Website: http://www.deurengigant.nl
Adres: Kwadijkerkoogweg 16a 1442 LA
Plaats: Purmerend

Deurengigant BV
8.2

Pluspunten
Matig
Mogelijkheid tot ruilen van verkeerd geleverde deur
Antwoord Deurengigant BV
Deuren met een bewerking of op maat bestelde deuren kunnen helaas niet geruild worden. Wij vermelden dit duidelijk bij de deuren en in de voorwaarden.
Shopwand bv
Sint-Maartensdijk

Gepubliceerd op: 21/01/2018

Pluspunten
Geen. Zie mijn verhaal hiernaast en u snapt waarom.
Wij zijn 3 maanden bezig geweest om 9 nieuwe deuren geleverd te krijgen. Het bedrijf had zelf de maten opgenomen bij ons nieuwe huis (waar de monteur 1 1/2 uur voor de afgesproken tijd al stond en belde waar ik was...) maar ondanks dat ging er van alles fout. Er stonden stompe deuren i.p.v. opdekdeuren in de offerte en de prijzen klopte steeds niet. Bovendien stond er in de offerte dat we het opmeten nog moesten betalen terwijl dat contant moet worden afgerekend op de dag van meting. Het duurde een week voordat de offerte in orde was. 3 Weken voordat we er woonde probeerde de pakketdienst scharnieren af te leveren. Het huis was onbewoond dus dit ging niet. Twee weken voordat we de sleutel kregen wilde ze al een aantal deuren afleveren terwijl we duidelijk hadden doorgegeven wanneer we de sleutel zouden krijgen. Op de juiste dag van levering bleek er 1 deur te zijn beschadigd, die is retour gegaan, de deur van de meterkast bleek te ontbreken en de deur van de badkamer was te breed. De scharnieren bleken voor stalen kozijnen te zijn i.p.v. voor houten kozijnen, de deurkrukken en w.c. sloten ontbraken. Uiteindelijk werden er 8 deurkrukken nageleverd i.p.v. 9. Daar moest nog weer 2 x voor worden gebeld voordat de ontbrekende deurkruk werd geleverd. Uiteindelijk zouden de 3 ontbrekende deuren worden afgeleverd. Helaas bleek toen dat de deur van de meterkast was achtergebleven in het magazijn. Bij het plaatsen van de deuren bleken de rozetten voor het sleutelgat nog te ontbreken.
Antwoord Deurengigant BV
Dank u voor uw reactie. We hebben elkaar niet altijd goed begrepen en daarbij hebben we helaas ook de verkeerde scharnieren besteld. Het leek vervolgens lastig om daarna alles in ene goed te laten gaan, excuses voor dit ongemak.
Alex
Heemskerk

Gepubliceerd op: 24/12/2017

Pluspunten
Ik krijg geen terugkoppeling op mijn mail, ik heb een deur gekregen die zeer krom is en dit telefonisch gemeld, hun zeiden het te mailen en direct gedaan met foto's.
Helaas nog geen terugkoppeling, ik heb nu drie keer gemaild.
Echt slecht
Antwoord Deurengigant BV
Dank u voor uw reactie. Alleen met een foto wil onze leverancier een klacht in behandeling nemen, daarom hebben wij daarom verzocht. We hebben ondertussen een nieuwe deur geleverd, hopelijk nog steeds naar tevredenheid.
Gilbert

Gepubliceerd op: 04/12/2017

Pluspunten
geen enkele
customer service en hoe je met klanten omgaat
Tjalling
Haren

Gepubliceerd op: 15/11/2017

Pluspunten
sorry maar geen positieve dingen levering duurde heel lang en toen het dan zover was, hadden 5 deuren besteld waren zogezegt de deuren kwijt geraakt dus weer wachten en ja eindelijk daar waren ze was er een deur verkeerd geleverd kan ze zouden het gaan regelen jaja krijg je vrij snel een telefoontje het was geregeld maar moet wel weer ff 6 weken wachten kan ik dus nou niet bepaald positief noemen

Gepubliceerd op: 09/11/2017

Pluspunten
Mooie showroom
Berekening arbeidsloon: 2 hele werkdagen terwijl het hangen van de deuren in 7 uur klaar was.
Kwaliteitscontrole: Afleveren deur met schade
Communicatie: zelf voortdurend moeten bellen om te vragen wanneer de beschadigde deur vervangen zou worden.
Accuratesse: verkeerde deurgrepen geleverd.
Antwoord Deurengigant BV
Dank u voor uw feedback. Het een en ander ligt iets genuanceerder dan omschreven, maar dat u ontevreden bent kunnen we begrijpen. We hebben alles wel volgens afspraak opgelost en opgeleverd.
Leo Tegelaar

Gepubliceerd op: 31/07/2017

Pluspunten
Houdt zich niet aan gemaakte afspraken en levert zeer slecht werk af.
F.S. Jansen
Diemen

Gepubliceerd op: 31/07/2017

Pluspunten

Snellere afhandeling na retour zending, dit duurt wel erg lang.
En als er iets fout afgeleverd word , dan gaat ook alles fout.
Antwoord Deurengigant BV
Dank u voor uw reactie. U had helaas een verkeerde deur geleverd gekregen. Wij hebben getracht deze snel om te ruilen, maar de deur had een bewerking waardoor er wat dagen overheen gaan. Nogmaals excuses voor het ongemak.
gerard pilon
alkmaar

Gepubliceerd op: 13/07/2017

Pluspunten

Verkeerde deur besteld, door ontbrekende info op site.
Tim
Diemen

Gepubliceerd op: 10/06/2017

Pluspunten
Levering van deur na 4,5 maanden en nog niet goed.
Gebeld met marcel er werd beloofd geld terug te storten maar helaas na 4X bellen en weken wachten nog steeds niets.
Mijn mening koop nooit iets bij dit dedrijf.
Ben
Capelle a/d IJssel