Website: www.dealdonkey.com
Adres: Haverstraat 31 2153GB
Plaats: Nieuw-Vennep

DealDonkey

Pluspunten
Leuke naam
Misschien eq leren om de bestelling te leveren
Antwoord DealDonkey
Beste, wat vervelend dat u uw bestelling nog niet heeft ontvangen. Wij hebben hier al e-mail contact over gehad en gaan er uiteraard voor zorgen dat u het product gewoon gaat ontvangen. Onze wel gemeende excuses voor de vertraging. Groetjes
Mr
Hamme

10/03/2017

Pluspunten
Ik heb verder geen opmerkingen
Geleverd product was niet het geadverteerde merk ( Duracell batterijen tegenover een B merk met 'Duracell' er onder geschreven). Dit betekent voor mij dat ik me in de maling genomen vind, voor hetzelfde geld koop je in winkels wel die hoeveelheid echte Duracell batterijen in een aanbieding!
Ik zal hier dan ook nooit meer iets bestellen en mijn omgeving sterk afraden om hier iets te bestellen.
Beste, ik kom hier graag even per mail bij u op terug. Groetjes

10/03/2017

Pluspunten
Snelle levering en goede informatie over de levering.
Kwaliteit van product dat ik gekocht heb is slecht en werkt simpelweg niet.
Antwoord DealDonkey
Beste Gert, ik kom hier even per mail bij u op terug.
Groetjes
Gert-Jan
Nijmegen

06/03/2017

Pluspunten
Ik heb verder geen opmerkingen
Test eerst het product
Beste, ik kom hier graag even per mail bij u op terug. Groetjes
Dee Dee's

05/03/2017

Pluspunten
Hele slechte kwaliteit geleverd. Direct retour gestuurd. Ik had er niets aan.
Antwoord DealDonkey
Beste Marianna, wat vervelend dat van dit product de kwaliteit niet goed was. Wij hebben u hiervoor een retourlabel gestuurd zodat u hier geen kosten aan heeft. Ik ga u ook nog even een e-mail sturen met een kortingscode voor een volgende bestelling bij ons, omdat wij u graag nog is terugzien op onze website! Groetjes
Marianne
Werkendam

04/03/2017

Pluspunten
Ik heb verder geen opmerkingen
Als men artikels besteld worden die discreet verzonden moete worden moet je ze niet aan de voorkant plakken en duidelijk maken!
Antwoord DealDonkey
Beste Ilhan, Nogmaals onze excuses hiervoor. Wij hebben hier al per mail contact over gehad en ik heb onze vervoerder duidelijk gemaakt dat dit echt niet kan.
Ontevreden klant
Genk

24/02/2017

Pluspunten
Ik heb verder geen opmerkingen
Mails blijven onbeantwoord
Antwoord DealDonkey
Beste, wij nemen contact met u op per mail.
inge
schilde

22/02/2017

Pluspunten
Ik heb verder geen opmerkingen
De eerste keer dat ik hier besteld, en het duurt te lang. Ik heb mijn bestelling rond 13 februari besteld. En is nog steeds niet geveleverd.
Antwoord DealDonkey
Beste, het heeft inderdaad erg lang geduurd wat betreft de levering van uw product. Ik zie bij de status staan dat het in ieder geval vandaag verstuurd is. Wij willen het een en ander graag rechtzetten met u en gaan u ook nog even per mail contacten.
D

22/02/2017

Pluspunten
Ik ben helemaal niet tevreden over het product. Het ruikt raar en ik heb maar 11 kwasten gekregen. De haren van de kwasten zijn stug en helemaal niet zacht. De kwast waarvoor ik de set heb besteld, is er niet bij.
Wees eerlijk
Antwoord DealDonkey
Beste, wat vervelend dat het product niet bevalt. We gaan contact met u opnemen per mail.
Shana
Deurne

19/02/2017

Pluspunten
Ken ik niet.
Aflevering is een puinhoop. Nog steeds niets ontvangen. Termijn genoemd in de bevestigingse-mail reeds voorbij.
Beste Klant,
Wat vervelend dat u uw bestelling nog niet ontvangen heeft. Kan u ons een mail sturen met daarin uw ordernummer dat kan naar info@dealdonkey.com dan gaan we kijken hoe dit kan.

07/02/2017