Website: http://www.deurengigant.nl
Plaats: Purmerend

Deurengigant BV
8.1

Pluspunten
Elke situatie apart beoordelen, wij hebben een deur besteld daar is wat fout in gegaan met de bestelling dus kregen een deur die en te lang was en te smal. De bezorger had hem nog de auto en deurengigant nam hem niet terug. Prima dat jullie board deuren niet terug nemen als ze al bij de klant staan, maar in dit geval had ik de deur niet eens in handen. Nu zit ik met een deur van ruim 100 euro met maten die niet standaard zijn doorverkopen dus ook niet lukt en geen deur voor onze badkamer! Erg slecht!!
Sabrine van heusden
Eemnes

Gepubliceerd op: 14/04/2018

Pluspunten
Verkoper A. Briesan komt uitermate slecht zijn afspraken na. De toegezegde levering van deuren voor de kerst 2017 mislukte doordat hij een fabrieksvraag 1,5 week liet liggen waardoor de productie niet is gestart, vertraging 5 weken. Vervolgens aan de klant een walgelijke smoes voorhouden. Reageert niet op mails en is nu 6 weken onderweg om een afgesproken korting van 75 euro terug te betalen.
Afspraken met de klant nakomen en klantgerichter werken. Bij veranderingen in de opdracht afhandeling snel en duidelijk met de klant communiceren. Niet je kop in het zand steken!!
CH Wesseling
IJsselstein

Gepubliceerd op: 10/04/2018

Pluspunten
Geen!!
Ze beloven dat de deuren in 2 werk weken klaar zijn en het duurt nu al 4 weken en de 2e deur hebben ze niet goed besteld. Nu weer weken wachten!!zijn niet telefonisch te bereiken en wimpelen je af!! Je krijgt geen geld terug, maar deuren hebben we nog niet gezien! Zeer slechte klantenservice!
Jo

Gepubliceerd op: 29/03/2018

Pluspunten
Slechte klantenservice. Er zijn deuren verkeerd afgeleverd, deurbeslag is helemaal niet geleverd. Het bedrijf kan geen duidelijkheid geven wanneer problemen worden opgelost. Enige compensatie of duidelijke communicatie is nog steeds ver te zoeken. Ze blijven de schuld afschuiven op fabrikant en transporteur. Je moet overal zelf achteraan bellen.
Antwoord Deurengigant BV
Dank u voor uw feedback. Wij hebben de verkeerde deuren geleverd gekregen en bij levering kwamen we hier pas achter. Spijtig, dat zeker, maar binnen een paar dagen zijn de juiste deuren geleverd.
Jasper
Harderwijk

Gepubliceerd op: 12/03/2018

Pluspunten
Klantenservice stond mij netjes te woord, alleen legde de oplossing van het probleem bij mij neer
De maatwerkdeur past niet, terwijl alle instructies juist zijn opgevolgd en juiste afmetingen zijn doorgegeven. Waarschijnlijk een fout in de rekentool/productie. Maar het ligt volgens Deurengigant aan mij.
Vincent
Enschede

Gepubliceerd op: 05/03/2018

Pluspunten
Prijs product, website informatie
Nakomen levertijd is zeer slecht, accepteren van verantwoordelijkheid daarvoor is slecht. Bovenstaande geldt voor mijn individuele bestelling. Klacht daarover is al meer dan een week in behandeling zonder reactie.
Antwoord Deurengigant BV
Uw bestelling is helaas niet goed bij de leverancier aangekomen. Dit is door ons veroorzaakt en het spijt ons zeer. Wat wij alleen niet kunnen bespoedigen is de productietijd. Het blijven maatwerk deuren.
Bob

Gepubliceerd op: 21/02/2018

Pluspunten
Matig
Mogelijkheid tot ruilen van verkeerd geleverde deur
Antwoord Deurengigant BV
Deuren met een bewerking of op maat bestelde deuren kunnen helaas niet geruild worden. Wij vermelden dit duidelijk bij de deuren en in de voorwaarden.
Shopwand bv
Sint-Maartensdijk

Gepubliceerd op: 21/01/2018

Pluspunten
Geen. Zie mijn verhaal hiernaast en u snapt waarom.
Wij zijn 3 maanden bezig geweest om 9 nieuwe deuren geleverd te krijgen. Het bedrijf had zelf de maten opgenomen bij ons nieuwe huis (waar de monteur 1 1/2 uur voor de afgesproken tijd al stond en belde waar ik was...) maar ondanks dat ging er van alles fout. Er stonden stompe deuren i.p.v. opdekdeuren in de offerte en de prijzen klopte steeds niet. Bovendien stond er in de offerte dat we het opmeten nog moesten betalen terwijl dat contant moet worden afgerekend op de dag van meting. Het duurde een week voordat de offerte in orde was. 3 Weken voordat we er woonde probeerde de pakketdienst scharnieren af te leveren. Het huis was onbewoond dus dit ging niet. Twee weken voordat we de sleutel kregen wilde ze al een aantal deuren afleveren terwijl we duidelijk hadden doorgegeven wanneer we de sleutel zouden krijgen. Op de juiste dag van levering bleek er 1 deur te zijn beschadigd, die is retour gegaan, de deur van de meterkast bleek te ontbreken en de deur van de badkamer was te breed. De scharnieren bleken voor stalen kozijnen te zijn i.p.v. voor houten kozijnen, de deurkrukken en w.c. sloten ontbraken. Uiteindelijk werden er 8 deurkrukken nageleverd i.p.v. 9. Daar moest nog weer 2 x voor worden gebeld voordat de ontbrekende deurkruk werd geleverd. Uiteindelijk zouden de 3 ontbrekende deuren worden afgeleverd. Helaas bleek toen dat de deur van de meterkast was achtergebleven in het magazijn. Bij het plaatsen van de deuren bleken de rozetten voor het sleutelgat nog te ontbreken.
Antwoord Deurengigant BV
Dank u voor uw reactie. We hebben elkaar niet altijd goed begrepen en daarbij hebben we helaas ook de verkeerde scharnieren besteld. Het leek vervolgens lastig om daarna alles in ene goed te laten gaan, excuses voor dit ongemak.
Alex
Heemskerk

Gepubliceerd op: 24/12/2017

Pluspunten
Ik krijg geen terugkoppeling op mijn mail, ik heb een deur gekregen die zeer krom is en dit telefonisch gemeld, hun zeiden het te mailen en direct gedaan met foto's.
Helaas nog geen terugkoppeling, ik heb nu drie keer gemaild.
Echt slecht
Antwoord Deurengigant BV
Dank u voor uw reactie. Alleen met een foto wil onze leverancier een klacht in behandeling nemen, daarom hebben wij daarom verzocht. We hebben ondertussen een nieuwe deur geleverd, hopelijk nog steeds naar tevredenheid.
Gilbert

Gepubliceerd op: 04/12/2017

Pluspunten
geen enkele
customer service en hoe je met klanten omgaat
Tjalling
Haren