Bedrijfsgegevens

Website: www.dealdonkey.com
Adres: Haverstraat 31 2153GB
Plaats: Nieuw-Vennep
Telefoon: 0252-830394

KiyOh uitgangspunten:

  • Alle klanten mogen beoordelen
  • Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen 
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
  • Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 14 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina.

DealDonkey
totaal score
8.6
Beoordelen
Laatste beoordeling
5 dagen geleden
Legenda
> 90 dagen
30 - 90 dagen
< 30 dagen
1411 beoordelingen (12 maanden)
5890 beoordelingen (totaal)
35638 keer bekeken
95% beveelt dit bedrijf aan

KiyOh uitgangspunten:

  • Alle klanten mogen beoordelen
  • Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen 
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
  • Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 14 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina.

Filter beoordelingen op aantal sterren in afgelopen 12 maanden
59% (837)
33% (468)
4% (53)
2% (22)
2% (25)

Klantbeoordelingen

2
Pluspunten
DEal donkey
Verbeterpunten
de prijzen in de aanbiedingen zijn vaak niet of nauwelijks lager dan bij andere bedrijven op internet zo werd er een muggekiller aangeboden voor 13,95 + 5,95 = 19,90 terwijl jullie de echte prijs voor 49 euro neer zetten op internet heb ik deze gezien voor 14,95 bij solar systems en werd verstuurd zonder verzendkosten dat vind ik niet reeel en zal voortaan eerst kijken of de aangeboden producten ergens anders niet goedkoper zijn jammer voor her verloren vertrouwen


19,90
Klant

Gepubliceerd op: 15/06/2018
Aanbeveling: nee


2
Pluspunten
snel
Verbeterpunten
ik word doodziek van al die reclamemails. Daarom koop ik nooit meer iets bij jullie
Antwoord DealDonkey
Goedemorgen heer/mevrouw Grobben,

Onze missie is elke dag mensen blij maken met verrassend voordelige deals. Zo jammer om te lezen dat dit irritatie bij u opwekt :-( dat is absoluut niet onze bedoeling. Wij gaan per mail contact met u opnemen.

Alvast een prettig weekend toegewenst :-)

Met vriendelijke groet,

Mies
Klantenservice DealDonkey
Klant

Gepubliceerd op: 23/05/2018
Aanbeveling: nee


2
Pluspunten
 
Verbeterpunten
Heb op 26april 2018 een e-mail ontvangen dat mn bestelling met nr 36398 onderweg is,tot op heden nog niets ontvangen
Antwoord DealDonkey
Beste meneer Maes,
Onze excuses, er was helaas iets mis gegaan bij onze vervoerder. We zien dat het pakket nu inmiddels wel in uw bezit is. Veel plezier met uw bestelling en we zien u graag terug op onze website!
Marc Maes
Leeuwergem

Gepubliceerd op: 18/05/2018
Aanbeveling: ja


1
Pluspunten
Goedkoop
Verbeterpunten
Zorg dat uitschrijven van je nieuwsbrief werkt bij dat klote mail programma,
Antwoord DealDonkey
Goedemiddag,

Bedankt voor uw beoordeling en wat jammer dat u ons met een 1 heeft beoordeeld.

Graag vraag ik u om een mail met het mailadres wat u wens uit te schrijven voor onze nieuwsbrief naar info@DealDonkey.com toe te sturen.

Wij zullen u dan alsnog z.s.m. handig laten uitschrijven voor onze nieuwsbrief.

Via deze weg bied ik u alvast onze wel gemeende excuses aan voor het ongemak.

Thfw
Den haag

Gepubliceerd op: 03/01/2018
Aanbeveling: nee


2
Pluspunten
Iets goedkoper
Verbeterpunten
- Producten zijn van minderwaardige kwaliteit.
- Na één aankoop stoppen ze niet met je mailbox vol te spammen, ook niet als je 'uitschrijven' klikt of als je hen een mail stuurt met vraag je van hun mailinglists te halen.
Antwoord DealDonkey
Goedemiddag Kris,

Bedankt voor uw beoordeling en wat vervelend dat het product wat u besteld heeft zo is tegengevallen.

Ook is het niet de bedoeling geweest om u met onze nieuwsbrief lastig te vallen, dit was enkel bedoeld om de Deals extra onder de aandacht te brengen.

Mocht u nog altijd last van de nieuwsbrief ondervinden, zou u dan een mail naar info@DealDonkey.com willen sturen met het mailadres waar het omgaat?

Graag horen wij nog van u zodat wij u ook nog tegemoet kunnen komen wat betreft het minderwaardige product wat u heeft ontvangen!

