Website: https://www.desjop.nl
Adres: Bellinistraat 2 5653 GB
Plaats: Eindhoven

DeSjop.nl

Pluspunten
Word snel opgestuurd. Discrete verpakking.
Weinig informatie. Bij vele producten zelfs niets. Blauwtje opgelopen met mini kweektent set waarbij de hps lamp veel te veel warmte geeft. Als beginner wist ik dit niet en jammer genoeg ook niets over te lezen op hun website. Nou ja, eigen schuld...

Gepubliceerd op: 20/09/2017

Pluspunten

Indien niet bij de buren word geleverd vind ik het enorm jammer dat alles gewoon simpelweg aan de voordeur word geplaatst! What the fuck??? In een verlengd zomerweekend! Niemand thuis wegens op vakantie, dus alles maar 4 dagen en nachten aan de voordeur, terwijl alles verpakt zit en buiten 33graden is.....wanneer ik alles uitpak zie ik meteen al voeding die is gaan koken en reeds is uitgelopen nog voor opening!!!
TRIESTIG!!
Antwoord DeSjop.nl
Dit is idd niet zoals het hoort en had niet mogen gebeuren! Na een klacht te hebben ingediend bij Post nl hebben we nieuwe voeding opgestuurd en ook is de postbode erop aangesproken en heeft excuses aangeboden aan de klant en beloofd dat dit in de toekomst niet nog eens zal gebeuren.
Detlef
tielt