Website: https://dewoestegrond.nl
Adres: Marktkade 101 9581 AW
Plaats: Musselkanaal

De Woeste Grond (VVDWG B.V. )

Pluspunten
Grasgevoerd vlees.
3 keer vlees besteld hier, 2 keer te laat aangekomen waarvan de laatste keer de bestelling niet compleet was. Er zat een kaartje bij dat bepaalde producten niet leverbaar waren. Ik heb in de tussentijd 2 tickets aangemaakt maar daar krijg ik geen respons op. Ook hoor ik niks over het geld wat ik nu teveel betaald heb of hoe het opgelost gaat worden. Erg jammer. Ik wacht nog steeds op reactie...
Bram

Gepubliceerd op: 16/06/2019

Pluspunten
Prachtige producten
Levering verloopt niet soepel, nog niets geleverd gekregen, maar wel al dit beoordelingsverzoek!
Michiel Kruithof

Gepubliceerd op: 02/06/2019

Pluspunten
Het vlees
Op 24 mei onderstaande mail gestuurd, nog geen antwoord op gehad:
Beste Eugenie,

We zojuist ons pakket ontvangen. Er missen een aantal dingen:
- kipburgers
- rundersaucijs
- chipolata rund
- rundervink

We hebben wel extra entrecote ontvangen.
Zie onderstaande bestellijst.

Hoe nu verder?
Alvast dank!
Met vriendelijke groet
Sonia van Egdom
Sonia van Egdom
Delft

Gepubliceerd op: 29/05/2019

Pluspunten
We zijn erg blij dat we jullie gevonden hebben! Wat een heerlijke bouillon en zonder rotzooi. Ga zo door zou ik zeggen!
Geen, alles was top geregeld!
Henrieke
Nunspeet

Gepubliceerd op: 27/05/2019

Pluspunten
Heerlijk vlees. Goed verpakt. Bijzonder vriendelijke medewerkers bij " De Woeste Grond"
Efficientie bij levering. Daar gaat het soms mis. Ik geef een datum aan waaarop geleverd kan worden en dat gaat dan mis.
Jeannette
Heemstede

Gepubliceerd op: 27/05/2019

Pluspunten
Het was in het verleden altijd tiptop. De laatste tijd is het echter veel gedoe met bestellingen die niet komen en onvolledig zijn. Ik hoop dat De Woeste Grond er weer bovenop komt. Het product is mooi en ik gun het ze van harte, ik heb echter wel grenzen qua geduld.
Telefonische bereikbaarheid slecht. Reactietijd op berichten erg lang. En mijn bestelling die maar niet compleet geleverd wordt en waar ik niets over hoor. Daar baal ik gewoon van. Het is te veel gedoe aan het worden en dat is jammer.

Gepubliceerd op: 25/05/2019

Pluspunten
Snelle levering lekker vlees en de volgende keer bestel ik ook kruiden bij jullie. Superlekker!

Jolande
TWELLO

Gepubliceerd op: 22/05/2019

Pluspunten
De biologische slager in onze stad heeft niet veel keuze en daarom bestellen wij ons vlees bij de Woeste Grond. Het is van cruciaal belang voor ons dat het vlees dat wij eten van dieren afkomstig is die met liefde verzorgd zijn en die buiten in de wei opgegroeid zijn zonder enige ongezonde bijvoeding. Dat het vlees geen onnatuurlijke toevoegingen heeft is ook van groot belang voor ons.
Het is heel gemakkelijk om het vlees eens in de maand thuis geleverd te krijgen dat direct in de vriezer gaat. Wij zijn heel blij met de Woeste Grond.
Het bedrijf heeft een ongelukkige situatie doorstaan toen een paar maanden geleden de slagerij totaal afbrandde. Gelukkig zijn de zaken doorgegaan, maar wij kijken uit naar de tijd dat er weer meer verschillende produkten aangeboden worden (bijvoorbeeld meer vis, schaap en wild, zoals voorheen). Bij voorbaat dank!
Wim

Gepubliceerd op: 19/05/2019

Pluspunten
Eerlijk, smakelijk vlees
Midden in een verhuizing gaar de levering gewoon door
Vragen n webshop via tickets beantwoorden of anders tickets weghalen.
Als er een alternatief is even overleggen. Ander product of andre levertijd.
Fenny
Boermastreek

Gepubliceerd op: 06/05/2019

Pluspunten
goede kwaliteit & goede dienstverlening
super vriendelijk
zeker een aanrader