Website: Degros.nl

✔ Voor 23:59 besteld, Morgen in Huis
✔ Gratis verzenden vanaf 60 euro
✔ Thuiswinkel Zakelijk waarborg
✔ 2900+ Postnl afhaalpunten
✔ Kies zelf uw bezorgmoment, dag- of avondlevering

www.degros.nl

Degros

Pluspunten
Bestelling was in orde, gemakkelijk te bestellen
De aflevering duurde langer dan aangegeven
Geachte,

Wij hebben uw bestelling nagezien en de levering was inderdaad langer dan zou moeten (namelijk 11 dagen). Er werd aangegeven 5 werkdagen bij uw bestelling, maar dat zijn er 8 geworden, onze excuses hiervoor. De 3 weken klopt niet helemaal.

Schoonheidssalon Paula
Nieuwegein

Gepubliceerd op: 03/07/2018

Pluspunten
Bestelling was in orde, gemakkelijk te bestellen
De aflevering duurde bijna 3 weken

Nieuwegein
19/06/2018

Pluspunten
product is really good
although I payed extra for night time delivery, it was delivered during the day.
M
Assendelft

Gepubliceerd op: 02/07/2018

Pluspunten

Snellere levering, levertijd aangeven!, of bij bestellen al aangeven dat spullen wel of niet voorradig zijn

Gepubliceerd op: 29/06/2018

Pluspunten
Snelle levering, uitgebreid assortiment producten
Bestelde een aantal producten waaronder Swann-Morton handvatten en mesjes. Ik was mij niet bewust dat deze niet bij elkaar pasten. Ik heb via de chat nog met een medewerker gesproken over de bestelling i.v.m. verzendkosten. De medewerker heeft mijn bestelling gezien maar er ging bij hem geen lampje branden dat deze twee artikelen niet compatibel waren. Dit zou ik wel verwachten.Heb na ontvangst direct de juiste handvatten besteld. Deze waren de volgende dag in huis.
Hans

Gepubliceerd op: 12/06/2018

Pluspunten

1 rolletje tape gaat qua prijs door bijkomende kosten meer dan 1x over de kop. Dure shop dus.
Geachte,

U heeft 1 rol curettage gekocht en deze is voor €14,37 bij u thuis bezorgd. Daarmee zijn wij dus een van de goedkopere shops. De rol tape koste €8,40, wij delen uw mening niet.

Jan
Delfzijl

Gepubliceerd op: 09/06/2018

Pluspunten
Fijn dat een deel eerder geleverd kon worden
De alcohol bak ik niet lekvrij. Erg jammer
Sjoerdtje
Hoogezand

Gepubliceerd op: 31/05/2018

Pluspunten
goede website.
compleet geleverd
op de website beloofd,1 dag levering,maar heb er zes dagen op moeten wachten. Dat is een minpunt.
Antwoord Degros
Geachte, allereerst bedankt voor uw review. De bestelling is inderdaad 4 werkdagen nabestelling bezorgd. Dit komt omdat uw bestelling niet compleet voorradig was ten tijde van uw bestelling. Wij verzenden standaard een complete bestelling. Wij proberen met realtime voorraad meldingen op de website (productpagina, afrekenpagina, orderbevestiging) het bezorgmoment aan te geven, zo ook bij uw bestelling.

Veenenendaal

Gepubliceerd op: 30/05/2018

Pluspunten
Supersnelle levering. Zaterdag besteld, maandag in huis.
Breekbare items individueel zeer goed verpakt.
Goede prijs.
O.a. demiwater besteld en was gaan lekken in de doos. Doos was week aangekomen. Inhoud had ook genoeg ruimte om te bewegen, het geheel was niet compact verpakt. Op zich geen probleem, kan gebeuren, maar als je er dan een melding van maakt en er niet eens een reactie op krijgt vind ik dat een kwalijke zaak. Hierdoor zal ik niet nog eens bestellen bij Degros.
Frans
Delft

Gepubliceerd op: 27/03/2018

Pluspunten
Bedrijf pretendeert bij een bestelling voor 23.00, volgende daf levering. Bestelling zou niet de volgende dag maar de dag erna uitgeleverd worden. Ok.. maar de bestelling was beschadigt en werd retour gezonden waardoor ik de bestelling veel later kreeg.
Geen beloftes maken die je niet nakomt. Ik had artikelen besteld die allemaal op voorraad waren. Prijzen zijn veel hoger dan bij andere bedrijven.
Geachte,

Uw bestelling is op 1 maart 23:32 verzonden vanuit ons magazijn. Het is echter fout gegaan bij PostNL in dit geval. Het pakket was beschadigd geraakt en naar ons retour verzonden. Mocht dit niet gebeurt zijn was uw pakket gewoon de volgende dag geleverd. Onze excuses voor dit ongemak.

Christina van Wamel
Sneek

Gepubliceerd op: 23/03/2018

Pluspunten

Voicemail aanpassen ivm openingstijd niet half 9 maar 9 uur.
Indien jullie spullen verkeerd hebben geleverd sneller de goeie spullen bezorgen hoeft niet te wachten tot de verkeerde zending terug binnen is want de fout lag bij jullie.
Ik vond het bij comforties prettiger.

Gepubliceerd op: 14/03/2018