Website: https://www.denhollandsche.nl
Adres: Pascalweg 3 6662 NX
Plaats: Elst
Telefoon: 0481 - 371 333

Den Hollandsche Gedenktekens maakt persoonlijke gedenktekens en plaatst in heel Nederland en Belgiƫ. Via onze website bieden wij een ruime selectie grafmonumenten, kindermonumenten, urnengraven, assieraden en urnen. We hebben 8 winkels verspreid over Nederland waar onze adviseurs klaarstaan om u vrijblijvend te adviseren en om samen met u een passend gedenkteken te ontwerpen voor uw dierbare.

Den Hollandsche
9.5

Pluspunten
Door Den Hollandsche ben ik gastvrij ontvangen. Na bezichtiging van de gedenktekens heb ik een prettig onderhoud gehad met Georgios Marikadis en heb ik mijn keuze in samenwerking bepaald. Verder is er een goede communicatie geweest over de tussentijdse tijd en plaatsing.

Ton Marcusse
Winssen

Gepubliceerd op: 22/09/2018

Pluspunten
Vakkundige, respectvolle begeleiding. Nemen de tijd om rustig e.e.a. uit te zoeken en maken een mooie impressie van hoe het er uiteindelijk uit komt te zien.
Het gedenkteken is geplaatst en er zou een email en/of een sms verstuurd worden. Dit is niet gedaan.
Mevr. E. van Ginkel-Catoen
Voorthuizen

Gepubliceerd op: 19/09/2018

Pluspunten
De mensen van Den Hollandsche Gedenktekens hebben mijn moeder en mij heel goed en op een fijne, warme, menselijke manier bij gestaan en meegedacht bij het ontwerpen van een gedenkteken voor mijn vader. Ze hebben ons geholpen de materialen die wij het beste bij hem vonden passen uit te zoeken.
Met alle geduld hebben zij onze vragen beantwoord en ons op de hoogte gehouden van de voortgang.
Na de plaatsing viel er een last van mij af: Het is precies zo geworden, als wij wilden en zoals het bij mijn vader past.
Dank jullie wel, Anneke en collega's.

Esther
Dordrecht

Gepubliceerd op: 13/09/2018

Pluspunten
Samen met Geert heb ik een heel mooi ontwerp gemaakt van een gedenksteen voor mijn overleden man. Ik had er gelijk een heel goed gevoel bij, Geert was eerlijk over de materialen, welke steen en kleuren mooier zouden blijven na verloop van tijd. Ik vond het erg fascinerend om te zien hoe Geert het ontwerp uit de losse pols op papier zette. Ik werd steeds per mail op de hoogte gehouden van de vorderingen en ben erg blij met het resultaat: een exacte kopie van de schets. Niet alleen Geert, maar alle mensen die aan het gedenkteken gewerkt hebben, zou ik heel erg willen bedanken voor het realiseren van dit mooie eerbetoon aan mijn man.

Nathalie
Kalmthout-Belgiƫ

Gepubliceerd op: 13/09/2018

Pluspunten
* professioneel zowel in aanpak als communicatiestijl
* ten alle tijde bereid mee te denken en oplossingen te zoeken ondanks dat ontwerp door een externe was gedaan. Toelichting: ontwerp gedenkmonument is door een naaste vriend van de overledene gedaan en had niets met ontwerp-kwaliteit van Den Hollandsche te maken.
* binnen de beloofde tijd is grafmonument geleverd
* zeer tevreden over samenwerking, kwaliteit, communicatie en eindproduct.
Met dank aan de heer Marco Fronik en zijn collegae en nog veel mooie opdrachten toegewenst die met uw aanpak zeker bijdraagt aan het verzachten van het verdriet en gemis.
* tot op het laatst moment was het spannend of de vergunning op tijd afgegeven zou worden door begraafplaats. Dit is wel gelukt. Niet duidelijk wat de oorzaak hiervan was.
Marys

Gepubliceerd op: 05/09/2018

Pluspunten
We hebben samen een zeer mooie gedenksteen ontworpen, en deze is ook goed uitgevoerd. Het graf van onze vader is hiermee nog een specialere plek geworden.

John
Asten

Gepubliceerd op: 04/09/2018

Pluspunten
Wim heeft een schets gemaakt met de wensen van de familie, ook al waren er diverse wensen. Wim wist het tot een prachtig geheel te realiseren en daarbij de sierlijkheid en moderne look niet uitzet oog te verliezen, net als de nadruk op de naam van de persoon zonder al te veel poespas. De steen voor mijn moeder is op moscowa, na een kleine fout snel gecorrigeerd en naar wens opgeleverd. Den Hollandsche is een prima bedrijf welke goede tekening en prijs/kwaliteit hanteert, net als een zeer prettige communicatie. Wat betreft de voortgang van de steen als mede de openstaande facturen geen gehaast en veel begrip.
bij plaatsing steen nogmaals controleren of alles correct is.
M.Hesseling
Renkum

Gepubliceerd op: 31/08/2018

Pluspunten
Schakelen snel, zoeken door totdat ieder tevreden is, ontwerpen zelf, hebben meerdere vestigingen.
De oplevering wisselt soms, maar zij zijn ook afhankelijk van materialen. Daarom weet je maar kort vooraf wanneer het geplaatst wordt.
Sanne van der Kruk
Sliedrecht

Gepubliceerd op: 30/08/2018

Pluspunten
je wordt persoonlijk en vriendelijk geholpen , en alles word duidelijk uitgelegd , zodat je een goed beeld krijg hoe het uiteindelijk gaat worden , en bij ons is dat zeer goed gegaan
je word op de hoogte gehouden over de voortgang,
en het resultaat mag er wezen , het is helemaal geworden wat wij in onze gedachten hadden , geweldig !!!!!
zou het niet weten bij ons is alles goed verlopen .
hans
Hardinxveld

Gepubliceerd op: 27/08/2018

Pluspunten
prettig geholpen en tijdens de levertijd via de mail heel goed op de hoogte gebracht.

Antwoord Den Hollandsche
Beste Marita, hartelijk dank voor uw mooie beoordeling!
Marita
Spijkenisse