Website: www.dewielershop.nl
Adres: Postbus 175 2290AD
Plaats: Wateringen

De Wielershop
8.1

Pluspunten
goede service geen minpunten
rudi claes
heusden-zolder B

09/03/2017

Pluspunten
Snelle levering, gewoon top.
M somers
Spijkenisse

06/03/2017

Pluspunten
Ik was op zoek naar een jeugdcassette en kwam bij toeval op deze website. Omdat je vaak moet uitkijken naar nepwebsites is het zeer fijn dat je hier een beoordeling kan schrijven zodat iedereen kan lezen dat de Wielershop een keurig bedrijf is.
Raymond
Krommenie

10/02/2017

Pluspunten
Netjes en vriendelijk te woord gestaan, er werd ook de tijd genomen, ter zake kundig, kortom: een prettig gesprek.
Ook de levering was snel genoeg.
En tot slot: bijzonder prettige prijzen -niet met alle artikelen-, maar waar ik wel vrolijk van word.
Zeer weinig MTB onderdelen, erg jammer, vooral in deze periode van het jaar waar de meesten op de MTB stappen.
Is het ook mogelijk om bepaalde onderdelen te bestellen die niet op de site staan?
Dat zou wellicht een schot in de roos -kunnen- worden......
Bruno J.L.G. Schlack

15/01/2017

Pluspunten
Ik heb verder geen opmerkingen
Pakketten en adressen verwisseld door wielershop. Opgelost na wat heen en weer mailen.

20/11/2016

Pluspunten
Ik heb verder geen opmerkingen
Antwoord De Wielershop
Het bestelde disc wiel is per abuis als bandjes variant maandag bij ons binnen gekomen. De tube variant was hier afgelopen donderdag en is vertrokken. Hier heeft u als het goed is een track en trace mail van, heeft u deze niet contacteer ons.

Krijgt u op mail geen antwoord, bel dan even der achteraan.
DPD levert dit pakket maandag.
Kurt
Kapellen

04/11/2016

Pluspunten
Ik heb verder geen opmerkingen
vluggere levertijd geen 7 dagen

26/10/2016

Pluspunten
Ik heb verder geen opmerkingen
Lange levertijd, lang onderweg met DHL
Antwoord De Wielershop
Bedankt voor uw feedback. Dit artikel is vrijdag ingekocht en uiteindelijk dinsdag verzonden. Snap het gedeelte lange onderweg met DHL niet helemaal? Dinsdag aangeboden, woensdag geleverd.

Anne
Lemmer

23/10/2016

Pluspunten
Best price on product, but despite 2 conversations by phone product has not yet been delivered ( order made sept 23rd 2016 ) Now October 22nd...no response to email and DHL says they only got a pre order for pick up but never a actual order which also explains missing info on delivery from provided delivery link by shop.
Everything.
Dennis/Stenild
Denmark

22/10/2016

Pluspunten
Besterschap is beloofd.
Bestelling is niet leverbaar, ondanks voorraad indicatie op de website. Pas na diverse contactpogingen van mijn kant tekst en uitleg gekregen hierover. Gebrek aan communicatie geeft niet direct vertrouwen voor een nieuwe bestelling.
Arjan
Deurningen

18/10/2016

Copyright © 2008 - 2017 KiyOh  |  Meld misbruik  -  Disclaimer  -  Gebruikersvoorwaarden  -  Contact  -  FAQ