Website: www.dealdonkey.com
Adres: Haverstraat 31 2153GB
Plaats: Nieuw-Vennep

DealDonkey

Pluspunten
snelle service maar schoenenrek trekt op niets . slechte kwaliteit voor 30 euro. valt uiteen . moeten laten zandstralen, lassen en terug verven
beter nagaan wat je te koop zet.
Antwoord DealDonkey
Beste, ik ga u even per mail benaderen. Groetjes
josette
antwerpen

09/03/2017

Pluspunten
Snelle levering, prettige communicatie via mail. Goedkoop!
Bij de Eerste bestelling was de tafellamp defect aangekomen.. Bij de tweede bestelling was het het omhulsel van de tafellamp helemaal verkreukeld. Dus niet geschikt voor gebruik.
Antwoord DealDonkey
Beste meneer Ottele, bedankt voor uw reactie. Wij gaan contact met u per mail opnemen om dit recht te zetten. Groetjes, Mike
Richard

08/03/2017

Pluspunten
aanbiedingen, altijd net iets lager dan de concurrentie op internet
betere afspraken met bezorgdiensten, kreeg bij de eerste bestelling het pakketje niet binnen op de aangegeven afleverdag, sommige mensen blijven er toch voor thuis he.
Antwoord DealDonkey
Beste, bedankt voor uw feedback. Wij proberen altijd z.s.m. en op de juiste datum de producten te kunnen leveren. Wij schakelen hier vaak over met onze vervoerder(s) en willen dit in de toekomst graag nog verbeteren! Groetjes
Henri
Sterksel

07/03/2017

Pluspunten
Levering
Productomschrijving kan beter
Antwoord DealDonkey
Beste, bedankt voor uw verbeterpunt. Zou u ons een mail kunnen sturen (info@dealdonkey.com) en hierin uw ordernummer en/of postcode kunnen doorgeven. Dan gaan wij even uitzoeken om welk product dit gaat en hoe we dit eventueel beter kunnen doen. Alvast bedankt!
piet
culemborg

02/03/2017

Pluspunten
Goede prijs, redelijk snelle levering.
Stoppen met die irritante mailtjes.
Ik heb me al 5 keer afgemeld, maar het blijft maar door gaan.
Antwoord DealDonkey
Beste, wij zijn hier hard mee bezig om het op te lossen. Ik zal uw e-mailadres in het bestand bijvoegen. Excuses voor het ongemak!
Michel Sliepenbeek
's-Hertogenbosch

20/02/2017

Pluspunten
Niet vragen om een review... die ook nog eens op hun website kan komen.
Antwoord DealDonkey
Beste, ik snap niet helemaal wat u bedoeld. Zou u ons een e-mail kunnen sturen en daarin kunnen uitleggen wat u precies bedoeld en hoe we u verder kunnen helpen? Dat kan naar info@dealdonkey.com. We helpen u graag verder!
SoF

12/02/2017

Pluspunten
Product werkt niet naar behoren
Antwoord DealDonkey
Beste, Wat vervelend dat het product niet naar behoren werk. We hebben u een email gestuurd!
Frank van Ransbeeck
Brugstraat 8, Lebbeke

05/02/2017

Pluspunten
De prijs van de sokken
Duidelijke productomschrijving aangeven. Ik bestelde 12 paar zwarte sokken. Het zijn 4 zwarte, 4 grijze en 4 lichtgrijze.

1 sok is kapot.
Antwoord DealDonkey
Beste,Wat vervelend dat u niet tevreden bent met het product. We hebben u een email gestuurd!
Tiny Leijten
Veldhoven

02/02/2017

Pluspunten
Ik heb verder geen opmerkingen
product defect bij aankomst fabricage fout
Beste,

Onze excuses dat u te maken had met een niet goed werkend product. We hebben een nieuw product naar u gestuurd.
hann
weert

30/01/2017

Pluspunten
snelle levering
toestel gekocht "anti hondenblaf systeem", werkt niet, op basis hiervan kan ik jullie niet aanbevelen
Beste,

Cathy