Website: www.decathlon.nl
Adres: ArenA Boulevard 83-95 1101 DM

Decathlon

58% (1908)

Pluspunten
Bezorgd snel
Weet ik niet
Salome
Vlissingen

Gepubliceerd op: 21/05/2019

Pluspunten
Veel keuze voor alle sporten
Alles. De service is ronduit slecht! We hebben een busje geregeld omdat we naar decathlon gingen om twee ebikes te kopen. Het was druk en niemand had tijd voor ons om info te geven. Uiteindelijk konden we twee fietsen testen met een proefritje. We waren enthousiast en wilden beide fietsen kopen en meenemen. Dat kon niet werd verteld . We moesten ze online bestellen en direct afrekenen. Het dames model was online niet meer leverbaar en wanneer het weer bestelbaar zou zijn kon niemand ons vertellen. Dus je laat een klant een testrit maken op een fiets die je in de winkel niet beschikbaar hebt en online niet te bestellen is??? De Testpiet konden we niet kopen. We betaalden de fiets van mijn vriend en er werd beloofd dat de fiets binnen twee dagen (dinsdag) in de winkel rijklaar zou staan. We krijgen een mail dat de fiets twee dagen later komt. ( donderdag) ik hoor verder niets dus vrijdag bel ik naar de winkel (arena) waar ik 15 min in de wacht hang. Er komt een jongeman aan de telefoon die ik mijn verhaal vertel en hij zegt dat hij in de winkel gaat kijken of de fiets er staat. Weer 10 min in de wacht. Krijg ik weer dezelfde jongen aan de telefoon die zich niet herinnerd dat ik in de wacht hing en vraagt nogmaals mijn verhaal , waarop hij antwoord dat ik maar even moet appen met de klantenservice. Ik zoek op internet een ander nummer en bel, het meisje antwoord mij dat ze informeert of de fiets er is. Ze belooft mij dat de fiets een dag kater binnen komt. Ik vraag etcetera
tanja

Gepubliceerd op: 20/05/2019

Pluspunten
Snelle levering en goed matriaal
Geen verzendkosten als je iets besteld voor de vaste klanten en verder ga zo door
Rachel
Veghel

Gepubliceerd op: 20/05/2019

Pluspunten
Snelle en vlotte afhandeling
Geen!
T.H.
Leiderdorp

Gepubliceerd op: 20/05/2019

Pluspunten
Snelle levering en prima service via contact
Zou het niet weten
LFC
Haarlem

Kevin

Gepubliceerd op: 20/05/2019

Pluspunten
Duidelijk uitleg, eerst in de winkel geweest toen online besteld omdat het artikel niet voorradig was in de winkel
Helaas een dag langer moeten wachten op het artikel, vanwege fout in het sorteercentrum.
Helma

Gepubliceerd op: 20/05/2019

Pluspunten
Service is uitstekend en de prijzen ook!

Nick

Gepubliceerd op: 20/05/2019

Pluspunten
Betaalbaar
Golfrokjes niet in maat xs, jammer. Maat s valt te groot!
Alice

Gepubliceerd op: 20/05/2019

Pluspunten
Ik bestel hier nooit meer wat. Je word nergens van op de hoogte gehouden. Je heb betaald voor het product wat retour gaat direct gebeld om het te annuleren lijkt het makkelijk te zijn denk jee.. krijg je geen melding van bij zoveel dagen heb je je geld terug het is gewoon afwachten. Contact via Whatsapp opgenomen belooft binnen 2 uur een reactie te ontvangen.. het heeft uiteindelijk de hele dag geduurd. Nee bah!
Veel verbeter punten!
Annemieke