Website: www.dealdonkey.com
Adres: Haverstraat 31 2153GB
Plaats: Nieuw-Vennep

DealDonkey is het online platform om dagelijks de scherpste dagdeals te scoren. Iedere dag vanaf klokslag 11:00 uur hebben we de nieuwste aanbiedingen online staan. Je kan hier echt van alles verwachten. Als het maar een verrassend goed product is met daarop een fikse korting.

- Elke dag meer dan 500 verrassend voordelige deals
- Gratis retourneren
- Achteraf betalen mogelijk
- (Ma-Vr) Voor 16:00 besteld = Morgen in huis (Nederland en België)

DealDonkey

Pluspunten
Snelle afhabdeling bij de bestelling en snelle levering van het product, alhoewel het product zelf zwaar tegen valt.
Product zoals beschreven voldoet totaal niet aan de omschreven beschrijving. M’n tuinslang heeft een hardere straal dan de waterjet hogedrukreiniger. Zeer teleurgesteld in m’n aankoop.
Beste Klant.

Hartelijk dank voor uw review.
Zou u mij kunnen mailen met uw ordernummer naar info@dealdonkey.com? Ik zou dit graag met u willen oplossen zodat u dit met een tevreden gevoel kunt afsluiten.

Gepubliceerd op: 19/03/2019

Pluspunten
heel erg vriendelijk en zeer behulpzaam.
een dikke 10

Beste Mathieu,

Hartelijk dank voor uw review.
Wij zien u graag nogmaals terug op onze website.

Mathieu
Boorsem

Gepubliceerd op: 18/03/2019

Pluspunten
Netjes volgens afspraak en snel geleverd.
Wordt vriendelijk te woord gestaan aan de telefoon.
Doos beter opvullen met papier of plastic zodat het niet kan verschuiven in de doos.
Beste Michiel,

Hartelijk dank voor uw review.
Wij zullen uw tip bij onze logistieke afdeling neerleggen zodat zij hier beter op gaan letten.

Michel
Enspijk

Gepubliceerd op: 16/03/2019

Pluspunten
Product was helaas niet zoals omschreven. Zeer snel reacties terug ontvangen en meteen een nieuwe ontvangen! Echt top service!
Snel, vriendelijk en er word goed mee gedacht om naar oplossingen te zoeken.
Jammer dat het product zelf beetje tegen viel maar de zeer goede service heeft het allemaal hoed gemaakt
Producten testen voor verzenden
Beste Dees,

Hartelijk bedankt voor uw review.
Ik ben blij dat ik u zo goed van dienst heb kunnen zijn. Mocht u ergens nog een vraag of opmerking over hebben dan verneem ik dat graag.

Dees

Gepubliceerd op: 14/03/2019

Pluspunten
Snelle levering en snelle reactie nadat ik een vraag had gesteld. Ook prima oplossing bij defect in geleverde artikel. Snel een nieuwe toegestuurd gekregen.

Beste Klant,

Hartelijk dank voor uw leuke review.
Wij wensen u veel gebruiksplezier met uw ontvangen bestelling.

H'lem

Gepubliceerd op: 14/03/2019

Pluspunten
Snelle levering.
Ze maken gebruik van DHL.
Wat minder reclame e-mails.
Beste Cees Peterson,

Hartelijk dank voor uw review.
Wij wensen u veel gebruiksplezier met uw ontvangen bestelling,

Cees
Wytgaard

Gepubliceerd op: 13/03/2019

Pluspunten
Ik had een apparaat besteld en dat bleek niet te werken
binnen 2 dagen hadden ze een nieuwe toegezonden en ik kon het defecte apparaat terug zenden.
absoluut klasse vind ik dat en ben verder prima geholpen

Beste Dick Verkerk,

Hartelijk dank voor uw leuke review.
Wij zijn blij dat u uiterst tevreden bent over onze geboden service.

Dick
Amersfoort

Gepubliceerd op: 11/03/2019

Pluspunten
Fantastische service, bij levering van mijn bestelling bleek de verpakking beschadigd en was een gedeelte van de zending verloren gegaan, de levering gebeurde op vrijdagmorgen, na een klacht bij DealDonkey is er direct een nieuwe zending gedaan waardoor de kleinzoon zijn verjaardagsgeschenk op zaterdag middag alsnog tijdig had, Dank U wel

Beste Marc,

Hartelijk dank voor uw leuke review.
Ik ben blij dat het nieuwe exemplaar in goede orde op tijd is ontvangen. Wij hopen dat uw kleinzoon er veel gebruiksplezier mee beleeft.

Marc
Sinaai

Gepubliceerd op: 11/03/2019

Pluspunten
Top service door Richard!! Hij heeft mij dadelijk een oplossing geboden toen er in één van pakketjes een item zat dat stuk was! Hij heeft mij diezelfde dag nog een vervanging gestuurd!
Maar daar is bij DHL iets misgelopen met mijn adres, dit was fout waardoor het pakket helemaal is teruggestuurd naar DealDonkey! Maar Richards heeft mij de ganse tijd op de hoogte gehouden per mail en was steeds heel vriendelijk en beleefd als ik hem telefonisch contacteerde!! Hij heeft er ook persoonlijk voor gezorgd dat het pakketje GOED verpakt werd verzonden, zodat het niet weer stuk kon!! Ik zou ervoor zorgen dat je Richard zeker deze job verder laat doen, want hij doet dat FANTASTISCH!!
Mvg en Richard, doe zo verder, want je bent goed bezig!!
Ann Peeters
Zoals ik inderdaad in een ander review las, zou DealDonkey beter overstappen van DHL op PostNL, want daar loopt het bijna iedere keer mis mee wanneer wij in België op een bepaald moment voor Bpost kunnen kiezen!! Ik denk dat als het van PostNL over zou kunnen gaan op Bpost (zij werken per slot van rekening samen), dat alles veel vlotter zou lopen met de leveringen!!
Misschien iets om over na te denken!!
Voor de rest niets negatiefs te melden!
Beste Ann,

Hartelijk dank voor uw leuke review.
Ik ben blij dat ik u zo goed van dienst heb kunnen zijn en dat u tevreden bent over de service die is geboden. Wij zullen uw verbeterpunten bekijken en evalueren zodat wij u in de toekomst nog beter van dienst kunnen zijn.

Ann
2990 Wuustwezel (België)

Gepubliceerd op: 01/03/2019

Pluspunten
Heel vriendelijk geholpen door Richard. Hij is begripvol en leef in je situatie mee. Heb een nieuwe bestelling mogen ontvangen. Heel top.! Ik raad het iedereen aan, goede kwaliteit/prijs. Snelle contact via alle kanalen.
Niets, misschien overgaan naar POSTNL ipv DHL. Slechte bezorging van DHL
Beste Faizel,

Hartelijk dank voor uw leuke review.
Ik ben blij dat ik u zo goed heb kunnen helpen.
Wij zullen zeker gaan kijken naar de verbeterpunten zodat wij u in de toekomst nog beter van dienst kunnen zijn.

Faizel

Gepubliceerd op: 28/02/2019