Website: www.devoordeligegroep.nl
Adres: Van de Reijtstraat 96 4818NE
Plaats: Breda

De Voordelige Groep is een webwinkel voor maatwerk glasproducten en bijbehorende glasartikelen. Het assortiment bestaat o.a. uit: Glazen douchedeuren, douchewanden en cabines, glazen binnendeuren en schuifdeuren, glazen tafelbladen & legplanken, spiegels, veiligheidsglas en dubbelglas.

devoordeligegroep.nl

Pluspunten
Snelle levering en goede informatie over de levertijd. Prima.
N.V.T.

Gepubliceerd op: 09/04/2019

Pluspunten
Goede producten. Netjes geleverd.

Iris Ronald,

Iris

Gepubliceerd op: 09/04/2019

Pluspunten
Heldere website, ruime keuze en snelle levering.

Beste Ronald,

Ronald

Gepubliceerd op: 26/03/2019

Pluspunten
snelle levering helemaal top

Gepubliceerd op: 10/03/2019

Pluspunten
Snel van reageren en mooie producten.
Ik had speciaal in de email mogelijke bezorgdagen aangegeven. Enkel heeft de vaste bezorger één vaste dag voor mijn postcode en die valt niet gelijk met mijn dagen. Dit had voor het bestelmoment kenbaar kunnen worden gemaakt. Toen ik achteraf belde was de man totaal niet coöperatief. Houding: niet ons probleem en wij kunnen niets doen. Toen ik belde om het eerste bezorgmoment te cancellen omdat ik niet zomaar de dag vrij kon nemen was het opeens wel mogelijk de spullen voor de deur te zetten. Kortom deze oplossing had er eerder ook al uit kunnen komen. Dat had mij veel moeite gescheeld
Beste Jeroen,

Bedankt voor uw mooie beoordeling. Vervelend dat het qua bezorging niet helemaal lekker is gelopen, maar toch fijn dat het alsnog is opgelost. Wij wensen u veel plezier van uw douchedeur en spiegel.

Jeroen
Wijk bij Duurstede

Gepubliceerd op: 07/03/2019

Gepubliceerd op: 20/02/2019

Pluspunten
Correcte afhandeling. Goed product en goede communicatie.
Strip onder douchedeur bleek overbodig. Wat meer productinfo was nuttig geweest.
Beste heer / mevrouw,

Bedankt voor uw beoordeling!

De strips zijn optioneel bij de douchedeur te bestellen en niet noodzakelijk. U bent hier in dus vrij om te kiezen of u deze neemt. Doordat een douchedeur op ± 5 - 7mm van de vloer komt te hangen, kan het soms fijn zijn een strip aan de onderkant te gebruiken.

Gepubliceerd op: 18/02/2019

Pluspunten
Veel en heldere mogelijkheden op de site;
Snelle afhandeling, d.w.z. van plaatsen van de order tot het bezorgen van het eindproduct;
telefonisch meteen en makkelijk bereikbaar.
Producten zijn we erg tevreden over. Alsook de levertijden enz. Dus zal zeker nog wat bestellen in de toekomst.
-wilde telefonisch het een en ander bestellen maar dat ging niet en moest ik per mail doen, wat toen (heb ik ook aangegeven niet ging i.v.m. wifi die niet werkte)
moest zelf ook een tekening maken met de precieze afmetingen enz. Daar zou wellicht een tool voor kunnen worden opgezet zodat je makkelijk iets uit kunt tekenen waar jullie ook wat aan hebben. Dat je precies bij een tafelblad bijvoorbeeld de radius van de hoeken kunt aangeven en de hoogte waar de boorgaten moeten komen enz.
de glasplaat die werd bezorgd was niet compleet, er was maar 1 hoek afgerond ipv vier hoeken
Vond het jammer dat er niet iets langer werd stilgestaan bij dat dat verkeerd was gelopen alsin een excuses en wat vervelend, we zullen er alles aan doen dit snel op te gaan lossen.
vond de terugkoppeling niet altijd on point. Dus moest er zelf weer achteraan of er al iets duidelijk was over de nieuwe levering. Zelfs op de dag zelf. Moet wel bekennen dat ze het nieuwe blad binnen een week weer bij ons bezorgd hebben, wat snel is, dus dat was prettig.
Beste Eefje Polman,

Bedankt voor uw beoordeling en positieve feedback. Nogmaals onze excuses voor het verloop van uw order. Het is natuurlijk erg slordig dat er slechts 1 hoek was afgerond i.p.v. 4. We zijn in ieder geval blij dat de fabriek dit probleem binnen een week heeft kunnen herstellen.

Desondanks hopen wij u in de toekomst wederom van dienst te kunnen zijn.

Eefje Polman
Valkenwaard.

Gepubliceerd op: 12/02/2019

Gepubliceerd op: 12/02/2019

Pluspunten
Bestelling niet ontvangen.

29/01/2019

Pluspunten
scherpe prijs, duidelijke website, product voldoet aan de verwachtingen
Bezorgen vind ik waardeloos. Prima dat er een tijdsvak van 2 uur wordt gehanteerd maar neem de moeite om een half uur voor aanvang even te bellen. Zodat ik zorg kan dragen dat er binnen dat half uur iemand aanwezig is op het losadres.
Beste Bob,

Bedankt voor uw beoordeling! I.v.m. de verkeersveiligheid doet de vervoerder helaas niet meer bellen, vandaar dat er tegenwoordig een sms met een tijdsvak van 2 uur wordt verstuurd.

bob
heemskerk