Website: www.dewielershop.nl
Adres: Postbus 175 2290AD
Plaats: Wateringen

De Wielershop
8.2

Pluspunten
Ik heb verder geen opmerkingen
Pakketten en adressen verwisseld door wielershop. Opgelost na wat heen en weer mailen.

20/11/2016

Pluspunten
Ik heb verder geen opmerkingen
Antwoord De Wielershop
Het bestelde disc wiel is per abuis als bandjes variant maandag bij ons binnen gekomen. De tube variant was hier afgelopen donderdag en is vertrokken. Hier heeft u als het goed is een track en trace mail van, heeft u deze niet contacteer ons.

Krijgt u op mail geen antwoord, bel dan even der achteraan.
DPD levert dit pakket maandag.
Kurt
Kapellen

04/11/2016

Pluspunten
Ik heb verder geen opmerkingen
vluggere levertijd geen 7 dagen

26/10/2016

Pluspunten
Ik heb verder geen opmerkingen
Lange levertijd, lang onderweg met DHL
Antwoord De Wielershop
Bedankt voor uw feedback. Dit artikel is vrijdag ingekocht en uiteindelijk dinsdag verzonden. Snap het gedeelte lange onderweg met DHL niet helemaal? Dinsdag aangeboden, woensdag geleverd.

Anne
Lemmer

23/10/2016

Pluspunten
Best price on product, but despite 2 conversations by phone product has not yet been delivered ( order made sept 23rd 2016 ) Now October 22nd...no response to email and DHL says they only got a pre order for pick up but never a actual order which also explains missing info on delivery from provided delivery link by shop.
Everything.
Dennis/Stenild
Denmark

22/10/2016

Pluspunten
Besterschap is beloofd.
Bestelling is niet leverbaar, ondanks voorraad indicatie op de website. Pas na diverse contactpogingen van mijn kant tekst en uitleg gekregen hierover. Gebrek aan communicatie geeft niet direct vertrouwen voor een nieuwe bestelling.
Arjan
Deurningen

18/10/2016

Pluspunten
Goede prijs en razendsnel geleverd, op de afgesproken tijd, kom daar nog eens om.
Hartelijk dank!!
Lex

11/10/2016

Pluspunten
Duidelijke informatie. Product goed verpakt.
Snellere levering. Had een euro extra betaald voor levering na 18.00 uur en toch wer het product overdag geleverd.
Antwoord De Wielershop
Bedankt voor je feedback!
Het is helaas niet mogelijk om wielsets 's avonds te laten bezorgen. Dit komt door de omvang van het pakket. Je ontving wel een mailtje met aflevertijdvak als het goed is. Het extra bedrag (van 1 euro) voor avond levering word altijd terug gestort wanneer dit het geval is.
Jos
Echt

09/10/2016

Pluspunten
Snel, goedkoop, fijne push berichten om te laten weten wat de staat van het pakket is
Aangetekend pakket afleveren
Kilian

09/10/2016

Pluspunten
Ik heb verder geen opmerkingen

08/10/2016

Copyright © 2008 - 2016 KiyOh  |  Meld misbruik  -  Disclaimer  -  Gebruikersvoorwaarden  -  Contact  -  FAQ