Website: https://www.denhollandsche.nl
Adres: Pascalweg 3 6662 NX
Plaats: Elst
Telefoon: 0481 - 371 333

Den Hollandsche Gedenktekens maakt persoonlijke gedenktekens en plaatst in heel Nederland en België. Via onze website bieden wij een ruime selectie grafmonumenten, kindermonumenten, urnengraven, assieraden en urnen. We hebben 8 winkels verspreid over Nederland waar onze adviseurs klaarstaan om u vrijblijvend te adviseren en om samen met u een passend gedenkteken te ontwerpen voor uw dierbare.

Den Hollandsche
9.5

Pluspunten
We zijn dankbaar voor de rust, het geduld en de kwaliteit waarmee we werden behandeld. we zijn ook heel tevreden over het mooie resultaat.

Wouter
Zwolle

Gepubliceerd op: 26/04/2018

Pluspunten
We gingen slechts ter oriëntatie bij de winkel in Wezep langs echter we gingen met een compleet design en een order naar huis. Het voelde gelijk goed en samen met Karsten hebben we een mooi gedenkteken gemaakt. Mooie winkel met een uitgebreide collectie aan producten. Ook de verdere orderbehandeling ging prima. Geen moeite om de ontwerpen verschillende keren aan te passen om zeker te zijn dat het juiste design gekozen wordt. Ook de contacten met het bedrijf zijn prettig en correct. Goed bedrijf met mooie spullen!
Het inschatten van de situatie op de begraafplaats en daarvoor benodigde middelen kan beter. Bij ons is het zeer zware grond (veelvuldig gemeld door ons en de beheerder van de begraafplaats) en diegene die het monument kwam plaatsen moest 12 palen handmatig in de grond slaan, bijna niet te doen, waardoor de palen ook niet met de volle lengte in de grond zitten. Beter was geweest om betonnen palen te gieten volgens de expert. Hopelijk heeft dit geen nadelig effect op het verzakken van de monumenten.
Sandra
Reahus

Gepubliceerd op: 26/04/2018

Pluspunten
Met aandacht en respect zijn wij geholpen bij het kiezen van een gedenk steen. Ook kwamen ze met de tip om een door mijn overleden man zelf geschreven zin in zijn handschrift te graveren in de steen. Het is prachtig geworden!
Geen enkel verbeterpunt te noemen.
Antwoord Den Hollandsche
Dank voor uw mooie beoordeling. We zijn blij dat u het gedenkteken prachtig vindt.
Lisette
Oosterhout

Gepubliceerd op: 23/04/2018

Antwoord Den Hollandsche
Bedankt voor uw beoordeling.

Gepubliceerd op: 23/04/2018

Pluspunten
Wij als gezin zijn heel erg tevreden over dit bedrijf. Ze hebben ons heel erg geholpen bij de keuzes die we moesten maken. Ook zijn ze heel open en transparant over bepaalde zaken zoals de kosten. Wij hebben de communicatie ook als heel erg fijn ervaren.

Antwoord Den Hollandsche
Goed om te lezen dat u onze diensten zo heeft ervaren. Transparantie vinden wij dan ook erg belangrijk. Bedankt voor uw mooie woorden.
Nathalie
Ijsselmuiden

Gepubliceerd op: 14/04/2018

Pluspunten
goed luisteren naar de wensen, respectvol, goed en helder advies, prachtig ontwerp, goede begeleiding

Antwoord Den Hollandsche
Fijn dat u onze werkwijze zo heeft ervaren. Dank voor uw beoordeling!
Jeanet
HEERDE

Gepubliceerd op: 31/03/2018

Pluspunten
Vanaf het eerste contact tot aan de plaatsing van het gedenkteken alleen maar positief. Op onze vragen werd gelijk gereageerd, en het ontwerp is geworden zoals is afgesproken. Top bedrijf.
Eén tip: ga vooral zo door. Luisteren is het sleutelwoord waar jullie volledig aan voldoen.
Antwoord Den Hollandsche
Heel erg bedankt voor uw mooie recensie. De tip zullen we zeker ter harte nemen!
Géke T. de Boer-Boomsma
Oudega (Sm.)

Gepubliceerd op: 31/03/2018

Pluspunten
Respectvol ontvangen, voldoende tijd en advies gekregen om een goed afgewogen keuze te maken. Het gedenkteken is volgens afspraak op tijd geplaatst en de uitvoering was ook prima in orde.

Antwoord Den Hollandsche
We zijn blij om te lezen dat u onze manier van werken zo heeft ervaren en dat het gedenkteken naar uw tevredenheid is gemaakt en geplaatst. Bedankt voor uw beoordeling.

Gepubliceerd op: 26/03/2018

Pluspunten
Geweldig geholpen bij het ontwerpen van het grafmonumentje van ons dochtertje.

Antwoord Den Hollandsche
Bedankt voor uw reactie, fijn om te lezen dat u tevreden bent over hoe wij samen met u het ontwerp voor het grafmonument voor uw dochter hebben gemaakt
Judith en Roy

Gepubliceerd op: 25/03/2018

Pluspunten
Vanaf het eerste contact een prima gevoel overgehouden aan dit bedrijf. Samen met een team van medewerkers, waaronder Georgios Maridakis, is mijn ontwerp verder uitgewerkt. Een compliment is ook op zijn plaats voor het bedrijf dat het roestvast stalen symbool heeft gemaakt. Met dit alles heeft Den Hollandsche een prachtig en uniek monument weten te realiseren, waar ik vervolgens met veel plezier naar toe ga.
Wanneer klanten behoefte hebben om te weten wanneer een monument definitief is geplaatst, dit dan telefonisch laten weten door het team dat daadwerkelijk de plaatsingen verricht.
Antwoord Den Hollandsche
Bedankt voor je mooie beoordeling en fijn dat het naar wens is. Je verbeterpunt nemen we zeker ter harte en we gaan kijken of we dit kunnen toepassen.
Robert
Nissewaard (Spijkenisse)