Bedrijfsgegevens

Website: http://www.deurengigant.nl
Adres: Kwadijkerkoogweg 16a 1442 LA
Plaats: Purmerend
Telefoon: 085 210 2306

KiyOh uitgangspunten:

  • Alle klanten mogen beoordelen
  • Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen 
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
  • Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 14 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina.

Deurengigant BV
totaal score
8.1
Beoordelen
Laatste beoordeling
1 dagen geleden
Legenda
> 90 dagen
30 - 90 dagen
< 30 dagen
422 beoordelingen (12 maanden)
1252 beoordelingen (totaal)
17447 keer bekeken
89% beveelt dit bedrijf aan

KiyOh uitgangspunten:

  • Alle klanten mogen beoordelen
  • Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen 
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
  • Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 14 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina.

Filter beoordelingen op aantal sterren in afgelopen 12 maanden
51% (216)
34% (143)
8% (34)
3% (14)
4% (15)

Klantbeoordelingen

6
Pluspunten
Goede communicatie
goede kwaliteit van de deur
Verbeterpunten
Betere afstemming van de levertijden
Marcel
WESTERVOORT

Gepubliceerd op: 01/05/2018
Aanbeveling: ja


6
Pluspunten
Al meerdere deuren besteld. Had kleine korting verwacht
Verbeterpunten
Bestelde deuren bij laatste levering vuil en onbeschermd aangeleverd
Klant

Gepubliceerd op: 04/04/2018
Aanbeveling: ja


5
Pluspunten
We hadden vier deuren besteld waarvan eentje met glazen ruitjes. Netjes op de afgesproken dag en tijd afgeleverd alleen allemaal zonder ruitjes. Kan gebeuren, is niet erg, maar voor het eind van afgelopen week zou er contact worden opgenomen over de dag waarop de deur zou worden omgeruild. Tot nu toe nog niet gebeurd dus zelf net even gebeld. Een vriendelijke weekendmedewerker heeft een notitie gemaakt voor a.s. maandag zodat er alsnog een
datum afgesproken kan worden.
Verbeterpunten
Sneller communiceren met de klant wat betreft verkeerde leveringen.
Klant

Gepubliceerd op: 31/03/2018
Aanbeveling: ja


6
Pluspunten
leveren wat moet
Verbeterpunten
website moet meer geupdate worden want wij hebben wel 6 weken op onze deur moeten wachten
Klant

Gepubliceerd op: 24/03/2018
Aanbeveling: ja


5
Pluspunten
Deuren zelf zijn prima. Vriendelijke behandeling.
Verbeterpunten
Houdt zelf klant op de hoogte bij vertragingen en biedt een alternatief.

Ruim 3 weken later zijn er nu 4 van de 5 deuren in huis op eigen verzoek. De 5e laat nog op zich wachten.
F.
Zeist

Gepubliceerd op: 24/03/2018
Aanbeveling: ja


6
Pluspunten
Na veel heen en weer mailen, uiteindelijk toch een bestelling kunnen retourneren en netjes geld terug ontvangen.
Verbeterpunten
Het zou fijn zijn als de retour voorwaarden minder streng zouden zijn en de bestellingen zouden worden gecontroleerd.
Klant

Gepubliceerd op: 21/03/2018
Aanbeveling: ja


1
Pluspunten
 
Verbeterpunten
 

07/03/2018

Aanbeveling: nee


5
Pluspunten
Wij hadden een klacht inzake de levering en plaatsing van een aantal deuren en kozijnen en kwamen er met de verkoper niet uit. Na enige discussie met de directeur, is de plaatsing alsnog netjes uitgevoerd en zijn we tot een overeenstemming gekomen, die voor ons acceptabel was.
Verbeterpunten
Service en klantvriendelijkheid. Verkoper opleiden zodat hij geen dingen verkoopt die niet waargemaakt kunnen worden. Is ook de klacht van de monteurs die het moeten uitvoeren.

Ons cijfer hebben wij gebaseerd op onze negatieve ervaring met de verkoper maar een zeer positieve ervaring daarna met de directeur. Het is dus een gemiddelde hiervan.
Fred jobse
Hoeven

Gepubliceerd op: 27/02/2018
Aanbeveling: nee


1
Pluspunten
Geen.
Verbeterpunten
Service en klantvriendelijkheid. Verkoper opleiden zodat hij geen dingen verkoopt die niet waargemaakt kunnen worden. Is ook de klacht van de monteurs die het moeten uitvoeren.

Hoeven
13/02/2018

Aanbeveling: nee


6
Pluspunten
Bestellen en betalen gaat gemakkelijk.
Verbeterpunten
Aflevermanagement... Op de dag van aflevering kreeg ik een bevestigingsmail met een andere levertijd dan afgesproken en uiteindelijk viel de levering helemaal niet in de afgesproken tijdzone. Ik had geluk dat ik net tien minuten daarvoor was thuisgekomen.
Antwoord Deurengigant BV
Dank u voor uw reactie. Er was onderweg een klant uitgevallen, daardoor liepen we op alles wat in. Gelukkig was u eerder thuis, anders hadden we even gewacht.
Gert
Leiden

Gepubliceerd op: 23/02/2018
Aanbeveling: ja


5
Pluspunten
Bedrijf is niets mis mee wel met de kwaliteit van de deuren
Verbeterpunten
Beter toezien op de afwerking van het product, ik beveel wel het bedrijf aan maar niet het product dat ik heb gekocht
A
Hoogemierde

Gepubliceerd op: 23/02/2018
Aanbeveling: nee


6
Pluspunten
Goede telefonische bereikbaarheid, producten goed,,,,
Verbeterpunten
de levertijden waren langer dan afgesproken, ik heb diverse malen moeten bellen waar mijn deur bleef....de bestelling was al klaar alleen de verzending liet steeds op zich wachten...
Edwin
Maarssen

Gepubliceerd op: 05/02/2018
Aanbeveling: ja


Laden...
Meer beoordelingen...
Disclaimer