Website: www.dewielershop.nl
Adres: Postbus 175 2290AD
Plaats: Wateringen

De Wielershop
5.8

Pluspunten
Bestelling op 20-04-18 geplaatst. Tot op heden taal noch teken. Geld kwijt en geen onderdelen ontvangen. Ondanks algemene voorwaarden van de Wielershop neemt men zoals toegezegd geen contact op; telefonisch is de Wielershop onbereikbaar evenals Kuiper Trading. een belletje naar GLS bevestigt mijn vermoedens: De Wielershop heeft gemakkelijk mijn geld geïncasseerd zonder daar verder iets tegenover te willen stellen. Is hier sprake van oplichting? oordeelt u zelf maar. Mijn bank adviseert me om in ieder geval hiervan aangifte te doen bij de politie. Ik wil mijn geld terug en beveel ieder ander aan zijn/haar bestellingen elders te plaatsen.
Aanvullend: na het plaatsen van mijn review en verbetertips ontstond er direct contact en werd er daarna snel geleverd. Torn ik belde werd er direct opgenomen dus ik constateer dat men mijn tips construct heeft opgepakt.
Contrelemontre

Gepubliceerd op: 15/05/2018

01/05/2018

Pluspunten
Bijna een maand niks gehoord na een (1e) bestelling. Pas na ca. 10 tevergeefse telefoontjes (er wordt niet opgenomen) en 3 e-mails een reactie ontvangen, nl dat niet geleverd kan worden. Geld is/wordt teruggestort. Ik ga er logischerwijs nooit meer iets bestellen; gemiste kans door De Wielershop dus.
Antwoord De Wielershop
In de week na jouw bestelling hebben we verschillende malen geprobeerd om met jou in contact te komen. Dit is helaas niet gelukt.

Ps. als je goed luistert aan de lijn: bij geen gehoor, verzoeken we een mailtje te sturen.

We vinden het jammer maar ook wel begrijpelijk dat je het zoals bovenstaande ervaart.
Frank

Gepubliceerd op: 23/04/2018

Pluspunten
Het is nu donderdagmiddag en ik heb sedert uw laatste mail niks meer van u gehoord betreffende mijn bestelling/omruiling, en tot mijn grote spijt moet ik vaststellen dat de zadelpen nog niet is verstuurd.

Ik had gehoopt deze toch op vrijdag 30/03 te mogen ontvangen, zodat ik zaterdag zonder problemen de Ronde Van Vlaanderen had kunnen rijden.

Echter na 3 weken ben je er nog steeds niet in geslaagd om me het juiste artikel te bezorgen.

Mijn geduld raakt stillaan ten einde, ik zou u met aandrang willen vragen om mij het betaald bedrag terug te betalen.

Voor mij mag je deze bestelling volledig annuleren.

Graag had ik per kerend een antwoord van u ontvangen

Indien ik niks meer van u verneem, stel ik me vragen over uw oprechtheid, de service die u bied en de communicatie die u levert naar uw klanten.

Het spijt me ten zeerste dat dit zo moet verlopen, maar voor mij stopt het hier.

Indien u niet bereid bent het betaalde bedrag terug te vergoeden zie ik mij genoodzaakt andere maatregelen te treffen.
Alles kan beter, communicatie om te beginnen!!!
En tegen kritiek kunnen als die gegeven wordt, en als er negatieve meldingen komen op je Facebookprofiel, gelieve deze dat niet te verwijderen, dit geeft een vertekend beeld aan je klanten!!!
Beste Sven Taelman,

Je besteld zelf in eerste instantie de verkeerde zadelpen in 27.2mm. Deze wou je omruilen voor een andere maat, dat is geen enkel probleem. Echter zoals aangegeven moet de zadelpen wel besteld worden.

Donderdag 29 maart is voor het laatst contact geweest, je gaf aan dat je hem niet meer verzonden wou hem terwijl ik hem wel 30 maart bij je kon hebben.

De tekst zoals je het in bovenstaande omschrijft bij je is totaal niet relevant.

Tevens bedankt dat je bij een negatieve ervaring wel een review wilt schrijven en bij je eerder positieve niet.

