Website: http://www.wilgenweard.nl
Adres: Sportlaan 6 7443 RA
Plaats: Nijverdal

Dé feest- en activiteitenlocatie van Overijssel!

De Wilgenweard

Pluspunten
Er zijn super veel mogelijkheden, mooie locatie!
Tijdens de expeditie begon het te onweren. Het was echt een bui die zo weg was. We moesten met zn allen naar binnen, we hebben toen zelf initiatief genomen om door te gaan met boogschieten. Halverwege werd het stil gelegd, het ging veel te lang duren. De puzzel in dit spel werd opgeheven...iedereen was hier verbaasd over. Het team die als eerste een balon kapot had zou winnen. We hebben toen zelf aangegeven het estafette spel met water te willen skippen om dit onderdeel wel af te kunnen ronden. Dit is ook gebeurd maar de strijd was uit het spel. Door de bui werd het kanoën geannuleerd en gingen we een spel doen met stokken. De bui was weg maar er was geen enkele mogelijkheid om dit toch door te laten gaan. 18 Dames hadden dus voor niets hun bikini aan.. uiteraard gaat veiligheid voor maar toen onze spel begeleider aangaf dat het kanoën altijd erg lang duurde en ze niet snapte waarom dit nog onderdeel was van de expeditie kregen we een ander gevoel. Er was gewoon niet veel zin. Het grappige was dat er constant gezegd werd dat we tijd te kort kwamen, daardoor liepen we tijd in en was er genoeg tijd voor een drankje tussendoor. Helemaal prima maar wel wat gek. Het eten was prima! De erotische quiz was leuk, toch zou ik deze bij dames door een jongen laten presenteren (de expeditie ook trouwens) We hadden zelf wat leuke accessoires meegenomen zoals rietjes, klein iets maar geeft gelijk meer beleving. Dit waren wat kleine smetjes op de dag. Verder prima dag gehad hoor :)
Antwoord De Wilgenweard
Beste Jeanine, hartelijk dank voor de feedback. Vervelend dat het niet naar wens is verlopen.
Telefonisch hebben wij elkaar gesproken.
J
H

Gepubliceerd op: 16/08/2018

Stel 35-55 jr
Pluspunten
Leuke escape room, mooie zitgelegenheid
De escape room was hier en daar licht beschadigd.
Hans
Deventer

Gepubliceerd op: 14/08/2018

Single, <35 jr
Pluspunten
Unieke locatie, veel mogelijkheden, vriendelijk personeel. Weten goed met groepen om te gaan.
Geef meer aandacht aan activiteit. Opening en sluiting doet al veel. Wij deden escape the forest(heel gaaf), maar geen gezamenlijk opening/uitleg. Bij terugkomst niks meer gehoord over wie snelste/beste was oid.. jammer
Tov
Baarn

Gepubliceerd op: 13/08/2018

Jong stel <35 jaar
Pluspunten
buitengewoon vriendelijk personeel en ook de lunch was uitgebreid en smakelijk.
In het water, aan de walkant, liggen stenen en puin hetgeen verwondingen zou kunnen geven bij zwemmers.
Antwoord De Wilgenweard
Bedankt Wim. De Regge is een natuurlijke rivier en geen officieel zwemwater. In de rivier zitten keien en stenen, die kunnen we niet allemaal verwijderen.
Wim

Bedankt Eric.
Nijverdal

Gepubliceerd op: 08/08/2018

Single, <35 jr
Pluspunten
Leuke game, vriendelijk personeel
Personeel beter voorbereiden wanneer iets mis gaat. Iemand die flauw is gevallen terug laten lopen, vind ik persoonlijk niet zo netjes.
App werkte ook niet, waardoor de game niet helemaal ging zoals zou moeten. Kan gebeuren.
Julia
Rijssen

Gepubliceerd op: 06/08/2018

Jong stel <35 jaar
Pluspunten
Mooie plek en leuke aankleding
Ik had vantevoren gebeld of dit geschikt is voor 11 8 jarige jongens en gevraagd of er voldoende begeleiding was, omdat ik zelf niet in staat ben om mee te helpen.

De uitleg van t vlotbouwen/ t knopen was erg ingewikkeld.
Ze had beter een boomstam kunnen pakken en samen met de jongens op een rij de knoop stap voor stap uitleggen.
Nu snapten ze er niet veel van en ze kon alle kids ook niet tegelijk helpen, omdat ze 2 vlotten maakten.
Uiteindelijk hebben wij maar meegeholpen. Met als gevolg dat ik nu helaas veel pijnklachten heb.
De activiteit zelf was heel leuk, maar 8 jarigen zijn denk ik nog te jong, of je moet het in stapjes doen.
We kregen het vlot ook net binnen t uur af, waardoor de jongens maar even op t water konden en dat vonden ze juist t leukste.
De begeleidster vertelde dat we t vlot ook nog uit elkaar moesten halen en alles opruimen.
Wij als ouders en Anouk hebben dit toen uiteindelijk samen gedaan zodat devjongebs iets langer in t water konden.
Antwoord De Wilgenweard
Bedankt Marieke, dit is niet helemaal naar wens verlopen. Dat vinden wij erg jammer om te lezen.
De activiteit is geschikt voor 8 jarigen, wij hebben mailcontact en nodigen jullie nogmaals uit voor een activiteit.
Marieke
Haarle

Gepubliceerd op: 06/08/2018

Gezin 35-55 jr
Pluspunten
We deden het moordspel en ik wil complimenten geven over degene in het politiepak, hij deed het erg leuk!
Het spel is ook leuk om te doen. Vriendelijk personeel!
Wij deden het moordspel, dit was helaas niet meer up to date.
Antwoord De Wilgenweard
Bedankt Sabine, de feedback gaan we opnemen.
Uitje waterpolo Twenhaarsveld
Holten

Gepubliceerd op: 24/07/2018

Single, <35 jr
Pluspunten
Super vrijgezellendag van mijn zus bij jullie gehad mede dankzij de leuke begeleiding! Zeker een aanrader!
Nvt
Dank je Simone