Website: www.dealdonkey.com
Plaats: Nieuw-Vennep

DealDonkey

53% (2026)

Pluspunten

Moeilijk ophangen van Schoenenreus aan deur, gaat niet
Beste Conny,

Wat vervelend dat het niet werkt om het product op te hangen. Ik neem contact met u op per mail!
Conny Ligthert particulier
Hoorn nh

24/04/2017

Pluspunten
Nog niet opgemerkt.
snellere levering
Antwoord DealDonkey
Beste meneer Maas, helaas heeft de levering van het product een kleine vertraging opgelopen. Begin volgende week wordt uw bestelling verstuurd. Ik ga u hierover ook even per mail benaderen, excuses voor de vertraging!
Ad
Hoogerheide

21/04/2017

Pluspunten

Ik had als afleveradres een postagentschap gekozen. Dan staat alleen die naam op de doos en niet de naam van de besteller.
Antwoord DealDonkey
Beste Jos, bedankt voor uw beoordeling. Het is inderdaad niet helemaal goed verlopen met de aflevering van uw bestelling, omdat het afleveradres niet helemaal goed was ingevuld. De ontvanger is er mee bezig om het pakket bij u bezorgd te krijgen. Groetjes!
Jo de vries
Foxhol

19/04/2017

Pluspunten

Stop met die irritante mails, ondanks afmelding.
Antwoord DealDonkey
Beste, bedankt voor uw bericht. Ik zal u persoonlijk afmelden voor de nieuwsbrief en verwacht dat u binnen enkele werkdagen geen mail meer hierover ontvangen. Groetjes
ap
venlo

14/04/2017

Pluspunten
Snel bezorgd.
Het product wat ik gekocht heb dat is niet goed daarom retour gedaan.
Antwoord DealDonkey
Beste meneer Nebig, ik heb u vanmiddag al een mail verstuurd, zou u hierop kunnen reageren? Uiteraard gaan wij dit met u oplossen! Groetjes
Ben Nebig

10/04/2017

Pluspunten
Eerlijk zijn over producten, en niet zeggen dat ze echt zijn, terwijl het nep is
Antwoord DealDonkey
Beste, graag kom ik hier even per mail bij u op terug! Groetjes, Mike
Doreen
Doorn

09/04/2017

Pluspunten
Ben altijd heel tevreden geweest, men was er corect ,je kon er op vertrouwen dat je goede kwaliteit kocht. En de levering was ook altijd vlot en goed in orde.
Maar nu ben ik diep teleurgesteld in dealdonkey! Ik had er 4 paar Copper compressiekousen besteld! En toen ik mijn bestelling thuis kreeg en ik ze oponde merkte ik op dat het Namaak was en Geen Echte Copper compressiekousen! Ik kreeg het aanbod om 8 euro te laten storten en ze houden! Of twaalf euro als aankoopbon! Of ze retour zenden en het betaalde bedrag terug betaald krijgen 29,80 euro ! Natuurlijk koos ik voor de derde optie. En nu hopen dat men zo eerlijk is om de retourkosten op zich te nemen! Daar ik er helemaal niets aan kan doen dat het de echte niet zijn!
Antwoord DealDonkey
Beste mevrouw, wij hebben hierover contact gehad per mail en ik heb inderdaad bij de eerste oplossing niet juist gehandeld, excuses hiervoor. De oplossing die nu is gekomen lijkt mij dan ook beter en wij gaan nog uitzoeken hoe het zit met de betreffende sokken. Groetjes!
Nicole
Turnhout

06/04/2017

Pluspunten

zelf verzendingskosten betalen bij terugsturen
Antwoord DealDonkey
Beste Monique, bedankt voor uw reactie. Wij zijn hier inderdaad mee bezig om te kijken of dit in de toekomst aangepast kan worden. Helaas zijn inderdaad de retourkosten nu nog voor eigenrekening. Groetjes
Monique Pirard
St.Truiden

05/04/2017

Pluspunten
Bezorging op tijd
Verzendkosten zijn vreselijk. Ook bij retourzending.
Antwoord DealDonkey
Beste, ik neem even contact per mail met u op. Groetjes
E
Enschede

04/04/2017

Pluspunten
Men biedt leuke producten aan met hoge kortingspercentages. Dit is misleidend en vergelijkbare producten kunnen beter bij de Praxissen en Karweien van deze wereld worden aangeschaft. Daarnaast is de omschrijving van de producten te summier. Voorbeeld: onlangs armaturen besteld besteld met en zonder bewegingssensor. Op het plaatje lijken dit identieke armaturen. In werkelijkheid blijkt dat de uitvoering met bewegingssensor een glazen kap heeft en een vervangbare LED lamp terwijl de uitvoering zonder bewegingssensor een kunststofkap heeft en de LED lamp niet vervangbaar is. De uitvoering zonder bewegingssensor is dan ook veel te duur.
Duidelijke omschrijving van de producten opnemen.
Antwoord DealDonkey
Beste Martin, bedankt voor uw feedback. Wij willen in de toekomst zeker de product beschrijvingen professionaliseren! Ik ga u ook nog even per mail benaderen. Groetjes
Martin
Gemert