Website: http://www.designmeubelenstyle.nl
Plaats: Breda
Telefoon: 085-4015 123

DesignmeubelenStyle.nl
7.3

Pluspunten
Goede reactie op kapot geleverd artikel en goede afhandeling
Zorg dat je voordat je een artikel verstuurd controleert of het helemaal in orde is, scheelt veel negativiteit bij klant en in de kosten
Hedwig
Bergen op zoom

Gepubliceerd op: 29/11/2017

Pluspunten
Snelle reactie als je mailt
Mijn bestelling was niet op voorraad, dus ik moet nog wachten op de levering. Daarom kan ik het nog niet geheel beoordelen. Verbeterpunt: stoel besteld, stond bij 2 tot 5 dagen levertijd, maar dat gaat nu 12 tot 14 weken duren waarschijnlijk.

Gepubliceerd op: 18/11/2017

Jennifer
TIELEN

Gepubliceerd op: 16/11/2017

ralph

Gepubliceerd op: 10/11/2017

Pluspunten
snelle levering
Overleg met klant over dag levering. DHL komt maar 2 X aan de deur en je kan geen bezorgtijd afspreken omdat grote pakketten met een apart bus worden bezorgd.
Een gebruiksaanwijzing voor het in elkaar zetten bureaustoel handig en lever de juiste schroeven aan!
Schiedam

Gepubliceerd op: 08/11/2017

Pluspunten
Goede response op vragen, snelle levertijd. Ik had een onderdeel bij de bestelling die beschadigd was. Dat werd naar volle tevredenheid opgelost en snel.
Niet zozeer designmeubelen als wel hun leverancier van bureaustoelen, die wellicht iets scherper kan zijn voor ze iets versturen (het defecte onderdeel was gescheurd en er zaten verfvlekken op, dat had vooromen kunnen worden door even scherper te zijn bij het inpakken). De vervanging was niet helemaal goed verpakt, waardoor het deels door de doos heen was gegaan. Dat had voorkomen kunnen worden door het artikel iets beter te verpakken. Gelukkig was het niet beschadigd, ondanks dat het deels door de doos stak.
Lisa

Gepubliceerd op: 24/09/2017

Pluspunten
Stoel was mooi. Vooraf had ik een vraag waar snel op werd gereageerd via de mail.
Ik was niet thuis op dag van bezorging, omdat ik niet wist wanneer ze precies zouden komen. De doos is vervolgens buiten (!) neergezet achter de poort. Deze poort is niet op slot en daarnaast regende het die dag erg hard. Gelukkig stond de doos onder een afdakje. Kortom, de bezorging was waardeloos.
Nienke

Gepubliceerd op: 23/09/2017

Pluspunten
- volgens afspraak vlot geleverd
- aangeschafte stoel in overeenstemming met de op de website gewekte verwachting
Tips
1) aanbieden bij levering de enorme kartonnen verpakking te verwijderen en mee te nemen.
2) op afbeeldingen op http://blog.designmeubelenstyle.nl/fris-gekleurde-stoelen-tuin/ nog duidelijker laten zien (of er bij vermelden) of tuinstoelen waarvan de rugleuning doorloopt in de zitting een gaatje in de zitting hebben om regenwater af te voeren.
Monica
Haarlem

Gepubliceerd op: 11/09/2017

Pluspunten
Snelle levering!

Gepubliceerd op: 06/09/2017

Pluspunten
Goed product voor een mooie prijs.
Snelle levering.
Tip:het zou handig zijn om een bericht te ontvangen wanneer het pakket wordt bezorgd. In ons geval ging het goed omdat er iemand thuis was op dat moment.
Rob den Engelsen
Zwijndrecht