Website: http://www.deurengigant.nl

Deurengigant BV
8.2
20908 keer bekeken

Pluspunten
Elke situatie apart beoordelen, wij hebben een deur besteld daar is wat fout in gegaan met de bestelling dus kregen een deur die en te lang was en te smal. De bezorger had hem nog de auto en deurengigant nam hem niet terug. Prima dat jullie board deuren niet terug nemen als ze al bij de klant staan, maar in dit geval had ik de deur niet eens in handen. Nu zit ik met een deur van ruim 100 euro met maten die niet standaard zijn doorverkopen dus ook niet lukt en geen deur voor onze badkamer! Erg slecht!!
Sabrine van heusden
Eemnes

Gepubliceerd op: 14/04/2018

Pluspunten
Verkoper A. Briesan komt uitermate slecht zijn afspraken na. De toegezegde levering van deuren voor de kerst 2017 mislukte doordat hij een fabrieksvraag 1,5 week liet liggen waardoor de productie niet is gestart, vertraging 5 weken. Vervolgens aan de klant een walgelijke smoes voorhouden. Reageert niet op mails en is nu 6 weken onderweg om een afgesproken korting van 75 euro terug te betalen.
Afspraken met de klant nakomen en klantgerichter werken. Bij veranderingen in de opdracht afhandeling snel en duidelijk met de klant communiceren. Niet je kop in het zand steken!!
CH Wesseling
IJsselstein

Gepubliceerd op: 10/04/2018

Pluspunten
Geen!!
Ze beloven dat de deuren in 2 werk weken klaar zijn en het duurt nu al 4 weken en de 2e deur hebben ze niet goed besteld. Nu weer weken wachten!!zijn niet telefonisch te bereiken en wimpelen je af!! Je krijgt geen geld terug, maar deuren hebben we nog niet gezien! Zeer slechte klantenservice!
Jo

Gepubliceerd op: 29/03/2018

Pluspunten
Slechte klantenservice. Er zijn deuren verkeerd afgeleverd, deurbeslag is helemaal niet geleverd. Het bedrijf kan geen duidelijkheid geven wanneer problemen worden opgelost. Enige compensatie of duidelijke communicatie is nog steeds ver te zoeken. Ze blijven de schuld afschuiven op fabrikant en transporteur. Je moet overal zelf achteraan bellen.
Antwoord Deurengigant BV
Dank u voor uw feedback. Wij hebben de verkeerde deuren geleverd gekregen en bij levering kwamen we hier pas achter. Spijtig, dat zeker, maar binnen een paar dagen zijn de juiste deuren geleverd.
Jasper
Harderwijk