Website: http://www.deurcilindershop.nl/
Adres: Arendstraat 34 4175 HH
Plaats: Haaften
Telefoon: +31 (0) 418-641022

Het internet staat vol met allerlei shops die veiligheidscilinders verkopen. Maar welke veiligheidscilinder moet u nu hebben? Welke is de beste? Welke heeft de beste kwaliteit? Met of zonder certificaat?Wij zagen door de bomen het bos niet meer. Daarom zijn we gestart met de deurcilindershop.nl, een website die probeert de veiligheidscilinders waar u naar zoekt aan te bieden. Deurcilindershop.nl heeft altijd de nieuwste en beste veiligheidscilinders, waardoor er altijd wel een veiligheidscilinder voor u bij zit. U kijkt snel of het iets is. Zo ja, dan kunt u online simpel en snel veiligheidscilinders bestellen. Bij ons profiteert u altijd van eerlijke prijzen en scherpe aanbiedingen, en binnen 24 uur geleverd ( normale maten ) afwijkende maten langere levertijd. Simpel!

Deurcilindershop.nl

Pluspunten
Snelle levering. Geen verrassingen zoals extra kosten verzendkosten bij het afrekenen.
Veel keuzes. Scherp geprijsd.

Mark
Uden

Gepubliceerd op: 10/04/2019

Pluspunten
Ik had een sleutel afgebroken omdat het slot niet helemaal goed opendraaide. Wilde 1 exemplaar bijbestellen. Direct werd ongevraagd aangeboden dat dit onder de garantie viel (aankoop was juli 2018). Cilinder inmiddels ontvangen en alles werkt weer prima. Prima service dus van deurcilindershop.

Gerhard van Dalen
Pijnacker

Gepubliceerd op: 31/03/2019

Pluspunten
Telefonische advies was super.
Nee.
Harold van Kampen
Alkmaar

Gepubliceerd op: 28/03/2019

Pluspunten
Snelle levering in goede stevige verpakking. Eenvoudig bestelsysteem dat voor een leek goed te begrijpen is.

Gepubliceerd op: 30/04/2018

Pluspunten
Duidelijke website met goede info, lage prijzen, goede communicatie, snelle levering, een echte aanrader!
Facebook pagina !
Gerard

Gepubliceerd op: 27/04/2018

Pluspunten
Snelle levering,goede tefonische uitleg.
Nee
Kees
Hilversum

Gepubliceerd op: 12/04/2018

Pluspunten
Scherpe prijs!
Fijne, heldere en duidelijke communicatie!
Geen!
Martijn
Valkenswaard

Gepubliceerd op: 12/04/2018

Pluspunten
Goed product, nette prijs, snelle levering en fijne afterservice!
Ging zeer coulant om met een onduidelijkheid rondom aantal sleutels, wat ik verkeerd begrepen had.
bedankt!
Bij gelijksluitende cylinders worden 6 sleutels er totale set cylinders geleverd. Dus niet per set van twee (zoals ik had begrepen). Wellicht duidelijker omschrijven op de site?
Verder top!
Arno Koch
Bonheiden (B)

Gepubliceerd op: 15/02/2018

Pluspunten
Had met spoed een aantal cilindersloten nodig. Na telefoontje binnen 24 uur afgeleverd.
Website niet helemaal duidelijk over gelijksluitende cilinders.
Henk
Oss

Gepubliceerd op: 27/10/2017

Pluspunten
zeer tevreden over dit bedrijf. telefonisch keurig antwoord gekregen op mijn vragen. Een paar extra bijbestelde sleutels bleken niet 100% goed, daarover gebeld en netjes hiervoor nieuwe gekregen.

Gepubliceerd op: 22/10/2017