Website: www.deverandastore.nl
Plaats: Amersfoort
Telefoon: 0631979263

Deverandastore.nl
9.7

Pluspunten
Wat een fantastisch resultaat. Hebben een tuinkamer met glas schuifwanden en giga garage met schuur door Marinus laten bouwen. Wat wij in ons hoofd hadden heeft hij samen met mattie gemaakt. Zelfs beter dan gedacht. Was iedere keer dat marinus (en mattie) er was weer gezellig en toch hard werken. Heb zelf af en toe mee mogen helpen wat het ook leuk maakte. Zowel financieel als vermaak. Marinus staat voor vakwerk, denkt graag mee en gebruikt alleen maar kwalitatief goede materialen. Met kerst en verjaardagen was het een nog groter feest. Dat het zo mooi is geworden hadden we alleen maar gedroomd. Dank voor dit cadeau.
Nick en Marleen

Gepubliceerd op: 23/03/2019

Pluspunten
-Leveren kwaliteit
-Klant gericht
-Echt vakmanschap

Russell
Amerongen

Gepubliceerd op: 22/03/2019

Pluspunten
Wat een net en correct bedrijf. Denken in alle opzichten mee met de klant, de klant staat echt centraal.
In 2018 door dit bedrijf een veranda laten plaatsen. Begin 2019 de veranda laten voorzien van terrasverwarmers en glazenschuifwanden. Nu 365 dagen de mogelijkheid om 'buiten' te zitten, heerlijk genieten!!!!
Ga zo door, dan altijd tevreden klanten!
Gert en Janita
Wezep

Gepubliceerd op: 14/02/2019

Pluspunten
Afgelopen september een prachtige tuinkamer laten plaatsen.
Naar volle tevredenheid.
Gisteren glas schuifwanden laten plaatsen in onze veranda zodat we daar nu al heerlijk kunnen zitten in het ochtend zonnetje.
Ga zo door!
Saskia Schaap

Gepubliceerd op: 06/02/2019

Pluspunten
We zijn zeer tevreden met onze nieuwe terrasoverkapping. Vakwerk op maat!

Gijs
Maartensdijk

Gepubliceerd op: 31/12/2018

Pluspunten
Echt vakwerk, goede kwaliteit materialen en een heel persoonlijke benadering. Je bent hier geen nummer waar een standaard product wordt geplaatst, maar er wordt goed naar jouw wensen geluisterd en overlegd over de mogelijkheden, zodat er een uniek kwaliteitsproduct wordt afgeleverd. Het is wel een beetje apart om 'ja' te zeggen tegen een offerte die alleen uit woorden bestaat en van tevoren niet precies te weten hoe het eindresultaat eruit zal zien, maar Marinus heeft onze wensen perfect vertaald naar het ontwerp dat hij in zijn hoofd had en wij zijn zeer tevreden met het prachtige resultaat.
Tom en Ria
Emmeloord

Gepubliceerd op: 24/10/2018

Pluspunten
Er wordt ontzettend goed met de klant meegedacht, voor alles is een oplossing en er wordt vakwerk geleverd. Marinus en Mathias werken heel precies (en hard!). Heel fijn is ook het persoonlijke contact. Het bedrijf is heel attent. En we hebben een veranda gekregen die zelfs nog mooier is dan we voor mogelijk hielden. Zijn er super blij mee!
Geen verbeterpunten
Reinder en Barbara

Gepubliceerd op: 15/10/2018

Pluspunten
Kundige vakmensen, denken goed mee met de klant. Werken accuraat en netjes, komen gemaakte afspraken helemaal na.
Hebben bij ons een prachtige veranda geplaatst (maatwerk), we zijn er super blij mee!
Wezep

Gepubliceerd op: 05/10/2018

Pluspunten
Super blij met het geleverde resultaat
Nog mooier dan onze verwachtingen
Ga zo door!
Schaap

Gepubliceerd op: 17/09/2018

Pluspunten
Alles wordt op maat gemaakt, daarom kun je je veranda/tuinkamer in alle (niet standaard) maten krijgen. Zeer netjes geplaatst en af gewerkt. Wordt volop mee gedacht om het mooiste resultaat te krijgen
Marion
Hooglanderveen