Website: https://www.denhollandsche.nl
Adres: Pascalweg 3 6662 NX
Plaats: Elst
Telefoon: 0481 - 371 333

Den Hollandsche Gedenktekens maakt persoonlijke gedenktekens en plaatst in heel Nederland en België. Via onze website bieden wij een ruime selectie grafmonumenten, kindermonumenten, urnengraven, assieraden en urnen. We hebben 8 winkels verspreid over Nederland waar onze adviseurs klaarstaan om u vrijblijvend te adviseren en om samen met u een passend gedenkteken te ontwerpen voor uw dierbare.

Den Hollandsche

Pluspunten
reageren snel op mail/telefoontje
Helaas heel slechte ervaring met het bestellen van een urn bij Den Hollandsche Gedenktekens. Steeds weer wordt de levertijd verlengd en wordt er pas actie ondernomen nadat klant weer belt.
Levertijd bij bestelling: binnen 2 weken. Bij nabellen na 2 weken bleek 2 weken een foutje te zijn en werd het 4 weken. Hadden daarna nog 1,5 week speling om op tijd de urn binnen te hebben voor een geplande familiebijeenkomst om de as over te plaatsen. Maar helaas werd 4 weken uiteindelijk 6,5 week en werd de urn pas na kerst geleverd. Helaas bleek toen ook nog de urn beschadigd op het deksel, wat vrijwel onmogelijk tijdens de verzending gebeurd kan zijn. Nu gaan we vanaf 7/1/19 waarschijnlijk weer een wachttijd van 6 weken in. Teleurstellend voor een artikel waarbij veel emotie zit. Als leverancier kun je je niet alleen maar verschuilen achter groothandel/atelier maar heb je hier zelf ook een rol in
Antwoord Den Hollandsche
Bij het bestellen van een urn wordt een standaard levertijd aangehouden. Heel soms blijkt deze levertijd niet haalbaar en communiceren wij de nieuwe levertijd. Bij verzending van dit kwetsbare product hebben wij afspraken gemaakt met een specifiek koeriersbedrijf om te voorkomen dat er schade ontstaat bij het verzenden en afleveren. Ondanks deze strakke afspraken kan er geen 100% garantie afgegeven worden dat een urn onbeschadigd afgeleverd wordt. Wij vinden dit erg vervelend en lossen dit natuurlijk op met de vervoerder.
Als er een dergelijke schademelding bij ons binnenkomt zullen wij altijd een nieuwe urn bestellen en opnieuw bezorgen. We doen ons uiterste best om de levertijd zo kort mogelijk te houden.
Hester
eemnes

Gepubliceerd op: 16/01/2019

Pluspunten
Goede voorlichting, goede service, vriendelijk personeel , komen afspraken goed na, denken ook mee met allerlei zaken wat betreft het gedenkteken, goede prijsverhouding , kortom een top bedrijf om zaken mee tedoen !!!
NVT
Martin Wendersteyt & Annelies Van ‘t Zand
Waalwijk

Gepubliceerd op: 15/01/2019

Pluspunten
Prettige ontvangst. Goed luisteren en adviseren. Bij aflevering soort "gebruiksaanwijzing" bij het monument hoe te handelen in de eerste week.

Siny
Ter Apel

Gepubliceerd op: 15/01/2019

Pluspunten
ondanks dat wij geen afspraak hadden werden wij zeer goed geholpen.
Er werd alle tijd besteed om ons gedenkteken zo te maken als wij hem in gedachten hadden.
Nu het resultaat er is zijn wij meer dan tevreden! Het is precies zoals wij in gedachten hadden en het is keurig geplaatst.
Tussendoor wordt je goed op de hoogte gehouden via mail. En alles is bespreekbaar.

Fam Rietveld
Zetten

Gepubliceerd op: 14/01/2019

Pluspunten
Geven je alle ruimte om te kiezen en denken ontzettend goed met je mee. Daarnaast houdt men rekening met de situatie waarin een nabestaande verkeert.

Gerard

Gepubliceerd op: 10/01/2019

Pluspunten
Prettige ontvangst, men neemt ruim de tijd voor je, luistert goed naar wensen en maakt volledig waar wat ze beloven. Zeer tevreden met eindresultaat.
Levertijd wat aan de lange kant, maar waarschijnlijk kunnen ze daar zelf niet veel aan doen. Datum van plaatsing overigens wel precies conform afspraak.
Fam. Oomen
Uithoorn

Gepubliceerd op: 07/01/2019

Pluspunten
Goede comunicatie en zeer tevreden over het resultaat.
Claessens
Nederweert

Gepubliceerd op: 06/01/2019

Pluspunten
De ontvangst en de goede informatie en begeleiding. Ook werden we steeds op de hoogte gehouden over de gang van zaken.
Tenslotte waren we heel blij met het resultaat.
Nee hoor geen verbeterpunten
R. Hopman-Druiven
Egmond A.d. Hoef

Gepubliceerd op: 29/12/2018

Pluspunten
Op zoek naar een heel persoonlijk gedenkteken voor mijn man, kwamen we terecht bij Den Hollandsche Gedenktekens.
Na een wandeling door de inspiratietuin en een zeer inspirerend gesprek, werd een mooi ontwerp getekend. Een week later kregen we per e-mail een 3D-ontwerp. Steeds werden we op de hoogte gehouden van de stand van zaken, en werd er snel geantwoord op onze vragen.
“Origineel, sereen, ontroerend, persoonlijk, supermooi gedenkteken voor een bijzonder man. Uniek, prachtig design, stijlvol “: dat zijn enkele reacties van wie het gedenkteken zien.
Mijn kinderen en ik zijn heel tevreden en  enthousiast. Het gedenkteken overtreft  onze verwachtingen: zeer  geslaagd evenwicht tussen het strakke ruimtezwart, de prachtige Lila Nebula, de mooie vorm van Saturnus: oneindig, veraf, dichtbij.
Onze hartelijke dank gaat uit naar Geert van der Wielen, Kimberly Hundersmarck, Pleuni Bongers, Sabine van der Ven en naar allen die hebben meegewerkt aan dit schitterende eerbetoon aan mijn man.
Marie-Jeanne
Sterrebeek (België)

Gepubliceerd op: 28/12/2018

Pluspunten
De aanwezigheid van een inspiratietuin, die met recht zo genoemd mag worden omdat voor ons totaal nieuwe ontwikkelingen in deze branche zichtbaar werden gemaakt. Wij zijn met behulp van geduldig en deskundig advies tot een verrassend ontwerp gekomen. De verwerking en uitvoering hebben naar alle tevredenheid plaatsgevonden. Wij kijken met voldoening naar het resultaat.

Atie
Edam