Website: www.dewielershop.nl
Plaats: Wateringen

De Wielershop
6.5

Pluspunten
Betere communicatie met de klant.
Wanneer levertijd 1-4 dagen niet mogelijk is.
Op de site vermelden. NIET IN VOORRAAD
Antwoord De Wielershop
Beste Joop, ik vind bovenstaande nogal uit zijn context geschoten. Nadat wij telefonisch contact hebben gehad, heb ik aan jou nog terug koppeling gegeven. Vervelend dat jij je opgelicht voelt, maar daar is NIKS VAN WAAR. Vrijdag nog geprobeerd jou telefonisch te contacteren, helaas geen response. Op zaterdag neem je terug contact op, maar zoals je wellicht kunt lezen zijn we dan gesloten. Ik zorg ervoor dat het aankoopbedrag naar je rekening wordt teruggestort.
Joop Groos
Valkenswaard

Gepubliceerd op: 18/11/2017

Pluspunten
Sigma fietslamp besteld en betaald, faktuur ontvangen(SPAM)levertijd 1-4 dgn.Na 3 dgn. geiinformeerd.Geen telefonisch contact mogelijk, antwoordapp."Welkom bij de wielershop, u wordt doorverbonden, bij geen gehoor stuur uw email naar...."Volgende dag eindelijk telefonisch contact, bestelling was bekend, mededeling door telefonist"produkt moet uit Duitsland komen, zou worden teruggebeld, is ook gebeurd.Krijg geen contact met Duitsland werd mij verteld.Nu probeer ik al enkele dagen contact te krijgen, telefonisch en mail contact blijft uit.Ik voel mij dus” OPGELICHT”
Aangifte gedaan bij de politie wegens internet oplichting
NIET DOEN DUS!!!!!!!!!
Verwijderen van Google wegens Fraude

Valkenswaard
04/11/2017

Pluspunten
snelle afhandeling .
goeie prijs.
geen e-mail gehad dat bestelling was ontvangen
jos
landgraaf

Gepubliceerd op: 09/11/2017

Pluspunten
Mailtje gestuurd en zeer snel opgebeld met alle informatie dat ik gevraagd had. Bestelling afgeleverd binnen te vermeldde termijn.

Roelof
Boom

Gepubliceerd op: 09/11/2017

Pluspunten

Na 14 dagen niets te vernemen betreffende mijn bestellingen en na herhaaldelijke pogingen om het bedrijf te contacteren dan toch uiteindelijk vernomen dat artikelen niet langer leverbaar zijn. Nu nog steeds wachtende op de terug betaling van de niet leverbare artikelen. Geen gehoor aan de telefoon en geen antwoord op mailverkeer. Onaanvaardbare manier van communiceren.
Antwoord De Wielershop
Uw bestelling van 28 sep, u heeft gekozen voor overboeking vanaf België was het een week later bij ons bijgeschreven. Na contact is het ook door ons terug geboekt en inmiddels al enige tijd ontvangen. Ik stel het op prijs wanneer u dit ook bij de review vermeld.
Koen
Lommel

Gepubliceerd op: 30/10/2017

Pluspunten
No problems, good seller, one week to delivery to spain

nitx7
Spain

Gepubliceerd op: 27/09/2017

Pluspunten
zeer goede service voor my 5 sterren
correctte service zo voortdoen
vande weghe
Alsemberg

Gepubliceerd op: 01/09/2017

Pluspunten
Not at all.
I ordered it at the end of May, but the item has not arrived yet.
Even if I email you, the reply is very late.
I am currently asking for the delivery date but there is no reply.
I already pay for it, I can not believe it,
It is a terrible story.
You should not use this shop, except people have a very very long time.
Please clarify the delivery date.
I am the one who bought CORIMA MCC 47mm Tubular wheel set.
Tomohiko
Germany

Gepubliceerd op: 18/07/2017

Gepubliceerd op: 14/07/2017

Pluspunten
makkelijk niet duur snel geleverd

ary
maassluis

Gepubliceerd op: 11/07/2017

Pluspunten
Tienda seria, en 5 dias ya tenia el producto en casa

nitx7

Gepubliceerd op: 07/07/2017

Copyright © 2008 - 2017 KiyOh  |  Meld misbruik  -  Privacybeleid  -  Gebruikersvoorwaarden  -  Contact  -  FAQ