Website: www.diamondpoint.net
Adres: In de Wolken 226 1186 BP
Plaats: Amstelveen

Sinds 1904 heeft Diamond Point zich ontwikkeld tot één van Nederlands meest vooraanstaande juwelenmerken. Diamond Point heeft een uitgebreide collectie van exclusieve sieraden, met een diversiteit aan moderne en klassieke stijlen. Het sieradenmerk legt de nadruk op vakmanschap, waarbij de veertien en achttien karaat gouden sieraden grotendeels in eigen atelier zijn ontworpen en vervaardigd. De ontwerpers inspireren zich door de schoonheid van de natuur, vrouwelijke vormen, invloeden van verre culturen, hedendaagse kunst en tijdloze patronen. Een weelderig gevoel van luxe overkomt je wanneer je een Diamond Point-sieraad omdoet.

De Diamond Point shops zijn gevestigd in warenhuis de Bijenkorf. De Bijenkorf is hét toonaangevende warenhuis dat met passie voor elke klant ieder bezoek tot een belevenis maakt. De premium experience van de Bijenkorf sluit genadeloos aan bij de luxe look & feel van Diamond Point. Ook online zijn de sieraden van Diamond Point te bestellen en worden gratis en verzekerd verstuurd.

Sieraden van Diamond Point voldoen aan de hoogste kwaliteitseisen. Alle sieraden worden op traditionele wijze vervaardigd. Alle door Diamond Point geleverde diamanten zijn verkregen van legitieme bronnen die niet betrokken zijn bij de financiering van strijdende partijen en die de resoluties van de Verenigde Naties naleven. Diamond Point garandeert dat deze natuurlijke diamanten op basis van de door de leverancier van deze diamanten verstrekte schriftelijke garanties, geen conflictdiamanten zijn.

Diamond Point

Pluspunten
Ik ben bij Diamond Point Amstelveen geweest. Mooie producten. Zeer vriendelijke geholpen door mevrouw Imanuella. Topservice. Na een aantal weken was de ring al klaar. Bedankt en tot ziens!
Beste mevrouw Kramer,

Kramer

Gepubliceerd op: 10/02/2019

Pluspunten
zeer goede service , altijd goed geholpen

Beste Irissylvi,

Irissylvi

Gepubliceerd op: 07/02/2019

Pluspunten
zeer goede service , altijd goed geholpen

07/02/2019

Pluspunten
Super goede service!

Beste Christa,

Christa Bodaan
Berbroek

Gepubliceerd op: 20/01/2019

Pluspunten
Mooie produkten
Tijdens wachttijd op levering is het product afgeprijsd, maar dat kon niet verrekend worden; stuur maar terug en bestel maar opnieuw; erg klantonvriendelijk!
Beste Klant,

Hartelijk dank voor het delen van uw feedback.Jammer dat u deze ervaring heeft want het verrekenen is wel mogelijk. Graag verneem ik van u wie dit tegen u heeft gezegt. Kunt u dit mailen via onze site https://www.diamondpoint.net/nl-nl/contact.

Heeze

Gepubliceerd op: 05/01/2019

Pluspunten
Duidelijke site met uitgebreide, duidelijke informatie en daarenboven prachtige sieraden. De bestelde oorbellen waren prachtig, mooi ingepakt en werden snel ontvangen.
Beste annelies,

Hartelijk dank voor het delen van uw feedback. .Veel plezier met uw sieraad toegewenst.

Annelies
Zeist

Gepubliceerd op: 04/01/2019

Pluspunten

Betere communicatie naar cliënt als het product later (2/3 weken) geleverd wordt. Ook na telefoon van mijn kant, geen mail of enige reactie. Pas na twee keer bellen, mail contact. Pakket werd ook bij buren geleverd, deze had ik liever zelf ontvangen.
Beste Manon,

Hartelijk dank voor het delen van uw feedback. Onze excuus dat u niet op de hoogte bent gehouden over de levering. Mocht u in de toekomst geen burenlevering willen dan kunt contact met ons opnemen en zullen wij dit uitzetten bij uw levering. Veel plezier met uw sieraad toegewenst.

Manon

Gepubliceerd op: 31/12/2018

Pluspunten
Prettige communicatie met klantenservice rondom bestelling, Diamond Point heeft zich keurig gehouden aan de vooraf vermelde levertijd en de bestelling kwam prachtig verpakt binnen. Een waar cadeautje.

Beste Regina,

Regina
Roermond

Gepubliceerd op: 26/12/2018

Pluspunten
Uitstekende kwaliteit
Alle producten zowel online als in de shop verkopen.
Beste Klant,

Hartelijk dank voor het delen van uw feedback. Helaas is uw verbeterpunt technisch niet mogelijk.Veel plezier met uw sieraad toegewenst.

Gepubliceerd op: 25/12/2018

Pluspunten
Mijn bestelling was er snel.
Pakketje lag gewoon bij de voordeur (paste niet door de brievenbus), dus had zo meegenomen kunnen worden....
Beste G.

Hartelijk dank voor het delen van uw feedback.
Wij gaan over het afleveren van het pakketje contact opnemen met PostNL. Dit is natuurlijk niet de bedoeling.

Diamond Point.
G.
Middenbeemster

Gepubliceerd op: 21/12/2018

Pluspunten
Fijne artikelen, goede service
Manier van inpakken bij een online bestelling. Mag naar mijn idee iets meer aandacht aan besteedt worden.
Beste mevrouw Marjolein,
Hartelijk dank voor het delen van uw feedback.Graag vernemen wij hoe u dit graag verbeterd zou willen hebben. Kunt u deze reactie plaatsen via onze website https://www.diamondpoint.net/nl-nl/contact

Marjolein

Gepubliceerd op: 19/12/2018