Website: https://www.denhollandsche.nl
Adres: Pascalweg 3 6662 NX
Plaats: Elst
Telefoon: 0481 - 371 333

Den Hollandsche Gedenktekens maakt persoonlijke gedenktekens en plaatst in heel Nederland en België. Via onze website bieden wij een ruime selectie grafmonumenten, kindermonumenten, urnengraven, assieraden en urnen. We hebben 8 winkels verspreid over Nederland waar onze adviseurs klaarstaan om u vrijblijvend te adviseren en om samen met u een passend gedenkteken te ontwerpen voor uw dierbare.

Den Hollandsche
9.5

Pluspunten
Wij zijn heel erg blij met de keuze om bij U het gedenkteken voor het graf van mijn man te laten maken.
Het is voor mij nu een fijne plek geworden om naar toe te gaan.

Henny
Bergen op Zoom

Gepubliceerd op: 20/11/2017

Pluspunten
Vanaf het eerste telefonisch contact tot de plaatsing van het gedenkteken, is alles vlekkeloos en zeer respectvol verlopen. Er werd ruim de tijd genomen om naar onze wensen te luisteren en alles werd keurig en tot in de kleinste details afgewerkt.
Het was de verre verplaatsing zeker waard.

Martine
Boutersem

Gepubliceerd op: 15/11/2017

Pluspunten
Het gehele proces - de uitwerking van mijn eigen ontwerp tijdens een persoonlijk gesprek, de impressie van het ontwerp, de tussentijdse berichtgeving tot aan de plaatsing van het monument zelf - heb ik als zeer plezierig ervaren. De gedenksteen is nog mooier geworden dan ik zelf in m'n gedachten had.

J. Dijkstra
Moordrecht

Gepubliceerd op: 14/11/2017

Pluspunten
We zijn goed geholpen bij het uitzoeken van een gedenksteen.
Er werd goed geluisterd naar de wensen waarbij ruim de tijd werd genomen.
Daarnaast was er een ruime keuze.
geen verbeterpunten
Van der Beek
wezep

Gepubliceerd op: 10/11/2017

Pluspunten
Er werd ruim de tijd genomen om te luisteren naar mijn wensen, alles werd heel duidelijk gecommuniceerd, van ontwerp tot plaatsing. Het gedenkteken is echt prachtig gemaakt en perfect afgewerkt, met oog voor detail!! Bedankt!!

Diest

Gepubliceerd op: 08/11/2017

Pluspunten
Een hele persoonlijke aanpak waarbij men met alle geduld en zorgvuldigheid oog heeft voor elk detail van het monument.
Het monument werd exact uitgewerkt zoals wij het ons hadden voorgesteld en werd binnen de afgesproken termijn netjes geplaatst.

Gepubliceerd op: 02/11/2017

Pluspunten
Voor mij niets anders dan lof over héél de lijn. Qua samenwerking heel tevreden, van ontwerp tot eindresultaat. En dit alles op een serene manier.

Sonja
Antwerpen België

Gepubliceerd op: 30/10/2017

Pluspunten
Al je wensen en ideeen worden deskundig op de computer uitgewerkt en in beeld gebracht zodat je meteen kunt zien hoe het gaat worden. Daarna kan alles weer even snel worden veranderd/ aangepast. Regelmatig update van de vorderingen.

Gepubliceerd op: 28/10/2017

Pluspunten
Graag danken we Den Hollandsche voor het mooie ontwerp, de professionele service en vriendelijke aanpak

Edward
Schilde (België)

Gepubliceerd op: 27/10/2017

Pluspunten
correct ontvangen na afspraak werd alle tijd genomen voor idee en voorlichting de uitvoering is 100% uitgevoerd
persoonlijk zou ik de afstand tussen monument en tekst plaat iets ruimer gedaan hebben i.v. leesbaarheid
Roelofs P.
Baambrugge