Bedrijfsgegevens

Website: http://www.deurengigant.nl
Adres: Kwadijkerkoogweg 16a 1442 LA
Plaats: Purmerend
Telefoon: 085 210 2306

KiyOh uitgangspunten:

  • Alle klanten mogen beoordelen
  • Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen 
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
  • Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 14 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina.

Deurengigant BV
totaal score
8.3
Beoordelen
Laatste beoordeling
30 dagen geleden
Legenda
> 90 dagen
30 - 90 dagen
< 30 dagen
123 beoordelingen (12 maanden)
1288 beoordelingen (totaal)
21160 keer bekeken
89% beveelt dit bedrijf aan

KiyOh uitgangspunten:

  • Alle klanten mogen beoordelen
  • Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen 
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
  • Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 14 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina.

Filter beoordelingen op aantal sterren in afgelopen 12 maanden
58% (71)
28% (35)
6% (7)
7% (8)
2% (2)

Klantbeoordelingen

10
Pluspunten
Svedex deuren gekocht.
Verbeterpunten
 
Joost en Nanda
Utrecht

Gepubliceerd op: 20/02/2019
Aanbeveling: ja


10
Pluspunten
Alles is goed verlopen, mooie deuren, niets te klagen.
Verbeterpunten
 
Willem Pietersen
Wassenaar

Gepubliceerd op: 04/02/2019
Aanbeveling: ja


10
Pluspunten
Afgelakte deuren van Svedex zijn goed afgewerkt staan dik in de verf. Snelle levering.
Verbeterpunten
Niet al de modellen staan in de showroom. (zijn er ook wel erg veel :-) )
Petra
Dongen

Gepubliceerd op: 02/02/2019
Aanbeveling: ja


10
Pluspunten
Geachte medewerker van Deurengigant,

In verband met het uitzoeken van deuren heb ik de afgelopen weken te maken
gehad met verschillende medewerkers van Deurengigant.
Ikzelf ben iemand die niet gemakkelijk beslissingen neemt en nog wel eens
extra uitleg nodig heeft.
Dit was zeker het geval bij het hele traject van deuren kiezen en vroeg dan
ook extra klantgerichtheid van uw medewerkers.

Twee medewerkers, ene M en ene P (volgens mij werken zij op de
hoofdvestiging in Purmerend), hebben mij meerdere keren te woord gestaan
aan de telefoon.
Zij hebben mij uiterst vriendelijk, met alle geduld en met een lach
geholpen. Geen moment gaven ze mij het gevoel dat ik lastig was of dat ik
teveel tijd nam, terwijl ik toch verschillende keren behoorlijk onzeker
en krampachtig was en alle vragen wel drie keer heb gesteld.

Het is geweldig dat er mensen als M en P!
Zo worden ook kwetsbare klanten uitstekend geholpen.

Via deze weg wil ik ze even in het zonnetje zetten.

Een hartelijke groet van een tevreden klant,

EvM
Verbeterpunten
 
EvM
Breukelen

Gepubliceerd op: 11/01/2019
Aanbeveling: ja


4
Pluspunten
.....uiteindelijk product functioneert
Verbeterpunten
Deur ruime na verstrijken levertermijn nog niet geleverd. Bij navraag bleek de order niet te zijn uitgezet. En moest als nog in productie gaan. Onze verbouw-werkzaamheden daardoor flink verstoord. Nooit meer iets gehoord over de prijscompensatie wat werd voorgesteld. Tips: 1) openstaande bestellingen vervolgen 2) aan jullie woord houden over de afhandeling van de klacht
Klant
Eelderwolde

Gepubliceerd op: 08/12/2018
Aanbeveling: nee


10
Pluspunten
prima bezorging
goede site
Verbeterpunten
 
wim
noordwijk

Gepubliceerd op: 26/10/2018
Aanbeveling: ja


10
Pluspunten
Mooie en handige website. De levering was keurig.
Verbeterpunten
 
JP de Groot
Bemmel

Gepubliceerd op: 06/09/2018
Aanbeveling: ja


9
Pluspunten
hele mooie svedex deur besteld. zij hebben hem afgehangen, super mooi.
Verbeterpunten
 
joop
amerongen

Gepubliceerd op: 05/09/2018
Aanbeveling: ja


3
Pluspunten
Gemakkelijk bestellen via site. Verder kan ik nog niet iets bedenken.
Verbeterpunten
Deur besteld op 22 juli en de levertijd is 5 werkdagen. 30 juli wordt ‘s morgens de deur bezorgd, maar het wasdom de chauffeur al te zien dat dit niet de juiste deur was. Ik had er ook glas bij besteld, maar bij de geleverde deur konden wel twee van die stukken glas in. Het glas was wel van het juiste formaat, maar de deur was te breed, te hoog en van het verkeerde type. Telefonisch contact proberen te zoeken, maar als ik eerste wachtende was, werd de verbinding verbroken. Dit tot vier keer toe. Hierop een mailtje gestuurd waarin eerst werd gesteld dat de leverancier de juiste deur had verzonden. Na foto’s gemaild te hebben is er toegezegd de deur te gaan verwisselen. Dit zou week 32 plaats gaan vinden. Eind Week 32 maar weer eens proberen te bellen. Had toen wel in 1x contact en ik zou terug gebeld worden nadat ze eerst zouden uitzoeken hoe lang de levering nog zou duren. Werd niet terug gebeld, dus ‘s middags maar weer eens gebeld. Na weer een keer als eerste wachtende verbinding verbroken, had ik de tweede keer wel contact. Toen werd de levering wel onderzocht en kreeg ik een mail dat de levering week 33 zou zijn. Maandag kreeg ik een mail, dat de deur geleverd zou worden, alleen past deze tijd ons niet. Hierop melde de planner dat het een week later wordt, omdat er dan pas weer een rit in onze regio is.
Al verbetering in het contact met de klant en betere service. Het is voor ons nu nog maar weer afwachten of het volgende leverings moment ons past.
Antwoord Deurengigant BV
Dank u voor uw feedback. Excuses voor het ongemak.
Jurjen
Assen

Gepubliceerd op: 27/08/2018
Aanbeveling: nee


5
Pluspunten
 
Verbeterpunten
 
Willem
Uden

Gepubliceerd op: 19/07/2018
Aanbeveling: nee


Laden...
Meer beoordelingen...
Disclaimer