@ naar aanleiding van onze reactie heeft u de review aangepast. Via 99 kanalen zoek je contact met hetzelfde bericht, als via 'kanaal 1' contact houden, werkt dat makkelijker.
Ontevreden klant
Gent/Lochristi

Gepubliceerd op: 17/04/2018

Pluspunten

Voor mij mag je deze bestelling volledig annuleren.

Graag had ik per kerend een antwoord van u ontvangen

Alles kan beter, communicatie om te beginnen!!!

Gent/Lochristi
03/04/2018

Pluspunten

Op 7/3 heb ik een zwart cranckstel Veloce besteld. Direct na de bestelling kreeg ik de melding dat mijn bestelling goed was ontvangen en dat mijn bestelnummer 500004155 was. Dat was het laatste dat ik gekregen heb! Geen mail meer met de details van de bestelling, zoals gebruikelijk! Al verschillende malen geprobeerd hen te contacteren via mail en chat, maar ze reageren niet! Ik heb ook al proberen te telefoneren, maar niemand neemt op! Mijn bank heeft nochtans het bedrag correct overgemaakt! Er is dus duidelijk meer dan één punt voor verbetering vatbaar!
Patrick Vanvyaene
Torhout

Gepubliceerd op: 02/04/2018

Torhout
19/03/2018

Pluspunten
Snelle levering, Zoeken naar oplossingen als iets niet meer leverbaar is. Ik kan ook bellen voor adviezen. Er wordt altijd meegedacht. Appen lukt altijd wel. Prijs- kwaliteit is wat mij betreft dik in orde.
Telefonische bereikbaarheid. Er wordt een bandje afgespeeld maar ik ben nog nooit doorverbonden. Appen lukt altijd wel.
Marcel

Gepubliceerd op: 27/03/2018

Gepubliceerd op: 19/03/2018

Pluspunten
Duidelijke website, gemakkelijk te bestellen en verzonden naar België met levering binnen 2 werkdagen

Roelof Dirkx
Boom

Gepubliceerd op: 02/03/2018

Pluspunten
Betere communicatie met de klant.
Wanneer levertijd 1-4 dagen niet mogelijk is.
Op de site vermelden. NIET IN VOORRAAD
Antwoord De Wielershop
Beste Joop, ik vind bovenstaande nogal uit zijn context geschoten. Nadat wij telefonisch contact hebben gehad, heb ik aan jou nog terug koppeling gegeven. Vervelend dat jij je opgelicht voelt, maar daar is NIKS VAN WAAR. Vrijdag nog geprobeerd jou telefonisch te contacteren, helaas geen response. Op zaterdag neem je terug contact op, maar zoals je wellicht kunt lezen zijn we dan gesloten. Ik zorg ervoor dat het aankoopbedrag naar je rekening wordt teruggestort.
Joop Groos
Valkenswaard

Gepubliceerd op: 18/11/2017

Pluspunten
Sigma fietslamp besteld en betaald, faktuur ontvangen(SPAM)levertijd 1-4 dgn.Na 3 dgn. geiinformeerd.Geen telefonisch contact mogelijk, antwoordapp."Welkom bij de wielershop, u wordt doorverbonden, bij geen gehoor stuur uw email naar...."Volgende dag eindelijk telefonisch contact, bestelling was bekend, mededeling door telefonist"produkt moet uit Duitsland komen, zou worden teruggebeld, is ook gebeurd.Krijg geen contact met Duitsland werd mij verteld.Nu probeer ik al enkele dagen contact te krijgen, telefonisch en mail contact blijft uit.Ik voel mij dus” OPGELICHT”
Aangifte gedaan bij de politie wegens internet oplichting
NIET DOEN DUS!!!!!!!!!
Verwijderen van Google wegens Fraude

Valkenswaard
04/11/2017

Pluspunten
snelle afhandeling .
goeie prijs.
geen e-mail gehad dat bestelling was ontvangen
jos
landgraaf

Gepubliceerd op: 09/11/2017

Pluspunten
Mailtje gestuurd en zeer snel opgebeld met alle informatie dat ik gevraagd had. Bestelling afgeleverd binnen te vermeldde termijn.

Roelof
Boom