Bedrijfsgegevens

Website: https://www.decoprof.nl
Adres: Dirk Dronkersweg 17 4462 GA
Plaats: GOES
Telefoon: (085) 30 37 813

KiyOh uitgangspunten:

  • Alle klanten mogen beoordelen
  • Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen 
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
  • Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 14 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina.

Decoprof
totaal score
9.1
Beoordelen
Laatste beoordeling
1 dagen geleden
Legenda
> 90 dagen
30 - 90 dagen
< 30 dagen
444 beoordelingen (12 maanden)
1678 beoordelingen (totaal)
21177 keer bekeken
97% beveelt dit bedrijf aan

KiyOh uitgangspunten:

  • Alle klanten mogen beoordelen
  • Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen 
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
  • Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 14 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina.

Filter beoordelingen op aantal sterren in afgelopen 12 maanden
78% (346)
17% (74)
2% (11)
2% (11)
0% (2)

Klantbeoordelingen

3
Pluspunten
Goed verpakt (extra dichtgeplakt met tape)
Verbeterpunten
Ik had heel duidelijk aangeven het product af te geven bij de buren bij niet thuis. Dit is niet gebeurd door TNT en ze hebben het product weer meegenomen. Resultaat: ik had de bestelling dag te laat. Heel jammer. Daarom beveel ik het bedrijf niet aan. Het bedrijf is verantwoordelijk voor juiste afleveringaflevering.
Paul
Hengelo

Gepubliceerd op: 25/08/2019
Aanbeveling: nee


4
Pluspunten
Snelle, nette levering
Verbeterpunten
Kleuren op de site wijken heel erg af van werkelijke kleur. Meer dan gemiddeld. Ik wacht al twee dagen op een terugbelactie van Decoprof.
Klant

Gepubliceerd op: 16/08/2019
Aanbeveling: nee


4
Pluspunten
7
Verbeterpunten
als een artikel niet voorradig is, dit al op de site vermelden voordat het geld moet worden overgemaakt.
Bovendien vind ik de muurverf een erg nare geur hebben, wat zorgde voor veel nachtmerries! Nu nog steeds, na 3 dagen, is de geur nog erg aanwezig, terwijl ik toch dag en nacht ventileer. (en maar 9 m2 muur heb geschilderd) Jammer! Was zo duur voor mij....
Carla
Amsterdam

Gepubliceerd op: 30/07/2019
Aanbeveling: nee


4
Pluspunten
 
Verbeterpunten
 
Klant

Gepubliceerd op: 11/07/2019
Aanbeveling: nee


4
Pluspunten
Producten zijn prima en levertijd ook
Verbeterpunten
Bezorgservice niet ok. Levert producten uit 1 bestelling af op twee locaties 15 km uit elkaar.
Klant

Gepubliceerd op: 08/07/2019
Aanbeveling: ja


4
Pluspunten
Groot assortiment
Verbeterpunten
Ze hebben het verkeerde product gestuurd. Is ook schuurpapier 100, maar met een totaal andere voorkant en achterkant. Geen paars schuurpapier en geel sponsje, maar wit.
Arend-Jan Hekkelman
Nieuwediep

Gepubliceerd op: 02/07/2019
Aanbeveling: nee


4
Pluspunten
juist product snel geleverd. Gunstige prijs.
Verbeterpunten
de twee verfbussen waren beide ingedeukt. Eén bus was hierdoor zelfs opengegaan en uitgelopen. De kartonnen doos was niet beschadigd, dus moeten de bussen beschadigd ingepakt zijn geweest (automatisch ?). Eerste ervaring met dit bedrijf.
Geert
Schoten(België)

Gepubliceerd op: 19/05/2019
Aanbeveling: nee


3
Pluspunten
De prijzen....
Verbeterpunten
De bestelde concaaf rollertjes waren los in de doos gepropt en waren dus beschadigd. De bestelling kwam ook niet aan op de beloofde dag.
Antwoord Decoprof
Beste AH,

Fijn dat we het alsnog hebben kunnen oplossen, door deze producten opnieuw naar u toe te sturen. Waarschijnlijk is het tijdens het transport niet goed gegaan. Wat natuurlijk nooit leuk is. Misschien dat het daardoor ook komt dat de bestelling 1 dag later is aangekomen? We hopen dat het de volgende keer wel gelijk goed gaat. (en fijn om te zien dat u toch weer opnieuw bij ons heeft besteld!)
AH
W

Gepubliceerd op: 21/02/2019
Aanbeveling: ja


3
Pluspunten
 
Verbeterpunten
 
Antwoord Decoprof
Jammer dat deze beoordeling is blijven staan op een 3.

Deze klant heeft bij ons kit besteld, die niet meer gebruikt kon worden voor de klus. Natuurlijk hartstikke vervelend, dat begrijpen wij ook.

We hebben dezelfde dag nog nieuwe producten opgestuurd. Helaas was deze oplossing voor deze klant niet voldoende: een schadevergoeding van 8 uren * 45 euro per uur had op zijn plaats geweest, voor een bestelling 4 tubes kit.

We maken graag iedereen blij, alleen zijn de mogelijkheden natuurlijk niet eindeloos...
Fix timmerwerk
Oud-beijerland

Gepubliceerd op: 03/01/2019
Aanbeveling: nee


4
Pluspunten
Goede kwaliteit verf
Redelijk snelle levering
Verbeterpunten
Duidelijkheid op de site over het product is onvoldoende. Wij bestelden een standaard RAL wit muurverf van Caparol a 163 euro (onder het kopje 'selecteer een veelvoorkomende kleur').
Het aangegeven aantal liters dat nodig zou zijn per m2 was veel te veel, hierdoor hielden we een hele emmer (ongebruikt dus) over. Deze kon echter niet retour omdat het 'speciaal gemengd' was. Dit stond nergens duidelijk vermeld, in tegenstelling tot vrij nutteloze tips onder 'goed om te weten' ('niet mengen met andere muurfverf; - joh!!). En dat terwijl er op de site overal vermeld staat dat je gratis kunt retourneren (dé reden om voor decoprof te kiezen)
Aantal keer met decoprof gemaild, wilden de emmer niet retour nemen. Nu is het natuurlijk ook niet handig dat we aannamen dat veelgebruikte kleuren niet speciaal gemengd zijn en retour kunnen, maar sinds de laatste mail waarin we deze onduidelijkheid op de site ter sprake brachten is er radiostilte... En dat vind ik niet klantvriendelijk. Gemiste kans (het is niet aangepast in de omschrijving!).
Antwoord Decoprof
Beste Eva,

We hebben elkaar een aantal keer hierover gesproken, en verschillende oplossingen aangeboden.

Al blijft het zo dat er een verschil is tussen standaard producten, en producten die door een mengmachine op kleur gemaakt worden. Alles wat standaard is, kan zonder problemen en ons gezeur binnen 14 dagen - op onze kosten en dus gratis - retour.

Alles wat we speciaal voor u op kleur maken, en dus ook RAL Kleuren, nemen we helaas niet terug. Omdat het te kostbaar is, en we straks daardoor niet meer kunnen blijven bestaan... en we niet willen dat de emmer een half jaar of langer in het magazijn staat te wachten voor een volgende klant. Iedereen wil graag verse verf...!
Eva
Uden

Gepubliceerd op: 18/12/2018
Aanbeveling: nee


Laden...
Meer beoordelingen...
Copyright © 2008 - 2019 KiyOh  |  Meld misbruik  -  Privacybeleid  -  Gebruikersvoorwaarden  -  Contact  -  FAQ