Website: www.decathlon.nl
Adres: ArenA Boulevard 83-95 1101 DM

Decathlon

58% (1969)

Pluspunten
Artikel was voor vaderdag bedoelt. Tot op heden nog niets mogen ontvangen. Wel paar dagen terug bericht ontvangen dat het aangeboden is bij Post NL. Helaas is bij Post NL de bestelling nog niet in het leverproces opgenomen.
Voor deze bestelling tot nu toe een onvoldoende. Eerdere bestelling prima en snel geleverd. We wachten af...

Ferry
Boxtel

Gepubliceerd op: 19/06/2019

Pluspunten
Leuk assortiment voor een goede prijs!
De bezorging was twee werkdagen later dan aangegeven... te laat om de bestelling als cadeau te geven :(
G.

Gepubliceerd op: 19/06/2019

Pluspunten
Veel keus
Betere communicatie als er vertraging is op de levering.
daniella

Gepubliceerd op: 18/06/2019

Pluspunten
Prima spullen
Levertijd, ik wacht nog steeds op levering
Ron
Hilversum

Gepubliceerd op: 17/06/2019

Pluspunten
Ruim opgezet en overzichtelijk
Overal elders in Europa bv decathlon Frankrijk honden toegestaan mits in kar natuurlijk maar in Nederland werd toegang geweigerd vestiging Arnhem ! is decathlon niet Europees of Nederland niet ?
Albert
Harskamp

Gepubliceerd op: 16/06/2019

Pluspunten
Leuke spullen, en betaalbaar.
Maten kloppen niet, gedaan wat jullie zeiden 1 maat groter nemen dan mijn eigen maat maar 1 te groot ander te klein, dus hoe die berekeningen gemaakt worden weet ik niet, maar het klopt in ieder geval niet.
Jolanda

Gepubliceerd op: 16/06/2019

Pluspunten
Normaal Zijn we heel tevreden over het bedrijf
Maar de bestelling wordt nu steeds uitgesteld en hebben hierdoor de bestelling dus nog steeds niet binnen
marc

Gepubliceerd op: 14/06/2019

Pluspunten
Levering was snel.
Kreeg mail, dat levering was vertraagd, maar pakket werd volgende dag gewoon geleverd. En ontving na ontvangst pakket mail, dat pakket onderweg was...En geen bericht tijdig ontvangen wanneer pakket geleverd zou worden. Deze communicatie moet beter.
marijke

Gepubliceerd op: 12/06/2019

Pluspunten
klacht over foute levering goed en snel afgehandeld
geen goede eindcontrole van te verzenden goederen
Robj
ilpendam

Gepubliceerd op: 12/06/2019

Pluspunten
Goede spullen.
Zorg dat leveringstijd klopt met website. Wij hebben vorige week dinsdag besteld. Er stond op de site dat er indien voor 22:00 besteld, de volgende dag geleverd zou worden (het was voor 19:00 u). Ten eerste stond tijdens het bestellen al dat het een dag later zou worden, maar inmiddels is het een week later. Als het goed is komt het vanavond aan, maar eerst zien dan geloven. Ik heb liever dat men een eerlijke leveringstijd aangeeft dan onzin verkoopt die niet waargemaakt kan worden.

Gepubliceerd op: 11/06/2019