Website: www.dealdonkey.com
Adres: Haverstraat 31 2153GB
Plaats: Nieuw-Vennep

DealDonkey
19010 keer bekeken

Pluspunten
Ken ik niet.
Aflevering is een puinhoop. Nog steeds niets ontvangen. Termijn genoemd in de bevestigingse-mail reeds voorbij.
Beste Klant,
Wat vervelend dat u uw bestelling nog niet ontvangen heeft. Kan u ons een mail sturen met daarin uw ordernummer dat kan naar info@dealdonkey.com dan gaan we kijken hoe dit kan.

07/02/2017

Pluspunten
Hoe kan ik dit bedrijf al beoordelen als ik mijn bestelling (van 27 januari) nog niet ontvangen heb ? is voorzien tussen 10 en 14 februari ....
Antwoord DealDonkey
Beste Christine, onze excuses dat u de beoordelingsmail al ontvangen heeft. mogelijk dat u ons kan beoordelen zodra u pakket is aangekomen. onze excuses voor het ongemak.
Christine
Serskamp

05/02/2017

Pluspunten
Retour sturen is een drama!! Op de site komt het ook niet overeen met wat de "klantenservice" aangeeft.
Je kan een product niet zomaar terug sturen, ze willen eerst een foto hebben. Daarna bepaalt het bedrijf of ik het wel mag terugsturen. Dit is natuurlijk belachelijk en onaanvaardbaar. Hier bestel ik nooit meer iets!
Antwoord DealDonkey
Beste Wendy, wat vervelend dat u niet tevreden bent over het retour sturen, wij hebben u een email verstuurd.

03/02/2017

Pluspunten
Ik heb verder geen opmerkingen
Als de levering zo snel zou gebeuren als de vraag om een beoordeling te geven zou dit prima zijn . Besteld op 28/1 en op 3/2 nog niets ontvangen bij vele andere gebeurd de levering zelf al na één dag.
Antwoord DealDonkey
Beste, wat vervelend dat u uw bestelling nog niet ontvangen heeft. Zoals ook aangegeven op onze website is de verzending naar Belgie 3 tot 6 werkdagen.
Clement Moyens
Zele

03/02/2017

Pluspunten
Ik heb verder geen opmerkingen
Originele apple snoertjes ZIJN NIET ORIGINEEL APPLE
Hier word ik belazerd!
Beste,

Wat vervelend dat u niet tevreden bent met het product. Wij hebben u en email verstuurd.
Wim
Middelburg

01/02/2017

Pluspunten
Ik heb verder geen opmerkingen
als er niet op tijd geleverd wordt krijg je snel een slechte beoordeling, in dit geval ook. zelfs met verzoek om 1 dag later te bezorgen. komt het nog een dag later als afgesproken . zeker geen aanrader !!!!
jaap de bouter
zaandam

07/12/2016

Pluspunten
Ik heb verder geen opmerkingen
een andere vervoerder nemen
Mik Genet
Egmond aan Zee

02/12/2016

Pluspunten
Overzichtelijk webpagina
Er wordt bij aankoop geen melding gemaakt dat retourzending op eigen kosten is. Dit is cruciaal voor consument om te weten. Om deze reden, zal ik nooit meer via dealdunkey een bestelling plaatsen en raad het ook niet aan bij fam en vrienden.
Oria

02/12/2016

Pluspunten
Ik heb verder geen opmerkingen
aanbieding was geen aanbieding maar wordt overal voor 99 euro aangeboden. Daarnaast is het product gebruikt. Koffer was vuil en beschadigd. inhoud leek deels ook gebruikt want was beschadigd.
Maurice
Geffen

01/12/2016

Pluspunten
na bestelling en betalen moet u wel leveren!
Arnold
oudenburg