Website: http://www.designmeubelenstyle.nl
Plaats: Breda
Telefoon: 085-4015 123

DesignmeubelenStyle.nl
7.6

Pluspunten
Goede response op vragen, snelle levertijd. Ik had een onderdeel bij de bestelling die beschadigd was. Dat werd naar volle tevredenheid opgelost en snel.
Niet zozeer designmeubelen als wel hun leverancier van bureaustoelen, die wellicht iets scherper kan zijn voor ze iets versturen (het defecte onderdeel was gescheurd en er zaten verfvlekken op, dat had vooromen kunnen worden door even scherper te zijn bij het inpakken). De vervanging was niet helemaal goed verpakt, waardoor het deels door de doos heen was gegaan. Dat had voorkomen kunnen worden door het artikel iets beter te verpakken. Gelukkig was het niet beschadigd, ondanks dat het deels door de doos stak.
Lisa

Gepubliceerd op: 24/09/2017

Pluspunten
Stoel was mooi. Vooraf had ik een vraag waar snel op werd gereageerd via de mail.
Ik was niet thuis op dag van bezorging, omdat ik niet wist wanneer ze precies zouden komen. De doos is vervolgens buiten (!) neergezet achter de poort. Deze poort is niet op slot en daarnaast regende het die dag erg hard. Gelukkig stond de doos onder een afdakje. Kortom, de bezorging was waardeloos.
Nienke

Gepubliceerd op: 23/09/2017

Pluspunten
- volgens afspraak vlot geleverd
- aangeschafte stoel in overeenstemming met de op de website gewekte verwachting
Tips
1) aanbieden bij levering de enorme kartonnen verpakking te verwijderen en mee te nemen.
2) op afbeeldingen op http://blog.designmeubelenstyle.nl/fris-gekleurde-stoelen-tuin/ nog duidelijker laten zien (of er bij vermelden) of tuinstoelen waarvan de rugleuning doorloopt in de zitting een gaatje in de zitting hebben om regenwater af te voeren.
Monica
Haarlem

Gepubliceerd op: 11/09/2017

Pluspunten
Snelle levering!

Gepubliceerd op: 06/09/2017

Pluspunten
Goed product voor een mooie prijs.
Snelle levering.
Tip:het zou handig zijn om een bericht te ontvangen wanneer het pakket wordt bezorgd. In ons geval ging het goed omdat er iemand thuis was op dat moment.
Rob den Engelsen
Zwijndrecht

Gepubliceerd op: 24/08/2017

Pluspunten
correct en op tijd geleverd
verpakking controleren

Gepubliceerd op: 20/08/2017

Pluspunten
Betere info wanneer zending wordt afgeleverd - nooit een track & trace ontvangen. Bezorging stond plotseling voor de deur
Gerard
Alphen aan den Rijn

Gepubliceerd op: 16/08/2017

Pluspunten
Nog geen
Geen producten verkopen die je niet hebt. De klant is dan zijn/haar geld kwijt en kan wachten tot het weer is teruggestort. Overigens is het al helemaal niet netjes om in een mail aan te geven dat het product er niet is en dan gaan informeren of het nog te bestellen is. Wat je beter kunt doen is de klant de optie geven of hij/zij het geld terug wil of wil wachten op de eventueel mogelijke bestelling die nog kan komen.
Christel

Gepubliceerd op: 12/08/2017

Pluspunten
Fijn dat we als bedrijf rechtstreeks naar onze klant kunnen laten afleveren
Bij vraag en belofte (door telefoniste) om terug te bellen, om te overleggen over levering, krijgen we een mail terug met een eenzijdige oplossing (niet de gewenste oplossing) zonder overleg.
Irritant dat we inmiddels al 4x kort achter elkaar een herinnering krijgen om deze beoordeling in te vullen.

Gepubliceerd op: 07/08/2017

Pluspunten
Snelle levering, uitgebreid assortiment. En een duidelijke en kloppende omschrijving bij de producten op de site
ik wist niet wanneer de producten geleverd zouden worden, nadat ik ze besteld had. Dat is lastig omdat je niet weet wanneer/of je thuis moet blijven.
Marinka
Friesland