Website: www.dealdonkey.com
Plaats: Nieuw-Vennep

DealDonkey

Aart

Gepubliceerd op: 21/02/2018

Pluspunten
Nog een extra gehaakt hartje op het pakje!

Ans
Reeuwijk

Gepubliceerd op: 16/02/2018

Pluspunten
Mooi en goed product, snelle levering!

Kristel

Gepubliceerd op: 31/01/2018

Pluspunten
Goedkoop
Zorg dat uitschrijven van je nieuwsbrief werkt bij dat klote mail programma,
Goedemiddag,

Bedankt voor uw beoordeling en wat jammer dat u ons met een 1 heeft beoordeeld.

Graag vraag ik u om een mail met het mailadres wat u wens uit te schrijven voor onze nieuwsbrief naar info@DealDonkey.com toe te sturen.

Wij zullen u dan alsnog z.s.m. handig laten uitschrijven voor onze nieuwsbrief.

Via deze weg bied ik u alvast onze wel gemeende excuses aan voor het ongemak.

Thfw
Den haag

Gepubliceerd op: 03/01/2018

Pluspunten
Iets goedkoper
- Producten zijn van minderwaardige kwaliteit.
- Na één aankoop stoppen ze niet met je mailbox vol te spammen, ook niet als je 'uitschrijven' klikt of als je hen een mail stuurt met vraag je van hun mailinglists te halen.
Goedemiddag Kris,

Bedankt voor uw beoordeling en wat vervelend dat het product wat u besteld heeft zo is tegengevallen.

Ook is het niet de bedoeling geweest om u met onze nieuwsbrief lastig te vallen, dit was enkel bedoeld om de Deals extra onder de aandacht te brengen.

Mocht u nog altijd last van de nieuwsbrief ondervinden, zou u dan een mail naar info@DealDonkey.com willen sturen met het mailadres waar het omgaat?

Graag horen wij nog van u zodat wij u ook nog tegemoet kunnen komen wat betreft het minderwaardige product wat u heeft ontvangen!

Kris
Aalst

Gepubliceerd op: 30/12/2017

Pluspunten
In vergelijking met andere online winkels geen enkel.
Het verzenden van een pakket vormt blijkbaar een groot probleem bij Dealdonkey, wat voor een online winkel eigenlijk onaanvaardbaar is. Een korte situatieschets:
Op 26/11 een pakket besteld en BETAALD, met de garantie van levering op 28/11.
Op 29/11 contact opgenomen, waarna ik excuses kreeg dat het pakket nog niet verzonden was maar dat dit eerstdaags ging gebeuren.
Nog enkele dagen wachten, dan bleek ik volgens Dealdonkey een verkeerd adres te hebben opgegeven, bij het terug opgeven van het adres bleek ik toch het juiste adres te hebben opgegeven, waarvoor hun excuses, pakket ging eerstdaags aankomen. Helaas na verschillende contacten zijn we nu reeds 14 december en is het pakket nog altijd niet aangekomen. Levering was voorzien op 28 november, we zijn inmiddels 14 december, pakketten van de andere kant van de wereld geraken hier sneller....
Goedemiddag Jan,

Bedankt voor uw beoordeling en wat ontzettend vervelend dat het allemaal zo ontzettend lang heeft moeten duren voor u de bestelling heeft mogen ontvangen.

Helaas bleek er door miscommunicatie een hoop fouten voorkomen kunnen worden, hiervoor bieden wij u dan ook nog alsnog onze oprechte excuses voor aan.

Wij gaan contact met u opnemen per mail!
Jan Benoit

Gepubliceerd op: 28/12/2017

Gepubliceerd op: 20/12/2017

Pluspunten
Prima service van deze winkel. Onmiddellijke respons op vragen en bij problemen doen ze al wat mogelijk is om je zo goed mogelijk te helpen!

Filip Roelandt
Aalst

Gepubliceerd op: 18/12/2017

Ron
WOERDEN

Gepubliceerd op: 17/12/2017

Pluspunten
Toen onze waterkoker die we bij Donkeydeal hadden besteld al na acht maanden kapot ging, kregen we binnen 2 dagen een nieuwe thuis. Erg netjes!

Machiel
Leiden