Website: http://www.dewifispecialist.nl
Plaats: AMSTERDAM
Telefoon: 0620493307

De Wifi Specialist
9.9

Pluspunten
Zeer snelle reactie na aanvankelijk e-mail contact met mijn probleemstelling. Twijfelde later nog of ook extra bekabeling meegenomen zou worden. Die twijfel werd weggenomen door te vermelden dat hij niet weg zou gaan voordat het WIFI overal in huis werkte.
Vandaag was dan dat moment. Arriveerde keurig op tijd en heeft in minder dan anderhalf uur voor ons met toverkracht overal WIFI met prima signaalsterkte voor elkaar gemaakt. Met behulp van de reeds aanwezige WIFI versterkers die niet juist door ons gebruikt werden.
Bij mij geen enkele twijfel over deskundigheid. Alle apparaten die met WIFI werken direct aangepast.
Na eigenlijk jarenlange frustratie binnen anderhalf uur uitstekend geholpen voor eur155 inclusief voorrijkosten.
Als ik dit toch eens eerder had gedaan!
zou niets kunnen noemen!
Eric Meier
Hoofddorp

Gepubliceerd op: 10/04/2019

Pluspunten
Professionele aanpak, Probleemanalyse, offerte oplossing en uitvoering binnen korte tijd. Prettige samenwerking en zeer tevreden gebruikers
Nova House

Gepubliceerd op: 24/03/2019

Pluspunten
Snelle en goede service.

Gepubliceerd op: 08/03/2019

Pluspunten
Het was erg fijn om met Bart te werken. Na verschillende bedrijven langs te hebben gehad, was Bart de enige die het probleem kon oplossen. Klasse.
Wellicht meer medewerkers, waardoor afspraken eerder gepland kunnen worden.
S. Wong

Gepubliceerd op: 04/03/2019

Pluspunten
Bart komt snel langs en maakt je netwerk weer goed werkend. Toen mijn wat oudere computer niet bleek te werken met zijn draadloze wifi-oplossing, kwam hij binnen een paar dagen alsnog met een andere oplossing. Hij houdt niet op tot het werkt. Fijn !
Ik zou het niet weten . . .
Erik Jan

Gepubliceerd op: 23/02/2019

Pluspunten
No-nonsense, lekker direct en concreet. Fijn om eens een onafhankelijk deskundige over de vloer te hebben die de tijd neemt om je internet ├Ęcht goed te laten werken.

Koen

Gepubliceerd op: 17/02/2019

Pluspunten
Super service, Bart heeft er weer voor gezorgd dat alles perfect werkt!
Het kan niet beter!
Jan

Gepubliceerd op: 01/02/2019

Pluspunten
Bart werkt zeer prettig, wij van Van Barneveld B.V. zijn zeer tevreden. Vanuit ons 1 mailtje met adres en contactgegevens, Bart maakt zelf een afspraak met de klant, voert het werk uit, stuurt netjes een gereedmelding met factuur die ook nog eens meevalt... en het belangrijkste; top Wifi!

E.T.I.B. van Barneveld B.V.
Maarssen

Gepubliceerd op: 21/01/2019

Pluspunten
Bart is een verademing: toegankelijk, kennis van zaken, praktisch en oplossingsgericht. Als je verdwaalt in het woud van helpdesks en serviceafdelingen: gewoon Bart bellen!
X
De Consultancy Partner B.V.
Landsmeer

Gepubliceerd op: 13/01/2019

Pluspunten
Eindelijk iemand die weet waar hij het over heeft. Mijn problemen waren niet hardware gerelateerd, maar software. IP adresconflicten en zo.
Een verademing na "student-aan-huis" types.
Ook op niet specifieke WiFi problemen zijn perfect opgelost.
EEN AANRADER!
Met de beste wil van de wereld kan ik er geen vinden.
John Versmoren

Gepubliceerd op: 10/01/2019