Bedrijfsgegevens

Website: www.dealdonkey.com
Adres: Haverstraat 31 2153GB
Plaats: Nieuw-Vennep
Telefoon: 0252-830394

KiyOh uitgangspunten:

  • Alle klanten mogen beoordelen
  • Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen 
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
  • Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 14 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina.

DealDonkey
totaal score
8.6
Beoordelen
Laatste beoordeling
5 dagen geleden
Legenda
> 90 dagen
30 - 90 dagen
< 30 dagen
1411 beoordelingen (12 maanden)
5890 beoordelingen (totaal)
35637 keer bekeken
95% beveelt dit bedrijf aan

KiyOh uitgangspunten:

  • Alle klanten mogen beoordelen
  • Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen 
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
  • Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 14 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina.

Filter beoordelingen op aantal sterren in afgelopen 12 maanden
59% (837)
33% (468)
4% (53)
2% (22)
2% (25)

Klantbeoordelingen

6
Pluspunten
goed
Verbeterpunten
 
Antwoord DealDonkey
Het cijfer is helaas matig maar vriendelijk bedankt voor uw tijd en de 'goed'! Wij gunnen al onze klanten een goede ervaring en uitstekende service! Dus als u nog vragen of opmerkingen heeft dan helpen wij u graag.

Met vriendelijke groet,

Mies
DealDonkey Klantenservice
J.L. de Haas
Den Haag

Gepubliceerd op: 04/06/2018
Aanbeveling: ja


6
Pluspunten
De afbeelding van het artikel klopt
Verbeterpunten
DHL vervangen door een andere bezorgdienst. Het duurde 5 dagen, eer het bezorgd werd, ergens tussen 08.00 en 18.00 !!!
Antwoord DealDonkey
Bedankt voor uw reactie en wat vervelend dat de bezorging van uw bestelling vertraging heeft opgelopen bij DHL :-(

Als u een product bij ons bestelt dan mag u ervan uitgaan dat uw het product de volgende dag in huis heeft! Helaas zijn wij voor de bezorging van onze producten afhankelijk van derde partijen en gaat het weleens mis bij de vervoerder.

In dit soort gevallen staan wij ook altijd klaar voor onze klanten en kunt u bij ons terecht voor een snelle en goede oplossing of om even uw beklag te doen.

Ik zal per mail contact met u opnemen.

Onze excuses voor de vertraging en heel veel plezier met uw bestelling :-)

Alvast een prettig weekend toegewenst!

Mies
Klantenservice DealDonkey
WW
Apeldoorn

Gepubliceerd op: 07/05/2018
Aanbeveling: nee


5
Pluspunten
Snelle vlotte levering. Vragen via mail goed beantwoord.
Verbeterpunten
Tegenvaller is dat ik een gebruikt product krijg toegestuurd. Product was ook nog eens beveiligd met een wachtwoord. Installeren is een moeilijke opgave omdat beschrijvingen niet kloppen en niet volledig zijn. Geluid van de camera werkt niet. Wel geeft de camera een goed beeld bij dag en nacht. Gezien de prijs mag je niet alles verwachten maar wat je beloofd moet je ook waar maken!
Antwoord DealDonkey
Goedemorgen Hans,

Bedankt voor uw beoordeling. Wat vervelend dat het allemaal zo gelopen is met uw bestelling. Wij nemen contact met u op via de mail.

Met vriendelijke groet,

Klantenservice DealDonkey

Hans
Macharen

Gepubliceerd op: 20/03/2018
Aanbeveling: nee


5
Pluspunten
 
Verbeterpunten
Snellere levering
Antwoord DealDonkey
Goedemorgen Peter,

Bedankt voor uw beoordeling.

Ik ga contact met u opnemen per mail om het e.e.a. over uw bestelling en het verloop hiervan te weten te komen.

Groetjes,

Klantenservice DealDonkey
Klant

Gepubliceerd op: 31/10/2017
Aanbeveling: nee


6
Pluspunten
 
Verbeterpunten
2 van de 3 exemplaren die ik had besteld zijn stuk is inmiddels opgelost
Antwoord DealDonkey
Goedemorgen Jan,

Inderdaad ontzettend balen dat 2 van de 3 al zo snel stuk waren.

Wij gaan dit met u oplossen, ik ga u ook meteen contact met u opnemen.

Groetjes,

Klantenservice DealDonkey
J Griemink
Emmen

Gepubliceerd op: 14/10/2017
Aanbeveling: ja


4
Pluspunten
 
Verbeterpunten
2 van de 3 exemplaren die ik had besteld zijn stuk

Emmen
30/09/2017

Aanbeveling: nee


6
Pluspunten
 
Verbeterpunten
Zou al geleverd moeten zijn,maar nog niks gezien,dan ga je wel tweifel en!!!!
Simone
Hernen

Gepubliceerd op: 08/10/2017
Aanbeveling: nee


6
Pluspunten
keuze ?
Verbeterpunten
verzending / belgiƫ / minder hoog tarief
Klant
belgie

Gepubliceerd op: 05/10/2017
Aanbeveling: nee


6
Pluspunten
Leuke aanbiedingen, sommige producten zijn wel echt kitsch, maar er zitten er wel goede tussen.
Verbeterpunten
Track en Trace zou handig zijn, ik zit nu al 2 dagen te wachten op mijn pakje, dat misschien pas maar morgen of overmorgen wordt geleverd.
Wim
Schelle

Gepubliceerd op: 04/10/2017
Aanbeveling: ja


5
Pluspunten
Kreeg mijn pakket/de doos half open/stuk aan.
Verbeterpunten
Vind het allemaal onduidelijk
Antwoord DealDonkey
Beste Jolanda,

Bedankt voor uw beoordeling en wat vervelend van uw pakket.

Wij gaan contact met u opnemen per mail.

Groetjes,

Klantenservice DealDonkey
Jolanda
HELMOND

Gepubliceerd op: 01/10/2017
Aanbeveling: nee


5
Pluspunten
de retour verzendkosten werden vergoed en er werd mij een korting aangeboden op een volgend product.
Verbeterpunten
Het product werd aangeprezen alsof het bioscoop geluid had, terwijl mijn telefoon meer en beter geluid geeft. Misschien de producten iets minder positief aanprijzen...
Antwoord DealDonkey
Goedemiddag,

Wij gaan contact met u opnemen per mail om dit op te lossen.

Groetjes,

Klantenservice DealDonkey
Klant

Gepubliceerd op: 29/09/2017
Aanbeveling: nee


2
Pluspunten
geen
Verbeterpunten
Geen verzendkosten. nu moet ik dubbel betalen omdat ik terug stuur. Terwijl het echt een waardeloos ding is wat ze aanprijzen als bioscoop geluid.

15/09/2017

Aanbeveling: nee


Laden...
Meer beoordelingen...
Disclaimer