Website: https://www.denhollandsche.nl
Adres: Pascalweg 3 6662 NX
Plaats: Elst
Telefoon: 0481 - 371 333

Den Hollandsche Gedenktekens maakt persoonlijke gedenktekens en plaatst in heel Nederland en België. Via onze website bieden wij een ruime selectie grafmonumenten, kindermonumenten, urnengraven, assieraden en urnen. We hebben 8 winkels verspreid over Nederland waar onze adviseurs klaarstaan om u vrijblijvend te adviseren en om samen met u een passend gedenkteken te ontwerpen voor uw dierbare.

Den Hollandsche
9.5

Pluspunten
Het was fijn om te ervaren dat er alle tijd en ruimte genomen werd om invulling te geven aan onze eigen gedachten en wensen. Ook was ik blij met de inspiratietuin, waarin we uiteindelijk precies de goede steen vonden. In het echt zien en kunnen voelen is zoveel fijner dan op een plaatje zien. Gedurende het hele proces (van ontwerp tot plaatsen) verliep alles heel soepel en respectvol. Dank daarvoor!

Ineke
Zwolle

Gepubliceerd op: 16/07/2018

Pluspunten
Vriendelijk, empathisch, meedenkend, bekwaam, geduldig, goed qua planning en contact en prachtig eindproduct.
Het enige wat even een beetje vreemd overkwam, was dat ik voor een gesloten deur stond tijdens een afspraak en dat ik zelf moest telefoneren om te horen dat de medewerker iets verlaat was, toen ik de showroom bezocht.
Antwoord Den Hollandsche
Hartelijk dank voor uw mooie beoordeling. Het klopt inderdaad dat we op het moment van uw afspraak u eerder op de hoogte hadden moeten brengen van het feit dat onze collega iets verlaat was. We hebben hier intern inmiddels verbeteringen voor aangebracht zodat we dit voortaan kunnen voorkomen. Het doet ons heel goed om te zien dat we u verder naar tevredenheid van dienst hebben kunnen zijn en dat u ook tevreden bent over het eindproduct.
Anoniem
Anoniem

Gepubliceerd op: 11/07/2018

Pluspunten
Er wordt voldoende tijd uitgetrokken voor een advies gesprek, waarbij je alle ruimte krijgt om je wensen en ideeën kenbaar te maken.
Daarbij krijg je een professioneel, en vooral een eerlijk advies!

Tussentijds is er goede communicatie over de stand van zaken en wordt je voldoende op de hoogte gehouden.

Al met al zijn wij zeer tevreden over Den Hollandsche!

Antwoord Den Hollandsche
Heel fijn om te lezen dat u naar tevredenheid bent geholpen en dat u het contact zo positief heeft ervaren. Daar doen wij het voor. Bedankt voor u mooie woorden.

Gepubliceerd op: 11/07/2018

Pluspunten
Je wordt heel vriendelijk en respectvol geholpen.

Het eindresultaat is prachtig.

Antwoord Den Hollandsche
Beste Anita, fijn dat het eindresultaat naar wens is geworden. U ook bedankt voor het goede contact en de mooie beoordeling.
Anita Balvert
Ouderkerk aan de amstel

Gepubliceerd op: 10/07/2018

Pluspunten
Vriendelijk personeel, samen een ontwerp gemaakt, in 3d gekregen en het gedenkteken is precies geworden zoals wij het graag wilde.

Antwoord Den Hollandsche
Heel erg bedankt voor uw recensie. Het doet ons goed om te lezen dat het gedenkteken naar wens is gemaakt.
arnhem

Gepubliceerd op: 06/07/2018

Pluspunten
De ontvangst was hartelijk. Eerst hebben we naar een aantal voorbeelden gekeken in de tuin in Elst. Daarna werden al pratend de ideeën gevisualiseerd door Wim ter Steege. Hij heeft ons goed geadviseerd en een mooi monument ontworpen, prachtig geschetst. Ook werd de prijs meteen berekend, zodat we wisten waar we aan toe waren.
Een paar maanden later is de grafsteen geplaatst. Het grafmonument is prachtig geworden! De stenen zijn mooi afgewerkt, de tekst op de lettersteen is goed uitgebalanceerd in een mooi lettertype en vooral de fraai in eigen handschrift uitgevoerde voornaam was een heel goed idee. Het is hierdoor echt een persoonlijk monument geworden. Ook de combinatie van verschillende afwerkingen van de bovenkanten/voor- en achterkanten en de zijkanten van de stenen is goed geslaagd. Kortom een fraai en stijlvol geheel.
Geen. We werden goed op de hoogte gehouden van de voortgang. De contacten waren vriendelijk. Hoewel het een groot bedrijf is met verschillende vestigingen, ben je geen nummer. De werkwijze is flexibel, efficiënt en professioneel.
Antwoord Den Hollandsche
Ontzettend bedankt voor uw uitvoerige en mooie beoordeling. Heel fijn dat u onze aanpak en het contact rondom het ontwerpen en verzorgen van het grafmonument als persoonlijk heeft ervaren. Dat vinden wij zelf ook heel belangrijk.
Gouda

Gepubliceerd op: 06/07/2018

Pluspunten
Vriendelijk ontvangst. Mooi product afgeleverd. Aanpassingen in ontwerp geen probleem.
Locatie te klein voor voorbeelden
Beste mevrouw Schilder,
Bedankt voor uw beoordeling! We hopen dat we, ondanks dat we in die plaats een wat kleinere winkel hebben, u toch een goed beeld hebben kunnen geven van de mogelijkheden. Het doet ons heel goed dat u tevreden bent over het eindresultaat.
Jessica Schilder
Volendam

Gepubliceerd op: 04/07/2018

Antwoord Den Hollandsche
Bedankt voor uw beoordeling!
Dordrecht

Gepubliceerd op: 26/06/2018

Pluspunten
Wij hadden een heel specifiek idee voor een grafsteen: gouden ondergrond met diep blauwe belettering op een kei. Na een zoektocht langs leveranciers die niet konden leveren wat we wilden hebben, zijn we bij den Hollandse terecht gekomen. Zij hebben een in overleg met ons een ongebruikelijke oplossing bedacht die zeer dicht bij onze wensen kon komen. Over het eindproduct zijn we heel erg tevreden. Over het hele proces van productie en plaatsing werd zeer goed gecommuniceerd. Dus wat ons betreft is den Hollandse een aanrader!

Antwoord Den Hollandsche
Beste Hans, Hartelijk dank voor uw uitgebreide recensie! We gaan altijd graag in gesprek met families die hele specifieke wensen hebben met betrekking tot een grafsteen. Door een goede wederzijdse communicatie konden we samen met u tot een bijzonder eindresultaat komen.
Hans
Cadier en Keer

Gepubliceerd op: 25/06/2018

Pluspunten
Goede website, prettig contact, komen afspraken na, houden je tussentijds op de hoogte, leveren prima werk af.
Antwoord Den Hollandsche
Fijn dat u de hele communicatie - van onze website tot het plaatsen - zo heeft ervaren. Hartelijk dank voor uw beoordeling.
JGM Eestermans
Teteringen