Website: www.decathlon.nl
Adres: ArenA Boulevard 83-95 1101 DM

Decathlon

58% (1968)

Pluspunten
Vaak is prijs/kwaliteit verhouding wel ok.
Voorraad in de winkels. En communicatie als spullen later geleverd worden door een fout in het verzend traject.
Mitch
Lent

Gepubliceerd op: 23/06/2019

Pluspunten
Behulpzame medewerkers.
Vertel de klant dat er in het weekend niet geleverd wordt en adverteer dan niet met vanavond voor 22.00uur besteld de volgende dag bezorgd bij u thuis.
Dirk
Hengelo

Gepubliceerd op: 21/06/2019

Pluspunten
Goede winkel. Webwinkel slecht
Webwinkel verbetering snellere leveringen. Geen 6 dagen aub. Neem een voorbeeld aan Coolblue
Cor

Gepubliceerd op: 21/06/2019

Pluspunten
Ik heb mijn bestelling nog niet ontvangen...
Misschien laten weten wanneer de bestelling ongeveer geleverd wordt !
wiep
Kampen

Gepubliceerd op: 18/06/2019

Pluspunten
Geen moest 1 week wachten op mijn bestelling
Ondanks dat er in de advertentie staat 2 tot 3 week dagen
Snellere levering
Krijn
Anna Paulowna

Gepubliceerd op: 15/06/2019

Pluspunten
Tot nu toe niks als je meer dan een week op je pakket moet wachten voor de 2de x
Mischien het transport van en naar post nl vorige week pakket besteld op 21mei en nu nog niet binnen.
Siemen
Genemuiden

Gepubliceerd op: 11/06/2019

Pluspunten
Product/prijs verhouding
Levertijd
Communicatie service kanaal

Gepubliceerd op: 21/05/2019

Pluspunten
Veel keuze voor alle sporten
Alles. De service is ronduit slecht! We hebben een busje geregeld omdat we naar decathlon gingen om twee ebikes te kopen. Het was druk en niemand had tijd voor ons om info te geven. Uiteindelijk konden we twee fietsen testen met een proefritje. We waren enthousiast en wilden beide fietsen kopen en meenemen. Dat kon niet werd verteld . We moesten ze online bestellen en direct afrekenen. Het dames model was online niet meer leverbaar en wanneer het weer bestelbaar zou zijn kon niemand ons vertellen. Dus je laat een klant een testrit maken op een fiets die je in de winkel niet beschikbaar hebt en online niet te bestellen is??? De Testpiet konden we niet kopen. We betaalden de fiets van mijn vriend en er werd beloofd dat de fiets binnen twee dagen (dinsdag) in de winkel rijklaar zou staan. We krijgen een mail dat de fiets twee dagen later komt. ( donderdag) ik hoor verder niets dus vrijdag bel ik naar de winkel (arena) waar ik 15 min in de wacht hang. Er komt een jongeman aan de telefoon die ik mijn verhaal vertel en hij zegt dat hij in de winkel gaat kijken of de fiets er staat. Weer 10 min in de wacht. Krijg ik weer dezelfde jongen aan de telefoon die zich niet herinnerd dat ik in de wacht hing en vraagt nogmaals mijn verhaal , waarop hij antwoord dat ik maar even moet appen met de klantenservice. Ik zoek op internet een ander nummer en bel, het meisje antwoord mij dat ze informeert of de fiets er is. Ze belooft mij dat de fiets een dag kater binnen komt. Ik vraag etcetera
tanja

Gepubliceerd op: 20/05/2019

Pluspunten
levering duurt een week
snellere levering
Mari

Gepubliceerd op: 18/05/2019

Pluspunten
Groot assortiment
Lage prijzen
Levertijden op de website worden niet nageleefd. Ook is er geen enkele vorm nog communicatie bij een vertraagde levering. Als je zelf moeten bellen waar je bestelling blijft gaat er naar mijn idee iets niet goed.
Robbin
Dordrecht