Website: https://www.denhollandsche.nl
Adres: Pascalweg 3 6662 NX
Plaats: Elst
Telefoon: 0481 - 371 333

Den Hollandsche Gedenktekens maakt persoonlijke gedenktekens en plaatst in heel Nederland en België. Via onze website bieden wij een ruime selectie grafmonumenten, kindermonumenten, urnengraven, assieraden en urnen. In één van onze 5 winkels staan onze adviseurs klaar om vrijblijvend advies te geven aan families om een passend gedenkmonument te creëren.

Den Hollandsche
9.5

Pluspunten
Groot assortiment, fijn personeel, duidelijk prijs kwaliteit, alles is mogelijk
Duurt soms lang t wachten op het bestelde.
Elly
Veghel

Gepubliceerd op: 22/09/2017

Pluspunten
Persoonlijk, creatief, precies en punctiueel. Het was exact zoals de schets en precies zoals we voor ogen hadden. We zijn erg tevreden.
Als we hadden geweten dat het zo mooi en precies zou zijn, dan hadden we misschien een groter siertekst genomen.
Naziha

Gepubliceerd op: 18/09/2017

Pluspunten
Extreem goed inlevingsvermogen in onze wensen.
Werkelijk alle tijd en moeite wordt genomen ons te kunnen begrijpen en samen tot een uniek monument te komen.

Sylvia
Maria Hoop

Gepubliceerd op: 16/09/2017

Pluspunten
Vriendelijk, behulpzaam, stipt in houden van afspraken. Zeer ruime mogelijkheden om de wensen van de klant tegemoet te komen.
Eventueel beter omschreven prijsindicaties op de website.
Frans Wymeersch
9111 Belsele (Sint-Niklaas), Vlaanderen

Gepubliceerd op: 14/09/2017

Pluspunten
Ze nemen alle tijd om een persoonlijk ontwerp te maken. Beschikken over enorm veel voorbeelden om je te inspireren. Echt alles is mogelijk. Het is geen probleem om het ontwerp daarna nog aan te passen waar gewenst. Ze zijn ook helder over de kosten, de betaling, het vervaardigen en plaatsen van het gedenkteken.

Linda

Gepubliceerd op: 18/08/2017

Pluspunten
Perfecte service!keurige mensen en mooi resultaat!erg blij met dit bedrijf!

Landsmeer

Gepubliceerd op: 14/07/2017

Pluspunten
Er is door de medewerker goed meegedacht over het tot stand komen van de gedenksteen. Alle mogelijkheden zijn besproken. Het was een heel persoonlijk gesprek. De communicatie met het bedrijf is vanaf het eerste gesprek tot en met het plaatsen van de steen uitstekend verlopen. Wij zijn erg tevreden.

Familie Glaap
Beuningen

Gepubliceerd op: 12/07/2017

Pluspunten
Goede informatieverstrekking, het gedenkteken voldeed exact aan onze verwachtingen, een mooi monument voor onze vader, passend bij de hoge leeftijd die hij mocht bereiken.

Gepubliceerd op: 06/07/2017

Pluspunten
Ik vond het een heel aangename samenwerking. De medewerkers begrepen onmiddellijk onze vraag en hebben gezorgd voor een heel mooi en passend ontwerp. Ook de uitvoering is absoluut geslaagd.

Natalie Vastmans
Zele

Gepubliceerd op: 06/07/2017

Pluspunten
uitgebreide informatie verstrekking.
Niet opdringerig.
Meedenkend
betalingsgemak.
Wij hadden al een keuze dus was het een zaak van afhandelen. Voor mensen die geen idee hebben zou een grotere voorbeeld tuin misschien wat beter zijn. let wel dit was in Rotterdam
Ricardo

Gepubliceerd op: 26/06/2017