijn bestelling niet in mijn on-line account terug te vinden was.
Account volledig te laten aansluiten op de reële bestelstatus
Klaske
LEEUWARDEN

Gepubliceerd op: 07/08/2018

Pluspunten
Nette verzending en verpakking
Artikelen op ware grootte afbeelden. Levertijd aanhouden zoals in eerste instantie staat aangegeven en anders klant op de hoogte brengen van latere levering.
Herman Ham
Berkel-enschot

Gepubliceerd op: 07/08/2018

Pluspunten
duidelijke bestelling, zeer goede kwaliteit en snel geleverd. top!

Gepubliceerd op: 06/08/2018

Pluspunten
Klanten worden keurig op de hoogte gehouden van de status van de bestelling

Hartelijk dank voor het delen van uw feedback.

Veel plezier met uw sieraad toegewenst.

Gepubliceerd op: 01/08/2018

Pluspunten
Goede service, mooie sieraden, goede kwaliteit
Wachttijd voor hulp was wat lang
Nienke

Gepubliceerd op: 29/07/2018

Pluspunten
I

Beste klant,,

Gepubliceerd op: 22/07/2018

Pluspunten
Wat fijn dat we een speciale ‘ring’ ontvingen om de ringvaart op te meten. Ook waren de ringen zeer stijlvol ingepakt.
Geen. Hartstikke fijn!
Beste Anne,

Anne
Groesbeek

Gepubliceerd op: 20/07/2018

Pluspunten
Denkt met de klant mee.
Communiceert gemaakte afspraken en komt deze na.
Chat in bewerking blijft openstaan, ook al ga je naar andere webpagina (dat is echt niet bij elk bedrijf het geval).
Vriendelijke medewerkers, ik voel mij echt klant.
Snelle reacties.
Ga zo door, blijf klantgericht.

Gepubliceerd op: 14/07/2018

Hartelijk dank voor het delen van uw feedback.

Veel plezier met uw sieraad toegewenst.

Gepubliceerd op: 14/07/2018