Website: http://www.deurengigant.nl
Adres: Kwadijkerkoogweg 16a 1442 LA
Plaats: Purmerend

Deurengigant BV
8.1

Pluspunten
Goede communicatie
goede kwaliteit van de deur
Betere afstemming van de levertijden
Marcel
WESTERVOORT

Gepubliceerd op: 01/05/2018

Pluspunten
Al meerdere deuren besteld. Had kleine korting verwacht
Bestelde deuren bij laatste levering vuil en onbeschermd aangeleverd

Gepubliceerd op: 04/04/2018

Pluspunten
We hadden vier deuren besteld waarvan eentje met glazen ruitjes. Netjes op de afgesproken dag en tijd afgeleverd alleen allemaal zonder ruitjes. Kan gebeuren, is niet erg, maar voor het eind van afgelopen week zou er contact worden opgenomen over de dag waarop de deur zou worden omgeruild. Tot nu toe nog niet gebeurd dus zelf net even gebeld. Een vriendelijke weekendmedewerker heeft een notitie gemaakt voor a.s. maandag zodat er alsnog een
datum afgesproken kan worden.
Sneller communiceren met de klant wat betreft verkeerde leveringen.

Gepubliceerd op: 31/03/2018

Pluspunten
leveren wat moet
website moet meer geupdate worden want wij hebben wel 6 weken op onze deur moeten wachten

Gepubliceerd op: 24/03/2018

Pluspunten
Deuren zelf zijn prima. Vriendelijke behandeling.
Houdt zelf klant op de hoogte bij vertragingen en biedt een alternatief.

Ruim 3 weken later zijn er nu 4 van de 5 deuren in huis op eigen verzoek. De 5e laat nog op zich wachten.
F.
Zeist

Gepubliceerd op: 24/03/2018

Pluspunten
Na veel heen en weer mailen, uiteindelijk toch een bestelling kunnen retourneren en netjes geld terug ontvangen.
Het zou fijn zijn als de retour voorwaarden minder streng zouden zijn en de bestellingen zouden worden gecontroleerd.

Gepubliceerd op: 21/03/2018

07/03/2018

Pluspunten
Wij hadden een klacht inzake de levering en plaatsing van een aantal deuren en kozijnen en kwamen er met de verkoper niet uit. Na enige discussie met de directeur, is de plaatsing alsnog netjes uitgevoerd en zijn we tot een overeenstemming gekomen, die voor ons acceptabel was.
Service en klantvriendelijkheid. Verkoper opleiden zodat hij geen dingen verkoopt die niet waargemaakt kunnen worden. Is ook de klacht van de monteurs die het moeten uitvoeren.

Ons cijfer hebben wij gebaseerd op onze negatieve ervaring met de verkoper maar een zeer positieve ervaring daarna met de directeur. Het is dus een gemiddelde hiervan.
Fred jobse
Hoeven

Gepubliceerd op: 27/02/2018

Hoeven
13/02/2018

Pluspunten
Bestellen en betalen gaat gemakkelijk.
Aflevermanagement... Op de dag van aflevering kreeg ik een bevestigingsmail met een andere levertijd dan afgesproken en uiteindelijk viel de levering helemaal niet in de afgesproken tijdzone. Ik had geluk dat ik net tien minuten daarvoor was thuisgekomen.
Antwoord Deurengigant BV
Dank u voor uw reactie. Er was onderweg een klant uitgevallen, daardoor liepen we op alles wat in. Gelukkig was u eerder thuis, anders hadden we even gewacht.
Gert
Leiden

Gepubliceerd op: 23/02/2018

Pluspunten
Bedrijf is niets mis mee wel met de kwaliteit van de deuren
Beter toezien op de afwerking van het product, ik beveel wel het bedrijf aan maar niet het product dat ik heb gekocht
A
Hoogemierde

Gepubliceerd op: 23/02/2018

Pluspunten
Goede telefonische bereikbaarheid, producten goed,,,,
de levertijden waren langer dan afgesproken, ik heb diverse malen moeten bellen waar mijn deur bleef....de bestelling was al klaar alleen de verzending liet steeds op zich wachten...
Edwin
Maarssen