Website: www.dealdonkey.com
Adres: Haverstraat 31 2153GB
Plaats: Nieuw-Vennep

DealDonkey

Pluspunten
Goedkoop
Zorg dat uitschrijven van je nieuwsbrief werkt bij dat klote mail programma,
Goedemiddag,

Bedankt voor uw beoordeling en wat jammer dat u ons met een 1 heeft beoordeeld.

Graag vraag ik u om een mail met het mailadres wat u wens uit te schrijven voor onze nieuwsbrief naar info@DealDonkey.com toe te sturen.

Wij zullen u dan alsnog z.s.m. handig laten uitschrijven voor onze nieuwsbrief.

Via deze weg bied ik u alvast onze wel gemeende excuses aan voor het ongemak.

Thfw
Den haag

Gepubliceerd op: 03/01/2018

Pluspunten
Iets goedkoper
- Producten zijn van minderwaardige kwaliteit.
- Na één aankoop stoppen ze niet met je mailbox vol te spammen, ook niet als je 'uitschrijven' klikt of als je hen een mail stuurt met vraag je van hun mailinglists te halen.
Goedemiddag Kris,

Bedankt voor uw beoordeling en wat vervelend dat het product wat u besteld heeft zo is tegengevallen.

Ook is het niet de bedoeling geweest om u met onze nieuwsbrief lastig te vallen, dit was enkel bedoeld om de Deals extra onder de aandacht te brengen.

Mocht u nog altijd last van de nieuwsbrief ondervinden, zou u dan een mail naar info@DealDonkey.com willen sturen met het mailadres waar het omgaat?

Graag horen wij nog van u zodat wij u ook nog tegemoet kunnen komen wat betreft het minderwaardige product wat u heeft ontvangen!

Kris
Aalst

Gepubliceerd op: 30/12/2017

Pluspunten
In vergelijking met andere online winkels geen enkel.
Het verzenden van een pakket vormt blijkbaar een groot probleem bij Dealdonkey, wat voor een online winkel eigenlijk onaanvaardbaar is. Een korte situatieschets:
Op 26/11 een pakket besteld en BETAALD, met de garantie van levering op 28/11.
Op 29/11 contact opgenomen, waarna ik excuses kreeg dat het pakket nog niet verzonden was maar dat dit eerstdaags ging gebeuren.
Nog enkele dagen wachten, dan bleek ik volgens Dealdonkey een verkeerd adres te hebben opgegeven, bij het terug opgeven van het adres bleek ik toch het juiste adres te hebben opgegeven, waarvoor hun excuses, pakket ging eerstdaags aankomen. Helaas na verschillende contacten zijn we nu reeds 14 december en is het pakket nog altijd niet aangekomen. Levering was voorzien op 28 november, we zijn inmiddels 14 december, pakketten van de andere kant van de wereld geraken hier sneller....
Goedemiddag Jan,

Bedankt voor uw beoordeling en wat ontzettend vervelend dat het allemaal zo ontzettend lang heeft moeten duren voor u de bestelling heeft mogen ontvangen.

Helaas bleek er door miscommunicatie een hoop fouten voorkomen kunnen worden, hiervoor bieden wij u dan ook nog alsnog onze oprechte excuses voor aan.

Wij gaan contact met u opnemen per mail!
Jan Benoit

Gepubliceerd op: 28/12/2017

Pluspunten
ik zou het niet weten. Ik heb het product na een week nog steeds niet binnen. De GLS bezorger kon niet 30 seconden wachten na 1 x bellen en was al weg toen ik de deur beneden open deed afgelopen maandag 2 x doorgegeven dat ik wel thuis was en het product graag wil ontvangen afgelopen woensdag nogmaals gemaild en vandaag weer en nu komt het pas maandag wat een louzy service mensen
Een beter bezorger uitkiezen ipv dit ongelukkige bedrijf dat niet communiceert. Ik bestel het bij jullie en niet bij GLS dat Mocro bedrijf wist dat ze het pakket op nr. 8 kunnen afgeven bij de kapper en doen dit ook altijd soms zonder aan te bellen bij mij of mijn 42 buren in het appartementen gebouw
Beste Kees,

Bedankt voor uw beoordeling, wij gaan contact met u opnemen om dit met u op te lossen.

Excuses voor het ongemak!

Kees van Zijtveld
Blaricum

Gepubliceerd op: 13/10/2017

Pluspunten

Ik heb hem 1 maand gehad en toen deed hij het niet meer.
Beste Jolanda,

Bedankt voor uw beoordeling.

Zou u ons een bericht met uw ordernummer kunnen toesturen?

Dit kan gemaild worden naar info@DealDonkey.com

Graag zien wij uw mail tegemoet zodat wij dit met u kunnen oplossen.

Jolanda
Delft

Gepubliceerd op: 04/10/2017

Pluspunten
Valse advertenties. topdek matras zou 5cm dik zijn nou mis er 4cm van ?
Eerlijke info bij producten
Beste Nick,

Bedankt voor uw beoordeling.

Als het goed is wordt dit momenteel met u opgelost.

U heeft een retourlabel van ons ontvangen en gaat daarna het volledige aankoopbedrag van ons terugbetaald krijgen.

Is het gelukt met het retour sturen?

Nick
velsen-noord

Gepubliceerd op: 06/09/2017

Pluspunten
Valse advertenties. topdek matras zou 5cm dik zijn nou mis er 4cm van ?
Eerlijke info bij producten

velsen-noord
23/08/2017

Pluspunten

bij mijn levering zat nog het kaartje die vorige aankoper geschreven had met alle prive gegevens.mailadres,adres,naam,telefoonnummer alles.mocht ik slechte bedoelingen hebben zou die persoon zo veel problemen kunnen krijgen.het bewijst ook dat de retourzendingen niet nagekeken worden.ook niet op schade of mankementen.bij mij is alle verf weg gesleten van het laptoptafeltje. mijn eerste en laatste bestelling.terugsturen is bijna even duur als het houden.
Beste Geert,

Bedankt voor uw beoordeling.

Wij gaan contact met u opnemen per mail om dit op te lossen.

geert
oostende

Gepubliceerd op: 01/09/2017

02082017 besteld nu 15082017 pas verstuurd
fl

Gepubliceerd op: 29/08/2017

Pluspunten

Verpakking open geweest en bekabeling is geverfd met wit kleur!!

Gepubliceerd op: 10/08/2017

Pluspunten
Snel in huis.
Geen mail ontvangen na betaling en over verzending. Jammer dat ik het produkt niet kan beoordelen.

Gepubliceerd op: 24/07/2017