Website: https://www.denhollandsche.nl
Adres: Pascalweg 3 6662 NX
Plaats: Elst
Telefoon: 0481 - 371 333

Den Hollandsche Gedenktekens maakt persoonlijke gedenktekens en plaatst in heel Nederland en België. Via onze website bieden wij een ruime selectie grafmonumenten, kindermonumenten, urnengraven, assieraden en urnen. We hebben 8 winkels verspreid over Nederland waar onze adviseurs klaarstaan om u vrijblijvend te adviseren en om samen met u een passend gedenkteken te ontwerpen voor uw dierbare.

Den Hollandsche
9.5

Pluspunten
We zijn zeer hartelijk ontvangen door de medewerkers van Den Hollandsche. Er wordt met je meegedacht en we konden onze wensen laten verwerken in het monument. Tot aan de plaatsing wordt je goed op de hoogte gehouden. We zijn trots op het eindresultaat!

Ede

Gepubliceerd op: 19/02/2018

Pluspunten
Je weet dat het komt, het moment van afscheid nemen. Een moeilijke periode, waar van alles ineens moet. Hoe goed je ook voorbereid dacht te zijn, en daartussen worstelt je zelf nog met het verlies.
De rust, warmte en oprechte deelneming die ik bij Den Hollandsche Gedenktekens ervaren heb, zal ik niet gauw vergeten. Je bent er zeker géén nummer.

Mijn eerste contact verliep via de website. Het mooiste van de site is dat je een portfolio met ontwerpen kunt samenstellen en deze met nabestaanden kunt delen. Allen kunnen digitaal monumenten en ontwerpen toevoegen en zo hun steentje aan een uniek ontwerp bijdragen.
Het grote aantal tastbare monumenten wat men in Elst op het terrein heeft geplaatst, geeft gevoel aan de verzamelde ontwerpen.
De steun en warmte van de stylistes, vulden onze eerste ideeën moeiteloos aan met mogelijkheden en adviezen. Ook adviezen voor zaken waar je zelf niet 1, 2, 3 aan gedacht hebt zoals bv. de voorwaarden die gelden op het betreffende kerkhof. (nooit aan gedacht, en is zeker niet ff op te zoeken.)
De mogelijkheid om het ontwerp tot de definitie order te kunnen wijzigen, is een sterke aanrader. Daarmee voorkom je kleine foutjes die je in je emotie over het hoofd zou zien.

Al met al hebben wij een monument ontworpen, passend bij ons ma, precies zoals zij was. Een monument waar liefde, zorg en aandacht vanaf straalt, een waar ons ma zeker trots op zou zijn geweest.

R.J.

Gepubliceerd op: 15/02/2018

Pluspunten
Wij waren blij met het prettige en deskundige advies en de manier waarop er werd meegedacht ons idee te realiseren.
Geen verbeterpunten of tips, die zijn niet nodig.
Yolanda Arents

Gepubliceerd op: 12/02/2018

Pluspunten
Mijn eerste kennismaking in Ochten was positief.
Gastvrij ontvangst. Heldere uitleg over renovatie van het graf van mijn schoonouders in opdracht van hun dochters.
Ook hierna bleef de aandacht en werden de afspraken nagekomen.

Lammert
Veenendaal

Gepubliceerd op: 12/02/2018

Pluspunten
We zijn erg blij met het herdenkingsmonument van mijn man Rob. Met het advies en de hulp van de medewerkers van Den Hollandsche is het precies geworden zoals we in gedachten hadden en eigenlijk nog mooier.. Wij zijn de medewerkers van Den Hollandsche dan ook veel dank verschuldigd.

Ria
Texel

Gepubliceerd op: 05/02/2018

Pluspunten
Speciaal vanuit België(1,5u) waren we afgezakt naar Tilburg. Het ontwerpen van een unieke persoonlijke gedenksteen was iets dat we heel graag wilden. Van begin tot einde was de samenwerking heel fijn en professioneel. Er werd heel aandachtig naar onze wensen geluisterd met de nodige advies. Het eindresultaat is prachtig en geplaatst in België (zonder meerkost) voor ons gewenste datum.

Fam. Ho - Li
Tremelo (België)

Gepubliceerd op: 02/02/2018

Pluspunten
Correcte contacten mooie digitale presentatie om een keus te kunnen maken, goede planning ,rekening houdend met wensen t.a.v. plaatsen van het graf.
Direct contact met de plaatselijke vestiging, nu alleen via hoofdvestiging.
T. Clijsen
Berkel-Enschot

Gepubliceerd op: 01/02/2018

Pluspunten
Twijfel niet om in een moeilijke tijd te vertrouwen op Den Hollandsche. Onze ervaring is dat ze op een vriendelijke en warme manier met je meedenken en hun ervaring en kunde inzetten om er een mooi monument van te maken. Wij hebben er een positief gevoel aan over gehouden.

Lammy
Noordwolde

Gepubliceerd op: 26/01/2018

Pluspunten
Grafmonument was prima verzorgd. Uitvoering zoals afgesproken. Tijdens de fabricage op de hoogte gehouden van de voortgang.

Jan
Hagestein

Gepubliceerd op: 22/01/2018

Pluspunten
De ontvangst was heel warm! Alle begrip voor het verdriet dat je hebt en er werd ons niks "aangepraat". Wij konden heel goed en heel rustig vertellen wat onze wensen waren. Er is diverse keren contact geweest omdat iets niet helemaal duidelijk was. Deze contacten zijn bijzonder prettig verlopen en alles is naar wens uitgevoerd. De gedenksteen is prachtig geworden en wij zijn zeer tevreden hierover.

Marleen
HERKENBOSCH