Website: https://www.denhollandsche.nl
Adres: Pascalweg 3 6662 NX
Plaats: Elst
Telefoon: 0481 - 371 333

Den Hollandsche Gedenktekens maakt persoonlijke gedenktekens en plaatst in heel Nederland en België. Via onze website bieden wij een ruime selectie grafmonumenten, kindermonumenten, urnengraven, assieraden en urnen. We hebben 8 winkels verspreid over Nederland waar onze adviseurs klaarstaan om u vrijblijvend te adviseren en om samen met u een passend gedenkteken te ontwerpen voor uw dierbare.

Den Hollandsche
9.5

Pluspunten
Wij zijn bijzonder tevreden over de totstandkoming en uitvoering van het gedenkteken.
Jullie hebben heel goed geluisterd naar onze wensen en dit op een voortreffelijke wijze vertaald.
De symboliek naar de mand en naar haar hobby vinden wij zeer geslaagd.
Het ziet er heel warm en kleurrijk uit, passend bij onze dochter en precies zoals wij hebben bedoeld.

Hartelijk dank hiervoor.
Ik zou het niet weten; zo doorgaan!
Enschede

Gepubliceerd op: 11/11/2018

Pluspunten
Goed luisteren naar de wensen en een perfecte service en uitvoering
Ik zou het niet weten

Enschede
11/11/2018

Pluspunten
We zijn erg blij met het ontworpen grafmonument voor onze man/vader. We werden rustig ontvangen en onze ideeën werden zorgvuldig uitgewerkt. We werden regelmatig op de hoogte gebracht van de stand van zaken, erg fijn. Georgios Maridakis nogmaals hartelijk bedankt!

Fam. Groeneveld
Bennekom

Gepubliceerd op: 10/11/2018

Pluspunten
Correct en begrip vol behandeld vanaf het eerste gesprek tot plaatsing van het monument.

W.D. van Cuijlenborg
Meteren

Gepubliceerd op: 08/11/2018

Pluspunten
Prima, persoonlijke benadering, luisteren en dan gewoon goed en keurig uitvoeren, binnen de afgesproken termijn
H.J. Rensink
Mijdrecht

Gepubliceerd op: 08/11/2018

Pluspunten
klantvriendelijk, snapt en ziet snel wat de wensen zijn, denkt mee, ruime keuze

Monique
Ommen

Gepubliceerd op: 07/11/2018

Pluspunten
Alles comform de afspraken, tussen tijds goede informatie over het verloop proces, plaatsing van grafmonumentje keurig verzorgt. goede informatie en begeleiding van Marco Fronik

dirk kampen
heerhugowaard

Gepubliceerd op: 07/11/2018

Pluspunten
Er is goed geluisterd naar de persoonlijke wensen en meegedacht aan de hand van het eigen ontwerp. De uiteindelijke uitvoering van het gedenkteken was precies wat we hoopten. Het is duidelijk dat de mensen bij Den Hollandsche, in ons geval de heer Fronik, ervaring en vakkennis hebben.
Misschien iets meer communicatie in de tussenliggende maanden. Ik heb deze ook zelf niet gezocht, hoor. Het is toch een gevoelig onderwerp. Maar het is prettig om te vernemen hoever het proces gevorderd is zonder zelf actie te hoeven ondernemen.
Annet
Vlaardingen

Gepubliceerd op: 05/11/2018

Pluspunten
Karsten voelde onze wensen goed aan, het gesprek was plezierig en hij kwam met goede suggesties. Al met al een vlot proces voor ons met als resultaat een mooie steen zoals we die voor ogen hadden voor onze vader.
Ook de wijze waarop we tussentijds op de hoogte gehouden werden van het proces was zeer correct.

Gepubliceerd op: 04/11/2018

Pluspunten
Vanaf het ontwerp tot en met de plaatsing van het grafmonument van mijn vrouw ben ik uitstekend begeleid door met name Georgios Maridakis.
Hij heeft mij geholpen met het vinden van het juiste ontwerp van het grafmonument en ook met de op mijn verzoek gedane aanpassingen van het ontwerp.
Het resultaat is een prachtig grafmonument.
Georgios is heel vakbekwaam en neemt alle tijd om alles goed door te spreken.
Ook de overige medewerkers zijn zeer vriendelijk en hielden mij steeds goed op de hoogte, zoals het moment van plaatsing van het grafmonument.

Hans

Gepubliceerd op: 02/11/2018

Pluspunten
Veel aandacht voor zowel de klant als het ontwerp
Het ontwerp zelf: mooi, sober en krachtig tegelijk, artistiek en smaakvol
Nog vaker contact over de levertijd als het uitloopt

Gepubliceerd op: 01/11/2018