Website: https://www.denhollandsche.nl
Adres: Pascalweg 3 6662 NX
Plaats: Elst
Telefoon: 0481 - 371 333

Den Hollandsche Gedenktekens maakt persoonlijke gedenktekens en plaatst in heel Nederland en Belgi├ź. Via onze website bieden wij een ruime selectie grafmonumenten, kindermonumenten, urnengraven, assieraden en urnen. We hebben 8 winkels verspreid over Nederland waar onze adviseurs klaarstaan om u vrijblijvend te adviseren en om samen met u een passend gedenkteken te ontwerpen voor uw dierbare.

Den Hollandsche

Pluspunten
Ze zijn snel en goed alles is zeer goede kwaliteit en ze nemen echt de tijd voor je voor het beste resultaat
Zijn er niet
Alexander pleiffer
Elst

Gepubliceerd op: 20/05/2019

Pluspunten
Prettige ontvangst bij Ben Dammers. Neemt de tijd en geeft goed advies. Daarna zijn we goed geïnformeerd over de stand van zaken. Zeer tevreden over het resultaat.

Gepubliceerd op: 17/05/2019

Pluspunten
Inlevingsvermogen, professionele hulp bij het vinden en ontwikkelen van een gedenksteen. Een echte team waar wij als zeer prettig ervaren.
Kishan

Gepubliceerd op: 14/05/2019

Pluspunten
ruime sortering en ongekende mogelijkheden, goede service vooraf bij de keuze en helder stappenplan. Resultaat mag er zij en is geheel in de lijn der verwachting. Sober en doelmatig met toch een apart en uniek gedenkteken.
door de veelheid aan mogelijkheden wellicht meer gerichte voorbeelden laten zien
Arie Overbeeke
Hendrik-Ido-Ambacht

Gepubliceerd op: 07/05/2019

Pluspunten
Ter nagedachtenis aan mijn overleden man hebben wij een gedenkteken in onze tuin geplaatst. Het is een bronzen beeld van de kunstenaar Gerard Neijenhuis, geplaatst op een sokkel met beknopte tekst. De as van de overledene is onder het gedenkteken begraven, in een biologisch afbreekbare urn. Het is een heel persoonlijk gedenkteken geworden, waar wij erg blij mee zijn. In het hele proces zijn wij goed en zorgvuldig begeleid door de medewerkers van Den Hollandsche Gedenktekens. Waardevol was ook het persoonlijk contact met de kunstenaar, die ons o.a. vertelde waar hij zich door heeft laten inspireren.
Geen verbeterpunten
Marianne
Lent

Gepubliceerd op: 07/05/2019

Pluspunten
erg vriendelijk en betrokken personeel, denken goed met je mee, prettig contact, korte lijntjes. We zijn heel blij met het gedenkteken, het is precies zo geworden als we hadden gehoopt.

Anoek
Brummen

Gepubliceerd op: 07/05/2019

Pluspunten
HEEL TE VREDEN OVER DE GEDENKSTEEN VOOR MIJN VROUW

GERRIT
DEN HAAG

Gepubliceerd op: 06/05/2019

Pluspunten
Ze houden je goed op de hoogte Wat betreft de plaatsing van het grafmonument. Vriendelijk en behulpzaam.

Danijel
Uithoorn

Gepubliceerd op: 06/05/2019

Pluspunten
Klantvriendelijk, klantgericht, kennis van zaken, uitleg van mogelijkheden waarvan wij het bestaan niet wisten, meedenkend, alle tijd, alle aandacht, goed luisterend en het gehoorde toepassend in het te ontwerpen monument. Het tussentijds op de hoogte houden van de voortgang was erg fijn.

Nelly
Dronten