Kris
Aalst

Gepubliceerd op: 30/12/2017
Aanbeveling: nee


1
Pluspunten
In vergelijking met andere online winkels geen enkel.
Verbeterpunten
Het verzenden van een pakket vormt blijkbaar een groot probleem bij Dealdonkey, wat voor een online winkel eigenlijk onaanvaardbaar is. Een korte situatieschets:
Op 26/11 een pakket besteld en BETAALD, met de garantie van levering op 28/11.
Op 29/11 contact opgenomen, waarna ik excuses kreeg dat het pakket nog niet verzonden was maar dat dit eerstdaags ging gebeuren.
Nog enkele dagen wachten, dan bleek ik volgens Dealdonkey een verkeerd adres te hebben opgegeven, bij het terug opgeven van het adres bleek ik toch het juiste adres te hebben opgegeven, waarvoor hun excuses, pakket ging eerstdaags aankomen. Helaas na verschillende contacten zijn we nu reeds 14 december en is het pakket nog altijd niet aangekomen. Levering was voorzien op 28 november, we zijn inmiddels 14 december, pakketten van de andere kant van de wereld geraken hier sneller....
Antwoord DealDonkey
Goedemiddag Jan,

Bedankt voor uw beoordeling en wat ontzettend vervelend dat het allemaal zo ontzettend lang heeft moeten duren voor u de bestelling heeft mogen ontvangen.

Helaas bleek er door miscommunicatie een hoop fouten voorkomen kunnen worden, hiervoor bieden wij u dan ook nog alsnog onze oprechte excuses voor aan.

Wij gaan contact met u opnemen per mail!
Jan Benoit

Gepubliceerd op: 28/12/2017
Aanbeveling: nee


2
Pluspunten
ik zou het niet weten. Ik heb het product na een week nog steeds niet binnen. De GLS bezorger kon niet 30 seconden wachten na 1 x bellen en was al weg toen ik de deur beneden open deed afgelopen maandag 2 x doorgegeven dat ik wel thuis was en het product graag wil ontvangen afgelopen woensdag nogmaals gemaild en vandaag weer en nu komt het pas maandag wat een louzy service mensen
Verbeterpunten
Een beter bezorger uitkiezen ipv dit ongelukkige bedrijf dat niet communiceert. Ik bestel het bij jullie en niet bij GLS dat Mocro bedrijf wist dat ze het pakket op nr. 8 kunnen afgeven bij de kapper en doen dit ook altijd soms zonder aan te bellen bij mij of mijn 42 buren in het appartementen gebouw
Antwoord DealDonkey
Beste Kees,

Bedankt voor uw beoordeling, wij gaan contact met u opnemen om dit met u op te lossen.

Excuses voor het ongemak!

Groetjes,

Klantenservice DealDonkey
Kees van Zijtveld
Blaricum

Gepubliceerd op: 13/10/2017
Aanbeveling: nee


1
Pluspunten
 
Verbeterpunten
Ik heb hem 1 maand gehad en toen deed hij het niet meer.
Antwoord DealDonkey
Beste Jolanda,

Bedankt voor uw beoordeling.

Zou u ons een bericht met uw ordernummer kunnen toesturen?

Dit kan gemaild worden naar info@DealDonkey.com

Graag zien wij uw mail tegemoet zodat wij dit met u kunnen oplossen.

Groetjes,

Klantenservice DealDonkey
Jolanda
Delft

Gepubliceerd op: 04/10/2017
Aanbeveling: nee


2
Pluspunten
Valse advertenties. topdek matras zou 5cm dik zijn nou mis er 4cm van ?
Verbeterpunten
Eerlijke info bij producten
Antwoord DealDonkey
Beste Nick,

Bedankt voor uw beoordeling.

Als het goed is wordt dit momenteel met u opgelost.

U heeft een retourlabel van ons ontvangen en gaat daarna het volledige aankoopbedrag van ons terugbetaald krijgen.

Is het gelukt met het retour sturen?

Groetjes,

Klantenservice DealDonkey
Nick
velsen-noord

Gepubliceerd op: 06/09/2017
Aanbeveling: nee


3
Pluspunten
Valse advertenties. topdek matras zou 5cm dik zijn nou mis er 4cm van ?
Verbeterpunten
Eerlijke info bij producten

velsen-noord
23/08/2017

Aanbeveling: nee


1
Pluspunten
 
Verbeterpunten
bij mijn levering zat nog het kaartje die vorige aankoper geschreven had met alle prive gegevens.mailadres,adres,naam,telefoonnummer alles.mocht ik slechte bedoelingen hebben zou die persoon zo veel problemen kunnen krijgen.het bewijst ook dat de retourzendingen niet nagekeken worden.ook niet op schade of mankementen.bij mij is alle verf weg gesleten van het laptoptafeltje. mijn eerste en laatste bestelling.terugsturen is bijna even duur als het houden.
Antwoord DealDonkey
Beste Geert,

Bedankt voor uw beoordeling.

Wij gaan contact met u opnemen per mail om dit op te lossen.

Groetjes,

Klantenservice DealDonkey
geert
oostende

Gepubliceerd op: 01/09/2017
Aanbeveling: nee


Laden...
Meer beoordelingen...
Disclaimer