Website: https://www.denhollandsche.nl
Adres: Pascalweg 3 6662 NX
Plaats: Elst
Telefoon: 0481 - 371 333

Den Hollandsche Gedenktekens maakt persoonlijke gedenktekens en plaatst in heel Nederland en België. Via onze website bieden wij een ruime selectie grafmonumenten, kindermonumenten, urnengraven, assieraden en urnen. We hebben 8 winkels verspreid over Nederland waar onze adviseurs klaarstaan om u vrijblijvend te adviseren en om samen met u een passend gedenkteken te ontwerpen voor uw dierbare.

Den Hollandsche

Pluspunten
Het ontwerpen en plaatsen van het grafmonument is prima uitgevoerd. Er was regelmatig contact over zowel het ontwerp als de plaatsing van het grafmonument. De plaatsing gebeurde keurig binnen de geplande periode. Het monument is geworden zoals ik in gedachten had en ik ben hier zeer tevreden over.

Gepubliceerd op: 25/03/2019

Pluspunten
Bij het bespreken van de uiteenlopende wensen van de familie voor een grafmonument is goed geluisterd en meegedacht. Het digitale ontwerp gaf een realistisch beeld van hoe het zou worden. We werden tussendoor goed geïnformeerd over de stand van zaken. Het is een mooi en persoonlijk geheel geworden, waar de hele familie zeer tevreden mee is.

Gepubliceerd op: 06/03/2019

Pluspunten
Aandacht voor je wensen en de behulpzaamheid om die wensen voor je te realiseren en dat is Den Hollandsche gelukt. Ik ben erg tevreden over het resultaat. Alle medewerkers van Den Hollandse die hierbij betrokken zijn geweest, mijn hartelijke dank daarvoor.

Herman
Wierden

Gepubliceerd op: 06/03/2019

Pluspunten
We zijn heel erg tevreden hoe we geholpen zijn, alles wat we zelf wilde zijn we mee geholpen en kon ook allemaal. Je had het allemaal mooi en duidelijk getekend en zo is het ook in het echt geworden. We zijn echt meer dan tevreden. Dus heel erg bedankt voor alles, Dinie en kinderen.

Dinie
Nijmegen

Gepubliceerd op: 04/03/2019

Pluspunten
Wij zijn als familie zeer tevreden over Den Hollandsche, ze luisteren naar onze wensen en denken met ons mee.
Ook werden wij steeds op de hoogte gehouden hoe de stand van zaken was, echt heel fijn.
En het resultaat mag er wezen, bedankt voor alles!
Geen,
vooral zo doorgaan.
Anita
Zevenhuizen

Gepubliceerd op: 03/03/2019

Pluspunten
klantvriendelijk , alles perfect geregeld.

Jet
Hoogeveen

Gepubliceerd op: 03/03/2019

Pluspunten
Wordt goed mee gedacht om een mooi gedenkteken te maken.
Alles ging ook zeer naar wenst goede afwerking.

f mom
angeren

Gepubliceerd op: 02/03/2019

Pluspunten
Vanaf het eerste moment dat je bij Den Hallandsche binnenstapt voel je je op je gemak, ondanks de beladen reden waarom je daar naar binnen moet natuurlijk. Wij hadden een afspraak met leonieke, wat een top vrouw! Ze luisterde naar onze wensen en binnen een korte tijd had ze een schets op papier staan. We gingen met een voldaan gevoel naar huis en konden niet wachten op het eindresultaat, maar die was zo onwijs mooi! Onze man en vader heeft een mooie plek gekregen dankzij Den Hollandse, en dan met heel veel dank aan leonieke!

Monique
Houten

Gepubliceerd op: 01/03/2019

Pluspunten
Wij zijn vandaag bij de plaatsing aanwezig geweest en zijn blij met het resultaat.
Het is geworden wat wij voor ogen hadden.
Dankzij de tekenvaardigheid van Georgios hadden wij al een aardig beeld van het eindproduct,
En de fotoafbeelding in de gewenste steensoort gaf al een aardig idee over het resultaat.
Onze dank aan Georgios die op zondag tot ruim na sluitingstijd doorging om onze ideeën vorm te geven.
En ook aan de man die vandaag in de regen alles netjes in orde maakte.
Gert H
Abcoude

Gepubliceerd op: 23/02/2019

Pluspunten
goed overleg.
wordt goed geluisterd naar de wensen.
wordt altijd naar een oplossing gezocht.

m. in den Bosch
ANDELST